Забава
Хју Грант раскажа за скандалот со проститутката по повеќе од две децении
26 години по секс-скандалот кој беше ударна вест во светските шоубиз-медиуми, британскиот актер раскажа зошто ја изневери тогашната партнерка Лиз Харли со проститутка.
Хју Грант вели дека сексуалниот чин во јуни 1995 година се случил затоа што не бил во добро расположение во врска со неговиот талент за глума.
Грант беше уапсен заедно со Дивајн (вистинско име Естела Томсон) пред повеќе од две децении поради вулгарно однесување во неговиот автомобил паркиран на булеварот Сансет во Лос Анџелес.

Хју сега се отвори за редоследот на настаните што доведоа до неславниот инцидент признавајќи дека неговата одлука била мотивирана од тоа што бил згрозен од својата глума во филмот „Девет месеци“ (Nine Months),
кој требало да се појави набргу.
По присуството на проекцијата на комедијата, се разочарал од она што го видел на екранот, па британскиот актер решил да ја удави својата тага, и тоа на крајот довело до врска со Дивајн.
Говорејќи на WTF во поткастот на Марк Марон, тој рече: „Требаше да го гледам мојот прв холивудски филм – моментот беше беспрекорен“.
„Но, имав проблем – тоа беше мојот прв холивудски филм и отидов да го гледам на проекција. Филмот требаше да излезе за недела или две“.
„Сите во него беа брилијантни, но јас не бев, и тоа ми создаде лошо расположение. „Имав ручек со Кен Расел… и една работа доведе до друга… бев разочаран од себе“.
Како и да е, загриженоста на Хју за својата изведба во филмот – во кој глумат и Џулијан Мур, Робин Вилијамс и Џеф Голдблум – се покажа како неоснована бидејќи беше успех на киноблагајните со заработка од 138,5 милиони долари во светски рамки.

Во време на инцидентот Хју беше во врска со Елизабет Харли, која остана со него и во искушението и таблоидната бура од вести. Тие на крајот се разделија пет години подоцна, иако останаа блиски пријатели до ден-денес.

