Забава
„Блумберг“: Проценетата вредност на „Сквид гејм“ е околу 900 милиони долари

„Сквид гејм“ (Squid Game), најголемото лансирање на оригинална серија на „Нетфликс инк“, се проценува дека вреди речиси 900 милиони долари за стриминг-гигантот, објави „Блумберг њус“ доцна во саботата , повикувајќи се на бројки од внатрешен документ на компанијата.
Трилерот со девет епизоди, во кој натпреварувачи играат детски игри со смртоносни последици во обид да освојат 45,6 милијарди вони (52 милиони американски долари), стана меѓународен хит, откако беше лансиран минатиот месец.
Во споредба со проценетата нето-вредност, продукцијата на серијата чинеше само 21,4 милиони долари, тврди „Блумберг“.
Според извештајот, околу 132 милиони луѓе гледале најмалку две минути од серијата во првите 23 дена, со што лесно го срушија рекордот поставен од драмата „Бриџертон“, која беше стримувана од 82 милиони претплатници во првите 28 дена.
Нетфликс претходно објави дека серијата собра 111 милиони фанови, но „Блумберг“ вели дека тие бројки се базираат на малку постари податоци, што значи дека гледаноста сигурно се зголемила во меѓувреме.
„Нетфликс инк.“ одби да го коментира извештајот. Адвокат на компанијата за Блумберг рече дека би било несоодветно за Блумберг да ги открие доверливите податоци содржани во документите кои ги прегледал.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) Инспирирани од вистинска љубовна приказна, Антониа Гиговска и Роберт Билбилов ја создадоа „Аман“

Инспирирани од една вистинска животна приказна, познатиот продуцент Роберт Билбилов, заедно со Антониа Гиговска создадоа музичко ремек-дело.
Насловот на новата нумера е „Аман“, а доаѓа како инспирација од една смс-порака која гласела: „Мислев ти си ми таман, ама испадна АМАН“.
Токму оваа порака била доволна за продуцентот Билбилов ја направи оваа композиција.
Песната беше објавена вчера на сите музички платформи.
„Аман се случи многу спонтано… Тоа е песна која зборува за однос кој веќе е скршен и никогаш повеќе не може да биде ист. Некогаш премногу очекуваме, па се разочаруваме. Пресреќна сум што ова е моја прва соработка со Роберт, а за мене веќе е успешна. Коментарите од луѓето се сите позитивни, што за песната што за изгледот, а и за спотот кој го режираше маестралниот Даниел Јовески. Се надевам дека “Аман” ќе допре до сите!“, вели Антониа.
„Аман“ е првата песна од вториот студиски албум на Антониа, „Жена“.
Инаку за новата песна уште пред повеќе од еден месец беше снимен и видеоспот во далечниот Египет, каде Антониа со својот тим од соработници отпатуваа на неколку дена.
Забава
Никол Шерцингер не престанува да провоцира, и овојпат во бикини

Популарната пејачка Никол Шерцингер не престанува да провоцира со своите разни појавувања во бикини. Веќе некое време на нејзиниот профил нема објави освен оние од плажа, па овој пат беше слично.
Но, не стануваше збор за одмор, сега Никол снимаше реклама во која носеше бикини и го покажуваше своето затегнато тело.
Никол позираше во црно и во маслинесто бикини кои ги истакнуваа сите нејзини облини, а косата ѝ беше стилизирана во бранови и имаше лесна шминка.
Bikini-clad Nicole Scherzinger shows off her fit figure in glamorous photo shoot https://t.co/m988K7JHWv pic.twitter.com/M6YxsHxOnz
— Page Six (@PageSix) May 3, 2025
Не недостасуваа коментари за нејзиниот совршен изглед, а никој не е јасен што точно направила оваа жена за да изгледа вака на 46 години.
Никол неодамна беше прогласена за една од највлијателните личности на годината.
Никол напорно тренира за да изгледа совршено, а исто така обрнува многу внимание и на исхраната.
„Јадете квалитетна храна, вежбајте и слушајте музика што ќе ви го подобри расположението. Најдете време за молитва и медитација и одвојте време за себе – подгответе купка, одете на масажа“, рече таа еднаш.
Забава
(Видео) Метју Меконахи и неговата сопруга без панталони и без срам

Познатиот актер Метју Меконахи овој пат е во центарот на вниманието со сопругата Камила Алвес.
Тие го лансираа својот бренд пред две години, а сега ја снимија рекламата.
„Pantalones Organic Tequila“ е името на брендот, а во еден момент од рекламата, двојката остана без панталоните. Милиони следбеници беа воодушевени, но и изненадени, а едно од прашањата што се поставуваат е дали нивната текила навистина делува на тој начин.
Иако во рекламата имаше „заматен“ дел од нивните тела кога наводно беа без панталони, со оглед на тоа што актерот објави и за настаните за време на снимањето, јасно беше видливо дека двајцата носеа шорцеви во боја на кожа.