Забава
Девојчето од фотографиите во еден момент беше најомразената жена на светот: Меган Маркл објави досега невидени фотографии

Меган Маркл, војвотката од Сасекс, објави досега невидени фотографии од детството за да го промовира својот нов поткаст Confessions of a Female Founder.
На една од нив таа позира во униформа за извидници држејќи кутија со колачиња и опишува како почнало претприемаштвото за неа во помладите денови кога продавала колачиња.
Таа сакаше да користи фотографии за да ги илустрира сопствените први чекори во светот на претприемаштвото. Имено, поткастот ќе се фокусира на женското претприемаштво.
Confessions of a Female Founder е серија од осум епизоди во која Меган разговара со успешни жени претприемачи за нивните деловни предизвици и искуства. Првата епизода, објавена на 8 април 2025 година, содржи интервју со Витни Волф Херд, основач на апликацијата „Бамбл“.
Меган Маркл на почетокот беше пречекана со големи симпатии кога стана девојка, а потоа и сопруга на принцот Хари. Многумина ја гледаа како знак на модернизација на британското кралско семејство: таа беше американска актерка, разведена, со мешано потекло, образована и елоквентна. Меѓутоа, многу бргу по бракот со Хари, јавната перцепција почна бргу да се менува.
Британските таблоиди од самиот почеток беа крајно агресивни кон неа. Нивните критики често содржеа расистички и сексистички коментари додека редовно ја прикажуваа како манипулатор што го контролира принцот Хари.
Како што почнаа да се интензивираат конфликтите во кралското семејство, особено по одлуката на Меган и Хари да се повлечат од своите должности во процесот познат како мегзит, многумина во Обединетото Кралство ги гледаа како предавници. Пренесувајќи ги во јавноста приватните проблеми на семејството, тие прекршија важен непишан кодекс на однесување на британската аристократија, која традиционално ги цени воздржаноста и приватноста.
Нивното интервју со Опра Винфри во 2021 година дополнително го продлабочи јазот во јавноста. Со обвинувањата за расизам во кралското семејство и опишувањето на сопственото страдање во системот, Меган и Хари добија силна поддршка од дел од јавноста, но и голема осуда од оние што ги обвинија дека профитираат од сопствената несреќа.
Критичарите ја критикуваа дека постојано се прикажува себеси како жртва додека истовремено ужива во привилегиите на животот на славните личности во Калифорнија. Имаше и перцепција дека сака да биде и противник на системот и корисник на сите предности што ѝ ги обезбедуваше тој.
View this post on Instagram
Не треба да се игнорираат ниту културните разлики. Како Американка, Меган доаѓа од подрачје со клима во која отвореното изразување на емоциите и самопромоцијата се вообичаени, а британската аристократија цени воздржаност и непокажување слабост. Оваа разлика уште повеќе ѝ го отежнуваше прифаќањето во Велика Британија.
Кога станува збор за перцепцијата на Меган Маркл денес, постои голема разлика помеѓу Америка и Европа. Во Соединетите Американски Држави, особено меѓу полибералниот дел од општеството, таа често се смета за храбра жена, која се борела против расизмот и ригидните правила на стариот систем.
Во Европа, а особено во Велика Британија, многумина ја гледаат како себична личност, која го изневерила кралското семејство за лична корист и која постојано ги истакнува сопствените страдања.
View this post on Instagram
Серијата на „Нетфликс“, „Хари и Меган“, дополнително ги зајакна овие поделби. Серијата требаше да биде интимен приказ на нивната страна од приказната, но многумина ја сфатија како уште едно средство за себепромоција. Тонот беше исклучително емотивен и фокусиран на прикажување и на двајцата како жртви, што предизвика сожалување кај некои од публиката и фрустрација кај други.
Серијата повремено даваше контрадикторни изјави и го прикажуваше кралското семејство еднострано, без простор за втори мислења. Исто така, не остана незабележана контрадикторноста меѓу нивните тврдења дека сакаат приватност и истовремената продукција на повеќечасовна серија за сопствениот живот.
View this post on Instagram
На крајот, наместо да го подобри нивниот јавен имиџ, документарецот дополнително ги продлабочи постојните ставови: оние што веруваа во нив продолжија да ги поддржуваат, а скептиците станаа уште погласни во критиките. Сличен впечаток остави и нејзиното шоу „Со љубов, Меган“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.