Забава
Крајот на „Твитер“ сè поизвесен

Поминаа пет месеци откако Илон Маск го купи „Твитер“, платформа што претходно ги надмина сите очекувања благодарение на имиџот на највлијателна социјална мрежа.
Иако многумина го доведуваа во прашање тоа влијание и често укажуваа на токсичноста што доаѓа од тоа место, „Твитер“ стана главна дестинација за новинарите и љубопитните што сакаа да ги следат дискусиите на интересни луѓе, кои токму таму создадоа заедница во која комуницираат меѓу себе или со јавноста, се наведува во неодамнешната статија на „Теч кранч“, со наслов „Твитер умира“.
„Тоа беше место каде што елементите на социјалната мрежа беа во втор план, првенствено беше место каде што луѓето доаѓаа за информации. Секако, тоа не го исклучува фактот дека станува збор за неофицијална апликација за запознавање, но во денешно време, помалку или повеќе, таква е речиси секоја апликација на која комуницирате“.
Со текот на годините многумина се шегуваа дека е неверојатно што „Твитер“ е бесплатен поради количината информации до кои лесно можете да пристапите.
Но, шегата стана реалност и „Твитер“ повеќе не е слободно место бидејќи Маск одлучи да промени сè што ја правеше оваа платформа непроценливо место за многумина.
Тој ги избрка експертите, ги исплаши познатите личности и почна да ги малтретира новинарите, а во исто време наградува лоши актери, спамери и сплеткари, на кои им одговара новосоздадената атмосфера на информативен вакуум.
„И не е важно дали се работи за неспособност или намерна саботажа на Маск, резултатот е ист – ‘Твитер’ умира.“
„Секој потег на Маск го претвора ‘Твитер’ во сенка на она што беше некогаш. Со одлуките за деблокирање на профилите на нацисти, за продолжување на токсичниот тип на комуникација, наплата за верификација или блокирање на профилите на новинарите, Маск ја уништи вредноста на ‘Твитер’ за рекордно кратко време, а секоја одлука предизвикува дополнителен одлив на експерти и корисници“.
Од 1 април почна следната, некои би рекле и последната фаза на уништување, откога стапи во сила наплатата за верификуван статус, што значи дека ќе бидат присутни сите оние што се подготвени да платат по осум долари месечно.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Се огласи израелската телевизија по заканата на одредени земји дека ќе ја бојкотираат Евровизија поради Израел

„Нема причина Израел да не продолжи да биде важен дел од овој културен настан, кој не смее да стане политички“, изјави Голан Јохпаз, главен извршен директор на израелската телевизија Кан, која го претставува Израел на Евровизија, објавија бројни израелски медиуми во понеделникот.
Некои земји објавија бојкот
Ова е првата реакција на најавите на неколку земји дека нема да учествуваат на Евровизија доколку Израел биде дел од натпреварот. Радиодифузерите од Ирска и Холандија неодамна се заканија со бојкот во овој случај. Тие јасно ставија до знаење дека ќе учествуваат само доколку Израел биде изоставен од списокот на учесници. Словенија, исто така, посочи дека ќе се повлече од натпреварот доколку израелскиот претставник биде присутен.
Други земји учеснички на Евровизија, исто така, критички го набљудуваат учеството на Израел, вклучувајќи ги Шпанија и Белгија. Белгија има два јавни радиодифузери кои ја емитуваат Евровизија. Францускиот радиодифузер RTBF, кој е задолжен за испраќање претставници, ја информираше агенцијата DPA дека подготовките се во тек, но дека конечната одлука ќе биде донесена во декември, по Генералното собрание на Европската радиодифузна унија (EBU), главниот организатор на Евровизија.
Фламанскиот радиодифузер VRT, кој ја емитува програмата на холандски јазик, објави дека „VRT го дели и поддржува ставот на земјите што се повлекуваат од Евровизија“. Тие исто така изјавија дека очекуваат јасен став од организаторите и дека го задржуваат правото да не го емитуваат натпреварот во иднина, се наведува во нивното соопштение.
Фото: принтскрин
Забава
(Видео) „Колку е тешко понекогаш да се биде славна личност“: Тејлор Свифт на невообичаен начин се проби на стадионот

