Забава
Opel Rekord D – милионерот од Риселсхајм слави 50 години

• Успешната гама на средни модели дебитираше во јануари 1972 година
• Првиот дизел патнички автомобил на Opel со 2,1-литарски мотор со 60 КС
• Спортска варијанта на Commodore B која добива моќ исклучиво од шестцилиндрични мотори
„Opel Rekord D“, кој го слави својот 50 -ти роденден во јануари 2022 година, имаше тешка задача за исполнување. Неговиот директен претходник беше произведен повеќе од 1,2 милиони пати – една осмина од сите автомобили кои Opel ги произведе за 70 години производство на автомобили. Соопштението на Opel за медиумите во тоа време, беше доказ дека пазарот „не може да си дозволи да изгуби автомобил како што е Rekord“. Затоа, важната улога што ја одигра во автомобилскиот бизнис ќе биде пренесена на неговиот млад наследник, кој влезе во производство во декември 1971 година.
Rekord D доаѓа со широки пневматици, но тоа не го спречи во пронаoѓање на својот правец. На пример, за разлика од Rekord C, чија форма на „шише од кока-кола“ во близина на С столбот беше под влијание на дизајнерскиот јазик на северноамериканските сестрински модели, новиот дизајн имаше европски карактеристики. Јасни и функционални линии, мазни површини, како и големи прозорци и низок појас го дефинираа безвременскиот стил на надворешноста. „Rekord D доаѓа на пазарот како личност која носи свежа, позитивна атмосфера на забава“, се согласуваат медиумите.
Како и кај претходникот, имаше извонредни три стилови на каросерија за избор: класичната лимузина, со две или четири врати, спортското купе и караванот со три или пет врати. За комерцијални примени, следејќи ја традицијата на легендарниот “Schnelllieferwagen” од 1950-тите и 60-тите години, Opel го понуди и товарното возило Rekord (возило со три врати без задни странични прозорци).
Прво место безбедност: зона на фронтална деформација плус заштита од странични удари
Opel Rekord D (ака Rekord II со цел да се избегне забуна со „D“ за дизел), исто така, го подигна стандардот во пасивната безбедност. Засилувањата на страните и покривот овозможуваа заштита во случај на странични удари и превртувања, додека зоните на деформација ги чуваа патниците во случај на фронтален судир.
Бензинските мотори кај Rekord D беа понатамошен развој на докажаните четирицилиндрични агрегати со брегаста осовина на главата на моторот (CIH), кои веќе беа направени над два милиони пати до времето на дебито. Основата беше 1,7-литарски мотор со 66 КС, S-моторот испорачува 83 КС и 1,9-литарскиот агрегат 97 КС.
Но, Rekord D е и првиот дизел патнички автомобил на Opel на пазарот – во септември 1972 година, со сериска верзија на светски рекорден мотор! Дизелот со турбополнач со 95 КС го прослави своето деби претходниот јуни во прототип. Opel GT Diesel со аеродинамична оптимизирана каросерија постави 18 меѓународни и два светски рекорди на тест патеката на Opel во Dudenhofen. Во Rekord, новиот мотор со компресија-контакт произведуваше 60 КС, трошеше просечно 8,7 литри гориво на 100 km и овозможи максимална брзина од 135 km/h. Opel Rekord 2100 D беше препознатлив по испакнатоста на капакот на моторот: поради надземната брегаста осовина и изменетата глава на цилиндерот, дизелот беше повисок од бензинските мотори.
“За љубителите на моќни патнички возила”: Opel Commodore
Од март 1972 година, Commodore B ја прошири гамата, затворајќи го јазот помеѓу Rekord и повисоко позиционираните Admiral и Diplomat. Commodore B ја сподели својата форма на каросерија со Rekord, но беше полуксузно опремен од Rekord и беше достапен само со мотори со шест цилиндри. Развојот беше брз: 2,5-литарскиот Commodore S со 115 КС беше проследен со GS со 130 КС, а потоа 2,8-литарскиот GS со двојни карбуратори и 142 КС. Конечно, во септември 1972 година врвната верзија Commodore GS/E стапи на сцена. 2.8-литарскиот мотор со 160 КС и електронско вбризгување на гориво овозможи импресивни перформанси. Купето може да достигне максимална брзина од 200 km/h, лимузината со четири врати 195 km/h. „GS/E е за љубители на моќни патнички автомобили кои сакаат да минуваат долги дестинации со поголема брзина“, изјавија од Opel.
Затоа, не е изненадувачки што Commodore GS/E исто така се покажа како силен конкурент на трките и рели. Во 1973 година, младиот Walter Röhrl се натпреваруваше за прв пат со Opel на релито во Монте Карло. Со успех, иако недостатокот на хомологација предизвика купето Commodore GS/E подготвено од Irmscher да се натпреварува во класата Group 2 за модифицирани возила.
Сепак, Commodore и Rekord ги постигнаа своите најголеми победи далеку од тркачката патека и специјалните етапи. На почетокот на септември 1976 година, златна лимузина Rekord D излезе од производство како следниот милионти модел во серијата – потврда дека на пазарот навистина му е потребен Rekord, како што Opel изјави на лансирањето во 1972 година. За да се обележи ова постигнување, на пазарот влезе ограничено издание на специјалниот модел „Millionaire“ со 2.0-литарски С-мотор со 100 КС и „Berlina“ ниво на опременост. Кога беше лансирана последната генерација на Rekord во септември 1977 година, 1.128.196 единици на Rekord D и 140.827 Commodore B излегоа од производство во Rüsselsheim.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Мајли Сајрус: Издрогирана халуцинирав дека убивам фоки

