Забава
Opel Rekord D – милионерот од Риселсхајм слави 50 години

• Успешната гама на средни модели дебитираше во јануари 1972 година
• Првиот дизел патнички автомобил на Opel со 2,1-литарски мотор со 60 КС
• Спортска варијанта на Commodore B која добива моќ исклучиво од шестцилиндрични мотори
„Opel Rekord D“, кој го слави својот 50 -ти роденден во јануари 2022 година, имаше тешка задача за исполнување. Неговиот директен претходник беше произведен повеќе од 1,2 милиони пати – една осмина од сите автомобили кои Opel ги произведе за 70 години производство на автомобили. Соопштението на Opel за медиумите во тоа време, беше доказ дека пазарот „не може да си дозволи да изгуби автомобил како што е Rekord“. Затоа, важната улога што ја одигра во автомобилскиот бизнис ќе биде пренесена на неговиот млад наследник, кој влезе во производство во декември 1971 година.
Rekord D доаѓа со широки пневматици, но тоа не го спречи во пронаoѓање на својот правец. На пример, за разлика од Rekord C, чија форма на „шише од кока-кола“ во близина на С столбот беше под влијание на дизајнерскиот јазик на северноамериканските сестрински модели, новиот дизајн имаше европски карактеристики. Јасни и функционални линии, мазни површини, како и големи прозорци и низок појас го дефинираа безвременскиот стил на надворешноста. „Rekord D доаѓа на пазарот како личност која носи свежа, позитивна атмосфера на забава“, се согласуваат медиумите.
Како и кај претходникот, имаше извонредни три стилови на каросерија за избор: класичната лимузина, со две или четири врати, спортското купе и караванот со три или пет врати. За комерцијални примени, следејќи ја традицијата на легендарниот “Schnelllieferwagen” од 1950-тите и 60-тите години, Opel го понуди и товарното возило Rekord (возило со три врати без задни странични прозорци).
Прво место безбедност: зона на фронтална деформација плус заштита од странични удари
Opel Rekord D (ака Rekord II со цел да се избегне забуна со „D“ за дизел), исто така, го подигна стандардот во пасивната безбедност. Засилувањата на страните и покривот овозможуваа заштита во случај на странични удари и превртувања, додека зоните на деформација ги чуваа патниците во случај на фронтален судир.
Бензинските мотори кај Rekord D беа понатамошен развој на докажаните четирицилиндрични агрегати со брегаста осовина на главата на моторот (CIH), кои веќе беа направени над два милиони пати до времето на дебито. Основата беше 1,7-литарски мотор со 66 КС, S-моторот испорачува 83 КС и 1,9-литарскиот агрегат 97 КС.
Но, Rekord D е и првиот дизел патнички автомобил на Opel на пазарот – во септември 1972 година, со сериска верзија на светски рекорден мотор! Дизелот со турбополнач со 95 КС го прослави своето деби претходниот јуни во прототип. Opel GT Diesel со аеродинамична оптимизирана каросерија постави 18 меѓународни и два светски рекорди на тест патеката на Opel во Dudenhofen. Во Rekord, новиот мотор со компресија-контакт произведуваше 60 КС, трошеше просечно 8,7 литри гориво на 100 km и овозможи максимална брзина од 135 km/h. Opel Rekord 2100 D беше препознатлив по испакнатоста на капакот на моторот: поради надземната брегаста осовина и изменетата глава на цилиндерот, дизелот беше повисок од бензинските мотори.
“За љубителите на моќни патнички возила”: Opel Commodore
Од март 1972 година, Commodore B ја прошири гамата, затворајќи го јазот помеѓу Rekord и повисоко позиционираните Admiral и Diplomat. Commodore B ја сподели својата форма на каросерија со Rekord, но беше полуксузно опремен од Rekord и беше достапен само со мотори со шест цилиндри. Развојот беше брз: 2,5-литарскиот Commodore S со 115 КС беше проследен со GS со 130 КС, а потоа 2,8-литарскиот GS со двојни карбуратори и 142 КС. Конечно, во септември 1972 година врвната верзија Commodore GS/E стапи на сцена. 2.8-литарскиот мотор со 160 КС и електронско вбризгување на гориво овозможи импресивни перформанси. Купето може да достигне максимална брзина од 200 km/h, лимузината со четири врати 195 km/h. „GS/E е за љубители на моќни патнички автомобили кои сакаат да минуваат долги дестинации со поголема брзина“, изјавија од Opel.
Затоа, не е изненадувачки што Commodore GS/E исто така се покажа како силен конкурент на трките и рели. Во 1973 година, младиот Walter Röhrl се натпреваруваше за прв пат со Opel на релито во Монте Карло. Со успех, иако недостатокот на хомологација предизвика купето Commodore GS/E подготвено од Irmscher да се натпреварува во класата Group 2 за модифицирани возила.
Сепак, Commodore и Rekord ги постигнаа своите најголеми победи далеку од тркачката патека и специјалните етапи. На почетокот на септември 1976 година, златна лимузина Rekord D излезе од производство како следниот милионти модел во серијата – потврда дека на пазарот навистина му е потребен Rekord, како што Opel изјави на лансирањето во 1972 година. За да се обележи ова постигнување, на пазарот влезе ограничено издание на специјалниот модел „Millionaire“ со 2.0-литарски С-мотор со 100 КС и „Berlina“ ниво на опременост. Кога беше лансирана последната генерација на Rekord во септември 1977 година, 1.128.196 единици на Rekord D и 140.827 Commodore B излегоа од производство во Rüsselsheim.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Австралија му ја укина визата на Канје Вест поради песната за Хитлер

