Контакт

Економија

Пристигна комплетно новиот SANDERO STEPWAY

Објавено пред

Комплетно новиот SANDERO STEPWAY е веќе изложен во официјалниот салон на брендот DACIA.

dobivaj vesti na viber

Кога станува збор за промовирање на ‘паметно инвестирање’ и разумна форма на потрошувачка брендот Dacia e предводник и усогласена со реалните очекувања на своите клиенти. Нуди едноставни, пространи, безбедни и робусни возила по најдобра цена на пазарот.

Брендот ја обнови својата понуда со нов градски автомобил кој го олицетворува ДНК – то на DACIA, а тоа е комплетно новиот Dacia Sandero Stepway- авантуристичката верзија на Sandero која  претставува 65% од целата продажба на моделот со продадени повеќе од 1,3 милиони автомобили во Европа. 

ПОВЕЌЕ НАГЛАСЕН ДИЗАЈН ЗА АВАНТУРИСТИЧКИ ИЗГЛЕД

Подигнато растојание од земјата, Sandero Stepway е разноврсен авантурист во  семејството на Dacia. Уникатниот ентериер и моќниот надворешен дизајн се смела изјава за бегство и авантура. Зголемената диференцијација  го  издвојува од потполно новиот Sandero и ја зајакнува репутацијата на кросовер во ДНК-та на новиот Sandero Stepway.

Мускулно развиен надворешен дизајн

Потполно новиот Sandero Stepway е веднаш препознатлив по предниот дел,  уникатниот преден дел, хромираното лого на Stepway под предната решетка и заоблените браници над светлата за магла. Предните и задните браници вклучуваат метална лизгачка плоча во боја на каросеријата, дизајнирана да ја заштитува оригиналната боја од секојдневните гребнатини.

Карактеристики на моќен кросовер

Потполно новиот Sandero Stepway се карактеризира со основни дизајнерски елементи на  кросоверите – подигнато растојание од земја од 174 mm (пораст од 41 mm во споредба со Sandero, пред се од поголем дијаметар на пневматиците), држачи на кровот со  испис на логото, специјално текстурирано и армирано дно на вратите.

Flex фелни

Стандардните верзии се опремени со 16-инчни flex фелни чии што прецизно дизајнирани облоги ги реплицираат оние на „вистинските“ алуминиумски тркала, како опција се достапни и ексклузивните фелни со дијамантски пресек од 16-инчи на верзијата Stepway, со цел да го подобри изгледот на кросоверот.

Mодуларни кровни држачи

Кровните држачи на Sandero Stepway  се доста визуелно привлечни, но исто така се и прилагодливи. Со користење на клуч кој е сместен во совозачката фиока, тие можат лесно да се расклопат за само неколку секунди и да се претворат во држач за кровот со носивост од 80 килограми, што е исто како и стандардните кровни држачи. Овој софистициран и патентиран систем е пример за сè што Dacia застапува: паметни, практични, едноставни и безбедни системи.

Уникатен внатрешен дизајн

Навлаката во ентериерот е со логото Stepway, додека панелите на вратите како и инструменталната таблата има портокалови шевови и вметнати украсни детали.

Mултимедиjални системи: Tри системи кои одговараат на сите потреби

Новиот Sandero Stepway нуди три различни мултимедијални системи: Media Control, Media Display и Media Nav.

Со Media Control, паметниот телефон може да се постави на паметната поддршка пред возачот,  далечинскиот мултимедијален систем се поврзува преку новата бесплатна апликација Dacia Media Control и Bluetooth или USB конекција. Системот овозможува лесен пристап до: радио, музика, повици, пораки, сателитски апликации и многу други одлики како што се препознавање на глас на Siri и Android. Контролите се на дофат на рака на управувачот (за радиото) или зад него (sat nav) за да се обезбеди побезбедно возење.

Без паметен телефон кој би бил поврзан на Media Control, достапни се радио и репродукција на датотеки преку USB порт.

Опремата вклучува:  два звучници, Bluetooth и USB конекција и 3,5-инчен TFT дигитален дисплеј помеѓу командите, каде што се прикажуваат и поставките за радио.

Media Display конзолата се одликува со голем 8-инчен екран на допир позициониран на горниот дел. Во патничкиот простор има четири звучници. Екранот е малку навален кон возачот со цел  поголема видливост и ергономија. Дизајнот е елегантен, а интуитивниот лесен за употреба, компатибилен со Bluetooth и системите Android Auto и Apple CarPlay за паметни телефони.

Media Nav, мултимедијалниот систем сега располага со навигација и безжична конекција за Apple CarPlay и Android Auto. Звучниот систем не е без помалку од шест звучници.

