Забава
Синот на руски милијардер му помогнал на таткото да го сокрие богатството во најскапиот развод во Британија

Британски судија во средата пресуди дека рускиот милијардер Фаркад Ахмедов заговарал со неговиот син во обид да ја спречи неговата поранешна сопруга да добие 453,6 милиони фунти (631 милиони долари) од рекордната спогодба за развод, највисока досега во Британија.
Во пресудата, судијката Гвинет Ноулс рече дека Темур, синот на тајкунот за нафта и гас, дејствувал како „поручник на својот татко“ кој смислувал низа шеми за да го сокрие своето богатство.
Судијката рече дека Темур се обидел да ја спречи мајка му Татјана Ахмедова да добие макар и еден цент од средствата стекнати во брак.
Татјана го тужи синот, двајца доверители на „Лихенстајн“ и уште една компанија. Тужбата ја поднесе во лондонскиот Висок суд.
Темур претходно откри пред судот дека татко му повеќе би сакал парите да изгорат отколку да ги добие мајка му.
„Ја отфрлам неговата одбрана дека тој бил само обичен посредник за својот татко: доказите укажуваат на спротивното“, рече Ноулс во пресудата, која налага синот на Ахмедова да ѝ плати на мајка си повеќе од 70 милиони фунти.
„Тој го излажа овој суд во повеќе наврати, ги прекрши судските налози, и не успеа да обезбеди целосно обелоденување на неговите средства. Тој е нечесна индивидуа која ќе стори сé за да му помогне на својот татко, без сомнение бидејќи е целосно зависен од него за финансиска поддршка “.
Горката семејна правна битка започна во 2016 година кога англиски судија му нареди на Ахмедов да ѝ исплати мултимилионска сума на поранешната сопруга, за која весниците сметаат дека е највисока сума од ваков вид во Велика Британија.
Во текот на 20-годишниот брак Ахмадови живееле во куќа во англискиот град Сари.
Рускиот милијардер не ѝ остави ниту еден цент на неговата поранешна сопруга, иако тој требаше да ѝ даде над 500 милиони евра по разводот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Фризура на сезоната: ќе се носи насекаде оваа пролет, совршена е за секоја пригода

Од елегантни до едноставни варијации, пунџата секогаш може да се носи и секогаш изгледа елегантно и лежерно, а е особено пожелна во потоплите денови што претстојат.
Парискиот шик веќе со месеци е на тронот на модната инспирација кога станува збор за избор на естетика, особено во претстојните потопли месеци, кога целта е да изгледате што е можно подобро со што е можно помалку труд. Летните фустани и едноставните комбинезони во комбинација со рамни сандали и голема чанта стануваат речиси униформа, а сето тоа е придружено со подеднакво едноставна шминка и опуштена фризура.
Пуштената коса со лесни, по можност морски бранови е исклучително привлечна, но кога е подолга од боб или лоб, станува досадна. Се заглавува под ременчињата на торбата, побрзо се мрси и најлошо од сè – дополнително топли. Затоа често се носи подигната во потоплите денови, а најдобрата шик опција е пунџа.
Парижанките ја обожаваат оваа фризура бидејќи е едноставна за креирање, а сепак исклучително ефикасна. За разлика од другите подигнати фризури, пунџата остава впечаток на лежерност и „негрижа“ за сопствениот изглед, поради што совршено се вклопува во оваа естетика, која првенствено ја нагласува природната убавина.
Постојат неколку варијации кои ќе бидат особено популарни ова лето – елегантната пунџа која не е целосно стегната и стегната пунџа.
Кога косата е крената, ушите и вратот автоматски се во преден план, што отвора простор за носење големи парчиња накит. Масивните обетки се прв избор, бидејќи ја прават секоја комбинација поелегантна.
Кога носите пунџа, особено интересна комбинација е со шишки, класични или „завесни“ шишки, кои дополнително го врамуваат лицето. Потоа, дури и со наједноставно подигнатата коса, целата фризура изгледа посериозно.
Забава
(Видео) Тамара Тодевска со емоционална преработка на стариот евергрин – „Време за плачење“

