Забава
(Видео) Аргентинска компанија произведе нов кондом – потребни се четири раце за да го отворат
Аргентиска компанија произведе нов кондом, која фокусот го стави на согласноста на двете страни да имаат сексуални односи. Новиот кондом се разликува од другите по тоа што се потребни четири раце за да го отворат.
Тој е дизајниран од рекламната агенција BBDO Argentina for Tulipan, компанија што продава играчки за возрасни и кондоми.
En el sexo vale todo solo si se respeta una regla: el consentimiento de ambos para hacerlo. #PlacerConsentido ? pic.twitter.com/RuIjvbL1yg
— Tulipán Argentina (@TulipanARG) March 27, 2019
„Ако не е ‘да’, тогаш е ‘не’“ и „Без согласност нема задоволство“, се порачува во промотивното видео заедно со хаштагот #PlacerConsentido или дозволено задоволство. Мотото на кампањата е дека согласноста е најважната работа во сексот.
Кондомот е спакуван на тој начин што е неопходно четири раце – или двајца луѓе – да се согласат да го отворат, со стискање четири копчиња на врвот и на страните на кутијата во исто време.
Solo si hay consentimiento, hay placer. Si no te dice SI, es NO. #PlacerConsentido pic.twitter.com/9SbNfzqu4V
— Tulipán Argentina (@TulipanARG) March 28, 2019
Извршните креативни директори на „ББДО Аргентина“, Хоакин Кампинс и Кристијан Росли, во изјавата за Си-ен-ен велат: „’Тулипан’ секогаш зборуваше за безбедно задоволство, но за оваа кампања сфативме дека мораме да зборуваме за најважната работа во секој сексуален однос: задоволството е можно, само ако и двајцата се согласни на тоа“.
Кондомот е пуштен во ограничено издание и засега им се дели на учесници на настани во Буенос Аирес. Но, „Тулипан“ планира да го продава онлајн во иднина. Ваквата кампања следува по истражувањето спроведено над 30.000 луѓе од страна на „АХФ Аргентина“, која спроведува кампањи за третман и услуги на ХИВ, а која откри дека 20,5 отсто од аргентинските мажи никогаш не користат заштита, 65 отсто повремено користат кондоми и само 14,5 отсто редовно ги користат.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Видео) „Ај кју“ со Pay the Price го продолжуваат музичкиот континуитет
Дуото составено од Бојан и Марија го продолжуваат својот музички пат со песни испеани на англиски јазик, а најнова во низата е песната „Pay the Price“. Музиката и аранжманот е целосно дело на Бојан, а текстот го напишаа заедно со Марија и уште една нивна редовна соработничка од Лондон.
Песната опишува едно типично секојдневие на партнери кои живеат заедно и низ шармантен и духовит начин ги доловува ситуациите кои се предизвици на партнерите.
Песната е снимена во Лондон во студиото во кое творат последните неколку години и на оваа песна ја продолжија соработката со ко-продуцентите од Шведска и Италија.
Забава
(Видео) Враќање во иднината со Јован Јованов и Елвир Мекиќ
Јован Јованов и Елвир Мекиќ повторно ги споија своите гласови и енергија, 16 години откако ја испеаја „Слаба точка“.
Музички позрели од претходно, а сепак со истата страст, тие ја снимија песната „Адреналин“, која ќе биде вистински хит, а ќе почнете да си ја пеете и да играте во нејзин ритам уште на првото слушање.
Премиерата на песната е закажана за 01.11.2025 (сабота) во 15:00 часот.
Забава
Заборавете на црното: овој капут е хит за зимата и тешко е да се победи
Оваа сезона ќе се оддалечиме од вечниот класик – црниот капут, кој е неопходен дел од зимскиот гардеробер, и ќе носиме таков што е малку потежок за одржување, но ја воздигнува секоја комбинација во студените денови.
Постигнувањето елегантен зимски изглед често се сведува на едно клучно парче облека – совршениот капут. Бидејќи ја дефинира целата силуета, добриот капут ви овозможува да носите речиси сè под него, а сепак да изгледате беспрекорно. Токму затоа модните експерти посветуваат посебно внимание на изборот на идеалниот модел секоја сезона.
Оваа зима еден стил и една боја особено се издвојуваат и привлекуваат внимание со својата ненаметлива софистицираност, а тоа е кремастиот капут.

Фактот дека капутите во оваа боја се вистински хит го потврдија многу познати личности, вклучувајќи ги Селена Гомез, Ема Вотсон и други, кои избраа вакви капути за разни пригоди во изминатите неколку недели, а истиот тренд го прифатија и многубројни инфлуенсери.
Одлична алтернатива на белата
За разлика од чисто белата, кремастите нијанси нудат помек и потопол изглед и создаваат посуптилен контраст на потемните бои внесувајќи доза елеганција, што е тешко да се победи.

Секако, клучниот предизвик со овој тренд е одржувањето. Бидејќи кремастите палта се чувствителни на нечистотија, се препорачува да се чуваат за суви денови и за посебни пригоди, а за дождливи и ветровити денови потемните модели се сепак попрактичен избор.
Свежо, елегантно и несомнено софистицирано, кремастото палто е парче што веднаш го воздигнува секој зимски гардеробер. Од популарни брендови до дизајнерски класици – понудата е побогата од кога било досега оваа сезона.
фото: принтскрин

