Економија
Молеровиќ: Во Македонија има премиум кадри, ние им нудиме можност за светска маркетинг-кариера
„Кога одлучив да се вратам од Америка, со целото семејство, за да ја отворам компанијата во Македонија, најголемата дилема ми беше дали ќе успеам да најдам искусни луѓе. Во Македонија немаше луѓе со искуство да менаџираат милионски суми на буџети за дигитален маркетинг. Но успешните луѓе ги имаат истите потенцијали секаде, во LeanSEM ние им ги даваме и истите можности за развој“- изјави за Телма Ненад Молеровиќ, основач на маркетинг-агенцијата LeanSEM.
Ненад Молеровиќ е Македонец кој се враќа од Америка каде што работел како дигитал маркетинг-директор во повеќе компании, меѓу кои и UpWork. Таму ја согледал потребата од премиум дигитал-маркетинг агенција, која ќе работи со дигиталните компании од Силициумската Долина, на начин каков се бара во 21 век. Се враќа во Македонија за да креира тим од маркетинг-експерти, кои би одговориле на овој предизвик. Така почнува приказната на LeanSEM, македонска маркетинг-агенција која веќе петта година успешно работи за компании од Калифорнија, поконкретно од Силициумската Долина.
Како дојде до идејата дека е потребна ваква агенција?
Како внатрешен човек во маркетинг-тимовите на UpWork и останатите компании, Ненад соработувал со повеќе маркетинг-агенции. Согледал дека еден маркетинг акаунт-директор кој има над 15 клиенти може да посвети максимум 2 часа во неделата на вашата компанија. Доколку сакате да растете брзо, имате сериозни буџети и сакате да видите резултати, тоа е премалку. Така доаѓа до идејата да создаде дигитал маркетинг-агенција каква што нема на пазарот. Агенцијата би работела само со премиум клиенти кои бараат сериозни резултати и посветеност, а тимот на LeanSEM би работел како нивен внатрешен тим. Ненад објаснува дека тие креираат концепт на работа преку кој клиентите од Калифорнија ќе го добијат и потребното внимание, а не само експертизата. „Наша конкуренција не се маркетинг-агенциите, туку интерните тимови на клиентите. Ние им ветуваме дека резултатите кои ќе ги добијат се подобри и од тоа да вработат цел интерен дигитал маркетинг-тим“ – изјави Ненад за Телма.
Денеска компанијата има над 50 клиенти и е во постојана потрага по најквалитетните маркетери, на кои им се дава шанса да се „натпреваруваат“ во светската „маркетинг-лига“. Главната алка на успехот на агенцијата се вработените, кои проактивно учествуваат во носењето одлуки. Меѓу нив е и Габи-Габриела Лазова – една од акаунт-директорите. Според Габи, тимот на LeanSEM е константно отворен за проширување. Во моментов отворени се неколку позиции за работа во LeanSEM, тие покрај маркетерите (кои постојано ги бараат), отвораат можност за вработување и за SEO-експерти и за веб-девелопери.
Според неа, тука може да очекувате сопствен професионален раст и развој навистина брзо. „Вработените можат да очекуваат дека вредноста то ја креираат за LeanSEM и за клинетите ќе биде соодветно наградена. Мислам дека тоа е особено важно за луѓето кои се зависни од резултати“.
Околу тоа што треба да имаат идните LeanSEM-маркетери, Ненад дополнува дека тоа се: работната култура, потенцијалот за оваа работа и, најважно, да бидете зависници од резултати – impact addicts.
Доколку сакате да аплицирате за работа во LeanSEM, погледнете ги отворените позиции.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Македонските вина се продаваат во 40 држави во светот, Владата најавува зголемено производство и извоз
Македонија денес се претставува на „Винскa визија на Отворен Балкан“ во Белград.
Оваа година 80 винарски визби се претставуваат на овој саем од кои што 68 се мали семејни винарии и 12 винарски визби кои што се дел од здружението „Wines of Macedonia“, а за првпат имаме и изложувачи на квалитетна македонска традиционална храна.
Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, рече дека ова е одлична можност македонските квалитетни вина да бидат промовирани на саемот.
Тој посочи дека е зголемена продажбата на македонското вино надвор од границите на државата.
„Република Македонија е на 22 место во светот по производство на вино, а се наоѓа на 29-то место по извоз на вино во светот“, заклучи министерот.
Трипуновски додаде дека Владата има за цел да се зголеми производството на вино во државата со што ќе се зголеми и извозот на истото во светот. Девизен прилив од извоз на вино за 2023-та година изнесуваше над 57 милиони евра.
„Нашите вина се продаваат во преку 40 држави во светот. А, најголем дел се пласира овде во регионот, односно на Балканот“, истакна тој.
„Како Влада продолжуваме посветено да работиме во делот на секторот винарство бидејќи е втора најзначајна гранка во Република Македонија по извоз и девизен прилив“, нагласи министерот Трипуновски.
Економија
Илон Маск го сруши сопствениот рекорд на богатство, има 347,8 милијарди долари
Богатството на американскиот тајкун Илон Маск достигна рекордни 347,8 милијарди долари во петокот, поттикнато од континуираните добивки во акциите на „Тесла“ и новата рунда на финансирање откако неговиот стартап со вештачка интелигенција беше проценет на 50 милијарди долари.
Многу компании на Маск забележаа пораст на нивната вредност откако изборната победа на Доналд Трамп го круниса со политичко внимание.
Акциите на Тесла пораснале за 3,8 отсто во петокот, продолжувајќи да го поттикнува оптимизмот дека плановите на тимот на Трамп за автономни возила и субвенции за електрични возила ќе и дадат предност на компанијата на Маск пред конкуренцијата.
Маск, најбогатиот човек на светот, сега го собори сопствениот рекорд од 340,4 милијарди долари поставен во ноември 2021 година, според индексот на милијардери на „Блумберг“.
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)