Социјалните медиуми се воодушевени од начинот на кој Тејлор Свифт се проби на стадионот за да го гледа натпреварот на Канзас Сити Чифс во неделата. Популарната пејачка редовно присуствува на натпреварите на нејзиниот вереник Тревис Келс во НФЛ, а овој викенд не пропушти да го поддржи на стадионот Ароухед во Канзас Сити.
Канзас Сити Чифс се соочија со Филаделфија Иглс во реваншот од Супербоул од февруари оваа година.
Taylor Swift used a barrier to enter a Kansas City Chiefs game and avoid being photographed pic.twitter.com/DRlAIoT6J0
— Dexerto (@Dexerto) September 15, 2025
Иако натпреварот беше напнат, настанот надвор од теренот привлече многу поголемо внимание. Всушност, Свифт користеше специјален екран за да влезе на стадионот и да ги избегне блицовите на камерата поради вниманието на медиумите поради нејзината неодамнешна свршувачка.
Виралната снимка го прикажува персоналот на стадионот Ароухед како поставува екран во ходникот, дозволувајќи ѝ на пејачката да помине покрај новинарите без да биде фотографирана. Клипот брзо стана вирален на X, поранешен Твитер, а корисниците речиси едногласно ги дадоа своите мислења.
„Колку е тешко понекогаш да се биде славна личност“, напиша еден корисник, додека друг додаде: „Паметен потег, искрено. И јас би го направил истото ако имав можност. Славата делува исцрпувачки.“
Трет коментираше: „Го почитувам тоа. Дамата само сака да го гледа својот вереник како си игра. Да биде вознемирувана од папараци не е добро.“
Љубовна приказна во центарот на вниманието
Свифт и Келси неодамна ја потврдија својата свршувачка со серија фотографии, вклучувајќи ја и една на Келси како клекнува во градина полна со цвеќиња. Пејачката покажа и голем дијамантски прстен, а објавата ја придружи со зборовите: „Вашата наставничка по англиски јазик и вашиот наставник по физичко се венчаваат.“
Фото: принтскрин
Забава
Марго Роби во црно-бел фустан: предизвика мешани реакции

Само неколку дена откако го воодушеви светот на модата со својот проѕирен фустан, Марго Роби повторно блесна на црвениот тепих. Актерката присуствуваше на премиерата во Њујорк на нејзиниот нов филм, „A Big Bold Beautiful Journey“, облечена во впечатлива винтиџ креација, објавува InStyle.
Роби избра црно-бел фустан од корсет од Тиери Муглер од колекцијата пролет 1998. Креацијата се издвојуваше со длабоко деколте и смели двојни прорези што достигнуваа сè до бутовите. Целиот изглед го комплетираше со сандали со високи потпетици и сребрен накит од Лореј Шварц, вклучувајќи масивни обетки и нараквица.
Роби ја носеше својата темно руса коса во елегантна пунџа, а шминката ѝ беше дискретна, со акцент на корално руменило и пригушен кармин.
Нова верзија на фустанот
Муглер неодамна го ажурираше фустанот што го носеше Роби. Разликите помеѓу винтиџ и новиот фустан се минимални – дебелината на прерамките, длабочината на процепот на градите. Инстаграм профилот Check the Tag ги спореди двете верзии со фотографии на кои овие мали разлики се јасно видливи.
Сепак, мислењата за тоа како овој фустан ѝ стои на Роби се поделени. Некои го пофалија: „Прекрасен“, „Чуден е, ми се допаѓа“, „Ми се допаѓа на неа“, „Неверојатен“, „Единствената жена на која овој фустан би можел да изгледа добро“, „Таа е тотална пропаст“.
Други мислат дека воопшто не ѝ стои: „Изгледа подобро на моделот“, „Фустанот ја носи“, „Одвратен“, „Многу лош“, „Не“.
Фото: принтскрин