Забава
Колку заработија sвездите на „Пријатели“ за специјалната епизода
Долгоочекуваната средба на шесте ѕвезди на „Пријатели“ конечно се емитуваше минатиот четврток, 17 години по завршувањето на култната серија.
Таблоидите почнаа да објавуваат статии за тоа кој од оригиналните членови на актерската екипа – Џенифер Анистон, Кортни Кокс, Лиса Кудроу, Дејвид Швимер, Мет Лебланк и Метју Пери – заработил најмногу пари по сите овие години отсуство.
А што се однесува на повратничката епизода, секој од нив, наводно, добил од 1,7 до 2,1 милиони фунти за едночасовната дружба, според „Холивуд репортер“, како што пренесува британски „Мирор“.
Сепак, оваа сума е многу малку од нивната вкупна нето-вредност сега – и колку заработиле вкупно додека ја снимале „Пријатели“.
Според „Маркет-плејс“, секој член на актерската екипа започна со хонорар од 15,925 фунти по епизода кога серијата почна да се емитува во 1994 година, а во седмата и осмата сезона, нивната плата достигна 708,175 фунти по епизода.
Тие станаа најплатени телевизиски актери во тоа време бидејќи заработуваа над 1 милион долари по епизода во последните две сезони од серијата, пренесува истиот извор.
Актерите профитираат од серијата и по нејзиното завршување. Секој од нив добива 19-20 милиони долари годишно од репризи или прикажувања на стриминг-платформи и телевизии.
Успехот на една од најпопуларните серии на сите времиња продолжува да носи профит за актерската екипа, па така некои американки медиуми неодамна објавија дека филмската компанија „Ворнер Брос“ заработува милијарда долари годишно од „Пријатели“. Секоја sвезда добива два проценти од таа сума, односно околу 20 милиони долари годишно.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Кејт Мидлтон нема да присуствува на кралскиот настан, обожавателите на принцезата загрижени
Кенсингтонската палата објави разочарувачка вест во врска со принцезата од Велс, Кејт Мидлтон.
Oва се случува набргу откако Бакингемската палата излезе со соопштение за претстојниот јавен настап на принцот и принцезата од Велс, кои ќе го пречекаат катарскиот шеик Џавахер на неговата официјална посета на ОК во вторник наутро.
Сепак, и покрај важноста на настанот, принцезата нема да присуствува, што предизвика многу шпекулации.
Кралскиот експерт Камерон Вокер на социјалната мрежа „Икс“ напиша дека Кенсингтонската палата не го планирала присуството на принцезата. Тоа го потврди и Кејт Менси, која е кралски експерт.
„Принцезата од Велс сепак нема да присуствува на државниот банкет во Бакингемската палата“.
За многумина, отсуството на принцезата Кејт на овој важен настан беше крајно изненадувачки, особено по нејзиното враќање во јавниот живот по закрепнувањето од сериозно лекување.
Сепак, принцезата повторно отсуствува на важниот настан, што предизвикува многу шпекулации и загриженост за можните причини за ваквата одлука. Фановите шпекулираат дека ова отсуство може да биде поврзано со нејзините лични причини или здравствени проблеми.
Забава
Отворен нов датум за новогодишното музичко шоу со кабарето „Еуфорија“ на 14 јануари – првиот распродаден
Поради огромниот интерес и целосно распродадениот прв датум на новогодишното музичко шоу со кабарето „Еуфорија“, најавена е втората изведба!
Втората претстава е закажана на 14 јануари 2025 година нудејќи нова можност за сите што не успеаја да го обезбедат своето место за ова долгоочекувано сценско доживување.
Само неколку дена по објавувањето на овој настан, билетите за претставата на 30 декември беа распродадени. Тоа ја потврдува желбата на публиката за нови, иновативни сценски проекти, кои ги редефинираат границите на уметноста. „Еуфорија“ успеа да предизвика возбуда уште пред првата завеса да се крене покажувајќи дека културата и автентичниот уметнички израз се во фокусот на интересот на домашната публика.
Несекојдневен спектакл што ги комбинира танцот, музиката и театарот во едно неверојатно уметничко дело. Со грандиозна продукција, смели кореографии и извонредни изведби ова кабаре го носи духот на модерната сценска уметност директно на македонската сцена.
Да потсетиме, овој уникатен настан носи повеќе од 30 артисти – танчари, акробати, балерини, вокалисти и актери, една нова генерација креативци, кои со својот талент, иновативни идеи и страст го претвораат секој момент во жива уметничка сцена. Со над 130 спектакуларни костими, танцувајќи во експлозивен ритам, изведувачите ќе ви раскажат една исклучителна приказна – приказна што ги спојува стилот, танцот и музиката во три сегменти. Првиот дел – класичното кабаре, кое ќе ве пренесе во светот на елеганцијата и ретро гламурот. Вториот дел – модерното кабаре, кое оживува со смели движења, акробации и моќна енергија што го истакнува современиот дух на сцената. Финалето ќе ве понесе со најголемите балкански и светски хитови претворајќи ја сцената во еуфорична забава.
Ова не е само обично шоу – тоа е брилијантна фузија на уметност, гламур и страст, кое ги обединува сите генерации, затоа подгответе се за вечер што ќе ве остави без здив!!
Забава
Тарантино појасни кои филмови одбива да ги гледа
Квентин Тарантино е познат по својата критика на филмската индустрија и често ја нагласува важноста на оригиналноста во приказните. Во разговор со Брет Истон Елис, Тарантино откри дека не го интересираат филмските преработки.
Тој рече дека неколкупати ја гледал оригиналната адаптација на „Дина“ на Дејвид Линч и не сака да ја гледа повторно. Оригиналната верзија на „Дина“ од 1984 година се смета за еден од најслабите филмови на Линч, а најновата верзија е пофалена. За Тарантино, општ проблем е концептот на преработките.
„Еден римејк по друг, само бескрајно повторување. Луѓето ме прашуваат: Дали сте го гледале ‘Дина’? А јас велам, не, не“, рече Тарантино.
Режисерот зборуваше и за новата верзија на „Талентираниот г. Рипли“ на „Нетфликс“ со Ендрју Скот. Тој нагласи дека не гледа поента во постојано повторување на истата приказна.
„Има шест или седум книги за Рипли. Ако веќе правите нова верзија, зошто ја правите истата приказна што е снимена двапати? Ја гледав приказната двапати, но не ми се допадна во ниедна верзија. Сега навистина не ме интересира да ја гледам третпат“, објасни Тарантино.
Одбивањето на Тарантино да гледа преработки се заснова на неговото верување во моќта на оригиналните приказни, кои досега не биле видени. Како што тврди, оригиналноста е она што ги дефинира добрите филмови, а ако приказната не е нова, тогаш верува дека, едноставно, не е за него.
На почетокот на овој месец тој го пофали филмот што многумина го нарекуваат неуспех на годината – „Џокер“.
Тој особено ги пофали актерските способности на Хоакин Феникс. Изјави дека ова е една од најдобрите актерски изведби што ги видел. Иако на многумина им пречи тоа што Joker: Folie a Deux личи на мјузикл, Тарантино смета дека е генијален.