Забава
Хит на „Тик-ток“: слободните момчиња и девојки бараат љубов во маркетите користејќи ананас

Заборавете на „Тиндер“ и другите апликации за запознавање, бидејќи во Шпанија се појави нов тренд за запознавање што ја полуде генерацијата „З“ и стана тотален хит на „Тик-ток“. Младите Шпанци почнаа да бараат љубов во супермаркет, со мала помош од ананасите, а еве за што точно се работи.
Слободните во Шпанија почнаа да излегуваат во познат синџир супермаркети помеѓу 19 и 20 часот, додека користат таен код за да ги идентификуваат потенцијалните партнери. Оние кои бараат партнер ставаат ананас наопаку во нивните колички за купување за да покажат дека се достапни, а потоа се упатуваат во делот за вино.
Ако видат некој што им се допаѓа, го покажуваат својот интерес со тоа што ја удираат својата количка во неговата и потоа започнуваат разговор.
Покрај шифрата од ананас, има и други гестови кои ги користат, како на пример додавање чоколадо или слатки за да кажат дека бараат долга врска или нешто посериозно, додека ако бараат нешто лежерно, треба да додадат боранија или зелена салата во количката.
@carolrud25 Thats a nice pineapple 🍍🤣🤣#pineapple #upsidedownpineapple #thinkshesfunny #hubbyhumor #funnyvideos #fypシ゚viral #store #groceryshopping #hubbywifey #marriagehumor #makesmelaugh #youreanidot #lovesme #funnyvideos ♬ original sound – Caroline 💋
Носењето клучеви во рака и ѕвонењето со нив е знак дека тие учествуваат во нов ритуал за состанување, а ако некој ви стави тегла супа направена од мешавина од зеленчук во вашата количка, тоа значи дека и нему им се допаѓате.
Новиот тренд на запознавање во супермаркетите стана хит на „Тик-ток“ и се прошири и во другите европски земји, а луѓето пишуваат за нивните искуства.
„Два часа во одделот за вино со мојот ананас наопаку и никој не дојде да ми ја удри количката“, се пожали една девојка, додека друга се пошегува: „Ќе ја барам љубовта на мојот живот во супермаркет во 19 часот“.
„Имате убав ананас“, напиша една жена покрај видеото на кое нејзиниот партнер шета со превртен ананас во количка.
@miss.andersen8 Testing in Copenhagen the new trend in Spain: flirting in supermarkets, important: buy a pineapple, called Ligoteo Mercadona🍍🤪🤣#mercadona #dansktiktok #danskhumor #danskfyp #expatlife #expats #flirtingmood ♬ sonido original – 🌹Den glade enke❤️🔥😉
Лудоста за запознавање во супермаркетите е толку голема што во еден супермаркет во Билбао, на северот на Шпанија, морале да повикаат полиција поради големиот број самци кои се појавиле таму, а кога пристигнала полицијата, толпата си заминала.
Синџир супермаркети реши да го искористи виралниот тренд и на самците им порача: „Ананасите се на нашите полици и ве чекаат да одите на состанок“.
На трендот му се придружија и конкурентни синџири кои исто така ги повикуваат клиентите да им се придружат.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Руската вакцина против рак може да го промени животот на милиони пациенти

Русија го заокружи развојот на својата вакцина против рак, која успешно ги помина претклиничките испитувања и е подготвена за клиничка употреба по добивањето на лиценца, објави Вероника Скворцова, раководителка на Федералната медицинска биолошка агенција (ФМБА).
„Кон крајот на летото 2025 година поднесовме документи до Министерството за здравство за добивање лиценца за клиничка употреба. Истражувањето траеше неколку години, а последните три години беа посветени на претклинички студии. Вакцината е подготвена, чекаме лиценца“, изјави Скворцова.
Истражувањата покажале дека вакцината е безбедна за повеќекратна употреба и ефикасна во намалувањето на големината на туморите и забавувањето на нивниот раст. Дополнително, резултатите укажуваат на продолжено преживување на пациентите.
„Прво ќе ја применуваме кај пациенти со колоректален карцином. Истовремено, во последната фаза од развој се вакцини за глиобластом – малигнен мозочен тумор, и одредени видови меланом, вклучувајќи и очни мембрани. Овие болести се многу агресивни и потребни се брзи решенија“, додаде Скворцова.
Таа потсети дека во ноември 2024 година најавила дека ФМБА планира персонализиран третман со вакцина против рак за пациенти од 2025 година, во присуство на претседателот на Русија.
Забава
Две причини зошто треба да го оставите детето да оди босо

