Економија
„Форд“ открива ново искуство со линијата на електрични возила Go Electric

Напредната линија електрични возила на Форд ја означува новата граница за компанијата и за нејзините клиенти, објавија на специјалниот настан „Go Further” во Амстердам, Холандија.
Новиот ранг на модели, под знамето на Форд хибриди, се одликува со софистицирани средни, целосни и вклучени погонски склопови за да се подобри ефикасноста на горивото и искуството на возење за клиентите во Европа, притоа носејќи ги вредностите на брендот Форд, како што се довербата, достапноста и забавата да се вози со електрични возила.
Форд ја откри „Go Electric” новата Kuga plug-in хибрид варијанта на компанискиот нов СУВ, со средна големина. Ова е фордовиот најелектрифициран автомобил и прв Форд со полу-хибрид, целосен хибрид и plug-in хибрид погонска склопка.
Новиот Explorer Plug-in хибрид седмосед СУВ и новиот Tourneo модифициран plug-in хибрид со осум седишта ги направија своите први појавувања на глобално ниво – секој од нив нуди чисти електрични возни капацитети, покрај возниот ранг и слободата на традиционалниот мотор за внатрешно согорување.
Форд, исто така, ја откри новата Fiesta EcoBoost хибрид со софистицирани полу-хибридни модели за намалени CO2 емисии, оптимизирана ефикасност на гориво и пореспонсивно и наградувачко возачко искуство.
Како дополнување, Форд објави дека целосно новиот електричен Transit ќе се приклучи на линијата на електрични комерцијални возила во 2021 година. Дизајнирано е да испорача чист електричен погон. Новото комбе ќе придонесе до почисти, потивки градови и намалени трошоци за водење на бизнис и оператори.
“Визионерски, технолошки напредни и со користење на широк ранг електрифицирани решенија, да одговораат на различните потреби на различни клиенти, нашите нови Форд хибридни возила ќе ја направат електрификацијата релевантна и достапна за повеќе возачи од кога било порано”, вели Стјуарт Раули, претседател на Форд Европа. “Денес претставените модели се само почеток на нашите планови да развиеме разбирлива линија на паметни возила за паметен свет. Од Fiesta до Transit, секое ново возило ќе има електрична верзија кое најдобро им одговара на потребите и џебовите на клиентите ширум Европа”.
Форд хибридните возила кои веќе се понудени или потврдени за претставување во Европа:
• Mondeo хибрид со четири врати и караван – имаат сопствено полнење, целосен хибрид, бензински-електричен погонски склоп технологија која нуди примамлива алтернатива на дизелот. Mondeo хибрид караванот, денеска, беше претставен како нова СТ-линија варијанта.
• Transit EcoBlue хибрид и Transit Custom EcoBlue хибрид – користат полухибридна технологија да ги намалат редовните трошоци за корисниците на комбиња и за операторите.
• Tourneo Custom EcoBlue хибридот се одликува со полухибридна технологија која ја унапредува ефикасноста на горивото за осумседот или за деветоседот.
• Transit Custom Plug-In хибрид – опремен со напреден електричен погонски склоп кој го користи Фордовиот 1.0 литарски EcoBoost мотор како зголемувач на досегот. Возилото во моментов се тестира за подобро да се разберат придобивките за природата и клиентите во Лондон, Обединетото Кралство со понатамошни тестови кои наскоро ќе почнат во Валенсија, Шпанија и Келн, Германија.
Електричниот СУВ инспириран од Ford Mustang ќе пристигне во 2020 година, со целосен електричен досег на возење од 600 км (повеќе од 370 милји), користејќи ја Светската Хармонизирана Светлосна Тест Процедура за Возила (WLTP) и способноста за брзо полнење.
Единствениот од својот вид минибус, Форд Транзит Паметен Енергетски Концепт со 10 седишта и помага на компанијата да ги истражи решенијата за понатамошна оптимизација на енергетската ефективност и досегот на возење на електрични возила.
