Забава
Рецензии за „Опенхајмер“: Килијан Марфи има силно влијание врз атомскиот еп
Филмските критичари дадоа позитивни рецензии за новиот биографски трилер на Кристофер Нолан за таткото на атомската бомба.
Филмот вклучува актерски тим од холивудската А-листа, предводен од Килијан Марфи во ликот на американскиот физичар Џеј Роберт Опенхајмер.
Британски „Индепендент“ филмот го нарече паметен, имагинативен, додавајќи дека режисерот Нолан е во своето најдобро издание.
„Телеграф“ оцени дека актерот Марфи заслепува како уништувач на световите.

Питер Бредшо од „Гардијан“ напиша дека филмот има некои мани, но сепак е извонреден.
Роби Колин од „Телеграф“ додели пет ѕвезди велејќи: „Начинот на кој Нолан го прикажува таткото на нуклеарната бомба е триумф, како да сте сведоци на расцепување на самата историја“.
Тој додаде: „Глумејќи го Опенхајмер од раните 20-ти до доцните 50-ти, актерот Марфи (47) ја дава изведбата на својот живот проткајувајќи го телото на Опенхајмер со возбудлива нервозна еротика и неговиот глас со бучна музикалност што ве потсетува на Хемфри Богарт“.

Новинарите што го гледаа филмот на премиерата во Париз споделија блескави рецензии на „Твитер“.
„Растргнат сум помеѓу тоа да бидам срамежлив и таинствен во врска со Опенхајмер или едноставно да кажам дека ова беше целосен нокаут што ми го отвори мозокот како плутониумско јадро и ме остави да плачам по завршувањето на филмот“, напиша Колин на својот твитер-профил.
Режисерот Нолан во разговор со уредничката на одделот на Би-би-си за култура, Кејти Разал, рече: „Овој физичар ни даде моќ самите себе да се уништиме, а тоа никогаш претходно не се случило“.
Филмот нѐ враќа во времето кога американскиот физичар го надгледувал создавањето на атомската бомба во текот на Втората светска војна.
Опенхајмер управувал со тајна лабораторија во Лос Аламос, направена за време на мандатот на претседателот Френклин Рузвелт, како дел од проектот „Менхетн“ за изградба на првата атомска бомба. Тој го надгледувал детонирањето на првата ваква бомба „Тринити“ во пустина во сојузната држава Ново Мексико пред да бидат бомбардирани Хирошима и Нагасаки.
„Опенхајмер“ е базиран на биографијата „Американски Прометеј“ од 2005 година, а главните улоги ги толкуваат Мет Дејмон, Роберт Дауни Јуниор, Емили Блант и Килијан Марфи, кој се најде во главната улога како таткото на атомската бомба.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Фото) Шведска министерка го започна денот во Скопје со симит погача: „Енергичен појадок пред нејзината прва средба“
Министерката за европски прашања на Шведска, Јесика Розенкранц, која вчера и денес престојува во работна посета на Македонија, утрото го започна со симит погача.
„Започнување на денот во Скопје со локален специјалитет! Нашата министерка за ЕУ, Јесика Розенкранц, започна напорен ден со енергичен појадок пред нејзината прва средба со 🇲🇰 министерот за ЕУ, Муртезани, и МЕА. Солено „лепче во лепче“ – Симит погача, типично скопско пециво, и каде е подобро да се ужива во него отколку во срцето на главниот плоштад во градот, со поглед на еден од најзначајните погледи во градот: Камен мост, Тврдина Кале, Стара чаршија, Црква „Св. Димитрија“, Даут-пашин амам, Мустафа-пашина џамија. Сè во еден кадар – поглед што совршено ја раскажува приказната за богатото мултикултурно наследство на Скопско и живописното општество на Северна Македонија. 🇸🇪 + 🇲🇰 = Заедно посилни“, се вели во објавата на шведската амбасада на „Фејсбук“.
