Забава
(Аудио) Дилан, Спрингстин, Шакира… Зошто ѕвездите ги продаваат правата на своите песни?

„Времињата се менуваат“, oтпеа Боб Дилан во една пригода и секако дека е во право.
Музичарите сè повеќе ги продаваат правата на своите песни. Компанијата „Сони мјузик“ во понеделникот објави дека го купила целиот каталог на снимена музика на Боб Дилан од 1962 година до денес, а во договорот се вклучени и идните изданија и реизданија.
Цената не е објавена, но експертите проценуваат дека Дилан најверојатно добил околу 200 милиони долари.
Ова не е прва продажба на опусот на Дилан. Пред нешто повеќе од една година, тој ги продаде на „Јуниверзал“ авторските права на неговите песни (што се разликува од дискографски права) за наводно 300 милиони долари.
Добитникот на Нобелова награда за литература е само уште еден во низата музичари кои решаваат да ги продадат своите права на големите издавачки куќи и корпорации.
Непосредно пред 75-годишнината од раѓањето на Дејвид Боуви, неговите наследници си дадоа голем подарок продавајќи ги правата на целиот негов музички каталог. Тие добија 250 милиони долари за тоа, според списанието „Вараети“.
Опусот на Боуви, кој опфаќа шест децении креативност, вклучува повеќе од 25 студиски албуми со хитови како Space Oddity, Changes, Heroes и Let’s Dance. Сето ова сега припаѓа на Warner Chappell Music.
Брус Спрингстин го продаде целиот свој опус на „Сони“.
„Ред хот чили пеперс“, Шакира, Тина Тарнер и многу други, исто така, заработија значителни суми со откажувањето од правата на својата музика.
Резултатот е пад на продажбата на снимен материјал бидејќи луѓето сè повеќе се свртуваат кон стриминг музика на платформи како „Спотифај“ . Покрај тоа, има и пад на приходите од концерти поради пандемијата.
„Не можам да работам“, твитна американскиот кантавтор Дејвид Крозби пред една година, кога реши да ги продаде правата.„Стримингот ми ги украде парите од плочи… Имам семејство и хипотека и морам да се грижам за нив , така што тоа е мојата единствена опција.“
Откако ќе се продадат, тешко е да се вратат правата на една песна. Но, барем на краток рок, уметниците заработуваат големи пари. Медиумите шпекулираат дека рок-групата Red Hot Chili Peppers заработила околу 140 милиони долари од продажбата на правата на британската корпорација Hipgnosis.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) Искусен пилот откри која фаза од летот е најтешка за екипажот и зошто мора да телефоните да бидат на авионски режим

Искусен пилот откри која фаза од летот предизвикува најголема нервоза кај членовите на екипажот.
Одговарајќи на прашања од неговите следбеници на „Јутуб“, комерцијалниот пилот Стив Шрајбер – поранешен офицер на американската морнарица и чест коментатор на авионски несреќи – беше запрашан дали има период за време на летот кога тој самиот се чувствува нервозен. Еден од присутните го прашал: „Дали си понервозен при полетување или при слетување?
Тој одговори дека ако треба да избере меѓу тие две ситуации, полетувањето ќе биде поголем предизвик.
„Тогаш авионот е најтежок што некогаш ќе биде“, објасни тој.
„Моторите работат со полна моќност, а вие сте најбавни што ќе бидете. Откако ќе ја напуштите земјата, забрзувате, почнувате да користите гориво, станувате полесни и можете да ја намалите моќноста“, рече тој.
Во истото видео одговори и на честото прашање – дали е навистина потребно да се вклучи авионскиот режим на мобилните телефони за време на летот. Авионскиот режим ја оневозможува можноста за испраќање и примање безжични сигнали на уредот. Неговиот совет е едноставен: „Треба да го вклучите авионскиот режим“.
Тој се осврна на тестовите спроведени од Федералната управа за авијација на САД (FAA) кога употребата на мобилни уреди почна да расте. Резултатите покажаа дека во некои ситуации сигналите од уредите во задниот дел на авионот може да пречат на опремата за навигација.
Забава
„За малку ќе го исплукав кафето“ – маж ја објави сметката од појадок со принцезите во Дизниленд

Татко од САД ги шокираше корисниците на социјалните мрежи објавувајќи ја сметката за појадокот со принцезите во Дизниленд во Калифорнија.
На платформата „Икс“, корисникот Џон (@jrockandrollt) објави фотографија од сметката и напиша: „Појадок со принцезите во Дизниленд со децата. За малку ќе го исплукав кафето“.
Сметката што ја споделил покажува дека за луксузниот појадок платил дури 937,65 долари (околу 815 евра), со бакшиш од 150 долари (околу 130 евра). Тој објаснува дека на појадокот имало пет лица – две деца и тројца возрасни – што чини околу 187 долари (163 евра) по лице.
Во коментарите тој сподели и фотографија од неговата чинија со говедски стек, полнети јајца, аспарагус и ракчиња. Што се однесува до пијалоците, тие имале само еден алкохолен коктел – Блади Мери.
Цената на појадокот шокираше многумина. „Нема оброк на светот кој вреди толку“, „Боже мил, не знам што да кажам“, се само дел од коментарите.
На официјалната веб-страница, Дизни го опишува овој појадок како „незаборавен појадок од три јадења со магични средби со омилените принцези на Дизни“. Предјадењата вклучуваат мини сендвичи со јастог, бејнетки и облоги од банана. Детското мени нуди пилешко и вафли во форма на Мики, додека возрасните можат да изберат од полнети јајца, мисиркини колбаси и макарони и сирење и тартуфи.
Според официјалните податоци, цената на појадокот започнува од 123 евра по лице, па многу корисници на „Икс“ коментирале дека Џон сигурно знаел колку ќе чини. Еден корисник напиша: „Брат, јасно ти беше покажана цената кога си резервирал. Ако си изненаден, тоа е твој проблем“. Друг додаде: „Требаше да имаш груба идеја колку ќе чини сето тоа“.
Забава
Втор концерт на Калиопи на 6 декември во „Македонска филхармонија“

Првиот концерт на Калиопи кој е закажан на 14 ноември во „Македонска филхармонија“ е пред распродавање, а поради големиот интерес од страна на публиката, Прагма продукција отвори и нов датум и тоа на 6 декември во „Македонска филхармонија“
Ексклузивен акустичен концерт на Калиопи “100% LIVE“ во Скопје! Публиката ќе има ретка можност да ги слушне нејзините најголеми хитови и евергрини од нејзиниот богат репертоар, преработени во акустични верзии со нов аранжман и автентична звучна естетика. Секоја нота, секој стих, секој молк ќе има своја тежина.