Забава
Стив Џобс: Во бизнисот преживуваат тие што не се откажуваат, без волја нема успех
Мотото „останете гладни, останете детинест“ е рецепт за успех без разлика на професијата, тврдеше Стив Џобс, коосновач на една од највлијателните компании „Епл“, додека беше жив.
Ова важи за оние бунтовници кои гледаат на работите поинаку – не сакаат правила. Може да не се согласувате со нив, можете да ги величате или мразите, но единственото нешто што не можете да го направите е да ги игнорирате.
„Затоа што тие ги туркаат луѓето напред и иако некои ги сметаат за ексцентрични, јас ги сметам за генијалци бидејќи луѓето кои се доволно луди да мислат дека можат да го сменат светот се тие што всушност го прават тоа, велеше вечниот бунтовник Стив Џобс.
Многу успешни бизнисмени се потпираа на неговите пет правила за ефектна презентација, а првото правило е: „Продавај го она што е корисно“.
Неговото второ правило беше и важи и денес: „Сè е во презентацијата и треба да вежбате многу за еден ден да оставите добар впечаток кај вашите клиенти. Чувството за неформалност е клучно.“
Тој секогаш истакнуваше дека неговите најдобри упатства за животот се љубопитноста и интуицијата, но и нескротливата волја. Има нешто во мудриот тактички пристап „како успешно да се продаде содржина“.

Третиот совет е нешто што многумина го забораваат – изгледот на она што го нудите е од суштинско значење. Мора да биде стилски ефектен, но едноставен.
„Сервирајте им страст“ е четвртиот совет. Стив Џобс имаше заразен ентузијазам. Неговото четврто правило за успех е: Вклучи страст, енергија и ентузијазам. Без нив, вашата порака и напор ќе изгледаат неубедливо. Дури и ако производот или проектот на кој работевте е врвен, на луѓето ќе им биде потешко да го разберат ако не им го сервирате со страст.
Снажна порака – На крајот на секоја презентација, Џобс додаваше „и само уште една работа“. Неговите говори беа театар сами по себе и такви харизматики се ретки, но секој може да се обиде да ги подобри своите говорни вештини. За почеток, не заборавајте секогаш да ја завршите презентацијата со силна порака.
„Интуицијата води до одлични резултати – понекогаш животот ве удира со тула во глава. Не губете верба. Убеден сум дека единственото нешто што ме водеше беше дека го сакам тоа што го правам. Мора да го пронајдете она што го сакате. Ова важи и за бизнисот, како и за љубовта. Вашата кариера ќе заземе многу од вашиот живот и единствениот начин да бидете навистина среќни е да го правите она што сметате дека е одлично. Ако сè уште не сте нашле работа што ве исполнува, продолжете да барате.“
„Како и за сите ситуации во кои одлучува срцето, ќе знаете кога ќе ја најдете. И како добра врска, ќе станува подобро и подобро со текот на годините.“ Тоа беше дел од легендарниот говор на визионерот Стив Џобс на Стенфорд во 2005 година.
Во меѓувреме, тој стана еден од најголемите иноватори.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Најштетни возачки навики што го скратуваат животниот век на автомобилот
Според „Карбаз“ неколку вообичаени навики значително ја намалуваат долговечноста на возилото и ги зголемуваат трошоците за одржување.
Работење на моторот во празен од
Мит е дека моторот треба да се загрева во место – тој побавно достигнува работна температура без оптоварување. Најдобро е веднаш да се почне со леснo возење.
Кочење со левата нога
Користењето на левата нога за кочење додека се додава гас ја оптоварува трансмисијата и го забрзува абењето.
Прекумерна или неправилна употреба на кумплугот
Држењето нога на кумплугот или честoто користење го скратува работниот век. Треба да се користи само при тргнување и менување брзини.
Неправилно користење на кочниците
Честото кочење за одржување брзина води до прегревање и побрзо трошење. Подобро е да се намали брзината со префрлање во пониска или да се планира возењето.