Забава
(Видео) Амбасадорката на САД во Грција се појави во проѕирен фустан, наиде на осуда
Новата амбасадорка на САД во Грција, Кимберли Гилфојл, предизвика доста внимание со својот моден избор на вечерата за Денот на благодарноста што се одржа во Атина во вторникот.
Поранешната водителка на „Фокс њуз“ и поранешна свршеница на Доналд Трамп помладиот се појави во тесен, речиси проѕирен црн фустан од чипка, што предизвика лавина коментари на социјалните мрежи.
US Ambassador in Athens sparks a stir with a sheer dress
The new US Ambassador to Greece, Kimberly Guilfoyle, became the unexpected star of a Thanksgiving event hosted by the American-Hellenic Chamber of Commerce. The focus wasn’t on her speech but on her outfit — a sheer… pic.twitter.com/XPmsi8yYXg
— NEXTA (@nexta_tv) November 27, 2025
Гилфојл (56) едвај се движеше во тесниот фустан, па дури и ѝ требаше помош за да се качи на сцената за да им се обрати на гостите. Нејзината облека многумина ја споредија со стилот на сестрите Кардашијан, сметајќи ја за несоодветна за дипломат.
„Ова е дипломатска грешка, таа ја претставува својата земја, а не своето тело“, „Ова ми е убаво“, „Потребен ѝ е стилист“, „Изгледа како изгубена сестра Кардашијан“, се само дел од коментарите на социјалната мрежа X.
фото/принтскрин
Забава
Моника Белучи открива зошто сите нејзини врски пропаднале
Кога Моника Белучи зборува за љубовта, нејзините зборови звучат смирено и без претерување. Таа отсекогаш имала способност да ги гледа врските подлабоко од повеќето луѓе.
Во интервју за Paris Match, таа кажа реченица што веднаш ги погоди многу жени: „Постојат моменти во животот на жената кога таа е оставена сама со својата болка. И таа плаче не затоа што е слаба, туку затоа што била силна предолго.“
Белучи години подоцна објасни што се случило за време на нејзиниот брак со Винсент Касел. На прв поглед, тие изгледаа како совршен пар: убавина, талент и силна привлечност.
Сепак, зад тој јавен имиџ стоеше реалноста што Моника ја призна дури подоцна: „Бевме заедно, но живеевме во два сосема различни света“.
Касел постојано работеше, патуваше и живееше со брзо, исцрпувачко темпо. Моника живееше помирно, посветена на своите деца и домот. Таа разлика не беше мала работа – со текот на времето стана ѕид.
„Болеше кога се чувствував сама во врската“, рече Белучи.
Таа откри дека немале чести расправии. Проблемот бил нешто друго – растојанието, тишината, недостатокот на поддршка.
„Сфатив дека тој не му припаѓа на никого. Тоа е неговата природа. Но, понекогаш сакав да биде таму“, рече таа.
Овие зборови не се обвинување, туку признание за замор од жена која предолго носела сè на свој грб. Моника никогаш не се обидувала да игра идеална сопруга. Таа отворено рече: „Љубовта е прекрасна, но жената не треба да се изгуби во неа.“
Во еден момент сфатила дека има помалку слобода, помалку радост, помалку од себе. Го опиша тоа во „Ел Франс“ – момент на вистина што или ги крши или ги зајакнува жените. Разводот не ја уништи, туку ѝ донесе олеснување.
Кога ја објавија својата разделба во 2013 година, Моника кратко рече: „Поминавме долг пат. Но, сега одиме по свои одделни патишта.“
Без драма, без обид да се објасни пред јавноста. Подоцна за „Венити Фер“ изјави: „Сфатив дека можам да бидам среќна сама. Тоа беше големо откритие.“
Само години подоцна проговори за тоа што најмногу ја повредило: „Плачев поради осаменост, а не поради болка. Осаменоста во врската е најтешката работа.“
Денес, таа гледа на љубовта позрело. Во Vogue Italia, таа изјави: „Љубовта е прекрасна, но повеќе не барам некој да ме комплетира. Јас сум цела. Ми треба некој да биде со мене, а не наместо мене.“
Фото/инстаграм

