Забава
Класичните рок-албуми навршуваат 50 години
Мора да имало нешто посебно во водата во 1972 година. Таа година на светот му даде неколку рок-класици што ја дефинираа рок-музиката и создадоа образец за возбудлива и плодна деценија.
Exile On Main St., „Ролинг стоунс“
За гитаристот Кит Ричардс, тоа конечно беше плоча на „Ролинг стоунс“. Бегајќи од британската даночна управа, бендот се пресели во огромна вила на француската ривиера, каде што се забавуваа и го продуцираа својот можеби последен голем албум.
Двојниот албум се издвојува по тоа што не содржи поп-хитови. Наместо тоа, служи како љубовно писмо до американскиот госпел и блуз, со изненадувачки конзистентен сет од 18 песни, како Sweet Virginia и Tumbling Dice, кои станаа омилени меѓу фановите.
Иако првично беше дочекан со поделени критики, со текот на времето прерасна во најдобриот албум на „Стоунс“ во очите на музичките познавачи.
Honky Château, Елтон Џон
Елтон Џон исто така престојуваше во Франција во замок надвор од Париз, кој беше претворен во студио за снимање. Наводно опседнатиот комплекс бил популарен и меѓу другите музички ѕвезди од 70-тите, како Дејвид Боуви и Иги Поп.
Албумот, именуван по замокот каде што е снимен, беше првиот од седумте последователни број еден на Елтон Џон во Америка. „Тој беше во својата славна ера, со некои неверојатни песни, како Honky Cat и Rocket Man“, рече рок-критичарот Ив Бигот.
„Сето ова дополнително го истакна ѕвездениот статус на Џон во неговата родна Британија и ги постави темелите за мек рок од 70-тите како целина“, според британскиот музички магазин New Musical Express.
„Подемот и падот на Зиги Стардаст и пајаците од Марс“, Дејвид Боуви
The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars – овој албум го воздигна Боуви во голема британска и светска музичка ѕвезда.
Боуви го најде своето совршено алтер его во Зиги и со тоа можеби направи повеќе за родовата свест во светот од кој било друг во 20 век. Чувството на автентичност беше клучно.
Иако кемп, декадентниот естетски стил полн со кич често се поврзува со геј-културата, a во тоа време беше многу присутен во рок-светот. „Боуви никогаш не ја направи својата сексуалност ништо повеќе од сосема природен и составен дел од неговото јавно јас“, пишуваше во тоа време американскиот магазин „Ролинг стоун“.
Сними песни што веднаш станаа хитови – Starman, Ziggy Stardust, Suffragette City, но се создаде сеопфатна визија: футуристичка и далечна, а сепак длабоко вкоренета во валканиот и изопачен свет на кабаре, кој ја држеше цврсто на земјата.
„Трансформер“, Лу Рид
Како што беше истакнато во минатогодишниот документарец на Тод Хејнс, „Велвет андерграунд“, Лу Рид беше проблематична личност, чија себичност придонесе за уништување на еден од највлијателните бендови од 60-тите. Сепак, Рид се издигна од пепелта со својот најуспешен и комерцијален албум Transformer.
Walk on the Wild Side сега е стандард во рок-музиката, а песната Perfect Day доби втора шанса за живот две децении подоцна, со тоа што се најде во музиката за филмот Trainspotting.
„Жетва“, Нил Јанг
Harvest или „Жетва“ беше неговиот четврти албум, но токму со него се проби. Милиони копии се продадени во светот, а гаранција за успех беа сингловите Heart of Gold и Old Man.
По поминати години на нејасни рабови на поп-фолкот, Јанг подоцна рече дека намерно завртел во дупка со своите следни албуми за да ја избегне средината на патот.
Но, темнина имаше и во „Жетва“, особено во Needle and the Damage Done, мачнa песнa за зависноста од дрога, која ја најави смртта на двајца блиски пријатели.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Кејт Мидлтон нема да присуствува на кралскиот настан, обожавателите на принцезата загрижени
Кенсингтонската палата објави разочарувачка вест во врска со принцезата од Велс, Кејт Мидлтон.
Oва се случува набргу откако Бакингемската палата излезе со соопштение за претстојниот јавен настап на принцот и принцезата од Велс, кои ќе го пречекаат катарскиот шеик Џавахер на неговата официјална посета на ОК во вторник наутро.
Сепак, и покрај важноста на настанот, принцезата нема да присуствува, што предизвика многу шпекулации.
Кралскиот експерт Камерон Вокер на социјалната мрежа „Икс“ напиша дека Кенсингтонската палата не го планирала присуството на принцезата. Тоа го потврди и Кејт Менси, која е кралски експерт.
