Македонија
Дегустација на италијанска храна и вино во „ La Dolce Vita”
Италијанскиот Фестивал кој по трет пат се одржува во Македонија, оваа година нуди богата програма на гастрономски, културни и бизнис настани со цел да се претстави најдоброто од “Made in Italy” и е организиран од ИЧЕ- Италијанската агенција за промоција и интернационализација на италијанските компании во странство во соработка со Амбасадата на Република Италија во Македонија.
Италијанскиот Фестивал започнува во среда во Скопје со “La Dolce Vita” со дегустација на вина и италијански прехранбени производи, на која учествуваат 17 италијански компании и ги претставуваат најдобрите вина, маслиново масло, тестенини, сирења и др.прехранбени производи од регионите: Тоскана, Пуља, Лацио, Сардинија, Сицилија, Модена, Лигурија и Пјемонте.Дегустацијата, која по трет пат се одржува во Скопје, во рамките на Италијанскиот Фестивал Македонија 2016, ќе почне во 15.30 часот, а е посветена на презентација и дегустација на италијански прехранбени производи и вина кои сеуште не се присутни на македонскиот пазар, и има за цел да се промовира нивниот извонреден квалитет како и да овозможи влез на нови италијански брендови на македонскиот пазар. Станува збор за специјализиран настан наменет пред се’ за увозниците и дистрибутерите на храна и вино, за големите ланци на супермаркети, енотеки, ресторани, хотели и фирми за кетеринг, за медиуми и специјализирани списанија.Првиот дел од настанот ќе биде посветен на бизнис средби меѓу претставниците на италијанските компании и македонските увозници и дистрибутери на храна и вина. Во попладневните часови, посетителите ќе имаат можност да дегустираат специјалитети и леб типични за регионот Сардинија. Дегустацијата на вина ќе ја водат меѓународните судии за вино, Ивана Симјановска и Пол Капуто, кои во таа прилика ќе одржат Мастерклас по енологија.Постојаниот пораст на квалитетот на животот на македонмскиот потрошувач придонесе до прогресивен пораст на побарувачката за италијански прехранбени производи и како резултат на тоа тие се се’ поприсутни на пазарот. Италијанските производи во кај македонските потрошувачи уживаат имиџ на луксуз и квалитет; некои производи како пармезанот, маслиновото масло и кафето поставуваат нови стандарди во угостителсвото.Италијанската агенција за промоција и интернационализација на италијанските компании во странство е државна агенција која има за цел да ја промовира и поддржи трговската соработка на Италија со други земји со активности насочени кон интернационализација на италијанските компании и нивното присуство на странските пазари, со посебен акцент на малите и средните претпријатија и нивните здруженија. Преку централата во Рим, канцеларијата во Милано и мрежата на канцеларии во светот, ИЧЕ Агенцијата се занимава со информирање, поддршка и промоција на компании и институции, корпоративни и индивидуални обуки и промоција на соработката во сите бизнис сектори. Надвор од Италија ИЧЕ Aгенцијата работи во рамките на италијанските дипломатски претставништва и во тесна соработка со коморите и бизнис здруженијата им нуди координирана поддршка на италијанските компании заинтересирани за влез на странските пазари. Преку ИЧЕ Агенцијата италијанските компании имаат можност да се запознаат со странските пазари преку детални статистички и пазарни анализи, информации за правната и даночната регулатива, да добијат информации за бизнис и инвестициските можности во различни сектори, како и поддршка при дефинирањето стратегија за настап на странските пазари.Во рамките на Канцеларијата на ИЧЕ Агенцијата во Скопје работи посебен деск кој има за цел да прибира и да им презентира на италијанските компании информации во врска со бизнис можностите поврзани со проекти во секторите: инфраструктура, енергетика, земјоделие и животна средина. Дескот издава месечен билтен на италијански јазик, со информации за проектите и тендерите кои се однесуваат на горенаведените сектори и е наменет за италијанските компании кои работат во Македонија или се заинтересирани да настапат на македонскиот пазар./крај/со/бб
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Македонските вина се продаваат во 40 држави во светот, Владата најавува зголемено производство и извоз
Македонија денес се претставува на „Винскa визија на Отворен Балкан“ во Белград.
Оваа година 80 винарски визби се претставуваат на овој саем од кои што 68 се мали семејни винарии и 12 винарски визби кои што се дел од здружението „Wines of Macedonia“, а за првпат имаме и изложувачи на квалитетна македонска традиционална храна.
Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, рече дека ова е одлична можност македонските квалитетни вина да бидат промовирани на саемот.