Форд е посветен да биде водач во овозможување избор на своите клиенти на возила со лесен достап за полнење, поддршка со зголемена поврзаност и поврзани услуги за мобилност.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Ќе се олеснува кредитирањето при купување прв стан, вели Славески

Извршниот одбор на Народната банка усвои нова Одлука за макропрудентните мерки поврзани со макропрудентните инструменти за квалитетот на кредитната побарувачка од физичките лица. Со оваа одлука се регулираат основните показатели со кои се оценува кредитоспособноста на физичките лица, кога тие бараат кредити од банките и од штедилниците. Мерките ќе се применуваат од 1 декември 2025 година.
Гувернерот д-р Трајко Славески на конференцијата за печатот објасни дека со новата одлука се олеснува кредитирањето за купување или градење прво живеалиште, односно стан или куќа наменети за сопствено живеење. Но, имајќи ги предвид условите на пазарот на недвижности, особено во главниот град, што водат кон забрзан раст на цените на становите, поради што стануваат недостапни за помладите генерации, се врши и затегнување на условите за користење кредит за станбен објект којшто не претставува примарно живеалиште за кредитобарателите.
„За сите лица со нерешено станбено прашање, коишто навистина немаат стан/куќа на свое име каде што би живееле, а се очекува дека тоа ќе бидат претежно млади лица и млади брачни парови, со новата одлука се дозволува, без да се наруши пристапот на прудентност, тие да добијат станбен кредит и со учество од 10% од вкупната вредност на објектот за живеење. Наспроти ова, за сите останати случаи, минималното сопствено учество се зголемува од постојните 15% на 25% од вредноста на станот. Исто така, за корисниците на станбени кредити наменети за купување или градење прво живеалиште, ќе останат во важност досегашните лимити на показателот ДСТИ, коишто изнесуваат 55% за изложеноста во денари и 50% за изложеноста со валутна компонента. За сите останати баратели на кредити се предвидуваат пониски нивоа за овие показатели, и тоа од 50% за изложеноста во денари и 45% за изложеноста со валутна компонента.“
Имено, олеснувањето при купување прв стан се однесува на лицата коишто навистина немаат стан или куќа на свое име и планираат да купат или да изградат дом за сопствено живеење, за што треба да исполнат одредени критериуми, а се воспоставуваат соодветни механизми за проверка и следење, коишто се детално образложени во Одлуката.
„Промените во макропрудентните мерки имаат превентивен карактер и нивната цел е да нѐ заштитат сите нас од прекумерна задолженост, што може да се одрази понатаму на способноста за редовно отплаќање на обврските, како и на вкупната стабилност на финансискиот систем. Истовремено, со овие промени внимаваме да не „ги погодиме“ оние лица кои имаат потреба да го решат своето животно, станбено прашање, овозможувајќи им поповолни критериуми и полесен пристап до кредити, во однос на останатите корисници на кредити“, посочи гувернерот Славески.
Со ваквиот пристап, Народната банка се усогласува со практиката на голем број други централни банки во светот.
Економија
Трипуновски од Прилеп: Заложбата е на нашите полици да се продаваат македонски преработки од земјоделски производи

Денеска министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, присуствуваше на манифестацијата организирана од Slow Food – Прилеп, која се реализираше со поддршка на Министерството.
„Интенцијата и заложбата на Министерството е преку финансирање на ваков вид настани да се промовираат домашните преработки на земјоделски производи, да се развие локалниот туризам и да се поддржат здруженијата кои постојат на ниво на државата”, истакна министерот Трипуновски.
Министерот објави дека финансиската поддршка кон сите здруженија е зголемена на 200.000 денари по корисник.
„Сточарите на овој настан можат да ги промовираат своите преработки. Кога зборуваме за сточарството, изминативе 15 месеци покажавме дека земјоделството е во фокусот на приоритетите и работењето на Владата”, додаде тој.
