Забава
Откриено е што сè правел измамникот од „Тиндер“

Една недела по објавувањето на документарниот филм The Tinder Swindler, се чини дека целиот свет е опседнат со Сајмон Левиев, или Шимон Хајат, како што е неговото вистинско име.
Иако документарецот на „Нетфликс“ во некои детали го прикажува животот на човекот кој доведе три жени на работ на очајот, сепак има некои работи што се случиле, а кои не се појавуваат во филмот.
Една од нив се случи во последните седум дена. Глобалната онлајн платформа за запознавање „Тиндер“, која всушност му даде крилја на Хајат, реши да му забрани пристап по излегувањето на филмот.
„Спроведовме детална внатрешна истрага и можеме да потврдиме дека Сајмон Левиев повеќе не е активен на Tinder под ниту еден од добро познатите псевдоними што ги користел досега“, пренесува „Вараети“ соопштение на платформата.
Два дена по излегувањето на документарецот, Хајат објави на Инстаграм дека сега е подготвен да ја каже својата страна од приказната. Иако бројот на неговите следачи незапирливо порасна, во моментов нема повеќе негови профили на таа платформа.
Вистинскиот крал на дијамантите, Лев Левиев, наводно го пријавил Хајат во израелската полиција за измама. Милионерот воопшто не е задоволен што тој се претставувал како негов син. Вистинската фирма Левиев, LLD Diamonds, исто така се дистанцира од сè што правел Хајат.
„Ние сочувствуваме со неговите жртви. Неговата измама предизвика заблуда за LLD Diamonds. Ништо од тоа што кажа за нас и за другите работи не е вистина“, изјавија од компанијата за медиумите.
Хајат претходно ги отфрли сите обвиненија. „Имам право да изберам име што го сакам. Никогаш не се преправав дека сум нечиј син, но некои мислеа дека сум. Можеби сум им го скршил срцето, но никогаш од никого не сум зел ни денар. Тие жени уживаа во моето друштво, патуваа и го видов светот на моја сметка“, тврди тој.
Хајат беше осуден во Израел во 2019 година, но тоа нема врска со дејствијата од документарецот, туку со обвинувањата од 2011 година. Со текот на годините тој бил баран во Израел, Англија, Данска, Германија, Шведска и Норвешка.
Иако осуден на 15 месеци затвор, одлежал само пет. Бил ослободен порано како дел од програмата за намалување на бројот затвореници поради пандемијата. Во документарецот не се спомнува таа причина, туку дека е ослободен поради добро однесување.
Документарниот филм на „Нетфликс“, The Tinder Swindler, следи вистинска приказна на три жени, жртви на измама на Израелецот Шимон, кој на „Тиндер“ лажно се претставувал како милијардер Сајмон Левиев.
Тој, наводно, со измами успеал да земе околу 10 милиони долари од наивни жени кои ја барале сродната душа на платформата за запознавање.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Најсимнувани апликации за 2024 година

Германската онлајн платформа Statista, која е специјализирана за собирање податоци и визуелизација, објави кои апликации луѓето ширум светот ги преземале најмногу во 2024 година.
Десетте најпреземани апликации на глобално ниво во 2024 година се:
TikTok (повторно) на тронот, проследен од Instagram
На прво место со импресивни 825 милиони преземања е TikTok, што не е изненадување. Кратките видеа стануваат главен начин за објавување на социјалните медиуми, а TikTok го држи тронот петта година по ред. Алгоритмот што препорачува содржина и креативни алатки (Duet, Stitch) исто така ја поттикнува потрошувачката, платформата имаше приход од речиси 30 милијарди долари од рекламирање во 2024 година.
Instagram се најде на второто место со 817 милиони преземања. И покрај проблемите со TikTok, ѕвездата на Meta расте благодарение на Reels и интеграцијата на купувања во апликацијата. Новите функции за уредување фотографии со вештачка интелигенција ја одржуваат помладата публика ангажирана.
Третото и четвртото место го заземаат Facebook (598 милиони) и WhatsApp (564 милиони).
Покрај социјалните мрежи, кои доминираат на оваа листа, меѓу најпопуларните апликации е Temu со 516 милиони преземања. Кинескиот гигант за е-трговија стана најпреземаната iOS апликација во САД, а очигледно и во остатокот од светот, благодарение на комбинацијата од неверојатно ниски цени и агресивен маркетинг (три ТВ спотови во Супербоул).
CapCut е исто така на листата со 448 милиони преземања. Тоа е апликација за уредување видеа што ја користат многу корисници на TikTok. Меѓу популарните апликации е Snapchat, омилена комуникациска мрежа за многу млади луѓе.
На дното на листата се Telegram (331 милион), Threads (327 милиони) и WhatsApp Business со 294 милиони преземања.
Забава
Конзумирањето на Омега 3 и витамин Д го забавуваат стареењето

