Забава
Холивудската двојка обвинета за малтретирање

Блејк Лајвли и нејзиниот сопруг Рајан Рејнолдс се обвинети за малтретирање на продуцентот и режисер на филмот „Ова завршува со нас“ (It Ends With Us), Џастин Балдони, во шокантна тужба, пишува „Дејли мејл“.
Рејнолдс, една од најголемите холивудски ѕвезди, кој ужива во успехот на минатогодишниот филм Deadpool & Wolverine наводно агресивно го обвинил Балдони за серија навреди кон сопругата, вклучително и намалување на тежината.
Во тужбата се наведува дека Балдони, други продуценти и претставник на „Сони“ биле поканети во домот на парот.
„Тие пристигнаа подготвени да разговараат за плановите за утрешното снимање, со подготвени материјали за производство. Наместо тоа, беа изненадени од Лајвли и Рејнолдс, кои презентираа список со поплаки, кои беа неочекувани и вознемирувачки. Балдони подоцна ја опиша средбата како трауматична наведувајќи дека никогаш во животот не му се обраќале така“, се вели во тужбата.
Рејнолдс побарал извинување за постапките кои биле погрешно претставени и очигледно неточни, се наведува во тужбата.
Во него се додава: „Кога Балдони одби да се извини за нешто што не го направил, Рејнолдс стана уште полут. Сите присутни во шок го напуштиле состанокот“.
Балдони тврди дека по завршувањето на снимањето, Лајвли го презела филмскиот проект од него, одбила да оди на црвениот тепих со него или да му дозволи да присуствува на премиерата и дека таа и нејзиниот сопруг Рејнолдс наводно го користеле своето влијание за да му наштетат.
Во тужбата се наведува дека во јули минатата година, пред прикажувањето на филмот, Балдони дознал дека за време на премиерата на Deadpool & Wolverine, Рејнолдс му пристапил на агентот на Балдони од агенцијата „Вилијам Морис Ендевор“ и побарал тој да го отпушти Балдони.
Тужба е поднесена синоќа и против „Њујорк тајмс“ откога во нивниот напис од 20 декември се тврдеше дека холивудската машина за дискредитирање била активирана за да се оцрни Лајвли, пишува „Дејли мејл“.
Во написот се наведува, делумно врз основа на правна жалба од 80 страници поднесена од Лајвли, дека Балдони и неговата партнерка се обвинети за сексуално вознемирување.
Во тужбата, сепак, се тврди дека „вистинскиот извор на тензија меѓу Лајвли и тужителите била смелата и намерна стратегија на Лајвли да го преземе филмот“.
Адвокатот Брајан Фридман најавува поднесување на повеќе тужби во наредните денови.
Адвокатите на Балдони и неговите ПР експерти доставија бројни докази, вклучително и СМС пораки, е-пошта и разговори на „Ватс ап“, кои наводно докажуваат дека Лајвли извршила непријателско преземање на филмот.
Наводно таа го нарушила филмот со тоа што одбила да се сретне со координаторот за интимни сцени, барајќи промена на гардеробата и доставување облека до нејзиниот дом за прегледување, како и додавање реплики во филмот.
Таа на крајот ја презела монтажата на филмот и направила своја верзија.
Таа, наводно, им се заканувала на продуцентите во Сони дека ќе го напушти проектот и на крајот ја презела целосната контрола над Балдони.
Балдони тврди дека тој, неговото семејство и пријателите не биле поканети на пост-забавата, па дури и завршиле во подрумот вечерта на премиерата, бидејќи Лајвли не им дозволувала да бидат во иста просторија со неа.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Аријана Гранде започнува светска турнеја по седумгодишна пауза

Аријана Гранде официјално се враќа на сцената. По седумгодишна пауза, поп-ѕвездата ја најави својата долгоочекувана турнеја „The Eternal Sunshine“, која ќе се одржи во 2026 година. Турнејата ќе го промовира нејзиниот седми студиски албум, „Eternal Sunshine“, објавен во март 2024 година, како и неговото луксузно издание, пишува Teen Vogue.
Обожавателите последен пат ја видоа на светските сцени за време на рекордната светска турнеја „Sweetener“ во 2019 година, која собра повеќе од 1,3 милиони луѓе на речиси 100 концерти. Новата турнеја, продуцирана од Live Nation, моментално вклучува настапи низ САД, Канада и Велика Британија.
Според првото соопштение, турнејата „The Eternal Sunshine“ ќе вклучува 27 концерти на 10 локации. Ќе започне на почетокот на јуни 2026 година во Северна Америка и ќе заврши кон крајот на август во Обединетото Кралство.
Влезниците ќе бидат пуштени во продажба во септември 2025 година, со претпродажба достапна за фановите, а подоцна и општа продажба. Организаторите, исто така, најавија специјални VIP пакети за оние кои сакаат уникатно искуство.
Фото: принтскрин
Забава
Четири фрази што мажите мразат да ги слушнат од своите сопруги, според истражувачите

