Забава
Цукерберг удри по „Епл“: „Одамна не смислиле нешто одлично“

Извршниот директор на Мета се зафати со својот голем ривал „Епл“, критикувајќи ги нивните иновации.
Марк Цукерберг, извршен директор на Мета, смета дека „Епл“ веќе некое време не смислиле ништо одлично и дека компанијата се наслонува на минатите успеси.
„Стив Џобс го измисли „Ајфон“, а 20 години подоцна, „Епл“ сè уште се наслонува на тие успеси“, истакна Цукерберг во неодамнешното интервју за подкаст со Џо Роган.
Иако го призна „Ајфон“ како еден од најважните пронајдоци на веројатно сите времиња, шефот на Мета тврди дека „Епл“ поставил некои произволни правила.
Цукерберг рече дека Епл „фундаментално ја ограничил можноста за кој било друг да направи нешто што може да се поврзе со „Ајфон“ на ист начин“ како и сопствените производи на „Епл“, како што се „Ерподс“. Ако „Епл“ им дозволил на другите луѓе да го користат неговиот протокол, веројатно ќе има многу подобри конкуренти на Ерподс“, вели Цукерберг.
Се разбира, зад изјавите на Цукерберг се крие заднина. Мета има долготрајни проблеми со „Епл“ и надоместок од 30 проценти потребни за некои транакции во „Еп стор“.. Ограничувањата на „Епл“ за „иОс“ и отежнаа на Мета да се натпреварува во хардверската арена и избришаа милијарди долари од приходите од рекламирање на компанијата. Цукерберг рече дека ако не се применуваат правилата на „Епл“, Мета би остварила двојно поголема добивка или речиси толку.
„Епл“ е под се поголем притисок да се отвори за бизнис. Компанијата спроведе промени во Европската унија како одговор на новите закони насочени кон нејзините политики и се соочува со тужба од американското Министерство за правда за поседување монопол на паметните телефони. Но, се чини дека компанијата има намера да го задржи затворениот екосистем додека не биде принудена да се промени.
Цукерберг верува дека потпирањето на „Епл“ на приоритизирање само на неговите производи и услуги на крајот ќе и наштети на компанијата.
„Епл е толку надвор од играта во смисла што навистина не објави многу иновативни работи“, рече тој. Технолошката индустрија е супердинамична и ако едноставно не ја завршите добрата работа околу 10 години, на крајот некој ќе ве победи, истакна Цукерберг.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Бракот тројно го зголемува ризикот од дебелина кај мажите, покажа истражување

Бракот тројно го зголемува ризикот од дебелина кај мажите, покажа полско истражување.
Истражувањето кое ќе биде претставено на Европскиот конгрес за дебелина во Шпанија во мај, било спроведено на 1.200 парови во Полска и покажало дека ризикот од прекумерна тежина во бракот е зголемен за двата пола, но ситуацијата е особено акутна кај мажите.
Истражувачите заклучија дека кога се во брак, ризикот од прекумерна тежина се зголемува за 62 отсто кај мажите и 39 отсто кај жените, во споредба со оние кои не се во брак.
Оженетите мажи имаат 3,2 пати поголема веројатност да бидат дебели од слободните мажи, а таква разлика не е забележана меѓу мажените и слободните жени.
Ова потенцијално се објаснува со културните разлики во ставовите кон дебелината меѓу двата пола, се вели во истражувањето.
Студијата заклучи дека ризикот од дебелина исто така се зголемува со возраста. Секоја година, заканата од прекумерна тежина се зголемува за три проценти кај мажите и четири проценти кај жените. Ризикот од дебелина, сепак, се зголемува за четири отсто кај мажите и шест отсто кај жените, пренесува агенцијата ДПА.
Дебелината се дефинира како индекс на телесна маса од 30 или повеќе, а прекумерната тежина се дефинира како индекс од 25 до 29,99.
Истражувањето го водеше лекарот Алича Цича-Миколајчик од Националниот институт за кардиологија во Варшава.
„Возраста и брачниот статус имаат непобитно влијание врз прекумерната тежина или дебелината во зрелоста, без разлика на полот“, заклучува студијата.
Забава
Скарлет Јохансон не сака да се фотографира со обожавателите на улица, ја откри и причината

Актерката Скарлет Јохансон (40) објасни зошто не и е удобно да се фотографира со обожавателите кои ја среќаваат во јавност. Говорејќи на оваа тема додека го промовираше нејзиниот претстоен филм Jurassic World: Rebirth, Јохансон изјави за InStyle дека не сака да биде „идентификувана“ во одредено време и место. „Тоа навистина навредува многу луѓе“, призна таа.
„Секако дека ценам што луѓето се мои обожаватели и среќни што ме гледаат. Но, секогаш им велам: Не сум на работа. А тоа значи дека не сакам никој да ме „сними“ како некој што бил со нив во тој момент и на тоа место. Јас правам нешто свое“, додала таа.
Актерката нагласи и колку и е важно да ја зачува анонимноста на нејзините деца.
„Мислам дека анонимноста треба да се зачува што е можно подолго, барем додека самите деца не одлучат поинаку. Тоа е одлука што ја донесов за нив“, додаде таа.
Забава
(Видео) Српска инфлуенсерка го привлече вниманието на ревијата на Валентино во Париз

Тамара Калиниќ е една од најпознатите модни инфлуенсерки во регионот, чии модни избори секогаш се следат со голем интерес.
Оваа српска блогерка со постојана адреса во Лондон со години инспирира со своите елегантни, префинети и луксузни модни комбинации, а нејзиниот Инстаграм профил го следат речиси два милиони луѓе, кои секојдневно бараат инспирација во нејзиниот моден избор.
Сепак, нејзиното последно модно издание на ревијата на Валентино во Париз, одржана на 9 март 2025 година, предизвика различни реакции.
Тамара за оваа пригода беше облечена од глава до пети во парчиња на Валентино. Таа избра елегантен црн фустан со суптилни бели детали на ракавите од најновата колекција на брендот. Изгледот го комплетираше со црни хулахопки со дезен, салонки со црвен ремен околу глужд, црни очила за сонце и црна чанта.
Сепак, највпечатлив дел од нејзиното издание, што предизвика дискусија во коментарите, беше накитот за уста во форма на метална декорација што оди преку усните.
@tamara @Valentino ♬ original sound – Tamara Kalinic
„Ова е првпат да не ми се допадне ништо друго освен твојата убавина“, „Накитот за усни е ужасен. Веќе има доволно жени замолчени на овој свет за доброволно да носиш такво нешто во името на модата“, беа некои од критиките.
Но, за некои тој детаљ беше омилен дел од нејзината облека. „Накитот за усни ми е омилен!“, „Го сакам! Толку храбар и поларизирачки, тоа е она што го прави стилот одличен!“, „Секогаш најшик“, „Конечно вистинска мода! Накитот за усни совршено ја раскажува приказната за целата облека. Веројатно вашето најдобро издание досега!“