Контакт

Економија

Интервју со Славчо Таушанов: Халк осигурување успешно чекори кон целта да биде една од најголемите и најуспешни осигурителни компании на домашниот пазар

Објавено пред

Пандемијата со Ковид-19 ги измени навиките на луѓето и силно удри врз економијата, оставајќи големи последици по многу стопански гранки. За последиците од кризата по осигурителниот сектор, за тоа што во годинава што изминува беше приоритет за граѓаните и компаниите, како и за постигнатите резултати, зборуваме со Славчо Таушанов, извршен директор во Халк осигурување, компанија која од минатата година е дел од Групацијата Халкбанк.

dobivaj vesti na viber

П: Пандемијата со Ковид-19 удри силно врз економијата. Многу стопански гранки сериозно ја почувствуваа кризата. Како работеше осигурителниот сектор, со оглед дека драстично се намалија патувањата, па со тоа се намали и потребата од полиси за патничко осигурување, како и за зелена карта?

О: Корона-кризата немаше силно негативно влијание врз работата на осигурителните компании. Според она што е објавено од Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО), а се однесува на работењето на секторот во првите три квартали, до крајот на септември годинава приходите од продажба на полиси (бруто-полисирана премија) на 11 друштва од фелата на неживотно осигурување, каде е и Халк осигурување, изнесува 103 милиони евра. Во споредба со истиот период лани тоа е намалување за 6,9 милиони евра. Пандемијата ги измени навиките на луѓето, но можеби во најголема мерка го ограничи нивното движење и патување, кое се одрази во голем обем на премијата на оние класи кои се синоним на патувања, тоа се зелената карта, граничното осигурување, патничкото осигурување, каско осигурувањето, осигурувањата претежно наменети или поврзани со патување. Но, затоа одредени класи на осигурување бележат раст, најмногу заради нивната специфичност во која се огледува ставот и приоритетот на осигурениците кон заштита на нивното здравје и имот. Па соодветно на тоа раст има кај класите здравствено осигурување и осигурување на имот.

П: Како Халк осигурување работеше во оваа кризна година и кои класи на осигурување беа најпродавани?

О: Ние сме исклучително задоволни од резултатите остварени во 2020 година, иако годината беше кризна. Особено што, за разлика од дел од компаниите кои работат во секторот осигурување кои во оваа тешка година имаат остварено послаби резултати, ние забележавме неверојатен раст од 60%. Дополнително сме задоволни и од причина што нашата осигурителна компанија под брендот Халк осигурување работи од 2019 година кога Халкбанк стана наш доминантен сопственик. Ако зборуваме за остварените резултати, за деветте месеци Халк осигурување има остварено бруто-полисирана премија од речиси 10 милиони евра. Според податоците на АСО за бруто-полисираните премии на компании од секторот неживот, ние сме на 5. место, а истото се однесува и на пазарната концентрација. Халк осигурување во деветте месеци има склучено речиси 72.000 договори за осигурување. Најпродавани полиси и кај нас, како и во целиот сектор, се оние од автоодговорност и осигурување имот. Кај овие две класи осигурување нашата бруто-полисираната премија за првите три квартали е над 7 милиони евра.

Сакам да спомнам дека во овој период кога беше намален човечкиот контакт, ние веднаш пристапивме кон модификација на приодите ориентирани кон клиентите. Па така, за нашите клиенти, корисници на полисата за Доброволно приватно здравствено осигурување, овозможивме бесплатно тестирање од Ковид-19 во која било приватна лабораторија. Истовремено на клиентите им понудивме попусти и зголемување на бројот на рати, меѓу кои и дополнителни 2 месеца на покритието за каско-осигурување, што беа и први осигурителни понуди во секторот поврзани со Ковид-19. На овој начин, водејќи се со мотото „Важни се луѓето“ на нашата мајка компанија Халкбанк, покажавме дека треба да бидеме солидарни во вакви тешки времиња. Но истовремено поставивме и норми на осигурителниот пазарот, што потоа како пракса ги следеа и други компании, потврдувајќи дека Халк осигурување станува „сериозен“ играч на осигурителниот пазар и дека има за цел да стане една од најголемите и највлијателни осигурителни компании во земјата.