Многу родители се плашат да го пуштат своето дете да оди босо поради можни повреди или бактерии, но мало дете има многу придобивки од одењето босо – од зајакнување на стапалата и нозете до развивање чувство за рамнотежа.
Двете најчести причини зошто родителите не им дозволуваат на своите деца да трчаат боси се стравот од повреда од стапнување на остар предмет и избегнување кожни заболувања што може да ги добијат.
Сепак, мали се шансите такво нешто да се случи на површините за играње бидејќи тие се транспарентни и лесно се забележуваат опасни предмети. Исто така, оние што често одат боси развиваат зголемена свест за тоа каде стапнуваат, а нивните стапала се стврднуваат и создаваат природна заштита.
Исто е и со бактериите. Нашата кожа е во состојба да ги држи подалеку. Рацете се многу повалкани бидејќи ги користиме за да зграбиме сè и сешто, а децата редовно ги ставаат во уста.
Всушност, чевлите се соодветна средина за раст на бактерии и габи бидејќи тие создаваат темна, топла и влажна средина, каде што најлесно е бактериите да растат на детските стапала.
Кевин Гири, наставник, гуру за родители и автор на блогот „Револуционерен родител“, верува дека обувките се лоши за децата бидејќи ги уништуваат стапалата и го попречуваат природниот развој на движењето кај децата. Поради ова, вели тој, децата се поподложни на повреди на нозете и на стапалата.
Тој истакнува дека одењето боси ги зајакнува стапалата и долниот дел од нозете правејќи го детето повешто и посвесно за положбата на своето тело. Стапалата имаат повеќе од 200.000 нервни завршоци, што е најголема густина на мрежата на нерви во целото тело, токму за да бидеме побезбедни и подобро да се приспособиме на земјата под нас.
„Најлесниот начин да се развие чувство за рамнотежа кај бебињата е да им дозволите да одат боси колку што е можно повеќе“, вели педијатарот д-р Кејси Флегал.
„Друга придобивка е зајакнувањето на свеста за околината во која се движат бидејќи босите нозе испраќаат информации до мозокот, што ја подобруваат рамнотежата“, додава таа.
Децата што често се боси учат да се движат подобро. Четири милиони години нашите стапала се развивале без чевли, а нивното затворање во чевли и патики сигурно не е добар начин природните процеси на развој на одењето да се одвиваат како што е предвидено со еволуцијата.
На крајот на краиштата, не е сè ни во медицинските причини. Одењето со боси нозе значи давање задоволство на сетилата, што најдобро го чувствуваат малите деца за кои ова е секогаш радост. Помислете на тоа прекрасно чувство кога одите боси по песок или трева или во плитките води…
Фото: ЕПА
Забава
Избрана бојата за 2026 година во уредувањето: носи мир, удобност и безвременски стил

„Валспар“, еден од најпознатите и трендовски производители на бои, ја објави бојата на годината за 2026.
Инспирирана од носталгијата и природата, таа е дизајнирана да донесе мир, удобност и безвременски стил во секој простор.
Дизајнерите предвидуваат дека ќе доминира во домовите и на социјалните мрежи во следните 12 месеци.
View this post on Instagram
По анализата на тони податоци што го земаат предвид однесувањето на потрошувачите и трендовите во декорирањето, открија дека победничката е топлата боја на евкалиптус, мека зелена.
Во соопштение за медиумите брендот сподели дека топлиот евкалиптус одразува колективна желба за смирен, приземјен дизајн, што се приспособува на брзото темпо на живеење во станбениот и во комерцијалниот дизајн.
„Топлиот евкалиптус е повеќе од само прекрасна нијанса на зелена боја, тој е одраз на удобноста по која копнееме во нашите домови“, вели Су Ким, директорка за маркетинг во боја во „Валспар“, за „Рил симпл“.
„Неговите топли нијанси создаваат приземјено, пријатно расположение и црпат инспирација од природата и од познатоста на ретро дизајнот – ова е боја што поттикнува обнова и отпорност“.
„Буквално ве опкружува каде и да живеете и е релевантна и позната. Ни треба стабилност и ни треба релаксација. А носталгијата е во тренд веќе некое време – се осврнуваме наназад за да планираме за иднината. Сакавме да ги истакнеме оние работи што ги опфаќаат спомените и вашиот дел од тоа наследство што се пренесува во вашето семејство. Самата боја навистина ја слави таа носталгична нота“.