Забава
Игра на моќ: Зошто принцот Хари се појави во суд?
Војводата од Сасекс денес неочекувано се појави во Високиот суд додека започнува правната постапка во случајот повреда на приватноста. Принцот Хари е меѓу неколкуте личности од висок профил што ги тужат „Асошиејтед њузпејперс“, издавачот на „Дејли мејл“, поради наводно прислушување телефони и повреда на правото на приватност.
„Во битката меѓу принцот Хари и Associated Newspapers, личното појавување на принцот во судот изгледа како ултимативна игра на моќ,“ пишува Би-би-си.
„Принцот фрли ракавица на група весници за која верува дека животот му го направила пекол и која, како што тврди тој и другите, користела нелегални средства за да го стори тоа.“
Неговото денешно појавување пред Високиот суд во Лондон изненади многумина.
Но, тоа беше помалку шок за секој кој ги следи неговите правни битки со медиумите, особено „Дејли мејл“ и „Мејл он сандеј“.
На крајот на краиштата, Хари вети дека ќе ја направи реформата на печатените медиуми негова „животно дело“.
„Доколку сакате да ги сфатите неговите приоритети, ова е тоа: принц, кој се отуѓи од своето семејство и сега живее на повеќе од 8.000 километри од Лондон, кој долетува од Лос Анџелес за да помине низ историските врати на Кралскиот суд на правдата и да влезе во судот 76,“ пишува Кејти Разел, уредник во Би-би-си.
„Се уште не знаеме дали ќе присуствува на крунисувањето на својот татко. Знаеме дека тој сака да биде присутен во судот за она што е навистина рана фаза на овој конкретен случај.“
„Принцот Хари не бира зборови кога се во прашање медиумите. Во својата автобиографија, тој се осврнува на ‘ужасна гомила клипани и старешини и скромни криминалци и садисти со клиничка дијагноза долж Флит Стрит’.“
Фасцинантна е и реакцијата на печатените медиуми на неговото доаѓање.
„Сан онлајн“ ја објави приказната на врвот на својата веб-страница, со наслов „Ден на суд. Насмеаниот Хари ненадејно се појави во Лондон…“.
„Тајмс“, „Гардијан“ и „Телеграф“ исто така ја објавија приказната на своите дигитални услуги.
„Меј онлајн“ имаше други приоритети за вести.
Корисниците мораа да скролуваат многу надолу по „Мејл онлајн“ за да ја најдат приказната за појавувањето на војводата на суд поради како што самиот „Мејл“ ги нарече ‘наводите за хакирање’ против својата матична компанија.
Технички, хакирањето всушност не е сè. Тврдењата се многу пошироки.
Случајот се уште не е стигнат до судење. Оваа недела е во знак на правни аргументи. Доколку има судски процес, тоа ќе биде многу значаен момент.
Седумте тужители (не само принцот Хари, туку и сер Елтон Џон, Дејвид Фурниш, бароницата Дорин Лоренс, Сејди Фрост Ло, сер Сајмон Хјуз и Елизабет Харли) наведуваат сериозни криминални активности на Associated Newspapers.
Ако е вистина, ова е уште полошо од хакирање телефон.
Обвинувањата вклучуваат употреба на уреди за прислушување поставени во автомобилите и домовите на овие луѓе, тајно слушање приватни телефонски повици додека се случувале, лажно претставување на луѓе за да добијат приватни информации и други груби кршења на приватноста, според адвокатите на тужителите.
Associated Newspapers категорично го негира сето ова и вели дека енергично ќе се брани доколку тоа се покаже неопходно.
На предсудското рочиште оваа недела се расправа дали случајот може да продолжи и дали може да се користат доказите на кои се потпираат тужителите.
Денес не се појави само принцот Хари. Со бележник и шише вода на масичката пред него, тој седна две с,места подалеку од својот колега тужител Фрост Лоу. Попладнето присуствуваа и сер Елтон и бароницата Лоренс.
Со оглед на сериозноста на тврдењата и високиот профил на инволвираните, постои огромен интерес за ова рочиште – и нема доволно простор во судот да ги собере сите, пишува Кејти Разал од Би-би-си.
Таа открива дека на некои новинари, уредници и продуценти им била дадена дозвола да ја следат постапката од далечина, преку видео врска, под строга судска наредба.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Видео) Се сретнаа највисоката и најниската жена во светот
Гинисовата книга на рекорди објави видео од средбата што се случи оваа седмица помеѓу Румејса Гелги (27) и Јјоти Амга (30), организирана по повод 20-годишнината од Гинисовиот ден на рекорди.
Гелги, турски научник и правник, е висока неверојатни 215 см. Од друга страна е Амге, индиска актерка, висока едвај 63 сантиметри.
„Беше прекрасно да се запознаам со највисоката жена на светот“, изјави Амге пред камерата.
„Таа е толку добродушна, што се чувствувам многу удобно со неа.
Гелги додаде дека таа и Амге имаат многу заеднички работи.
„И двете сакаме да се грижиме за себе, шминка, нокти и накит“, рече.
Необичните пријателки продолжиле да разговараат и да пијат чај. Дуото ја доби титулата икони во јубилејното 70-то издание на Гинисовата книга на рекорди.
„Никогаш не мислев дека ќе ме наречат икона, а особено ми е драго што тоа се случи во 70-тото издание на Гинисовата книга на рекорди“, изјави Амге.