Брзо поминување преку „лежечки полицајци“
Може да предизвика оштетување на тркалата.
Возење со максимална брзина
Иако моторите се конструирани да поднесат брзо возење додека моторот не е загреан може да доведе до оштетувања.
Долготрајно непоместување на автомобилот
Гумите се деформираат, сопирачките кородираат. Треба да се вози барем еднаш неделно.
Преполнување на автомобилот
Ги оптоварува амортизерите, гумите и моторот, што забрзува абење и ја зголемува потрошувачката на гориво.
Несредоточено возење
Гледање во телефон или разговор со совозачот го зголемува ризикот од пропуштање дупки и препреки, што може да предизвика штета на возилото.
Забава
Инфлуенсерка (12) лансира бренд за нега на кожа: „Работам на ова две години“
Дванаесетгодишната инфлуенсерка Еверли Лабрант, членка на познатото семејство Лабрант, гордо го претстави својот нов бизнис потфат. Вчера таа го лансираше bev.skin, бренд за нега на кожа наменет за деца и тинејџери, но набрзо беше критикувана од група загрижени родители, пишува E! Online.
Младата претприемачка одлучи да одговори на загриженоста на јавноста, објаснувајќи дека инспирацијата за брендот доаѓа од нејзините лични искуства. Во коментар на Instagram, таа ја објасни својата мотивација.
„Кога имав околу 10/11 години, сакав да одам во Sephora со мајка ми“, напиша Еверли. „Секако, сакав да ги купам и користам сите производи за нега на кожата што ги користеше таа, само затоа што беше забавно. Сите мои пријатели го правеа истото.“
Но, Еверли – која, со нејзината мајка Савана (32), нејзиниот очув Кол (29) и браќата и сестрите Пози (6), Зеланд (5), Сандеј (3) и 19-месечниот Бекам, го сочинуваат популарното семејство Лабрант – сфатила дека производите во продавниците се наменети за возрасни и дека нивните формули не се соодветни за нејзината возраст.
„Откривме колку се лоши сите состојки за нега на кожата против стареење за тинејџери/тинејџери“, продолжи таа. „Затоа се зафатив да создадам супер забавна, супер ефикасна, супер чиста нега на кожата што ги има сите добри работи и ништо лошо.“
Таа нагласи дека bev.skin не содржи никакви состојки против стареење, туку нуди производи „кои и мајките и ќерките всушност можат да ги користат и сакаат“. Линијата вклучува производи како средство за чистење, хидратантен крем, серум и тоник, и е создадена за да „им даде на тинејџерите побезбеден и поедноставен начин да се грижат за својата кожа“.
Еверли откри на својот Инстаграм дека работи на развој на брендот две години. „Ова е како сон“, возбудено сподели таа додека ги отвораше финалните производи. „О, боже. Совршено е“.
фото/депозитфотос
Забава
Хрватите дисквалификуваа пејачка од „Дора“: Не е наша
Хрватска избра 24 кандидати што ќе се натпреваруваат за титулата најдобра песна на натпреварот „Дора“. Каролина Илиќ беше дисквалификувана од оригиналниот список бидејќи се покажа дека нема документи што го потврдуваат нејзиното хрватско државјанство.
ХРТ објави дека Каролина Илиќ, која требаше да настапи на „Дора“ во 2026 година со песната Breathe her in, е дисквалификувана. Габриел Ивиќ, кој беше на списокот како прва резерва, ќе го заземе нејзиното место. Патем, овој фестивал избира претставник за Евровизија.
View this post on Instagram
Како што е наведено во соопштението, пејачката е дисквалификувана бидејќи не е државјанка на Република Хрватска и не ги исполнува условите од правилата за натпреварот „Дора“.
Каролина е родена во Шведска, нејзините родители се Хрвати, но тоа не беше доволно за да се задржи на конечниот список на учесници бидејќи Каролина е шведска државјанка од раѓање, без оглед на нејзините балкански корени.
фото/депозитфотос

