Забава
Новиот трилер со Никол Кидман собра бројни фанови, многу жени би се телепортирале на филмската локација
По серијата „Големи мали лаги“, која на публиката ѝ се допадна поради заплетот и одличната актерска екипа, многумина едвај ја чекаа новата серија која се базира на книгата на истата авторка Лијана Мориарти – „Девет совршени странци“.
Серијата од осум продолженија што се прикажува на каналот „Хулу“ со својот претходник „Големи мали лаги“ има уште една поврзаност, актерката Никол Кидман. Во новата серија, оскаровката има клучна улога, а нејзе ѝ се придружуваат и други ѕвезди како Лук Еванс, Мелиса Мекарти, Мајкл Шенон, Реџина Хол, Боби Канавале и други.
Првите епизоди од новата серија открија колку е волшебна локацијата, вистинско место за одмор, па дури и можете да се сместите таму (ако имате вишок време и пари).
Покрај одличните имиња, вниманието на многу гледачи го привлече местото на дејствието – прекрасниот велнес-центар „Транквилум хаус“, кој го води директорката Маша (Никол Кидман).
Иако дејството во серијата се случува во Калифорнија (САД), епизодите всушност се снимени во областа на градот Бајрон Беј, што е околу осум часа возење од Сиднеј, Австралија.

Медиумите откриваат дека во непосредна близина на Бајрон Беј има прекрасен велнес-центар во реалноста, наречен „Сома“, основан од експертoт за трансцендентална медитација Гери Гороу и бизнисменот Питер Остик. Сместен во шума која се простира на два хектара, луксузниот имот има инфинити базен што можеме да го видиме во серијата, но и простор за медитација со купола.


Кој има доволно пари, време и волја може да се смести во овој центар, па дури и да го изнајми. Цените се движат од 2500 американски долари за викенд за едно лице, а тоа ги вклучува сите активности, оброци и сместување, како и пристап до ледени бањи со магнезиум и инфрацрвени сауни.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Застани и погледни каде си: хороскоп за последните денови од 2025
Последните денови од 2025 година не носат големи ветувања, туку тивка, но силна порака – застанете и погледнете каде сте. Ова е период на затворање циклуси, внатрешни пресметки и свесно отпуштање на сè што ве исцрпува. Малите одлуки сега имаат долгорочно влијание.
Ова не е време за пасивно чекање, туку за активна лична одговорност, јасност и искреност кон себе.
Овен – Успорување и поставување граници. Помалку обврски значат повеќе енергија.
Бик – Вредности и пари. Крај на трошоци и односи што не ве почитуваат.
Близнаци – Комуникација. Искрен разговор носи олеснување.
Рак – Емоционален баланс. Учите да не ги носите туѓите грижи.
Лав – Идентитет. Престанувате да се докажувате – суштината останува.
Девица – Здравје и рутина. Мали промени носат брзи резултати.
Вага – Односи. Бирате мир и стабилност, не компромис по секоја цена.
Шкорпија – Контрола. Ослободувањето носи вистинска сила.
Стрелец – Насока. Ги преиспитувате целите и правите искрен избор.
Јарец – Одговорност кон себе. Балансот станува подеднакво важен како и обврските.
Водолија – Иднина и планови. Идеите сега стануваат темел за 2026.
Риби – Внатрешен глас. Интуицијата води – тишината носи одговори.
Забава
„Зooтопија 2“ стана најпрофитабилен холивудски филм за 2025 година
Вториот дел од приказната на неочекуваното дуо, „Зоотопија 2“, е официјално најпрофитабилниот холивудски филм за оваа година.
Анимираното продолжение на Дизни , преполно со животински ликови, веќе достигна импресивни 1,13 милијарди долари светски приходи само 20 дена по премиерата, победувајќи го римејкот на „Лило и бод“, кој заврши со 1,03 милијарди долари.
Сепак, надвор од Асоцијацијата на филмски уметници, кинескиот анимиран блокбастер „Не Жа 2“ останува најголемата заработка во 2025 година со огромни 1,9 милијарди долари.
depositphotos
Забава
(Фото) Дуа Липа го враќа трендот логоманија
Во последните неколку години, особено со појавата на old money-стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња.
Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, првин се забележува во гардеробата на познатите личности.
Пример за овој начин на облекување презентира пејачката Дуа Липа за време на вечерно излегување во Њујорк. Таа носеше облека од „Гучи“, што вреска со својот дизајн дека доаѓа од фабриката на брендот.
Таа избра комбинација од сатенска блуза со машна и миди здолниште со рамен крој. Стилот го надополни со чанта „џеки“, длабоки чизми, а сè беше покриено со препознатливиот монограм на GG.
View this post on Instagram
Облеката беше монохроматска, а Липа со ова издание покажа дека т.н. логоманија се враќа како тренд.
Модните списанија, како што се „Вог“ и „Мари Клер“, го пофалија овој начин на облекување нагласувајќи дека пејачката го враќа трендот логоманија.

