Забава
Посетител на музеј отворил сеф заклучен со децении

Турист во музеј во Канада успеал да ја погоди комбинацијата на сеф кој потекнува од втората половина на 1970-те години, но никој претходно не можел да го отвори.
Стефан Милс ги изненадил вработените во музејот кога успеал да го отклучи сефот, погодувајќи ја на среќа комбинацијата која со децении ги мачела експертите и вработените во музејот.
Како што наведе „Би-би-си“, Милс забележал дека броевите се движат од 0 до 60, па одлучил да проба 20-40-60. Во сефот немало никакво богатство, туку стар налог за плаќање и блок за запишување на нарачки од 1970-те години. Во него била впишана сметката за бургер од печурки кој чинел нешто помалку од едно евро и кутија канадски цигари.
Во музејот во провинцијата Алберта претходно вработените и посетителите се обидувале да го отклучат стариот сеф, но обидите завршувале безуспешно. Побарана била и помош од експерти и лица кои порано работеле во хотелот.
Музејот содржи колекција од стари предмети од историјата на Вермилион, град кој брои нешто повеќе од 4.000 жители, а еден од експонантите бил сефот со потекло од хотелот Брансвик, кој во овој град бил отворен во 1906 година.
Се верува дека сефот бил купен во 1907 година, а на музејот му бил подарен на почетокот на 90-те, кога хотелот го променил сопствеништвото и бил реновиран.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Земјотрес во светот на модата: „Прада“ го купува „Версаче“

Италијанската модна куќа Прада денеска објави дека постигнала дефинитивен договор со американската групација Капри Холдингс за стекнување на 100 отсто од познатиот бренд Версаче за 1,25 милијарди евра.
Спојувањето на двата светски познати брендови ќе создаде италијанска луксузна групација со обрт од над шест милијарди евра, која на крајот ќе може да се натпреварува со индустриските гиганти како LVMH и Kering.
„Среќни сме да му посакаме добредојде на Версаче во Групацијата Прада и да изградиме ново поглавје за бренд со кој споделуваме силна посветеност на креативноста, изработката и наследството“, рече претседателот и извршен директор Патрисио Бертели.
Договорот го намалува трендот во последниве години, бидејќи големите имиња на италијанската мода како Гучи, Фенди и Ботега Венета преминаа во рацете на нивните француски конкуренти.
Капри холдингс, кој го купи Версаче во 2018 година за 1,83 милијарди евра, мораше да прифати значителен попуст во економски контекст на кризата на пазарот на луксуз и зголемувањето на американските царини.
Во тоа време, модната куќа беше 80 отсто во сопственост на семејството Версаче и 20 отсто на американскиот фонд Блек рок.
По долги недели преговори, Прада презеде акција, и покрај турбуленциите на пазарот предизвикани од лавината од зголемувањата на царините што ги најави претседателот Доналд Трамп.
Трансакцијата се очекува да биде завршена во втората половина на 2025 година.
Модната куќа Версаче, која беше основана во 1978 година од страна на креаторот Џани Версаче и неговиот брат Санто, стана многу позната по комбинациите на облека за џет-сетот.
Донатела Версаче, која ги презеде креациите на модната куќа во 1997 година по убиството на нејзиниот брат Џани, се пензионираше на 1 април.
Забава
Кејт Хадсон ги воодушеви обожавателите во бел костим за капење

Актерката Кејт Хадсон (45) ги воодушеви своите следбеници со нова фотографија во костим за капење. Актерката позира во едноделен бел костим за капење и беше фотографирана додека се сонча на лежалка.
На фотографијата до израз дојдоа нејзините гради, кои и самата ги коментира. „Пролет и гради, две работи што ги поддржувам“, напиша таа во описот на објавата.
Хадсон повремено споделува фотографии во бикини на социјалните мрежи. Пред неколку недели таа позира топлес.
Забава
Најзгодната жена на светот повторно предизвика бурни реакции на интернет со серија фотографии во бикини

Познатата манекенка Рози Хантингтон-Вајтли редовно ја воодушевува јавноста. Повеќе не е новост колку луѓето се маѓепсани од нејзиниот изглед и убавина.
Направи големо враќање на модната писта по десет години, па Роузи продолжува да се појавува во многубројни кампањи.
Овој пат таа рекламира костими за капење за претстојното лето.
View this post on Instagram
Рози позира во минијатурни бикини, но она што привлече поголемо внимание, дефинитивно, е нејзиното тело.
Позитивните коментари на сметка на нејзиниот изглед се нижеа.
Таа веќе неколкупати го покажа своето негувано и обликувано тело, а не ѝ се непознати ни провокативните изданија.