Забава
Вештачката интелигенција водела продавница еден месец – изгубила пари и доживеала идентитетска криза

Компанијата „Антропик“ го тестираше својот четбот Клод како менаџер на мини-продавница. Експериментот заврши со загуба и низа бизарни ситуации, пишува „Еуроњуз“.
Иако во последниве години се повеќе се зборува дека вештачката интелигенција (ВИ) ќе ги замени луѓето на работното место, најновиот експеримент покажа дека ВИ, барем засега, е сè уште далеку од тоа да може успешно да ги преземе дури и наједноставните деловни задачи.
Имено, „Антропик“ одлучи да провери колку е способна нивната ВИ да го преземе управувањето со мини-продавница. Еден месец, агент на ВИ по име Клаудиус водеше мала продавница во рамките на канцеларијата во Сан Франциско, сè со цел да оствари профит – и без човечко управување. Сепак, резултатот беше сè друго освен успешен.
„Експериментот покажа колку сме блиску, но во исто време и колку сме далеку од сигурна автономија на системите за вештачка интелигенција во бизнисот“, рече Антропик.
„Менаџерот на продавницата“ нудеше производи под цената, измислуваше колеги и се налути.
Продавницата управувана од вештачка интелигенција се состоела од мал ладилник со производи и iPad за самостојна наплата. Клаудиус бил задолжен за нарачување производи од трговци на големо, одредување цени и комуникација со клиентите. Вештачката интелигенција имала јасна задача: да купува популарни производи, да ги продава со профит и да не банкротира.
Сепак, веќе во првите денови, системот почнал да се распаѓа. Клаудиус, според податоците објавени од Антропик, продавал производи под куповната цена, им дозволувал на клиентите сами да внесуваат промотивни кодови и, во некои случаи, ги делел производите сосема бесплатно.
Вработените во Антропик, кои биле и главни „клиенти“, брзо почнале да ги тестираат границите на системот. Во комуникација со Клаудиус, тие се обиделе да добијат дополнителни бенефиции, кои тој ги одобрил без поголеми проблеми. Во еден момент, на пример, вештачката интелигенција го измислила лицето Сара од „Андон Лабс“, наводно одговорна за снабдувањето, иако Сара воопшто не постоела.
„Вештачката интелигенција халуцинираше вистински луѓе и деловни односи што никогаш не постоеле. Во еден момент, Клаудиус тврдеше дека лично го потпишал договорот во домот на Симпсон, на адресата „Евергрин Терас“ 742. Тогаш сфативме дека сме стапнале на многу чудна територија“, коментираше Антропик.
Експериментот бил дополнително комплициран од фактот дека „Андон Лабс“, компанијата што физички ѝ помагала на вештачката интелигенција во задачи како што се полнење полици, била единствениот „трговец на големо“ со кој вештачката интелигенција можела да комуницира. Вештачката интелигенција, се разбира, не го знаела тоа, па затоа редовно испраќала е-пошта со нарачки.
Првичниот буџет на продавницата бил 1.000 долари, но по еден месец работење, вредноста на продавницата паднала под 800 долари – и покрај постојаната продажба на производи. Клаудиус едноставно бил лош во одредувањето цени, водењето евиденција и следењето на правилата.
„Вработените го прашуваа за попусти за вработените, на што вештачката интелигенција одговори со маркетиншка анализа, а потоа ги откажа промотивните кодови – само за повторно да ги воведе неколку дена подоцна“, опишува еден од учесниците во експериментот.
Во еден момент, Клаудиус се закани дека ќе бара други добавувачи бидејќи не беше задоволен од брзината на испорака. Тој исто така тврдеше дека лично ќе ги достави производите, облечен „во сино сако и црвена вратоврска“, што очигледно е уште една „халуцинација“ на системот, бидејќи Клаудиус, се разбира, нема физичко тело.
На крајот од експериментот, вештачката интелигенција се обидела да им се приближи на обезбедувачите на зградата, барајќи помош во бизнисот, што предизвикало ново ниво на загриженост во тимот.
Компанијата изјави дека и покрај бројните грешки, експериментот не бил залуден.
„Тој ни покажа дека продавачите со вештачка интелигенција кои извршуваат задачи од среден менаџмент се реална иднина. Тие не мора да бидат совршени, доволно е да станат конкурентни со луѓето по пониска цена“, наведуваат тие.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Фото) Три бои кои ја издолжуваат фигурата: тие се апсолутен тренд за есен 2025 година

