Забава
Вештачката интелигенција водела продавница еден месец – изгубила пари и доживеала идентитетска криза

Компанијата „Антропик“ го тестираше својот четбот Клод како менаџер на мини-продавница. Експериментот заврши со загуба и низа бизарни ситуации, пишува „Еуроњуз“.
Иако во последниве години се повеќе се зборува дека вештачката интелигенција (ВИ) ќе ги замени луѓето на работното место, најновиот експеримент покажа дека ВИ, барем засега, е сè уште далеку од тоа да може успешно да ги преземе дури и наједноставните деловни задачи.
Имено, „Антропик“ одлучи да провери колку е способна нивната ВИ да го преземе управувањето со мини-продавница. Еден месец, агент на ВИ по име Клаудиус водеше мала продавница во рамките на канцеларијата во Сан Франциско, сè со цел да оствари профит – и без човечко управување. Сепак, резултатот беше сè друго освен успешен.
„Експериментот покажа колку сме блиску, но во исто време и колку сме далеку од сигурна автономија на системите за вештачка интелигенција во бизнисот“, рече Антропик.
„Менаџерот на продавницата“ нудеше производи под цената, измислуваше колеги и се налути.
Продавницата управувана од вештачка интелигенција се состоела од мал ладилник со производи и iPad за самостојна наплата. Клаудиус бил задолжен за нарачување производи од трговци на големо, одредување цени и комуникација со клиентите. Вештачката интелигенција имала јасна задача: да купува популарни производи, да ги продава со профит и да не банкротира.
Сепак, веќе во првите денови, системот почнал да се распаѓа. Клаудиус, според податоците објавени од Антропик, продавал производи под куповната цена, им дозволувал на клиентите сами да внесуваат промотивни кодови и, во некои случаи, ги делел производите сосема бесплатно.
Вработените во Антропик, кои биле и главни „клиенти“, брзо почнале да ги тестираат границите на системот. Во комуникација со Клаудиус, тие се обиделе да добијат дополнителни бенефиции, кои тој ги одобрил без поголеми проблеми. Во еден момент, на пример, вештачката интелигенција го измислила лицето Сара од „Андон Лабс“, наводно одговорна за снабдувањето, иако Сара воопшто не постоела.
„Вештачката интелигенција халуцинираше вистински луѓе и деловни односи што никогаш не постоеле. Во еден момент, Клаудиус тврдеше дека лично го потпишал договорот во домот на Симпсон, на адресата „Евергрин Терас“ 742. Тогаш сфативме дека сме стапнале на многу чудна територија“, коментираше Антропик.
Експериментот бил дополнително комплициран од фактот дека „Андон Лабс“, компанијата што физички ѝ помагала на вештачката интелигенција во задачи како што се полнење полици, била единствениот „трговец на големо“ со кој вештачката интелигенција можела да комуницира. Вештачката интелигенција, се разбира, не го знаела тоа, па затоа редовно испраќала е-пошта со нарачки.
Првичниот буџет на продавницата бил 1.000 долари, но по еден месец работење, вредноста на продавницата паднала под 800 долари – и покрај постојаната продажба на производи. Клаудиус едноставно бил лош во одредувањето цени, водењето евиденција и следењето на правилата.
„Вработените го прашуваа за попусти за вработените, на што вештачката интелигенција одговори со маркетиншка анализа, а потоа ги откажа промотивните кодови – само за повторно да ги воведе неколку дена подоцна“, опишува еден од учесниците во експериментот.
Во еден момент, Клаудиус се закани дека ќе бара други добавувачи бидејќи не беше задоволен од брзината на испорака. Тој исто така тврдеше дека лично ќе ги достави производите, облечен „во сино сако и црвена вратоврска“, што очигледно е уште една „халуцинација“ на системот, бидејќи Клаудиус, се разбира, нема физичко тело.
На крајот од експериментот, вештачката интелигенција се обидела да им се приближи на обезбедувачите на зградата, барајќи помош во бизнисот, што предизвикало ново ниво на загриженост во тимот.
Компанијата изјави дека и покрај бројните грешки, експериментот не бил залуден.
„Тој ни покажа дека продавачите со вештачка интелигенција кои извршуваат задачи од среден менаџмент се реална иднина. Тие не мора да бидат совршени, доволно е да станат конкурентни со луѓето по пониска цена“, наведуваат тие.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Фото) Борис Бекер брои ситно покрај убавицата, која е 23 години помлада од него