Начинот на кој разговараме со нашите партнерки може да ја зајакне нашата врска или да создаде непотребна тензија. Различни истражувачи и експерти предупредуваат дека одредени фрази, иако често се изговараат од фрустрација, можат да го оштетат емоционалното здравје и квалитетот на нашиот брак на долг рок. Некои фрази се особено штетни за сопрузите бидејќи ги прават да се чувствуваат непочитувани и дистанцирани. Еве некои од нив.
„Никогаш…“
Иако фрустрацијата понекогаш е оправдана, генерализирањето може да го направи вашиот партнер да се чувствува потценет. Психологот Џефри Бернштајн истакнува: „Кога партнерот се чувствува незабележан или потценет, тоа создава чувство на безвредност, што може да биде штетно за нивната емоционална благосостојба и врска“, објавува YourTango.
„Зошто не можеш да бидеш повеќе како него?“
Споредбите, дури и ако звучат безопасно, можат сериозно да го оштетат самопочитувањето на партнерот. На долг рок, ваквите изјави го уништуваат нивното чувство за самодоверба и оставаат длабок белег на бракот.
„Се однесуваш како дете“
Иако однесувањето може да изгледа незрело, овој вид изјава ретко води до решение. Истражувачите откриле дека дури и пауза од пет секунди може да ја намали тензијата во конфликт. Наместо да се изнесуваат обвинувања, поефикасно е да се користат изјави од типот „јас“ наместо изјави од типот „ти“.
„Не ми требаш“
Оваа изјава може да биде најтешка за сопругот бидејќи звучи како да нема вредност во врската. Иако сопругата можеби сака да ја потврди својата независност, овие зборови длабоко го повредуваат нејзиниот партнер. Подобро е да одвоите време да се смирите отколку да изговорите реченица што не решава ништо.
Фрази како оваа можат да остават траен негативен впечаток, па затоа е важно внимателно да ги избирате зборовите за да ја одржите вашата комуникација во вашиот брак поддржувачка и конструктивна.
Фото: принтскрин
Забава
Кејт Бланшет го украде шоуто во длабок фустан од Армани во Венеција

Koга станува збор за Филмскиот фестивал во Венеција, Кејт Бланшет има јасна политика за повторно носење на своите креации. Една година откако привлече внимание со серија рециклирани изданија на црвениот тепих, австралиската актерка се врати на Лидо во позната и смела длабока креација.
Бланшет, која е во Венеција за да го промовира својот нов филм „Татко, мајка, сестра, брат“, се појави на премиерата на „Ла Грација“ во прекрасен црн фустан од „Армани Приве“, пишува списанието W.
Како и многу од нејзините претходни избори, ова парче веќе го имаше својот ѕвезден момент – таа првпат го носеше на доделувањето на наградите SAG во 2022 година. Сепак, лесно е да се види зошто одлучи да му даде уште една шанса.
Елегантниот црн фустан се издвојува со својата структура, а во преден план е екстремно длабокото деколте со скапоцени камења кое достигнува речиси до половината на актерката. Здолништето не е помалку интересно, дизајнирано со архитектонски џебови што се истакнуваат на колковите и перце што се влечеше по подот.
Изгледот го надополни со накит од Луј Витон, боб фризура и природна шминка, слична на 2022 година.
Во соработка со долгогодишната стилистка Елизабет Стјуарт, Бланшет го направи повторното носење облека, клучен дел од нејзината филозофија за црвениот тепих. Се чини дека актерката особено сака да ѕирне во сопствената модна архива за време на Венецискиот филмски фестивал.
Минатата година, во 2024 година, таа носеше серија рециклирани комбинезони што ги освежи со интересни детали. За премиерата на филмот „Одрекување“, таа носеше елегантен комбинезон „Армани Приве“, кој го подигна со блескава бисерна огрлица што ја носеше на грбот. Претходно на истиот фестивал, таа рециклира огрлица од Луј Витон од Канскиот филмски фестивал, комбинирајќи ја со друга креација на Армани.
Фото: принтскрин