На раперот Канје Вест, кој се претставува под уметничкото име Је, му е одземена австралиската виза откога ја објави песната „Хајл Хитлер“, објави денес министерот за внатрешни работи на земјата, Тони Бурк.
Тој изјави дека Вест патува во Австралија со години и дека неговата контроверзна песна е критикувана за промовирање антисемитизам и, како што се наведува, за оддавање почит на Адолф Хитлер, водачот на нацистичка Германија.
„Долго време доаѓа во Австралија. Има семејство тука. Кажал многу навредливи работи што ги прегледале моите службеници откога песната била објавена. Тој повеќе нема важечка виза во Австралија“, рече Бурк на државната телевизија.
Тој додаде дека Австралија веќе има доволно проблеми и без намерно увезување нетрпеливост.
(Фото: ЕПА)
Забава
(Фото) Раперот се пофали со своите обликувани стомачни мускули, многумина му се потсмеваа: „Дали се продаваат одделно?“

Канадскиот рапер Дрејк предизвика возбуда со новата објава на Инстаграм, фотографија на која позира пред огледало и гордо ги покажува своите извајани стомачни мускули.
Сепак, реакциите сигурно не беа очекувани, бидејќи многу луѓе го исмејуваа поради неговите „лажни“ мускули.
Покрај ова, тој се пофали и со видео на кое се гледа како изгледа дел од неговата рутина за вежбање, што често го прави, а овој пат покажа како трча без маица во паркот.
„Единственото место каде што трчавте беше хирург“, „Дали рацете и градите се продаваат одделно?“, „Стомачните мускули се лажни“, „Стомачните мускули не одат со тоа тело“, „Операција за дефинирање на рацете е закажана за следниот месец?“, напишаа неговите следбеници во коментарите.
Дрејк често го следат гласини дека се подложува на козметички процедури, а неодамна се појавија шпекулации дека имал подигнување на задникот. Ова се тврди и на профил на Инстаграм кој се занимава со пластични операции, наведувајќи дека „го направил тоа повторно“.
Забава
Клои Кардашјан откри што сѐ има направено на своето лице и тело: „Немам што да кријам“

Ријалити ѕвездата Клои Кардашијан (40) неодамна беше тема на социјалните мрежи на еден британски пластичен хирург, кој го анализираше нејзиниот изглед и се погодуваше какви процедури поминала, поради што реши да открие што променила на себе.
Докторот Џонатан Бетриџ ја погледнал нејзината фотографија од минатото и една нова, од неодамнешната свадба на Џеф Безос и Лорен Санчез во Венеција, а Клои коментирала дека првата слика е стара 15 години и дека зборовите на докторот ја импресионирале.
„Го сфаќам ова како огромен комплимент. Отсекогаш сум била многу искрена и отворена за тоа што сум си направила. Немам што да кријам, па еве ги деталите“, почна Клои, набројувајќи ги своите козметички процедури: операција на нос, ласерско отстранување на влакна по целото тело, редовен ботокс, третмани за подмладување на лицето во форма на дермални филери во образите и филери во минатото (но таа рече дека тие никогаш не исчезнуваат, па мисли дека сè уште се таму). Таа оди во клиника што нејзината сестра Ким Кардашијан исто така редовно ја посетува за сите нејзини третмани.
Таа исто така користи специјален третман за затегнување на кожата познат како „soft wave“ кој го стимулира производството на колаген и ја прави кожата поцврста, како и третман со колагенски нишки за зацврстување на кожата на брадата и вратот, како и разни други третмани главно за подмладување.
Сепак, и покрај сите козметички процедури на кои се подложила, Клое Кардашијан верува дека нејзиниот нов изглед најмногу се должи на губењето на тежината.
„Изгубив 36 килограми во текот на годините (бавно и постојано)“.
„Сега е 2025 година и има многу што можеме да направиме пред операцијата, но кога ќе дојде време и ќе одлучам да го направам тоа, познавам некои одлични доктори“, рече познатата Кардашијан.