Забава
Крис Нот призна дека бил неверен, но целосно ги отфрли наводите за сексуални напади

Крис Нот категорично ги демантира наводите за недолично сексуално однесување во своето прво интервју за обвинувањата, кои неславно ја прекинаа неговата кариера.
Актерот (68), кој тврди дека сè уште е близок со своите поранешни колешки од „Сексот и градот“, изјави за „Ју-ес-еј тудеј“ дека сите средби што ги имал надвор од бракот биле консензуални.
„Залутав од сопругата и тоа е поразително за неа и не е многу убава слика“, изјави тој за весникот. „Но, тоа не е злосторство“.
Поранешната ѕвезда на „Закон и ред“ е во брак со Тара Вилсон (38) од 2012 година. Двојката беше заедно 10 години пред да се венчаат. Тие се родители на Орион (15) и Китс (3). Нот откри за весникот дека разговарал со својот тинејџер за ситуацијата.
Нот го призна своето неверство: „Си ги даваш истите оправдувања како и многу мажи, тоа е само мал танц на страна и забавно е“.
„Се правдав со тоа што си велев: не повредуваш никого, никој нема да знае за ова, сексот е само задоволство“.
„И, одеднаш, многу сакаат да имаат секс со тебе. Тоа е како: па, нема повторно да ја добијам оваа шанса“.
Четири жени раскажаа различни приказни за своите искуства со ѕвездата на „Сексот и градот“. Во декември 2021 година, само неколку недели откако неговиот лик (Мистер Биг) починува во продолжението на „Сексот и градот“, две жени излегоа во јавноста со своите наводи за сексуален напад. Една од нив тврдеше дека ја силувал во 2015 година откога го запознала актерот додека работела во ноќен клуб. Втората изјави за „Холивуд репортер“ дека ја силувал во 2004 година. Третата се огласи набргу по написот и во разговор со „Дејли бист“ рече дека актерот ја нападнал кога имала 18 години во ресторан во Њујорк. Нот ги негира ваквите наводи заедно со тврдењата на четвртата жена, која исто така го обвини за недолично однесување.
Претставникот на актерот ги нарече наводите целосно лажни.
Харизматичниот Мистер Биг, беше „убиен“ во првата епизода од новото поглавје на култната серија, потег што беше планиран како дел од заплетот. Во сцената Мистер Биг, љубовта на Кери Бредшо, умира од срцев удар додека вози статичен велосипед.
Сè заврши со неколку написи во весниците. Против актерот не беа поднесени никакви тужби, но обвинувањата ѝ нанесоа сериозен удар на неговата кариера.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.