Поранешниот тениски ас Борис Бекер (57) и неговата сопруга Лилијан де Карваљо Монтеиро (34) наскоро ќе добијат бебе.
Бекер во јуни објави дека очекуваат бебе, негово петто дете, но прво со 23 години помладата убавица.
Двојката ги одбројува деновите до пораѓањето, а додека не дојде големиот ден, уживаат во преостанатите сончеви денови. Поранешниот тенисер објави компилација од фотографии со својата сакана на Инстаграм.
Вљубените гордо позираат, а трудничкото стомаче е, секако, во фокусот.
„Ја следиме светлината… Уживаме во последните сончеви зраци“, напиша Бекер.
Лилијан е третата сопруга на Бекер. Двојката моментално живее во Милано, а се во врска од 2019 година.
фото: принтскрин
Забава
Естетиката и хармонијата им се вродени: хороскопски знаци што се грижат повеќе за својот изглед отколку за сè друго.

Иако физичкиот изглед не е пресуден, постојат хороскопски знаци кои обрнуваат посебно внимание на него бидејќи преку својот изглед ја изразуваат својата личност, самодоверба и став кон животот.
Секогаш негувани, елегантни и со умереност, овие знаци уживаат да изгледаат добро – не за другите, туку за себе.
Лав
Лавовите сакаат да бидат забележани, а нивниот стил јасно го покажува тоа. Тие сакаат луксузни детали и впечатливи комбинации кои ја одразуваат нивната силна личност. Никогаш не излегуваат од дома без да изгледаат беспрекорно, бидејќи знаат дека добриот изглед носи самодоверба.
Лавовите вложуваат труд во својата фризура, облека и држење на телото, а нивната насмевка е често најдобриот моден додаток. Нивната цел не е да се натпреваруваат, туку природно да привлечат внимание.
Вага
Вагата знае дека првите впечатоци се моќни, па затоа обрнуваат внимание на секој детаљ, од облеката до начинот на кој се однесуваат. Нивната привлечност не лежи само во нивниот изглед, туку и во начинот на кој зрачат со самодоверба и шарм.
Бик
Биковите го ценат квалитетот и удобноста, па затоа нивната облека секогаш изгледа елегантно, но и практично. Тие сакаат природни материјали, рафинирани тонови и класици кои никогаш не излегуваат од мода. Нивниот стил одразува смиреност, а честопати имаат и препознатлив мирис што ги придружува.
Биковите не се облекуваат за да ги импресионираат другите, туку за да се чувствуваат добро во себе – и затоа секогаш оставаат добар впечаток.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Веднаш го воздигнува секој изглед и го прави бескрајно пософистициран: збогум на чизмите до глужд

Ако ги следите модните случувања на улиците на Париз оваа сезона, ќе забележите дека едно парче, кое некогаш беше сеприсутно, недостига – чизмите до глужд. Стилот што со години го дефинира урбаниот шик тивко ѝ отстапи место на поелегантна, повисока и многу порафинирана силуета: тесната чизма до колена.
Оваа елегантна силуета, која прецизно одговара на ногата, веднаш го воздигнува секој аутфит и го прави бескрајно пософистициран од пониските модели. Тоа е промена во обувките што го претвора дури и наједноставниот изглед во нешто незаборавно и импресивно.
View this post on Instagram
Разновидноста како клуч за успех
Најелегантните парижани ги комбинираат овие чизми со сè – од миди здолништа до кроени панталони вовлечени во чизмите докажувајќи дека разновидноста е клучот за нивната привлечност.
Додека чизмите до глужд честопати даваат лежерен и опуштен впечаток, тесните чизми до колена создаваат издолжена линија, ги балансираат пропорциите и им даваат на аутфитите неоспорна доза софистицираност. Резултатот? Нозете изгледаат подолго, облеката изгледа поисполирано, а целокупниот изглед зрачи со придушен луксуз.
View this post on Instagram
Совршено се вклопува со сезонски парчиња
Друга причина зошто овој тренд е толку популарен е тоа што совршено се комбинира со други клучни парчиња од сезоната. Помислете на преголеми велур-палта, удобни плетени парчиња и елегантни кожени здолништа – сите тие се дополнително нагласени со високи тесни чизми.
За разлика од погрубите стилови, кои може да изгледаат премногу габаритно, оваа потенка силуета нуди елеганција, без да го жртвува влијанието. Тоа е суптилен, но моќен начин да се подигне изгледот без премногу напор.
View this post on Instagram
Новиот моден стандард
Како и секогаш, Париз го поставува тонот за трендовите што доаѓаат. Судејќи според уличната мода, тесните чизми до колена веќе не се само стилски избор за смелите, туку бргу стануваат нов стандард.
Не е изненадување што тие доминираат во есенските гардероби надвор од Франција зацврстувајќи го своето место како шик алтернатива на чизмите до глужд.
View this post on Instagram
фото: принтскрин