П: Халк осигурување е во целосна сопственост на Халкбанк, еден од најсилните банкарски брендови на македонскиот финансиски пазар. Колку ова помага во работењето, со оглед дека Халкбанк има банкарски производи кои се врзани со осигурителни полиси?

О: Халкбанк АД Скопје во своето работење има поставено за цел да стане институција препознатлива како финансиски супермаркет каде клиентите ќе можат да добијат целосна палета производи. Тоа вклучува и осигурителни производи што во денешното динамично време значително ќе придонесува за ефикасно управување со финансиите и финансиските ризици и ќе обезбедува нивна адекватна заштита. Дополнително, соработката меѓу банкарот и осигурувачот, кој го познава клиентот, обемот на создадената вредност и областите на ризици, резултира со очекување да се вратат вложените средства, притоа создавајќи иновативен, привлечен и функционален производ.
Водејќи се со оваа цел за создавање финансиски супермаркет, дел од вработените на Халкбанк кои се наши лиценцирани застапници вршат продажба на осигурителни продукти, како оние врзани за кредитното портфолио на банката, така и на други од портфолиото на Халк осигурување. Со оглед на распространетата мрежа на филијали и секако реномето на брендот Халкбанк, ова има секако исклучително значење за нашето успешно работење.
Тоа ќе придонесе и за наш натамошен раст во секторот кредитирање бидејќи банкарските производи на Халкбанк нудат можност за обезбедување на кредитното задолжување со полиси за осигурување од Халк осигурување.
Оваа поврзаност е од корист за клиентите бидејќи обезбедува сигурност во отплатата на кредитите. Истовремено, во услови кога сé потешко граѓаните можат да обезбедат жиранти, кои најчесто се бараат како гаранти за кредитот, на овој начин тие добиваат многу поголема можност за добивање на потребните средства преку кредит или, пак, можеби за решавање на најважното животно прашање – купување сопствен дом.
Ние сме исклучително задоволни што сме дел од групацијата Халкбанк која е лидер во воведувањето нови услуги на пазарот, што и за нас значи поттик да ги следиме сите овие иновации и да воведуваме нови услуги и технологии. Дополнително, тука е и огромното искуство на големата осигурителна компанија Халк Сигорта, која успешно работи повеќе од 60 години на пазарот во Турција. Моделот на работа на Халк Сигорта во Турција почнавме и кај нас да го имплементираме, нормално со соодветните неопходни адаптации согласно условите на македонскиот пазар на осигурување.

П: Агенцијата за супервизија на осигурување има излезено со податок дека годинава има голем раст кај здравственото осигурување. Оваа услуга ја нуди и Халк Осигурување. Што опфаќа таа и дали сметате дека во иднина ќе расте бројот на склучени договори за доброволно здравствено осигурување?

О: Халк Осигурување релативно покасно во однос на другите компании од овој сектор започна со Доброволното приватно здравствено осигурување (ДПЗО) од причина што претходно компанијата немаше лиценца за работа во оваа класа. И покрај тоа, креиравме фантастичен производ кој, надополнет со ефикасна и квалитетна услуга, уште првата година беше препознаен од осигурениците и многу од нив ни ја подарија довербата. Ова е и причина што сме трета компанија по полисирана премија во оваа класа. Дополнително, уште сега голем број компании најавија обнова на полисите, а уште поголем број договорија почеток на осигурување од 1.1.2021 што е доказ за квалитетот на продуктот.
ДПЗО на Халк осигурување АД Скопје обезбедува покритие со врвна здравствена заштита на своите клиенти преку покривање на трошоците за здравствени услуги кои не се опфатени со задолжителното здравствено осигурување. Тоа обезбедува повисок стандард на здравствените услуги кои произлегуваат од задолжителното здравствено осигурување, ги покрива трошоците за здравствените услуги користени во дополнителната дејност, како и за користење на здравствените услуги во здравствени установи надвор од мрежата на здравствени установи во кои се врши здравствена дејност и кај правни лица кои вршат изработка, издавање и сервисирање на ортопедски помагала. Со ова осигурување може да се осигура секое лице со старост до 70 години кое има регулиран престој во Република Северна Македонија и кое врз основа на Закон за задолжително осигурување има статус на осигурено лице со задолжително здравствено осигурување. Осигуреници може да бидат и странски државјани кои не се опфатени со системот на задолжително здравствено осигурување со регулиран престој во земјава.