Министерот Трипуновски истакна дека оваа година поддршката за македонските сточари од Програмата за финансиска поддршка е зголемена за околу 50%.
„Сакаме на нашите полици да се продава македонско млеко и македонски преработки од земјоделски производи”, појасни министерот.
Економија
„Еуроимпекс“ прослави јубилеј од 35 години

Во средата на 10.9.2025 година, првата приватна македонска компанија со дејност од автомобилската индустрија „Еуроимпекс“, прослави јубилеј од 35 години успешно стопанисување. Свеченоста беше посветена на тимот вработени на компанијата, а забавата ќе остане долго да се зборува и да се памти…
„Еуроимпекс“ започнува со работа во 1990 година, кога во Македонија немаше ниту една приватна компанија за продажба на автомобили. Тие беа први. Семејството Воиновски. Започнуваат скромно со само тројца вработени, а денес се гордеат со компактен тим од 150 вработени во Скопје и Белград и застапуваат два сериозни автомобилски бренда на територија од 5 држави во регионот.
“Бележиме автомобилска традиција од 3 поколенија…. почнувајки од нашиот дедо, потоа нашиот татко, сега јас и брат ми, а веќе и следната, четврта генерација Воиновски е тука, подготвена да продолжи по истиот пат. Од тука потекнуваат и оние вистински семејни вредности кои се рефлектираат во целокупното работење, како кон клиентите така и кон нашиот тим.
Нашиот тим е компактен, постојан, кој секогаш се грижи за своите клиенти. Со таков пристап се градат нераскинливи врски помеѓу компанијата, клиентите и соработниците. Hие сите заедно – преку доверба, создаваме иднина. “ – изјави Кирил Воиновски, Генерален директор на „Еуроимпекс“.
„Еуроимпекс“ е првично позната по своето застапништво на еден од најпознатите автомобилски брендови – Peugeot во Македонија и регионот, но истовремено е и генерален увозник на брендовите: TotalEnergies, Milwaukee, Bahco, Irimo, се грижи за развојот на ловиштето Ниџе, а од 2020 година е генерален застапник и за германскиот блиц – Opel во Македонија, Србија, Косово, Албанија и Црна Гора.
„Горди сме на нашата 35 годишна традиција на раст и развој. Но, тука не застануваме. Чест ми е да најавам дека заедно со тимот на Еуроимпекс, работиме во насока на изградба на два нови репрезентативни деловни центари. Едниот во Скопје, другиот во Белград. Заедно целиме кон уште подобри 35 години!“ – – изјави Даниел Воиновски, Генерален директор на „Еуроимпекс“.
Ова беше еден од ретките настани обоени во кирилица. Гостите беа пречекани со лица во традиционални носии кои послужуваа македонски локум. Постоеше линк помеѓу минатото и иднината… Историски Peugeot возила блескаа крај црвениот килим, кои беа осветлени од најновите Peugeot и Opel модели, а по влезот во ресторанот беше искажано добредојде со шампањ и малини како симбол кој ги поведе гостите во иднината…
Гостите уживаа во македонска музика. Македонски шлагери ја преполнија просторијата со емоции. „За нас почнува живот“ и многу други, во изведба на Дина и The Ringtones. Нашата дива Калиопи, која воедно е и амбасадор на Peugeot брендот во Македонија, приреди маестрален настап, за време на кој гостите не стивнуваа од силни аплаузи и овации… Забавата продолжи на кирилица со Дина и The Ringtones, а гостите беа испратени со ракија и македонски домашен мед.
Ова не беше обична свеченост. Ова беше настан преполн со емоции, посветен на вредните колеги, соработниците и клиентите. Ова беше свеченост на која сопствениците и тимот на „Еуроимпекс“ покажаа како заеднички и тимски се гради и сака една компанија.
ПР