„Принцезата од Велс сепак нема да присуствува на државниот банкет во Бакингемската палата“.
За многумина, отсуството на принцезата Кејт на овој важен настан беше крајно изненадувачки, особено по нејзиното враќање во јавниот живот по закрепнувањето од сериозно лекување.
Сепак, принцезата повторно отсуствува на важниот настан, што предизвикува многу шпекулации и загриженост за можните причини за ваквата одлука. Фановите шпекулираат дека ова отсуство може да биде поврзано со нејзините лични причини или здравствени проблеми.
Забава
Отворен нов датум за новогодишното музичко шоу со кабарето „Еуфорија“ на 14 јануари – првиот распродаден
Поради огромниот интерес и целосно распродадениот прв датум на новогодишното музичко шоу со кабарето „Еуфорија“, најавена е втората изведба!
Втората претстава е закажана на 14 јануари 2025 година нудејќи нова можност за сите што не успеаја да го обезбедат своето место за ова долгоочекувано сценско доживување.
Само неколку дена по објавувањето на овој настан, билетите за претставата на 30 декември беа распродадени. Тоа ја потврдува желбата на публиката за нови, иновативни сценски проекти, кои ги редефинираат границите на уметноста. „Еуфорија“ успеа да предизвика возбуда уште пред првата завеса да се крене покажувајќи дека културата и автентичниот уметнички израз се во фокусот на интересот на домашната публика.
Несекојдневен спектакл што ги комбинира танцот, музиката и театарот во едно неверојатно уметничко дело. Со грандиозна продукција, смели кореографии и извонредни изведби ова кабаре го носи духот на модерната сценска уметност директно на македонската сцена.
Да потсетиме, овој уникатен настан носи повеќе од 30 артисти – танчари, акробати, балерини, вокалисти и актери, една нова генерација креативци, кои со својот талент, иновативни идеи и страст го претвораат секој момент во жива уметничка сцена. Со над 130 спектакуларни костими, танцувајќи во експлозивен ритам, изведувачите ќе ви раскажат една исклучителна приказна – приказна што ги спојува стилот, танцот и музиката во три сегменти. Првиот дел – класичното кабаре, кое ќе ве пренесе во светот на елеганцијата и ретро гламурот. Вториот дел – модерното кабаре, кое оживува со смели движења, акробации и моќна енергија што го истакнува современиот дух на сцената. Финалето ќе ве понесе со најголемите балкански и светски хитови претворајќи ја сцената во еуфорична забава.
Ова не е само обично шоу – тоа е брилијантна фузија на уметност, гламур и страст, кое ги обединува сите генерации, затоа подгответе се за вечер што ќе ве остави без здив!!
Забава
Тарантино појасни кои филмови одбива да ги гледа
Квентин Тарантино е познат по својата критика на филмската индустрија и често ја нагласува важноста на оригиналноста во приказните. Во разговор со Брет Истон Елис, Тарантино откри дека не го интересираат филмските преработки.
Тој рече дека неколкупати ја гледал оригиналната адаптација на „Дина“ на Дејвид Линч и не сака да ја гледа повторно. Оригиналната верзија на „Дина“ од 1984 година се смета за еден од најслабите филмови на Линч, а најновата верзија е пофалена. За Тарантино, општ проблем е концептот на преработките.
„Еден римејк по друг, само бескрајно повторување. Луѓето ме прашуваат: Дали сте го гледале ‘Дина’? А јас велам, не, не“, рече Тарантино.
Режисерот зборуваше и за новата верзија на „Талентираниот г. Рипли“ на „Нетфликс“ со Ендрју Скот. Тој нагласи дека не гледа поента во постојано повторување на истата приказна.
„Има шест или седум книги за Рипли. Ако веќе правите нова верзија, зошто ја правите истата приказна што е снимена двапати? Ја гледав приказната двапати, но не ми се допадна во ниедна верзија. Сега навистина не ме интересира да ја гледам третпат“, објасни Тарантино.
Одбивањето на Тарантино да гледа преработки се заснова на неговото верување во моќта на оригиналните приказни, кои досега не биле видени. Како што тврди, оригиналноста е она што ги дефинира добрите филмови, а ако приказната не е нова, тогаш верува дека, едноставно, не е за него.
На почетокот на овој месец тој го пофали филмот што многумина го нарекуваат неуспех на годината – „Џокер“.
Тој особено ги пофали актерските способности на Хоакин Феникс. Изјави дека ова е една од најдобрите актерски изведби што ги видел. Иако на многумина им пречи тоа што Joker: Folie a Deux личи на мјузикл, Тарантино смета дека е генијален.