Полисата, зависно од избраното осигурително покритие, покрива трошоци направени за специјалистички прегледи, дијагностички анализи, хируршки зафати, операции, лекувања, рехабилитација и лекови во приватните здравствени установи преку директна исплата. Во самото покритие на Доброволното приватно здравствено осигурување се вклучени и покритија за хронични болести и состојби, како и покритие за пакет породување и трошоци за здравствена заштита на трудница. Осигурувањето може да се склучи како индивидуално, семејно и колективно. Оваа полиса обезбедува најконкурентни покритија по најповолни цени на пазарот за осигурување, кои се креирани согласно потребите и барањата на клиентите. Притоа, сите овие категории осигурување се достапни на целата територија на Северна Македонија, додека покритието кое опфаќа и операции важи и за во Турција.

Интересот за Здравственото осигурување е евидентно дека сé повеќе расте, бидејќи расте и свеста за потребата од што поголема грижа за сопственото здравје, што особено дојде до израз годинава кога се случи пандемијата со Ковид-19.

Ние во Халк осигурување работиме константно на унапредување на производот, сервисот и палетата на покритија за да може производот да стане достапен за секој потенцијален клиент. Цврсто сме убедени дека во иднина Халк осигурување ќе биде пазарен лидер и во овој сегмент на осигурување.

П: Колку сте задоволни од она што како компанија го направивте за релативно кусиот период откако Халк осигурување е дел од групацијата Халкбанк?

О: Искрено сме задоволни затоа што во 2019 година успеавме во период од 8 месеци откако почнавме да работиме под брендот Халк осигурување да направиме вкупен пораст на бруто-полисираната премија поголем од 50% споредено со минатата година, а тој тренд продолжи и годинава.
Она што особено нè прави горди е што за ова релативно кусо време успеавме драстично да го подобриме учеството на доброволни осигурувања во нашето портфолио, односно го зголемивме пазарното учество, го подобривме ранкингот на листата компании кои работат во неживотно осигурување, исплативме значително поголем број штети од бројот на пријавени, воведовме нови класи, нови продукти, нови услуги и го почнавме процесот на дигитализација.

Практично, за само 18 месеци успеавме да оствариме неверојатен продор на пазарот и од последно место во категоријата компании од неживотно осигурување да се искачиме на 5 место. Секако, би сакал да истакнам дека сето ова е постигнато благодарение на огромниот вложен труд на мал број вработени кои во релативно кус период паралелно работеа на десетици проекти – од изработка и донесување внатрешни акти, преку лиценцирање, дизајнирање нови производи, дигитализација, систематизација и менаџмент на процеси, до селидба на друштвото во нови простории. И покрај целиот тој енормен обем на работа успеавме да останеме достапни за сите наши клиенти и активно да посетуваме и остваруваме почетни соработки со нови клиенти, што и резултираше со одлични деловни резултати. Постигнатиот успех е практично резултат на посветеноста и вложениот напор на целиот тим кој е убеден и обединет во градењето на успешната приказна на Халк осигурување. Грижата за вработените се потврдува и со фактот што од неодамна нашата дирекција е преселена во нови простории лоцирани во зградата на Сити Плаза, која сега е целосно во сопственост на Халкбанк.

П: Иако плановите кај сите стопански субјекти за идната 2021 година секако ќе зависат од развојот на ситуацијата со пандемијата, на што ќе биде насочена Халк осигурување идната година?