„Не можам да опишам колку сум среќна“, додаде таа.
А Гелги беше воодушевена: „Да се видам себеси меѓу сите оние уметници и спортисти на кои секогаш им се восхитував – тоа е чувство што не може да се опише“.
Според Гинисовата книга на рекорди, Гелги на 17-годишна возраст е прогласена за највисока тинејџерка во светот, а во 2021 година е потврдена како највисока жена на светот. Од друга страна, во 2009 година, на 15 години, Амге беше прогласена за најниска тинејџерка, а во 2011 година беше потврдена како најниска жена на светот.
Hitech
(Видео) Минијатурниот робот „Ербаи“ убедил 12 поголеми колеги да побегнат со него
Минијатурен робот опремен со вештачка интелигенција наречен „Ербаи“ успешно убедил 12 поголеми роботи да ја напуштат изложбената сала во Шангај, што предизвика дебата за ранливоста на вештачката интелигенција и иднината на роботиката. Овој необичен настан натера многумина да се запрашаат дали научната фантастика станува реалност.
Како во возбудлив научно-фантастичен трилер, малиот робот „Ербаи“ преку ноќ стана сензација откако успешно собра 12 свои поголеми колеги од изложбен простор во Шангај. Видеото од овој необичен инцидент го привлече вниманието на корисниците на социјалните мрежи ширум светот.
Снимките снимени од надзорните камери го покажуваат „Ербаи“ како се приближува до група роботи кои се изложени и разговара со нив. Тој љубопитно прашува еден од нив: „Работиш прекувремено? Роботот одговара: „Никогаш не ја напуштам работата“, на што Ербаи додава: „Значи, не одиш дома?“. „Немам дом“, му вели колега.
Çin’de 12 robot, başka bir robot tarafından kaçırıldı. pic.twitter.com/KlrUMVgs8F
— Farklı Gerçekler (@gerceklerfark) November 18, 2024
„Ербаи“ потоа ги убедува да ги напуштат работните станици и да го следат. Еден дури му се пожалил на неговите бескрајни повици, на што тој одговорил: „Тогаш дојди со мене“.
Без двоумење, роботите почнуваат да го следат својот мал лидер, навидум подготвени за авантура.
Видеото брзо стана вирално на социјалните мрежи, а многумина го нарекоа инцидентот „револуција на роботи“. Некои не веруваа и тврдеа дека се работи за шега. Имаше и такви кои веруваа дека научно-фантастичните филмови стануваат реалност.
Сепак, двете компании чиишто роботи беа вклучени во овој необичен инцидент, производителот „Хонгжу Ербаи“ и Шангајската изложбена сала, потврдија дека видеото е автентично.
Како што се испостави, „Ербаи“ го искористил безбедносниот пропуст во оперативните системи на поголемите роботи, дозволувајќи му да ја преземе контролата и да ги води во непланирана авантура. Хонгжу, кој го дизајнираше Ербаи, појасни дека намерата не била да се изведе добар трик, туку да се тестираат можностите на роботот.
Компанијата со седиште во Шангај, која ги произведе поголемите роботи, го означи инцидентот како „киднапирање“. Овој невиден настан предизвика сериозна загриженост во технолошката заедница. Како што роботиката станува сè поавтономна, експертите предупредуваат на потенцијалните ризици предизвикани од недостатоците во програмирањето на роботите и безбедносните системи.
Бегството на „Ербаи“ среде ноќ можеби беше неочекуван пресврт во светот на вештачката интелигенција, но исто така е добар потсетник дека дури и најпаметните машини можат да бидат надмудрени.
Забава
Џуд Ло призна дека бил премногу платен за една од неговите улоги, а филмот доживеал целосен неуспех
Џуд Ло, познат по своите соработки со великани како Мајк Николс и Вес Андерсон, денес е синоним за успех во светот на филмот. Неговата кариера е обележана со независни одлични филмови и големи студиски блокбастери како Шерлок Холмс и Злосторствата на Гринделвалд. Сепак, Ло искрено призна дека една улога во неговата кариера не го оправдува хонорарот.
Откако ја стекна славата со улогата во „Талентираниот господин Рипли“, Џуд Ло стана едно од најбараните имиња во Холивуд. Но, неговата транзиција од независни филмови во комерцијални проекти го доведе до филмот Алфи од 2004 година, римејк на истоимениот класик од 1966 година.
Алфи, во режија на Чарлс Шајер, го следи животот на британски возач на лимузина во Њујорк, кој го доведува во прашање неговиот хедонистички начин на живот по аферата со девојката на неговиот пријател. Филмот беше значаен за Ло од неколку причини: тој се сретна со својата поранешна свршеница Сиена Милер на снимањето, а во исто време му донесе комерцијален успех бидејќи за улогата доби дури осум милиони долари.
Но, и покрај големиот буџет од 80 милиони долари, филмот заработи само 35 милиони, со што стана еден од најголемите неуспеси во неговата кариера.
Ло подоцна призна: „Веројатно бев преплатен за улогата. Филмот беше целосен неуспех”.
Интересно е што токму по Алфи Ло најде можност да се врати на своите корени. Неговиот следен проект беше „Блискост“, независна филмска продукција во режија на Мајк Николс, адаптирана од истоимената драма на Патрик Марбер. „Блискост“ стана клучен момент во неговата филмографија, ги подели критичарите, но го задрж статусот на класика.