Забава
Ријана соборува рекорди на „Спотифај“ без да објавува нова музика со години

Поминаа седум години откако Ријана го издаде својот последен албум „Анти“, но тоа не ја спречува да соборува рекорди.
Добитничката на „Греми“ е првата жена изведувач чии 10 песни достигнаа 1 милијарда стримови на „Спотифај“ – и покрај тоа што нема издадено албум од 2016 година.
Со рекордот се пофали на социјалните мрежи.
Веста за своето достигнување ја сподели на „Инстаграм“ со потписот Bad Gal billi, што е всушност игра на зборови – billion (анг. милијарда) и името на нејзиниот профил Bad Girl Riri (лошата девојка Рири).
„Без нов албум“, додаде Ријана, која според годинешната листа на „Форбс“ е прогласена за најбогата самореализирана пејачка и најбогата жена под 40 години во САД.
Ријана е добитничка на многубројни награди, а ова не е прв рекорд што го соборува. Таа има освоено девет „Греми“, 13 Американски музички награди (American Music Awards) и 12 музички награди „Билборд“ (Billboard Music Awards).
Славната пејачка е сопственик на шест Гинисови светски рекорди. Пред 13 години стана единствената жена изведувач што имала четири сингла на прво место на американската топ-листа во една календарска година.
Ријана исто така е првата пејачка што имала синглови на врвот на британската топ-листа пет последователни години, од 2007 до 2011 година. За споредба, само Елвис Присли и „Битлси“ имаат повеќе.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Fashion Group Digital Magazine: Една година креативност, мода и инспирација!

Една од најголемите и омилени модни групации, Fashion Group, точно пред една година започна подвиг кој беше исполнет со храброст, желба и мотив нивните клиенти и соработници да добијат сосема нова перспектива на работење и креативност.
Се создаде месечен дигитален моден магазин. Година подоцна, тоа што за многумина беше храброст, денеска е успешна приказна!
Тимот што работи на неговото создавање направи ретроспектива на сите досегашни изданија, приказни – модни, но и лични – и задоволно може да продолжи во новата етапа на испишување страници.
„Навистина сме горди на досега постигнатото. Успеавме да ги споиме модата, успехот, идеите и креативноста и да ги претвориме во производ кој остава препознатливост. Често не е едноставно да се поместуваат граници, но на Fashion Group и овој пат му успеа да го стори тоа. Особено сме горди што целиот овој проект го правиме „in house“, во Fashion Group, и многу е интересно што на моменти изгледа како редакција. Многу љубов, труд и енергија се вклучени во овој проект кој имаше за цел да ја стави модата во фокус и на еден, уште поблизок начин, да комуницира со сите оние што ги сакаат нашите брендови. Сакавме да донесеме светски трендови во Македонија и успеавме во тоа. Благодарност на сите учесници во создавањето на магазинот, на сите наши досегашни соговорници и секако до сите уживачи на овој наш креативен труд“, велат од групацијата.
Познати лица од македонската сцена ги раскажаа своите животни, професионални, но и модни приказни. Секој месец читателите имаа можност да уживаат во модни совети, инспирации, трендови.
„Оваа приказна ќе продолжи и ќе добие уште поубав правец, особено сега кога видовме дека нашата идеја е препознаена, а магазинот е нешто што со нетрпение се очекува“, додаваат од Fashion Group.
А кога сме кај нетрпението, новиот, роденденски број на магазинот е веќе објавен, а на насловната страна овојпат се најде македонската пејачка Антониа Гиговска, сосема поинаква, позрела, со нова приказна која чека да му ја раскаже на светот.
Нејзината насловна фотографија, а и сите останати од изминатата прва година на постоење на Fashion Group дигиталниот магазин, можете да ги погледнете во вид на изложба во трговскиот центар „Ист Гејт“ во делот на „Модната авенија“.
(ПР)
Забава
Тери Хачер дебитира на црвениот килим на Канскиот фестивал

Кан оваа година, покрај актерката Ева Лонгорија, доби уште една „очајна домаќинка“.
Канскиот фестивал 2025 овие денови е центар на филмските и модните настани. Познати личности од целиот свет се собираат за да се дружат, а се чини дека веста за убаво поминато време на црвениот тепих стигнала и до Тери Хачер.
Актерката го имаше своето деби на премиерата на „Историја на звукот“. Таа се појави во гламурозна тоалета од либанскиот дизајнер Ели Сааб, украсена со светки и специфичен крој.
Забава
(Видео) Меланија Трамп објави аудиомемоари, но гласот не е нејзин

Првата дама на САД, Меланија Трамп, добила мала помош со објавувањето на аудиомемоарите.
Аудиокнигата се вика „Меланија“, гласот е целосно позајмен од вештачката интелигенција, а првата дама на САД ја смета за иднината на издаваштвото.
„Чест ми е да ја претставам ‘Меланија’, аудиокнига управувана од вештачка интелигенција, раскажана целосно од вештачка интелигенција со мојот глас“, напиша Меланија Трамп во објава на X заедно со футуристичко видео.
A NEW ERA IN PUBLISHING
I am honored to bring you Melania – The AI Audiobook – narrated entirely using artificial intelligence in my own voice.Let the future of publishing begin.
Exclusively: https://t.co/xIfkkmL4YC pic.twitter.com/ab4Qb43AOC
— MELANIA TRUMP (@MELANIATRUMP) May 22, 2025
Англиската верзија на книгата, со наслов „Меланија“, трае седум часа и се продава на личната веб-страница на првата дама за 25 долари. Достапно е и на шпански, португалски, хинди, а набргу ќе бидат достапни и други јазици, соопшти ElevenLabs.
Мемоарите на првата дама беа објавени во октомври 2024 година, во средината на претседателските избори. Книгата опфаќа сè, од животот на Меланија Трамп во Југославија за време на Студената војна, до нејзиниот брак со претседателот Доналд Трамп.
Доби големо медиумско внимание неколку дена пред објавувањето бидејќи Меланија го бранеше правото на избор на жената во книгата.
Претходно оваа недела, претседателот Доналд Трамп го потпиша двопартискиот Закон за преземањето, со кој се забранува и казнува објавувањето вистински и компјутерски генерирани фотографии без согласност, познати како лажни слики, кои често се користат како порнографија за одмазда.
Првата дама присуствуваше на потпишувањето и зборуваше за потенцијалните опасности од вештачката интелигенција.
„Вештачката интелигенција и социјалните медиуми се дигиталните бонбони на следната генерација, тие создаваат зависност и се дизајнирани да влијаат на поврзаноста на нашите деца“, рече таа. „Но, за разлика од шеќерот, овие нови технологии може да бидат оружје обликувајќи ги верувањата и, за жал, влијаејќи на емоциите, па дури и да бидат смртоносни“.
Објавувањето на аудиокнигата на Меланија Трамп раскажана со вештачка интелигенција доаѓа во време кога се води дебата за употребата на технологијата за нарација.