О: Стратешката определба на Халк осигурување е развој на технологијата, иновациите и зголемување на разновидноста на услугите, односно соодветно искористување на придобивките што со себе ги носат смарт-технологиите. Еден од главните фокуси во иднина ќе биде развојот на широка палета дигитални сервиси за нашите клиенти. Дел од нив за првпат ќе бидат воведени на македонскиот пазар, а сè со цел на сите наши клиенти да им овозможиме беспрекорно корисничко искуство и задоволство. Во периодот што следува посветено ќе работиме нашите корисници да добијат иновативни решенија и кориснички услуги што ќе го променат начинот на кој досега осигурениците ја имаат искусено соработката со некоја осигурителна компанија. Ние сме македонска компанија во сопственост и со инвестиција на Халкбанк, која е моќна банкарска групација и потекнува од голема држава. Нашата цел е да станеме водечка компанија, бидејќи имаме доволно искуство за да можеме да им помагаме на тие кои нè следат.

Халк oсигурување како компанија секогаш ќе остане посветена на своите клиенти независно од ризиците со кои се соочуваат понекогаш, преземајќи дел од ризикот на кој се изложени клиентите, што го потврди и во оваа 2020 година. Се надевам дека пандемијата со Ковид-19 што поскоро ќе биде ставена под контрола и дека во 2021 година сите животни текови ќе почнат полека да се враќаат во нормала. Но, искрено сум убеден дека она што се случуваше во годинава што изминува нинатера да почнеме да ги препознаваме вистинските вредности, а тие секако се здравјето, семејството, најблиските и домот.

(ПР текст)

Економија

Трипуновски: Со кампања ја подигаме свеста за купување домашни земјоделски производи

Објавено пред

Од

Цветан Трипуновски, претседател на Комисијата за земјоделство на ВМРО-ДПМНЕ имаше обраќање на денешната трибина на тема „Една година ги градиме темелите на македонското земјоделство и храна“, која се одржа во општина Струмица. Трипуновски зборуваше околу кампањата која би била насловена Македонско најдобро, а целта е да се подигне свеста за важноста од купувањето на домашни земјоделски производи и преработки со што се поддржуваат земјоделците и економијата во земјава. Тој додаде дека во рамки на кампањата ќе биде воведена и платформа која ќе овозможи лесен пристап до информации за производителите и продавачите на земјоделски производи, како и подобра евиденција на земјоделското производство во Македонија.

dobivaj vesti na viber

„Во изминатите месеци работевме еден проект кој сакаме да поттикнеме купување на домашни македонски земјоделски производи. Исто така и преработки. Кампањата би се викала Македонско најдобро, во текот на наредните 10тина дена ќе има и официјална презентација на истата кaмпaња со сите цели и аспекти кои што истата треба да се спроведат и да се постигнат“, рече Трипуновски.

Трипуновски истакна дека купувањето македонски земјоделски производи значи поддршка за домашните земјоделци, преработувачи и целата економија.

„Она што е суштината, сржта на оваа кампања е да ја подигнеме свеста кај македонскиот потрошувач дека со купувањето на македонските земјоделски производи и преработки од истите при самото купување помагаме пред се на оној кој што го произведува тој производ. Тоа е оној почитуван земјоделец којшто упорно работи надвор на полињата за да произведе и да имаме доволна количина на храна. При самото купување на било кој земјоделски производ, ја помагаме и домашната економија, ги помагаме сите преработувачи кои што учествуваат во секторот бидејќи истите имаат вработени кои што делат плата и едноставно нивните семејства ги издржуваат“, вели Трипуновски.

Тој посочи дека кампањата е добро прифатена од јавноста, а новина е воведувањето на платформа што ќе овозможи поврзување на производители, преработувачи и потрошувачи, со цел полесен пристап до домашни земјоделски производи и подобра евиденција на производството.