Пејачката Мајли Сајрус призна дека халуцинирала како убива фоки додека била издрогирана, па дека тоа ја натерало да стане веган во 2013 година. Сепак, шест години подоцна, таа пак почнала да јаде месо. Мајли ова го раскажа во интервју во живо со Џои Роган.
„Трипав дека убивам фоки и дека шаман од уста ми го извлекува секое мртво животно што некогаш сум го изела. Не беше забавно“, вели Мајли во интервјуто.
Таа откри дека во тоа време користела пијалок што содржи халуциногена состојка, а шаманите го користат за време на нивните ритуали.
Забава
Роберт Ретфорд: Носев штитници на пенисот за да се одбранам од Барбара додека снимавме секс сцени

Популарниот актер Роберт Ртфорд (86) открива дека имал проблеми поради Барбара Стрејсенд (80), па бил принуден да стави два генитални штитници пред првпат да легне во ист кревет со неа на снимањето на филмот.
Ова тој го раскажал во книгата „The Way They Were: How Epic Battles and Bruised Egos Brought a Classic Hollywood Love Story to the Screen“ која била објавена на 24 јануари.
Книгата содржи детали за продукцијата, снимањето, но и продукцијата на филмот од 1973 година која на Стрејсенд ѝ донела номинација за Оскар за најдобра главна глумица.
Хофлер наведува дека Редфорд се двоумел дали да ја прифати улогата во истиот филм со Барбара затоа што не ја сметал за сериозна актерка, а исто така сакал да се заштити со оглед на тоа дека во тој момент бил во среќен брак.
Таа пак, била воодушевена од физичката убавина на Роберт и била очајна од желба да се забавува со него, пишува во книгата. За време на снимањето носела и бикини, но сепак Редфорд носел два пара штитници за гениталии и се погрижил кадрите воопшто да не бидат жешки, да може да ги гледаат дури и деца.
Филмот бил снимен во периодот кога Редфорд имал 36, а Стрејсенд 30 години.
Книгата открива и дека актерот одбил во текот на снимањето на втората секс-сцена да ја изговори реченицата „Овојпат ќе биде подобро“ затоа што верувал дека ќе мислиат дека и во реален живот е лош во кревет.
Режисерот на филмот Синди Полак открил дека Барбара се заљубила во Роберт пред да почнат со снимање, иако тој веднаш и поставил граници.
Се вели дека ѝ рекола: „Доколку работиме заедно, мораш да знаеш дека сè што ќе ти кажам во соба ќе биде кажано затоа што јас сакам да знаеш. Не затоа што ти мислиш дека имаш некое право тоа да го знаеш“.
Но, како што се тврди во книгата на Барбара тоа ѝ била дополнителна мотивација затоа што таа сакала силни и арогантни мажи.
Сепак, и покрај тензијата зад камрите, филмот постигнал неверојатен успех, а кога се полемизирало за тоа дали ќе има продолжение, Редфорд не прифатил: „Барбара би го сакала тоа, но јас не“.
Забава
Џереми Ренер го прегазила машина за чистење снег додека се обидувал да го спаси својот внук

Актерот Џереми Ренер се обидувал да спречи машина за чистење снег да удри во внук му, но тој самиот настрадал од машината, која се залетала кон него и го згмечила, дознава британски Би-би-си.
Според полицискиот извештај, Џереми, ѕвездата на „Марвел“, го користел својот плуг PistenBully, тежок шест тони, за да му помогне на Александар Фрис да го исчисти снегот од својот автомобил.
Но, големото возило почнало да се тркала по ридот, се наведува во извештајот на одделот на шерифот на округот Вашо.
Ренер во несреќата добил повреди на торзото, лицето, екстремитетите и на главата.
Актерот оттогаш закрепнува во болница.
Ренер претходно изјави дека во инцидентот скршил повеќе од 30 коски, но нагласи дека тие ќе зајакнат исто како што се продлабочува љубовта и врската со семејството и пријателите.
Несреќата се случи околу Нова година, во близина на автопатот Маунт Роуз, кој ги поврзува езерото Тахо и јужниот Рено, на границата меѓу Невада и Калифорнија.