Некои песни се безвременски… Остануваат засекогаш, како сведоци на времето во кое се создадени, носејќи во себе универзална порака за сите времиња. Најмногу кога душата искината на парчиња непреболно тагува. Тогаш кога емоциите го надвладуваат разумот, кога болката го гушнала траорот, а молкот царува во прегратките на тишината, тогаш веројатно најсилно одекнува песната која во себе носи стихови кои имаат само едно значење… „Време (е) за плачење“.
Ако оригиналната латино верзија на овој безвременски макфестовски евергрин го направи своето во таа 1992 година кога во изведба на Игор Џамбазов ја разбранува не само музичката јавност, денес ја добивме нејзината кавер верзија во една сосема поинаква форма. И музичка и аранжманска и изведбена, онака како што само Тамара Тодевска знае и умее вокално да ја донесе и испее, а Роберт Билбилов аранжмански и продукциски спакува.
„Време за плачење“ како симболика на мигот во кој се најдовме, во времето кое и после толку години никако да покаже каде (по)греши(в)ме, за најскапата цена се’ уште да ја плаќаме.
Овојпат, песната добива сосема поинаков сензибилитет преку аранжманот на Роберт Билбилов, кој како долгогодишен соработник и пријател на Тамара, со сенс за чувствителност и почит кон оригиналот, успева на песната да ѝ даде нова емоционална и аранжманска нота. Онаква, која совршено се впива во амбиентот на времето и деновите кои денес ги живееме, „Време за плачење“.
Нова верзија на старата латино тема трансформирана во клавирска анплагд балада, во која маестралната изведба на Тамара со сета нејзина вокална експресија и вдахнува нова душа на песната, изведба која во исто време и ја кине душата на парчиња, навирајќи ви солзи на очите додека ја слушате. Со автентична емоција и зрелост во изразот, со чувство кое ви предизвикува грутка во грлото и оловна тежина во градите, пренесувајќи ја нејзината безвременска порака за љубов, болка и лекување.
„Преку оваа песна им оддаваме почит на емоциите што ги носиме во себе, без разлика на времето што минува“ – како што вели Тамара.
Музиката и текстот на оригиналот на песната се дело на Томислав Которчевиќ, а новата верзија е издадена преку светски познатата музичка етикета Cafe De Anatolia, носејќи ја приказната на “Време за плачење” пред новите генерации слушатели.
Визуелниот идентитет на проектот е заокружен со впечатлив cover art изработен од Љубан Стамениќ, додека едноставното но, мошне ефектно црно-бело видео, кое дополнително ја пренесува емоционалната изведба на песната, е во режија на Зоран Зонде Стојановски.
Новата верзија на “Време за плачење” е достапна на сите дигитални платформи.
Забава
(Фото) Ева Лонгорија сè уште нема конкуренција на црвениот тепих

Доделувањето на наградите „Платино“ во Мадрид традиционално привлекува големо внимание, но ништо не може да се спореди со тоа кога се појавува Ева Лонгорија.
Прославената актерка Ева Лонгорија освои престижна награда на гореспоменатата церемонија на доделување награди и ја искористи можноста повторно да ги покаже своите модни вештини, како и секогаш.
Гламурот и елеганцијата се синоними за актерката која се прослави по улогата во серијата „Очајни домаќинки“, а многумина гледаат голема сличност меѓу неа и Габи Солис, барем кога станува збор за стилот.
За оваа пригода, популарната џебна Венера избра гламурозен црн фустан без прерамки со, секако, изразено деколте, кое беше украсено со сребрен ланец околу рабовите на фустанот.
Ева додаде дијамантски обетки на фустанот и трпеливо позираше за собраните фотографи.
Комплименти до актерката упати и Софија Вергара, која објави заедничка фотографија со емотивен опис.
„Ева, ти си најдобра и за сè што си направила за децата, но и за сите други луѓе на кои им помогна, ја заслужуваш оваа награда“, напиша Софија.