„Првиот впечаток од јавноста дека кампањата е убаво прифатена, исто така една од новините во оваа кампања ќе биде една платформа која што ќе биде изработена. Во платформата ќе имаме регистрација на сите земјоделски производители по тип на производство. Исто така ќе бидат регистрирани сите потрошувачи односно сите маркети, сите производители и преработувачи на земјоделски производи. Секој еден граѓанин со еден клик ќе може да си избере тип на производ кој што го сака да го купи, каде тој се продава од неговото место на живеење и на тој начин ќе имаме една база на податоци која што ќе значи целокупна евиденција на целокупното земјоделско производство во нашата држава,“ кажа Трипуновски.

Трипуновски додаде дека кампањата има за цел преку медиумска промоција да ја поттикне свеста кај потрошувачите за значењето на купувањето домашни земјоделски производи, со што, според него, директно се поддржуваат земјоделците, селото и македонската економија.

„Оваа кампања ќе биде пропратена со низа на медиумски елементи што ќе значи промоција на домашното производство, единствено целта е да ја подигнеме свеста кај потрошувачот, бидејќи со секое купување на било кој земјоделски производ ја помагаме нашата економија, нашето село и нашиот земјоделец којшто вредно работи“, заклучи Трипуновски.

Прикажи повеќе...

Економија

Пенков: Поддршката на Владата за локалната самоуправа е клучна, развиени општини се основа за развиена држава

Објавено пред

Од

Златко Пенков, пратеник од ВМРО-ДПМНЕ, на денешната Комисија за финансирање и буџет во Собранието, истакна дека клучната поента е стабилизација на економијата, преку растот на БДП од 3% и зголемената економска активност во сите сектори. Тој посочи дека особено е значајна поддршката од страна на Владата за локалната самоуправа, со цел да се унапреди развојот на општините како основа за стабилна држава.

dobivaj vesti na viber

,,Клучна поента, клучен збор е стабилизација. Стабилизација со 3% раст во првиот квартал на БДП. За мене клучна поента на целокупниот документ наречен Ребаланс или предлог за измени и дополнување на буџетот е стабилизацијата која што јас ја гледам како одлична основа“, рече Пенков.

Пенков истакна дека буџетскиот дефицит останува стабилен што значи дека одговорно се управува со јавните финансии.

,,На приходната страна се проектирани 362 милијарди 377 милиони денари, а на расходната страна имаме проектирано 403 милијарди 727 милиони денари. Дефицитот, останува ист. Проектирана 41 милијарда и 350 милиони денари, т.е нема промена во висината на буџетскиот дефицит. Според доставените податоците, секако и во директна комуникација со заменикот министер, заклучивме дека станува збор за економски термин реалокација на средства“ истакна Пенков.

Пенков посочи дека БДП во првиот квартал од 2025 година пораснал за 3%, што укажува на продолжена стабилизација и зголемена економска активност во сите сектори.

,,Најважниот показател, БДП, во првиот квартал во 2025 година расте со стапка од 3%. Односно, продолжува позитивниот тренд. Она што во експозето на заменик министерот стои како продолжена стабилизација, мислам дека е јасно зошто, затоа и во претходните два квартали имаме исклучително позитивна стапка на раст меѓутоа за мене најважно е како е настанат тој раст. Со зголемена економска активност во сите сектори. Посебно ги издвојувам градежништовото со 7,1% меѓутоа не помалку важно и растот во преработувачката индустрија, со 3,7 процентни поенти“, кажа Пенков.

Според Пенков, растот на БДП се должи на зголемената домашна побарувачка, значаен раст на бруто инвестициите и позитивен придонес од растот на извозот.

,,На расходната страна растот на БДП се должи на зголемена домашна побарувачка. Бруто инвестициите имаат раст од 18% и на сето ова може слободно да додадеме и еден позитивен сигнал од растот на извозот од 1,2% на реална основа“, рече Пенков, и додаде:

,,Стапката на невработеност, често пати е екплоатирана тема, 11,7% и имаме намалување од 0,2 процентни поени додека стапката на вработеност во истиот период изнесува 46,3%“.

Тој посочи и на поддршката на Владата за општините преку финансирање инфраструктурни проекти и обезбедување финансиска стабилност, бидејќи според него, развиени општини се основа за развиена држава.

