Забава
Јоко Оно покрена тужба против поранешен асистент на Џон Ленон

Јоко Оно го тужи поранешниот личен асистент на нејзиниот покоен сопруг Џон Ленон, тврдејќи дека тој повторно се обидел да профитира од нејзиното семејство и покрај тоа што претходно се согласил да не дава никакви интервјуа за работењето со легендата на „Битлси“.
Според порталот „ТМЗ“, Оно (87) поднела нова тужба против Фредерик Симен – кој работел за Ленон 18 месеци до неговата смрт во 1980 година – бидејќи смета дека тој прекршил претходна судска наредба што го спречува да дава интервјуа за музичката икона.
Оно тврди дека Симен на 10 септември дал 23-минутно интервју на кое говорел за животот на Ленон и околу него биле изложени сувенири на пејачот, што е спротивно на договорот од 2002 година кој го обврзува да остане тивок за неговиот краток работен однос со семејството Ленон.
Оно бара 150.000 долари заедно со друга отштета, во обид да го натера Симен да се воздржи од понатамошно профитирање од Ленон.
Деценискиот правен спор меѓу двајцата почна во 1983 година, кога Симен му призна на окружниот правобранител на Менхетен дека има земено приватни фотографии, писма и журнали од резиденцијата на Ленон во Менхетен.
Оно беше принудена повторно да преземе правни дејствија кон крајот на деведесеттите, кога Симен се појави како експерт за детството и адолесцентниот живот на Ленон во програмата Family channel нa „Фокс“, каде што покажа фотографии за кои Оно тврдеше дека ги украл.
Во 2002 година, Оно ја реши тужбата со Симен, кој се согласи да се откаже од авторско право на стотици семејни фотографии од семејството Ленон и да биде обврзан со договор за доверливост што го потпиша уште во 1979 година.
Во тоа време, Симен, наводно, се согласил да се воздржи од давање интервјуа за неговата работа како личен асистент на Ленон, за време на последните месеци од неговиот живот, пред да биде убиен во 1980 година.
Во најновата тужба Оно тврди дека Симен дал интервју на 10 септември, повторно говорејќи уште еднаш за периодот кога работел со музичката икона, за убиството, и за неговата книга „Последните денови на Џон Ленон“ од 1991 година.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Хајди Клум ги прекрши правилата на Канскиот филмски фестивал

Хајди Клум е навикната да привлекува внимание каде и да оди во текот на нејзината кариера како модел и телевизиска личност.
Клум (51) присуствуваше на годишниот Филмски фестивал во Кан, а нејзиниот избор на облека дефинитивно беше впечатлив. Таа носеше розов фустан со долг дел кој се влечеше по земјата.
За жал, дизајнот на фустанот го прекршува правилникот за облекување на престижниот фестивал, барем според официјалната веб-страница на Кан.
„Тоалети со волумен, особено оние со долг шлеп, кои го попречуваат движењето на гостите и го отежнуваат седењето во театарот, не се дозволени“, стои на сајтот.
Секако, голотијата исто така е забранета во Кан, но Клум не го прекршила тој дел од правилата. Сепак, нејзината облека очигледно ги надминува дозволените граници наведени погоре.
Забава
„Ме замолија да се откопчам и да го соблечам фустанот“ – славната актерка откри непријатен момент од аудиција за улога во филм за Бонд

Актерката Розамунд Пајк се присети на аудицијата за улогата во „Die Another Day“, филм за Џејмс Бонд во кој глумеше Пирс Броснан, и раскажа како доживеала непријатна ситуација.
Како што изјави за „Харперс Базар“, на аудицијата од неа побарале да остане во долна облека.
„На аудицијата за Бонд ме замолија да се откопчам и да го соблечам фустанот што го носев, и да стојам таму во долна облека. И си помислив: ‘Па, не, тоа ќе го направам ако ја добијам улогата. Сега нема да го сторам тоа.‘ Не знам што ми беше тогаш“, раскажа таа.
Иако одбила да направи што ѝ било побарано на аудицијата, Пајк ја добила улогата во хит-филмот.
Претходно, Розамунд, во подкастот „David Tennant Does a Podcast with…“, зборуваше и за еден непријатен момент за време на снимањето на интимна сцена со Броснан.
„Се гушкавме, па се одвоивме и погледнав во лепенките за телото и оние за брадавици, а тие беа покриени со влакна. И си помислив: ‘О Боже, јас ги депилирам градите на Пирс.‘ Бев многу засрамена. Си реков: ‘Толку е храбар, јас му ги кубам влакната од градите со секое гушкање.‘ И секако, требаше неколку обиди за да сфатам дека тоа не бил тој. Тоа беше вештачкото крзно од теписите. Навистина мислев дека ги депилирам неговите гради“, раскажа таа.
Забава
Ретко покажуваат кога им е тешко: три хороскопски знаци кои држат во себе

Додека некои веднаш кажуваат кога нешто им тежи или пречи, има хороскопски знаци кои сè доживуваат длабоко, но тивко. Не сакаат да се отвораат, не бараат помош и не сакаат да покажуваат слабост. Наместо да плачат или да се жалат, тие чуваат сè внатре, надевајќи се дека непријатните чувства едноставно ќе поминат.
Ова се трите знаци кои најчесто ги носат своите грижи сами, за никој да не забележи колку навистина им е тешко.
Јарец
Јарецот е симбол на сила, контрола и одговорност. Кога му е тешко, нема да го покажува тоа бидејќи мисли дека мора да остане цврст и да не ги оптоварува другите со своите проблеми. Неговата болка често е тивка и се крие зад зафатеност, работа и реченици од типот „се е во ред“. Јарците веруваат дека емоциите треба да се решаваат сами, во тишина, па дури и ако можат да користат поддршка.
Девица
Девиците анализираат сè, вклучително и сопствените емоции, но ретко зборуваат за нив. Наместо да се жалат, тие се обидуваат да си објаснат зошто се чувствуваат така и каде згрешиле. Често делуваат мирно и присебно, додека внатре се борат со анксиозност и несигурност. Девицата ќе ви помогне во се, но ќе и биде тешко да признае дека и треба помош.
Шкорпија
Иако се познати по своите интензивни емоции, Шкорпиите ретко ги откриваат своите слабости. Нивната болка е длабока. Тие не сакаат да ги гледаат како ранливи и претпочитаат да држат сè под контрола. Кога тие страдаат, обично нема да знаете освен ако не ги знаете многу добро. Тие ќе се повлечат, ќе молчат и ќе размислуваат, но ретко ќе ги отворат своите срца ако не сте ја стекнале нивната целосна доверба.