Забава
Стив Џобс: Во бизнисот преживуваат тие што не се откажуваат, без волја нема успех
Мотото „останете гладни, останете детинест“ е рецепт за успех без разлика на професијата, тврдеше Стив Џобс, коосновач на една од највлијателните компании „Епл“, додека беше жив.
Ова важи за оние бунтовници кои гледаат на работите поинаку – не сакаат правила. Може да не се согласувате со нив, можете да ги величате или мразите, но единственото нешто што не можете да го направите е да ги игнорирате.
„Затоа што тие ги туркаат луѓето напред и иако некои ги сметаат за ексцентрични, јас ги сметам за генијалци бидејќи луѓето кои се доволно луди да мислат дека можат да го сменат светот се тие што всушност го прават тоа, велеше вечниот бунтовник Стив Џобс.
Многу успешни бизнисмени се потпираа на неговите пет правила за ефектна презентација, а првото правило е: „Продавај го она што е корисно“.
Неговото второ правило беше и важи и денес: „Сè е во презентацијата и треба да вежбате многу за еден ден да оставите добар впечаток кај вашите клиенти. Чувството за неформалност е клучно.“
Тој секогаш истакнуваше дека неговите најдобри упатства за животот се љубопитноста и интуицијата, но и нескротливата волја. Има нешто во мудриот тактички пристап „како успешно да се продаде содржина“.

Третиот совет е нешто што многумина го забораваат – изгледот на она што го нудите е од суштинско значење. Мора да биде стилски ефектен, но едноставен.
„Сервирајте им страст“ е четвртиот совет. Стив Џобс имаше заразен ентузијазам. Неговото четврто правило за успех е: Вклучи страст, енергија и ентузијазам. Без нив, вашата порака и напор ќе изгледаат неубедливо. Дури и ако производот или проектот на кој работевте е врвен, на луѓето ќе им биде потешко да го разберат ако не им го сервирате со страст.
Снажна порака – На крајот на секоја презентација, Џобс додаваше „и само уште една работа“. Неговите говори беа театар сами по себе и такви харизматики се ретки, но секој може да се обиде да ги подобри своите говорни вештини. За почеток, не заборавајте секогаш да ја завршите презентацијата со силна порака.
„Интуицијата води до одлични резултати – понекогаш животот ве удира со тула во глава. Не губете верба. Убеден сум дека единственото нешто што ме водеше беше дека го сакам тоа што го правам. Мора да го пронајдете она што го сакате. Ова важи и за бизнисот, како и за љубовта. Вашата кариера ќе заземе многу од вашиот живот и единствениот начин да бидете навистина среќни е да го правите она што сметате дека е одлично. Ако сè уште не сте нашле работа што ве исполнува, продолжете да барате.“
„Како и за сите ситуации во кои одлучува срцето, ќе знаете кога ќе ја најдете. И како добра врска, ќе станува подобро и подобро со текот на годините.“ Тоа беше дел од легендарниот говор на визионерот Стив Џобс на Стенфорд во 2005 година.
Во меѓувреме, тој стана еден од најголемите иноватори.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(ФОТО) И на 40 години во врвна форма: Роналдо повторно ги воодушеви фановите
Кристијано Роналдо повторно ги воодушеви фановите со фотографија објавена на Инстаграм, на која позира без маица во црни боксерки, покажувајќи ја одличната физичка форма и на 40-годишна возраст.
„По сауна“, напиша кратко Роналдо под фотографијата направена во теретана. Ова не е првпат фудбалската ѕвезда да објави вакви фотографии, со кои редовно ја истакнува дисциплината, тренинзите и начинот на живот по кои е препознатлив.
View this post on Instagram
Забава
Леонардо ди Каприо никогаш повторно не го гледал „Титаник“
Актерот Леонардо ди Каприо ги шокираше фановите со признанието дека никогаш повторно не го погледнал „Титаник“, филмот што во 1997 година го лансираше во светска слава и ја обележа цела една генерација.
Ди Каприо за тоа зборуваше во разговор со Џенифер Лоренс во емисијата Actors on Actors, пренесува „Варајети“. За време на опуштениот разговор, Лоренс директно го праша: „Дали некогаш повторно го погледна ‘Титаник’?“
Ди Каприо без размислување одговори: „Не. Не сум го гледал.“
Лоренс се изненади и му рече: „Па, треба да го гледаш! Се кладам дека сега би можел да го гледаш, навистина е добар.“
„Јас всушност не ги гледам моите филмови. Ти ги гледаш ли твоите?“ ја праша Ди Каприо колешката.
„Не“, одговори Лоренс низ смеа. „Никогаш не сум снимила нешто како ‘Титаник’. Да сум, сигурно ќе го гледав. Еднаш бев многу пијана и го пуштив ‘American Hustle’. Се прашував: ‘Дали јас сум добра актерка?’ Го пуштив филмот… и не се сеќавам на одговорот.“
Ди Каприо слично признание дал и претходно. Во август, за списанието „Есквајр“, изјави дека ретко ги гледа своите филмови, но дека постои еден исклучок.
„Тоа е ‘Авијатичарот’. Тој филм ми беше особено важен“, рече актерот, присетувајќи се на соработката со режисерот Мартин Скорсезе и на неговиот долгогодишен интерес за ликот на Хауард Хјуз.
Филмот „Титаник“, во режија на Џејмс Камерон, стана еден од најуспешните филмови во историјата, а Ди Каприо во него глумеше заедно со Кејт Винслет.
„‘Титаник’ беше голем експеримент за Кејт и за мене“, изјави Ди Каприо уште во 2016 година. „Не можевме ни да замислиме колку голем ќе стане филмот. Сè тоа нè изненади.“
Тој додаде дека по тој успех морал да забави и да се врати на своите актерски цели.
„Знаев дека од мене се очекува нешто одредено, но сакав да останам верен на себе и на причината поради која воопшто почнав да глумам“, порача Ди Каприо.
Забава
Од февруари ќе се наплаќа пристап до фонтаната ди Треви
Од 1 февруари, туристите ќе мора да платат две евра за да добијат пристап одблиску до фонтаната ди Треви во Рим, една од најпознатите туристички атракции во градот. Бесплатен пристап ќе имаат само жителите на Рим, додека разгледување од далечина ќе остане без надомест.
Градоначалникот Роберто Гвалтиери изјави дека со оваа мерка се очекува годишен приход од околу 6,5 милиони евра. Наплатата е дел од поширок план со кој од 1 февруари ќе се воведат влезници и за уште пет локации во градот, со цена од пет евра.
Фонтаната ди Треви ја посетуваат во просек околу 30.000 луѓе дневно, а градските власти ја оправдуваат мерката со пренатрупаноста и проблемите со џепчии. Само во периодот од 1 јануари до 8 декември, просторот пред фонтаната го посетиле околу девет милиони туристи.
Традицијата на фрлање парички во фонтаната продолжува.

