Забава
Институтот за костуми при Метрополитен музеј на уметноста ја објави темата за 2020 година: За времето: Мода и траење

Годината 2020 е пресвртница за Метрополитен музејот на уметност. Њујоршката институција ќе ја прослави својата 150-годишнина со серија изложби, а повеќето од нив главен фокус ќе стават на маестралните дела во своите колекции, како и нови аквизиции направени како дел од Иницијативата за колекции 2020 во чест на годишнината.
Согласно темата на годината, Метрополитен денес објави дека пролетната изложба на Институтот за костуми ќе прикаже модна историја стара еден и пол век, извадена од неговата архива. Изложбата „За времето: Мода и траење“ , застапува „нијансиран и отворен“ пристап, вели Ендру Болтон, куратор на Венди Ју, задолжен за Институтот за костуми. „Тоа е преиспитување на модната историја која е фрагментирана, дисконтинуирана и хетерогена“.
Инспирацијата за изложбата Болтон ја пронајде во филмот на Сали Потер Орландо, од 1992 година, кој се засноваше на истоимениот роман на Вирџинија Вулф.
„Има една прекрасна сцена,“ вели тој, „во која Тилда Свинтон влегува во лавиринт во женска наметка од 18 век à la Francaise, и додека поминува низ лавиринтот нејзината облека се менува во фустан од средината на 19-тиот век, и потоа таа се појавува во фустан во Англија од 1850-тите. Ете од каде потекнува првичната идеја.“
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Земјотрес во светот на модата: „Прада“ го купува „Версаче“

Италијанската модна куќа Прада денеска објави дека постигнала дефинитивен договор со американската групација Капри Холдингс за стекнување на 100 отсто од познатиот бренд Версаче за 1,25 милијарди евра.
Спојувањето на двата светски познати брендови ќе создаде италијанска луксузна групација со обрт од над шест милијарди евра, која на крајот ќе може да се натпреварува со индустриските гиганти како LVMH и Kering.
„Среќни сме да му посакаме добредојде на Версаче во Групацијата Прада и да изградиме ново поглавје за бренд со кој споделуваме силна посветеност на креативноста, изработката и наследството“, рече претседателот и извршен директор Патрисио Бертели.
Договорот го намалува трендот во последниве години, бидејќи големите имиња на италијанската мода како Гучи, Фенди и Ботега Венета преминаа во рацете на нивните француски конкуренти.
Капри холдингс, кој го купи Версаче во 2018 година за 1,83 милијарди евра, мораше да прифати значителен попуст во економски контекст на кризата на пазарот на луксуз и зголемувањето на американските царини.
Во тоа време, модната куќа беше 80 отсто во сопственост на семејството Версаче и 20 отсто на американскиот фонд Блек рок.
По долги недели преговори, Прада презеде акција, и покрај турбуленциите на пазарот предизвикани од лавината од зголемувањата на царините што ги најави претседателот Доналд Трамп.
Трансакцијата се очекува да биде завршена во втората половина на 2025 година.
Модната куќа Версаче, која беше основана во 1978 година од страна на креаторот Џани Версаче и неговиот брат Санто, стана многу позната по комбинациите на облека за џет-сетот.
Донатела Версаче, која ги презеде креациите на модната куќа во 1997 година по убиството на нејзиниот брат Џани, се пензионираше на 1 април.
Забава
Кејт Хадсон ги воодушеви обожавателите во бел костим за капење

Актерката Кејт Хадсон (45) ги воодушеви своите следбеници со нова фотографија во костим за капење. Актерката позира во едноделен бел костим за капење и беше фотографирана додека се сонча на лежалка.
На фотографијата до израз дојдоа нејзините гради, кои и самата ги коментира. „Пролет и гради, две работи што ги поддржувам“, напиша таа во описот на објавата.
Хадсон повремено споделува фотографии во бикини на социјалните мрежи. Пред неколку недели таа позира топлес.
Забава
Најзгодната жена на светот повторно предизвика бурни реакции на интернет со серија фотографии во бикини

Познатата манекенка Рози Хантингтон-Вајтли редовно ја воодушевува јавноста. Повеќе не е новост колку луѓето се маѓепсани од нејзиниот изглед и убавина.
Направи големо враќање на модната писта по десет години, па Роузи продолжува да се појавува во многубројни кампањи.
Овој пат таа рекламира костими за капење за претстојното лето.
View this post on Instagram
Рози позира во минијатурни бикини, но она што привлече поголемо внимание, дефинитивно, е нејзиното тело.
Позитивните коментари на сметка на нејзиниот изглед се нижеа.
Таа веќе неколкупати го покажа своето негувано и обликувано тело, а не ѝ се непознати ни провокативните изданија.