Забава
Том Круз на црвениот тепих на премиерата на „Невозможна мисија 7“ во Лондон
Том Круз го промовираше седмиот дел од серијалот Mission: Impossible на премиерата на филмот во Лондон во четвртокот.
Актерот го опиша Dead Reckoning – Part One („Одмазда – Прв дел“) како најголем момент од филмската сага досега.
На црвениот тепих му се придружија колегите Сајмон Пег, Хејли Атвел, Ребека Фергусон и Ванеса Кирби, и режисерот Кристофер Меквери.
Рецензиите на критичарите за филмот ќе бидат објавени на 5 јули, а филмот ќе почне да се прикажува во кината ширум светот на 14 јули.
„Филмот од два дела ја означува кулминацијата на сите мои вештини,“ рече Круз и вети дека дури и оние кои не се запознаени со серијалот ќе имаат епска авантура.
Круз ја репризира својата улога како Итан Хант во исклучително успешната франшиза.
Во најновиот филм со оригинален наслов Mission: Impossible Dead Reckoning Part One, Итан заедно со тимот за невозможни мисии (ИМФ) е во потрага по застрашувачко ново оружје што му се заканува на човештвото.
Филмот, кој се снимаше делумно во Обединетото Кралство, а и во Италија, ги прикажува вообичаените акробации кои ѝ пркосат на смртта, вклучувајќи ја и таа кога Круз скока од карпа на мотор.
Говорејќи на премиерата на филмот во Лондон, тој рече дека уште како дете отсекогаш сакал да снима филмови и се посветил на преземање нови предизвици и учење нови вештини.
„Од малечок, тоа го правев“, изјави 60-годишникот за новинската агенција PA Media.
„Кога имав три или четири години скокав од покривот и се качував на дрвја – сакав да снимам филмови, сакав авантура, сакав да патувам низ светот.“
Процесот на снимање на филмот беше попречен од бројните прекини во екот на пандемијата, при што во декември 2020 година протече аудио снимка на која Круз е бесен на продукцискиот персонал за очигледно непочитување на правилата за спречување на ширење на Ковид -19.
Секој филм во сагата Mission: Impossible досега има заработено најмалку 100 милиони долари на светските киноблагајни.
Најуспешниот досега е шестиот дел, Mission: Impossible – Fallout, кој инкасираше 220 милиони долари, иако претходните филмови беа објавени на крајот на милениумот и нивната заработка не се прилагодена на инфлацијата.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Видео) Ирска со сатанистички обред на Евровизија: „Јас сум посебна оти сум квир и вештерка“
Ирската претставничка го привлече вниманието и згрози дел од јавноста со сатанистички настап на годинешното издание на Евровизија.
Ирската претставничка Bambie Thug се пласира во финалето, а на прес-конференцијата разговараше со новинарите и беше прашана што ја прави посебна.
„Тоа што сум квир и вештерка ме прави посебна“, изјавила Бамби.
Забава
(Видео) Финецот излезе од јајце со гол задник на Евровизија
Финецот Windows95Man на сцената на Евровизија излезе од јајце и настапи со гол задник.
На себе носеше само танга во боја на кожа.
Во продолжение неговиот настап.
Забава
Fashion Group со исклучително успешна онлајн-сезона: Клиентите се на прво место
Дали си и ти еден од 70.000 регистрирани корисници на онлајн продавницата на Fashion Group?
Ако одговорот е да, тогаш сме многу среќни што си дел од големото семејство. Но, доколку одговорот е не, тогаш ова е одлична шанса да те воведеме во магичниот свет на онлајн шопингот!
Можеш да одбереш дали сакаш да одиш на веб сајтот на Fashion Group или да си инсталираш мобилна апликација.
Што и да одбереш од ова, секако имаш супер можност, додека уживаш во својот домашен или работен простор, да ги погледнеш последните модни трендови и да одбереш комбинации за актуелната или наредна сезона. Па дури и да си меѓу најпребирливите, нема шанси да не најдеш нешто што ти се допаѓа од триесетина брендови кои ја сочинуваат групацијата и преку 20.000 производи достапни онлајн.
Неколку опции од нашата онлајн продавница се најкористени. Една од најомилените опции е можноста да го сочуваш производот, твојот моден фаворит и да му се навратиш кога сакаш да си го потврдиш изборот. А втората е можноста да те известиме кога некој од производите за кои си заинтересиран има намалена цена или е на промоција.
Ако некој имал побрзи прсти од тебе и го купил, ние те известуваме и кога е повторно достапен на залиха. И на крај, можноста картичката за шопинг да ти биде безбедно зачувана, за следниот пат да не мораш да ја внесуваш и за да не те претрка некој!
А на тема брзина, минатата година ја воведовме и опцијата „Брза достава“, па ако нешто е многу итно и важно, сакаш некого да израдуваш, да му пратиш подарок, а притоа купуваш на ниво на Скопје, истото ќе го добиеш за неверојатни четири часа.
За деновите кога ти немаш доволно инспирација, ние ја имаме! Shop the look сегментот и нашиот моден блог, каде од прва рака ги имаш сите новитети, промоции и трендови.
Зошто ни е важно да го знаеш ова?
– Затоа што сакаме да имаме целосна доверба кај секој наш постоечки или потенцијален купувач. Она што го започнавме во 2017 година, се развиваше постепено, се правеа нови верзии, за во 2019 да лансираме нова платформа за онлајн купување и мобилна апликација.
Потоа дојде пандемијата и ни’ кажа да си ги одмериме силите и така почнавме уште повеќе да се запознаваме со нашите купувачи, но и трендовите во е-комерц сегментот. Во пандемијата го отворивме и новиот Окаиди сајт, а Fashion Group сајтот го надградивме со нова понуда, нови брендови и нови категории, па оттаму и outlet опцијата. Слушавме, се обидувавме, се подобрувавме и на крај како признание ја добивме наградата за најдобар е – трговец за облека, обувки и додатоци во Македонија три години по ред. Покрај оваа награда изминатите години освоивме и голем број на други награди поврзани со e-commerce работењето. Изминатата година, на наше огромно задоволство имавме испорачано речиси 100.000 пратки за нашите клиенти и над 150.000 продадени производи. Мобилната апликација на Fashion Group достигна бројка од над 20.000 регистрирани корисници, нешто на што особено се гордееме со оглед на постојаните надоградувања на истата за уште полесно и поневеројатно шопинг искуство на нашите клиенти.
Новата сезона ќе донесе уште многу новитети за нашите клиенти, а она што можеме да ви го ветиме е уште позабавно искуство кога е онлајн шопингот во прашање за што Fashion Group е секогаш вашиот најзабавен и најдобар партнер!
ПР текст