,,Многу значајна продолжува и останува поддршката на Владата до единиците на локалната самоуправа по најмалку два сегменти, првата е да се овозможи финансирање на инфраструктурни проекти од една страна и од друга страна да се работи на финансиската стабилност за единиците на локалната самоуправа. Затоа што конечно сите мораме да разбереме дека една држава за да биде развиена мора да има развиени општини“, додаде Пенков.

Пенков истакна дека Владата има приоритет да ги развие локалните самоуправи преку продолжување на децентрализацијата, пренесувајќи надлежности од централната власт на општините, со цел подобри услуги за граѓаните.

,,Врвниот приоритет на Владата се развиени единици на локалната самоуправа од една страна а од друга страна е продолжување на процесот на децентрализација, тоа значи надлежностите кои што ги имаат органите на управата кои што се по директни јурисдикција на Владата постепено да се пренесат на единиците на локалната самоуправа и тоа јас сум убеден дека ќе биде дополнителен инпут за секоја општина и за граѓаните на таа општина“, заклучи Пенков.

Прикажи повеќе...

Економија

(Видео) Мицкоски: Нова инвестиција од 30 милиони евра и 300 нови вработувања

Објавено пред

Gentherm со нов инвестициски циклус го потврдува она што сите го чувствуваме, дека Македонија станува сигурна дестинација за долгорочни, стратешки и технолошки напредни инвестиции, истакна
премиерот Христијан Мицкоски.

dobivaj vesti na viber

Инвестицијата согласно деловниот план на компанијата ќе изнесува повеќе од 30 милиони евра со 300 нови вработувања и станува збор за високо интегрирани системи за автомобилската индустрија – со нова технолошка опрема, автоматизирани линии и современо производство. Ова значително ќе го зголеми извозот и ова е високо технолошко производство кое докажува дека сме конкурентни и на тој пазар, најави Мицкоски.

Со тоа, како што рече, стануваме регионален хаб на Gentherm за Европа.

Ова, додаде Мицкоски не е само уште една инвестиција туку двигател на нашата економија.

„Со вакви проекти расте индустриското производство, се отвораат нови работни места, се зголемува извозот, а со тоа расте и довербата во нашата економија, расте вредноста на македонското знаење, умеење и труд. Во време кога владите трошеа енергија на корупција, на непотизам и на лажни ветувања, ние градиме реално, отвораме фабрики, носиме инвеститори, креираме иднина.

Се бориме за секој инвеститор домашен и странски. За секоја нова хала, секое ново работно место, секој денар инвестиран овде“, додаде тој.

Оцени дека економијата не се води со пароли, туку со проекти, со партнерства и со сигурни инвестиции.

„Gentherm е уште еден доказ дека доаѓа времето на Македонија“.

Прикажи повеќе...

Најново

Топ5 часа

Уапсен мотоциклистот кој усмрти пешак на кејот во Скопје

Полицијата го уапси мотоциклистот кој завчера усмрти пешак на кејот во Скопје, на пешачка патека во близина на Паркот на...

Македонија6 часа

(Видео) Платата на пилотите во ДЗС покачена за 100 отсто како дополнителен мотив, кажа Ангелов

Платата на десетте вработени во Одделението за специјализирани воздухоплови во ДЗС им е покачена за 100% и им е даден...

Македонија7 часа

(Видео) Јакимовски: Унапредувањето на судијката Димовска е награда за мојата затворска казна

Начинот на кој е избрана судијката Даниела Димовска за вд претседател на Основниот кривичен суд Скопје ми дава за право...

Македонија8 часа

Можно е Костадинов да се кандидира за градоначалник на Струмица како независен кандидат

Актуелниот градоначалник на Струмица, Костадин Костадинов, ја отвори можноста да се кандидира како независен кандидат за нов мандат, oткако СДСМ...

Македонија10 часа

Ковачев: За темите за идентитетот и за јазикот нема место во извештајот, се отвора Пандорината кутија

Трите најголеми политички групи во Европскиот парламент го поддржаа предлогот да се отстранат термините „македонски идентитет“ и „македонски јазик“ од...