Тој посочи дека е зголемена продажбата на македонското вино надвор од границите на државата.
„Република Македонија е на 22 место во светот по производство на вино, а се наоѓа на 29-то место по извоз на вино во светот“, заклучи министерот.
Трипуновски додаде дека Владата има за цел да се зголеми производството на вино во државата со што ќе се зголеми и извозот на истото во светот. Девизен прилив од извоз на вино за 2023-та година изнесуваше над 57 милиони евра.
„Нашите вина се продаваат во преку 40 држави во светот. А, најголем дел се пласира овде во регионот, односно на Балканот“, истакна тој.
„Како Влада продолжуваме посветено да работиме во делот на секторот винарство бидејќи е втора најзначајна гранка во Република Македонија по извоз и девизен прилив“, нагласи министерот Трипуновски.
Економија
Грин Машинс на БРАКО на клучен европски саем за зелена и циркуларна економија во Италија
Електричните и водородните возила на Грин Машинс на БРАКО учествуваа на еден од најзначајните европски настани, ECOMONDO во Римини, Италија, кој претставува еден од најзначајните саеми и конференции во Европа, и кој ги обединува и системизира клучните елементи кои ги дефинираат развојните стратегии на политиката за животна средина на Европската унија.
На овогодинешниот настан, Грин Машис го претстави 500H2, најсовремен чистач на улици со погон на водород, заедно со целосно електричните 500ze и 400ze.
Дилерот на Грин Машинс во Италија, Грин Форсес, известува за голема заинтересираност за македонските возила не само на саемот, туку и на италијанскиот пазар воопшто, во конкуренција со производители на возила за чистење од Европа, САД и други делови на светот.
Македонските возила имаат предност на светскиот пазар поради нивниот квалитет, ефикасност и современ дизајн, како и различите модели, кои се достапни на електричен, хидрогенски и класичен погон.
(ПР)
Економија
Доделени наградите по повод Конкурсот за Денот на штедењето
Финансиската писменост е основа за успешна иднина и клучен фактор за личен развој. Во светот во кој живееме, каде што економските услови постојано се менуваат, за младите генерации е особено важно да бидат добро подготвени и информирани. Кога поединците разбираат како функционираат финансиските инструменти и концепти, тие можат подобро да управуваат со своите ресурси. Ова се пораките коишто ги упатија гувернерката на Народната банка, Анита Ангеловска-Бежоска и министерката за финансии, Гордана Димитриеска-Кочоска, на доделувањето на наградите од Конкурсот за ликовни и литературни творби за основното и средното образование, по повод Меѓународниот ден на штедењето ‒ 31 октомври.
„Општо е познато дека без штедење нема инвестиции. Тоа значи вложување во подобро здравство, образование, патишта, безбедност, односно вложување во сето она што е важно за подобра иднина на поединецот, но и на целата економија. Задоволство е да се види дека младите кои учествуваа на Конкурсот веќе имаат свои согледувања за потребите од штедење, свесност за брзиот развој на финансиите, особено дигиталните услуги, како и за ризиците коишто ги носат тие. Новите генерации живеат во едно ново дигитално време, во кое имаат пристап до бројни информации, но и бројни можности за измами. Најдобар начин за да се заштитат од овие ризици е преку соодветна едукација“, порача гувернерката Ангеловска-Бежоска.
„Имаше навистина квалитетни творби. Пристигнаа околу 700 од целата земја. Настанот преминува во една прекрасна традиција и претставува инспирација за да се мотивираме себеси и другите како да ги ставиме финансиите во прв план, за да можеме заедно да изградиме подобра финансиска иднина за нас и за нашите идни генерации. Финансиската писменост е една од најсилните алатки што ги имаме на располагање за да ги обезбедиме нашите финансиски можности и за да ги постигнеме нашите финансиски цели, а притоа да се заштитиме од финансиските ризици. Затоа, важно е да го поставиме финансиското образование во центарот на нашите училишта, нашите заедници и нашите животи и уште од најрана возраст да овозможиме стекнување знаење и вештини за градење одговорно финансиско однесување во текот на секоја фаза од животот. Тоа е долготраен процес чии ефекти не се видливи веднаш, затоа, да бидеме свесни за нашиот финансиски потенцијал и да го искористиме со мудрост “, рече министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска.
На Конкурсот пристигнаа околу 700 труда коишто се одликуваат со квалитет, креативност и автентичен стил на изразување, како и познавање на темата за штедењето, значењето на финансиската писменост, предностите и ризиците кај дигиталните финансиски услуги.