Секој од нас има палета на бои на облека што претпочита да ја носи. Ги избираме според нашиот тен, боја на коса, боја на очи, карактер и ги прилагодуваме на трендовите на тековната сезона. Бидејќи, факт е дека боите навистина влијаат на нашиот изглед.
Некои нè подмладуваат, други ги истакнуваат сите наши несовршености, а трети се неутрални, а овие есенски трендови едноставно нè воодушевуваат.
Трендот е составен од три бои кои сигурно ги ласкаат нашите фигури. Тие даваат дефиниција, ја издолжуваат нашата фигура и тоа е крајниот ефект што сите го посакуваме.
Како боите на облеката влијаат на нашиот изглед?
Без разлика дали зборувате за бојата на плочките во бањата, апстрактната уметност или гардеробата, едно правило останува исто: темните бои ги прават работите помали, а светлите бои ги истакнуваат. Што значи ова за вас?
Светлите бои на облеката (бела, кремаста, слонова коска, жолта) ќе привлечат внимание и ќе го истакнат просторот што го покриваат. Од друга страна, темната облека (црна, темно сина, шумско зелена) ќе го намали изгледот на сè што покрива. Ова општо правило ни овозможува мудро да ги користиме боите.
На пример, ако сакате да го стесните струкот и колковите и да ги истакнете градите, јасно е дека ќе носите светла маица во контраст со темни панталони со висок струк.
Бои на облека што ја дефинираат и нагласуваат вашата фигура
Класичните бои, меѓу кои се црната и сивата, визуелно нè прават потенки, утврдивме. Црната боја се смета за елегантна боја и е безвременска, но! Ова е боја што не е баш идеален избор за жените во зрели години. Ги нагласува темните кругови, неправилностите на кожата и нè прави да изгледаме поуморно.
Светло сива боја
Неутралната сива боја е погодна за сите оние кои, од свои причини, не сакаат премногу често да носат црна боја. Не го одвлекува вниманието од лицето и визуелно ве издолжува.
Само внимавајте на едно нешто: оваа боја може да изгледа здодевно. Затоа, играјте си со текстури, волумен на облека или едноставно додадете модни додатоци во светли бои.
Темно зелена
Сите ладни нијанси, како што се кралско сина, виолетова и трева-зелена, се способни да ја истегнат фигурата и да изгледаат одлично на сите девојки со плус големина.
Оваа сезона, темно зелената е особено популарна, која исто така има ефект на дефинирање на фигурата.
Кафеава
Кафеавата облека не е особено популарна, но оваа сезона повторно ја носиме, бидејќи изгледа луксузно и промислено.
Темно кафеавата облека е одличен контраст со другите бои што ги користиме и може да ни помогне да ја пригушиме нивната јачина и да го намалиме нивниот волумен. Темно кафеавите палта се одличен избор.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Дури и во наједноставната облека, таа ги засени сите други

Холивудската актерка Анџелина Џоли (50) позираше на црвениот тепих за време на Филмскиот фестивал во Сан Себастијан и повторно ја покажа целата своја моќ.
Сè повеќе ја гледаме Анџелина во едноставни, но моќни креации кои ве оставаат без здив, а се чини дека црната е нејзината омилена боја.
Актерката позираше во долг црн фустан кој „зрачи“ со елеганција, додека V-деколтето придонесе целиот нејзин аутфит да биде погламурозен. Нејзината моќ лежи во едноставноста, па Анџелина на сè додаде само еден пар обетки и впечатлив прстен.
Црните салонки со светки околу работ беа малку видливи под фустанот, а како и обично, нејзината шминка беше речиси невидлива. Анџелина се одлучи за неутрални тонови на очите и усните, а косата ја остави лежерно спуштена.
Ова нејзино појавување доаѓа и по веста дека актерката планира да ја продаде својата куќа во Лос Анџелес и што поскоро да се пресели на друга адреса.
Очигледно, никогаш не ѝ се допаднало да живее во тој град, но морала поради заедничкото старателство над нејзините деца со Бред Пит.
фото: принтскрин
Забава
Луѓето родени на овие три датуми се предодредени за неверојатен успех

Според астролозите, постојат три датуми кои носат неверојатна енергија, а луѓето родени на тие датуми имаат најголема шанса да постигнат голем успех.
Некои датуми во астрологијата се сметаат за енергетски портали, бидејќи отвораат врата кон нови можности и носат силен поттик за успех. Оние кои ги слават своите родендени на тие датуми, особено до 2031 година, би можеле да доживеат извонредни промени и напредок.
8 август
Датумот 8 август симболизира бесконечност и моќ, и доаѓа во знакот на Лав, што претставува самодоверба и креативност. Оние родени на тој ден имаат природен дар за истакнување и тенденција да бидат во центарот на вниманието.
Пред нив е период на поголемо признание и смели кариерни чекори. Во љубовта, тие ќе најдат партнер кој ги гледа и цени такви какви што се.
11 ноември
Комбинацијата 11/11 е поврзана со синхроницитет и брза реализација на намерите. Луѓето родени на тој датум често доживуваат ненадејни можности кои го менуваат правецот на нивниот живот.
До 2031 година, тие можат да очекуваат пресвртници во нивната работа и приватни односи, со важно правило – јасно дефинирани цели и внимателен избор на луѓе на кои им веруваат.
12 декември
Датумот 12.12. означува затворање на старите циклуси и влез во нова фаза од животот. Оние што се родени на овој ден честопати чувствуваат дека важните промени се случуваат во фази за нив.
До 2031 година, тие би можеле да ги завршат долгорочните обврски и да преминат во постабилен, побезбеден период. Тие ќе постигнат најголем напредок кога ќе го остават зад себе она што ги исцрпува и ќе влезат во нови можности.
Луѓето родени на овие датуми ќе доживеат најголем успех кога јавно ќе ги покажат своите таленти – преку презентации, аудиции или испити. Нивната мисија не е да се кријат, туку храбро да излезат пред светот, бидејќи тогаш ја отвораат вратата кон сопствениот успех.
фотo: принтскрин