Македонија12 часа

Бришењето на македонскиот јазик и на идентитетот од извештајот е еднакво лошо за нас како да стоеше модерен, вели Мицкоски

По објавите на бугарските медиуми дека трите најголеми политички сили во Европскиот парламент (ЕП) се согласиле од извештајот за напредокот...

Топ13 часа

Вршеле обљуба врз малолетнички и снимале со мобилен: уапсени 18-годишник и малолетник од Тетово

Вчера во 15.30 и во 22.55 часот полициски службеници од СВР Тетово и ПО Камењане во с.Горно Седларце и во...

Топ14 часа

Затаила над 50 милиони денари, ниту пријавувала ниту плаќала данок: кривична за сопственичка од Кавадарци

Управата за финансиска полиција до Основното јавно обвинителство Кавадарци поднесе кривична пријава против С.Т во својство на сопственик, управител и...

Регион17 часа

(Фото) Масовна евакуација на туристи поради пожар на Крит

Голем пожар во Грција продолжува да беснее во источниот дел од островот Крит, откако избувна вчера попладне во тешко пристапна...

Европа17 часа

Украински функционер: Европа прави сè што може, но ќе биде тешко без американско оружје

Украина ги повика САД да продолжат со „континуираната“ воена помош, по изненадувачката најава дека некои испораки на оружје за Киев...

Европа18 часа

(Видео) Украинците уништија руско складиште за муниција, се шири снимка од огромна експлозија

Украина очигледно извршила напад врз руско складиште за муниција во градот Карцизк во окупираниот дел од Донецката област на 2...

Свет18 часа

(Видео) Траект потона во близина на Бали: четворица мртви, десетици исчезнати

Четири лица загинаа, 38 се водат како исчезнати, а 23 се спасени откако ферибот со 65 лица потона во близина...

Свет18 часа

Пентагон: Нуклеарната програма на Иран е забавена за две години

Пентагон објави дека американските напади ја уназадија нуклеарната програма на Иран за до две години, откако уништија три целни локации....

Свет18 часа

Во Лос Анџелес луѓето мора да живеат во токсични куќи по пожарот: „Осигурителните компании нè измамија“

Луис Казарес беше меѓу ретките чиј дом остана недопрен по разорните пожари што ја опустошија населбата Алтадена, североисточно од центарот...

Свет18 часа

ЦИА не оспорува дека Путин се обидел да му помогне на Трамп на изборите во 2016 година

Ревизијата на ЦИА откри недостатоци во подготовката на проценката на американското разузнавање дека рускиот претседател Владимир Путин се обидел да...

Македонија1 ден

Костадинов го замрзнува членството во СДСМ, најави ново политичко делување

Градоначалникот на Струмица, Костадин Костадинов, соопшти дека го замрзнува членството во СДСМ, незадоволен од сегашното раководство и од насоката во...

Македонија1 ден

СДСМ објави 11 нови кандидати за градоначалници

Претседателот на Социјалдемократскот сојуз на Македонија, Венко Филипче, на денешната прес-конференција, ја соопшти одлуката на Извршниот одбор на партијата која...

Македонија1 ден

„Пулс“ ќе се суди во Основниот кривичен суд Скопје, предметот е доставен

Основниот суд во Кочани денеска го достави предметот за пожарот во „Пулс“ во Основниот кривичен суд Скопје, согласно одлуката на...

Македонија1 ден

Арсовска до Тошковски: До сега полицијата не постапуваше по заканите, сега се заканува, што е следно

Градоначалничката на Скопје, Данела Арсовска, вели дека полицискиот службеник Синан Алили ѝ упатил закани на социјалните мрежи. Во објава на...

Македонија1 ден

„Вреди“ бара истрага за намерна манипулација со бројот на Aлбанците на пописот

Од „Вреди“, известуваат дека ќе поднесат кривична пријава до Основното јавно обвинителство – Скопје против поранешното раководство на Државниот завод...