Пред 26 години шокантниот скандал беше ударна вест во светските шоубиз-медиуми: Актерот ѝ платил на проститутка за орален секс во автомобил. По апсењето, тој плати глоба од 1.180 долари и беше принуден да учествува во програма за едукација против СИДА. Дивајн, која му овозможи орално задоволство на актерот, беше осудена на 180 дена затвор. Таа наводно заработила 1 милион фунти од оваа „реклама“, според некои медиуми.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Пред „Титаник“ и Оскарите, Леонардо Дикаприо имал поинаков сон, но и доста необичен прекар
Иако денес е еден од најголемите холивудски актери, ѕвездата на „Титаник“, „Волкот од Волстрит“ и „Си беше еднаш во Холивуд“, Леонардо Ди Каприо во младоста сериозно размислувал да се откаже од глумата поради опсесијата со брејкденс.
Во интервју од 1994 година тој призна дека не бил заинтересиран за училиште, особено за математика, и дека креативната енергија ја насочувал кон дружење и танцување. Често организирал брејкденс настапи со пријатели, дури и пред соучениците.
Години подоцна, во разговор со Опра Винфри, потврди дека како дете речиси ја напуштил глумата поради танцот и дека го носел прекарот „The Noodle“ (нудла) поради неговата флексибилност во танцот. Иако тврдеше дека ги „изгубил движењата“, неговиот танц во Волкот од Волстрит покажа дека талентот сè уште постои.
Фото: Depositphotos
Забава
Брижит Бардо имаше четири брака: „Кога страста ќе завршеше, ги пакував куферите“
Брижит Бардо, француската актерка која се прослави како меѓународен секс-симбол пред да ѝ го сврти грбот на филмската индустрија и да стане активистка за правата на животните, почина на 91-годишна возраст.
И покрај контроверзните изјави што ја следеа низ кариерата, Брижит Бардо беше една од најголемите икони на филмското платно. Со својата слободоумна и често провокативна појава го одбележа новиот бран на француската кинематографија, а иако од глумата се повлече уште во 1973 година, нејзиното наследство и денес е неизбришливо.
Јавноста ја памети подеднакво по нејзината импресивна филмографија, како и по бурниот љубовен живот.
Првиот сопруг: режисерот Роже Вадим
Во брак влезе многу млада. Со наполнети 18 години, во 1952 година, се омажи за шест години постариот режисер Роже Вадим. Тоа беше години пред тој да стане познат по врските со млади и убави актерки, како Џејн Фонда. Нивниот брак заврши во 1957 година, но и покрај разводот, тие останаа добри пријатели и продолжија професионално да соработуваат.
Аферата што го урна бракот
За време на бракот со Вадим, на снимањето на култниот филм „И Бог ја создаде жената“ во 1956 година, започна афера со колегата актер Жан-Луј Трентинјан, што доведе до распад на бракот. Во тоа време и Трентинјан беше оженет, но неговата сопруга, актерката Стефан Одран, истата година побара развод.
Бардо и Трентинјан живееја заедно две години, но врската не потраја, делумно и затоа што актерката започна нова афера – овој пат со музичарот Жилбер Беко. Се разделија во 1958 година.
Вториот брак и раѓањето на синот
По љубовните бродоломи, Бардо брзо пронајде нова љубов со актерот Жак Шарије, нејзин колега од филмот „Бабет оди во војна“. Нивната бурна романса беше крунисана со брак во 1959 година, а само седум месеци подоцна го добија синот Никола. Сепак, актерката во подоцнежните интервјуа отворено признаваше дека улогата на мајка не ја исполнувала.
Нови љубови по разводот
Бракот со Шарије траеше до 1962 година, а за разводот наводно придонела нејзината афера со холивудската ѕвезда Глен Форд. Нивниот син Никола-Жак Шарије израсна со таткото, а контакт со мајката воспостави дури во зрелата возраст. По разводот, Брижит целосно се посвети на кариерата, а меѓу 1963 и 1965 година беше во врска со музичарот Боб Загури.
Третиот сопруг: милионерот Гунтер Закс
По третпат пред олтар застана во 1966 година со германскиот милионер и плејбој Гунтер Закс. Ја освои на спектакуларен начин – летајќи со хеликоптер над нејзината вила на Француската ривиера и фрлајќи ливчиња од рози. Но, страста беше краткотрајна.
Наводно, само неколку дена по венчавката започнала афера со пејачот Мајк Сарн. Бракот со Закс се распадна во 1968 година, а официјално беше раскинат една година подоцна. Потоа, од 1968 до 1971 година, таа беше во врска со актерот Патрик Жил, нејзин колега од филмот „Мечката и куклата“.
Децении бурни романси
Следните две децении беа обележани со бројни врски со познати мажи, меѓу кои пејачот Серж Генсбур, актерот Ворен Бити, писателот Џон Гилмор, како и барменот и инструктор по скијање Кристијан Калта. Меѓу подолгите врски од тој период се издвојува онаа со скулпторот и актер Мирослав Брозек, со кого беше од 1975 до 1979 година и за кого позираше, како и врската со францускиот ТВ-продуцент Ален Бугрен-Дубур од 1980 до 1985 година.
Четвртиот и последен сопруг: Бернар д’Ормал
Својата четврта и, како што се покажа, последна љубов ја пронајде во 1992 година. Го запозна Бернар д’Ормал, бизнисмен и советник на Жан-Мари Ле Пен, поранешниот лидер на француската десничарска партија. Се венчаа веќе следниот месец, во август 1992 година. Овој брак ја поттикна да го подобри односот со синот. Врската траеше подолго од нејзините претходни три брака заедно.
Вечно во потрага по страст
Во својата книга „Larmes de combat“ („Солзи на борбата“), Бардо ја објасни својата потреба за постојани промени во љубовта:
„Со секоја врска, постојано се враќав во потрага по нови љубови кога сегашноста ќе станеше млака. Не го сакам она меѓу, она помалку добро.“
„Секогаш барав страст. Затоа често бев неверна. А кога страста ќе завршеше, ги пакував куферите.“
Забава
Во француско село 30 соседи делат еден автомобил
Во малото француско село Пон-де-Баре, со околу 300 жители, триесетина соседи одлучиле да делат еден заеднички автомобил, наместо секој да има свој. Станува збор за стар Citroën ZX, кој од приватно возило станал заеднички ресурс, пренесува „Ел Паис“.
Проектот не е поддржан од компанија или дигитална платформа, туку функционира врз основа на доверба и солидарност. Соседите плаќаат 25 центи по изминат километар, со што се покриваат само трошоците за гориво и одржување. Нема месечни членарини ниту резервации.
Клучевите од автомобилот се чуваат во локалниот бар, кој станал неформален центар на иницијативата. Освен што ги намалува трошоците и загадувањето, проектот, според жителите, придонел и за зајакнување на меѓусебните односи и чувството на заедништво во селото.
Примерот од Пон-де-Баре покажува дека одржливата мобилност е можна и без скапи решенија – понекогаш е доволно само поинаков начин на користење на автомобилите.

