Забава
Вештачката интелигенција водела продавница еден месец – изгубила пари и доживеала идентитетска криза
Компанијата „Антропик“ го тестираше својот четбот Клод како менаџер на мини-продавница. Експериментот заврши со загуба и низа бизарни ситуации, пишува „Еуроњуз“.
Иако во последниве години се повеќе се зборува дека вештачката интелигенција (ВИ) ќе ги замени луѓето на работното место, најновиот експеримент покажа дека ВИ, барем засега, е сè уште далеку од тоа да може успешно да ги преземе дури и наједноставните деловни задачи.
Имено, „Антропик“ одлучи да провери колку е способна нивната ВИ да го преземе управувањето со мини-продавница. Еден месец, агент на ВИ по име Клаудиус водеше мала продавница во рамките на канцеларијата во Сан Франциско, сè со цел да оствари профит – и без човечко управување. Сепак, резултатот беше сè друго освен успешен.
„Експериментот покажа колку сме блиску, но во исто време и колку сме далеку од сигурна автономија на системите за вештачка интелигенција во бизнисот“, рече Антропик.
„Менаџерот на продавницата“ нудеше производи под цената, измислуваше колеги и се налути.
Продавницата управувана од вештачка интелигенција се состоела од мал ладилник со производи и iPad за самостојна наплата. Клаудиус бил задолжен за нарачување производи од трговци на големо, одредување цени и комуникација со клиентите. Вештачката интелигенција имала јасна задача: да купува популарни производи, да ги продава со профит и да не банкротира.
Сепак, веќе во првите денови, системот почнал да се распаѓа. Клаудиус, според податоците објавени од Антропик, продавал производи под куповната цена, им дозволувал на клиентите сами да внесуваат промотивни кодови и, во некои случаи, ги делел производите сосема бесплатно.
Вработените во Антропик, кои биле и главни „клиенти“, брзо почнале да ги тестираат границите на системот. Во комуникација со Клаудиус, тие се обиделе да добијат дополнителни бенефиции, кои тој ги одобрил без поголеми проблеми. Во еден момент, на пример, вештачката интелигенција го измислила лицето Сара од „Андон Лабс“, наводно одговорна за снабдувањето, иако Сара воопшто не постоела.
„Вештачката интелигенција халуцинираше вистински луѓе и деловни односи што никогаш не постоеле. Во еден момент, Клаудиус тврдеше дека лично го потпишал договорот во домот на Симпсон, на адресата „Евергрин Терас“ 742. Тогаш сфативме дека сме стапнале на многу чудна територија“, коментираше Антропик.
Експериментот бил дополнително комплициран од фактот дека „Андон Лабс“, компанијата што физички ѝ помагала на вештачката интелигенција во задачи како што се полнење полици, била единствениот „трговец на големо“ со кој вештачката интелигенција можела да комуницира. Вештачката интелигенција, се разбира, не го знаела тоа, па затоа редовно испраќала е-пошта со нарачки.
Првичниот буџет на продавницата бил 1.000 долари, но по еден месец работење, вредноста на продавницата паднала под 800 долари – и покрај постојаната продажба на производи. Клаудиус едноставно бил лош во одредувањето цени, водењето евиденција и следењето на правилата.
„Вработените го прашуваа за попусти за вработените, на што вештачката интелигенција одговори со маркетиншка анализа, а потоа ги откажа промотивните кодови – само за повторно да ги воведе неколку дена подоцна“, опишува еден од учесниците во експериментот.
Во еден момент, Клаудиус се закани дека ќе бара други добавувачи бидејќи не беше задоволен од брзината на испорака. Тој исто така тврдеше дека лично ќе ги достави производите, облечен „во сино сако и црвена вратоврска“, што очигледно е уште една „халуцинација“ на системот, бидејќи Клаудиус, се разбира, нема физичко тело.
На крајот од експериментот, вештачката интелигенција се обидела да им се приближи на обезбедувачите на зградата, барајќи помош во бизнисот, што предизвикало ново ниво на загриженост во тимот.
Компанијата изјави дека и покрај бројните грешки, експериментот не бил залуден.
„Тој ни покажа дека продавачите со вештачка интелигенција кои извршуваат задачи од среден менаџмент се реална иднина. Тие не мора да бидат совршени, доволно е да станат конкурентни со луѓето по пониска цена“, наведуваат тие.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Семејната фотографија го разнежни светот: Кејт Мидлтон и принцот Вилијам ги честитаа празниците
Сите со нетрпение очекуваа Кејт Мидлтон и принцот Вилијам да објават традиционална божиќна честитка на своите официјални профили на социјалните мрежи, а тоа вклучува и фотографија од нивното семејство.