Не можеме да го спречиме стареењето, но се чини дека можеме малку да го забавиме – барем одвнатре. Според ново истражување објавено во престижниот магазин Nature Aging, комбинацијата од два многу познати додатоци во исхраната – омега-3 масни киселини и витамин Д – би можела да го забави биолошкото стареење.
Не, не зборуваме за креми или козметички третмани. Ова се случува на ниво на ДНК. Што е всушност биолошка возраст?
Хронолошката возраст е едноставна – тоа е бројот на свеќи на тортата. Но, биолошката возраст покажува како всушност старееме одвнатре – како функционираат нашето срце, мозок и клетки. И додека не можеме да влијаеме на хронолошката возраст, секако можеме да влијаеме на биолошката возраст – преку исхрана, физичка активност, спиење… и очигледно, додатоци.
Во студијата учествуваа 777 постари возрасни лица, а научниците го следеа процесот на метилација на ДНК – што често се користи како индикатор за биолошка возраст. Примероците беа земени на почетокот на студијата, а потоа три години подоцна.
Групата што земала омега-3 (1.000 мг на ден) и витамин Д (2.000 IU на ден) покажала значително побавно биолошко стареење во споредба со оние што не земале никакви додатоци.
Колку побавно?
Во просек, биолошката возраст на оваа група се забавила за три до четири месеци во текот на три години. Не е драматично, но имајќи предвид дека ефектот може да биде кумулативен – не е лошо, нели?
Уште подобро – кога омега-3 и витамин Д се комбинираат, резултатите се подобри отколку кога се земаат одделно.
Забава
Организаторите на венчавката на Безос: Добивме јасни инструкции, не смееме никого да вознемируваме

Во пресрет на раскошната венчавка на Џеф Безос и Лорен Санчез, која ќе се одржи следната недела во Венеција, парот се најде на мета на критики од дел од италијанската јавност. Но, организаторите на настанот, компанијата Lanza & Baucina Limited, издадоа соопштение во кое тврдат дека Безос и Санчез инсистирале да ја почитуваат Венеција, нејзините жители и локалната заедница уште од самиот почеток на планирањето на свадбата.
Lanza & Baucina, основана од принцот Антонио Ликата ди Баучина и грофот Рикардо Ланза, е позната по организирањето на големи свадби на познати личности, вклучувајќи ги и оние на Џорџ и Амал Клуни и Селма Хајек и Франсоа-Анри Пино. Тие во изјава за медиумите наведуваат дека Безос и Санчез им дале јасни упатства дека венчавката не треба да се меша во секојдневниот живот во Венеција.
„Од самиот почеток, инструкциите на нашите клиенти, како и нашите сопствени принципи, беа крајно јасни: минимизирајте го секое нарушување на градот, покажете почит кон неговите жители и институции и вклучете го локалното население колку што е можно повеќе во организацијата на настаните“, се вели во соопштението на Lanza & Baucina.
Свадбата се одржува во текот на три дена, а на листата на гости се најпознатите светски имиња, меѓу кои Опра Винфри, Леонардо ди Каприо, Ким Кардашијан, Бил Гејтс, Барбра Стрејсенд и Иванка Трамп.
Од друга страна, венецијанските демонстранти се собраа под слоганот „Нема место за Безос“ поставија плакати низ градот со пораки како „Венеција: Игралиште за олигарсите“ и најавија блокади на канали и улици. Протестите се поврзани со долгогодишното незадоволство од прекумерниот туризам, капитализмот и товарот на градот од настани од висок профил.
И покрај тоа, венецијанскиот градоначалник Луиџи Бруњаро изјави дека соработува со организаторите и верува дека венчавката ќе има мултимилионски ефект врз локалната економија.
„Работиме заедно со организаторите за да се осигураме дека настанот е целосно во согласност со чувствителноста и уникатноста на Венеција“, рече Бруњаро.
„Секој што ја сака Венеција е секогаш добредојден“, додаде тој.
Организаторите нагласуваат дека влијанието на настанот се размислувало со месеци однапред, многу пред да се појават вестите за протестите.
„Пред да се појават вестите за протестите, работевме да се осигураме дека свадбата ќе има што помало негативно влијание или нарушување на животот на граѓаните на Венеција и нејзините посетители“, рече организаторот.
Тие исто така додаваат дека нивните клиенти од самиот почеток биле вклучени во поддршката на градот и неговата лагуна преку непрофитни иницијативи и сродни проекти.
Според Page Six, Безос и Санчез донирале средства на локалните венецијански организации во април како дел од нивното планирање на свадбата. Во чест на гостите се испраќаат и донации, како симболичен подарок.
Во соопштението испратено до локалните медиуми на 19 јуни, организаторите цврсто ги негираат гласините дека Безос и Санчез ја резервирале целата градска флота на воден транспорт.
„Гласините за „заземање на градот“ се целосно неточни и спротивни на нашите цели и реалност. Ниту, пак, се нарача прекумерно количество водени такси или гондоли – бројот на резервации е пропорционален на бројот на гости“, велат од Lanza & Baucin.
Овие тврдења ги потврдија и градските власти, посочувајќи дека парот не резервирал голем број гондоли или невообичаено голем број водени такси. И покрај несогласувањата во јавноста, организаторите и властите работат заедно за настанот да се одвива мирно и без нарушување на секојдневниот живот во градот.