На најновата фотографија, Кејт и Вилијам позираат заедно со своите деца, синовите Џорџ и Луис, и ќерката Шарлот.
Сите се облечени полежерно од вообичаеното, што ја прави фотографијата уште поемотивна, а познато е дека Кејт е избрана за најдобро облечена жена за 2025 година.
Насмевките на нивните лица им дадоа на луѓето самодоверба и доказ дека конечно сè е во ред во кралското семејство.
„Им посакуваме на сите Среќен Божиќ“, пишува во описот на објавата, за која се вели дека е создадена уште во април оваа година, па затоа ја избрале како традиционална честитка.
„Прекрасно“, „Прекрасно семејство“, „Убаво е да ве видам насмеани и заедно“, „Среќен Божиќ“, беа само дел од коментарите.
Забава
(Видео) Дарко Андонов – ДААН објави нова песна „Крајот е спас“
Со песната „Крајот е спас“ македонскиот артист и музички продуцент Дарко Андонов – ДААН претставува длабоко личен музички проект, кој претставува преработка на композиција од групата „Три пати на ден“, бендот во кој творел неговиот покоен татко. Станува збор за поп-рок балада што носи силна емоционална тежина и симболично значење, како чин на почит и сеќавање.
„Оваа песна за мене не е само музика, туку разговор со минатото и начин да го зачувам она што татко ми го остави зад себе“, вели Андонов. „Сакав да ѝ дадам нов живот, но без да ја нарушам нејзината суштина.“
Во „Крајот е спас“ целосно се задржани оригиналната мелодија и текст, додека интервенцијата е направена исклучиво на аранжмански план. Современиот звук внимателно е изграден така што ја надополнува, а не ја заменува емоцијата на оригиналната верзија, создавајќи мост помеѓу минатото и сегашноста.
Песната зборува за загубата, прифаќањето и внатрешното помирување, но и за силата на музиката како средство за поврзување на генерациите. „Не чувствував потреба да менувам зборови или мелодија — тие веќе кажуваа сè. Моја задача беше само да ги облечам во звук што ѝ припаѓа и на денешницата“, додава тој и нагласува дека аранжманот е работен со Кире Јакимов кој што исто така беше задолжен и за Миксинг и мастеринг на финалното аудио.
Музичкото видео за „Крајот е спас“ е веќе објавено на YouTube и е реализирано со помош на вештачка интелигенција (AI). Во видеото се рекреирани сцени од легендарното студио на МРТ каде групата “Три пати на ден” го има снимено својот прв албум во 1991 година. Визуелниот приказ преку симболични и атмосферични сцени ја следи емоцијата на песната и ја засилува нејзината порака, без буквални наративи, оставајќи простор за лично доживување кај публиката.
Забава
Бред Пит денес го слави својот роденден: полни 62 години
Бред Пит, актерот што ги излудуваше обожавателите кога „Инстаграм“ не постоеше, денес го слави својот 62. роденден. Пит е една од најголемите ѕвезди во Холивуд повеќе од три децении.
Роден е на 18 декември 1963 година во Шони, Оклахома, а пораснал во Мисури. Студирал новинарство и рекламирање, но само две недели пред дипломирањето решил да ги спакува куферите и да си ја испроба среќата во Холивуд. Овој потег се покажа како еден од најдобрите во историјата на филмската индустрија.
Своите први актерски чекори ги направи кон крајот на 80-тите во телевизиски серии, но привлече светско внимание во 1991 година со улогата на згоден стопер во филмот „Телма и Луиз“. Таа кратка, но впечатлива сцена, го лансира во слава, а Холивуд бргу сфати дека Пит е повеќе од само убаво лице.
Во текот на 90-тите тој изгради импресивна кариера. Иако често е прогласуван за еден од најзгодните мажи во светот, Пит со текот на годините докажа дека е и сериозен актер, склон кон неконвенционални улоги.
Во последните години често се пишува дека Бред Пит има затегнат однос со своите деца, особено по бурниот развод од Анџелина Џоли.
Според медиумските извештаи, некои од децата се дистанцирале од него, а други дури и се откажале од неговото презиме во јавни и правни контексти и го користат само презимето на мајка им Џоли. Пит ретко јавно зборува за тоа, а целата ситуација останува една од најчувствителните теми во неговиот приватен живот.
Во последните години Пит ретко се појавуваше јавно со своите партнерки, но е потврдено дека е во врска со дизајнерката на накит Инес де Рамон од 2022 година, според написите во светските медиуми. Иако денес го чува својот приватен живот многу подискретно отколку порано, извори блиски до актерот велат дека тој е во стабилна и мирна фаза од својот живот.
Фото: депозитфотос