Безбедност

Иновативни карактеристи за безбедност

Со модуларната платформа CMF и иновативниот електронски дизајн новиот Sandero Stepway ви овозможува безбедност со  најновите системи за помош и асистенција на возачот (ADAS) и безбедносните карактеристики.

Зголемена пасивна сигурност

Новиот Sandero Stepway е меѓу првите модели на Dacia кој има корист од модуларната платформа CMF, нудејќи супериорна цврстинa, ја зголемува заштитата во случај на судaр. Kонструкцијата е засилена кaj моторот и во патничкиот простор, нови сензори за притисок на вратата и акцелерометарот кои можат да откријат рани судари на страничен удар, овозможувајќи им на новата завеса и страничните воздушни перничиња брзо да се активират и да ве заштитат.

Sandero Stepway ги вклучува следниве стандардни карактеристики: шест воздушни перничиња, ограничувачи на оптоварување на безбедносните ремени, предни и задни безбедносни ремени и систем за итни повици (SOS копче кoe се наоѓа веднаш до светлото на куполата).

Подобрена структурна рамка на новите предни седишта, потпирачи за глава за да се обезбеди подобра заштита.

Ефикасна активна безбедност

Прегледност

Новиот Sandero Stepway  има стандардни автоматски предни светла и во зависност од нивото на опремата автоматски бришачи. LED светлата ја подобруваат видливоста, ја зголемуваат должината на светлосното зрачење за 37% (110 м) и ширината за 9% (24 м) во споредба со фаровите со зрак со зрачење со халогени од претходната верзија на Sandero.

Асистенција за помош на возачот (ADAS)

Покрај ограничувачот на брзината и најновиот ESP како стандардни карактеристики и прекинувачот за контрола на крстарењето монтиран на управувачот (опцијата зависи од trim level),  Sandero Stepway е  одличен кога е во прашање помошта и асистенцијата на возачот.

  • Помош за сопирање во итни случаеви: Активни помеѓу 7 и 170 км / ч (од 4 до 106 км / ч) радарски сензор лоциран на предниот дел од возилото, го идентификува растојанието до автомобилот пред (запрен или во движење), сензор за звучно и визуелно предупредување доколку постои ризик од судар со возилото пред вас:

– зголемување на силата на сопирачката ако возачот, доколку сопрел, но сепак постои ризик од судар;

– автоматски активирајте го или применете го посилно системот за сопирање ако возачот не сопира доволно силно или доволно брзо.

  • Предупредување за мртов агол”: ова е активно од 30 км / ч до 140 км / ч (87 км / ч) и го предупредува возачот за ризик од судaр со друго возило сместено покрај или зад возилото, за време на маневрите на промена на сообраќајната лента, ултразвук систем – кој се состои од четири сензори (два назад, два напред) открива какви било објекти кои се во движење, вклучувајќи автомобили и мотори. Во областа на слепата точка на возачот, сензорите детектираат возило или некој кој таму се наоѓа, во тој случај, трепка LED светло кои е  лоцирано на соодветниот ретровизор.
  • Асистенција при паркирање: овој систем се состои од четири радарски сензори напред и назад, камера со заден поглед и динамички водечки линии и предизвикува звучни и визуелни предупредувања за да им помогне при маневрирањето.
  • Асистенција при стартување на нагорнина: ова спречува возилото да се тркала на назад и тоа повеќе од две секунди, во моментот кога возачите ја креваат ногата од педалата за сопирање за да ја притиснат педалата за гас.

ПЛАТФОРМИ И МОТОРИ

Подобрена ефикасност и управување

Со новата модуларна платформа, со подобрени мотори за ефикасност на гориво и привлечен аеродинамичен дизајн, потполно новиот Sandero Stepway комбинира зголемена удобност при возење со помали емисии на CO₂.

платформа

Новата модуларна платформа CMF комбинира поголема отпорност и цврстина со помала тежина, ги намалува емисиите на загадувачки материи притоа почитувајќи ги построгите барања за проверка  и контрола на загадувањето на животната средина.

возење

Sandero Stepway e опремен со нова предна оска со (правоаголни) потпирачки краци кои овозможуваат ефикасна апсорпција на удари и подобро управување. Подобрено е меѓуоскиното растојание со подобрена стабилност во свиоците. Подобрен е и нов држач на мотор  за да се минимизираат вибрациите во патничкиот простор.

ранг на Euro 6D-Full

Овие мотори се во согласност со стандардот Еuro 6d-full:

  • TCe 90: турбополнет 1-литарски трицилиндричен апарат во комбинација со шестстепен мануелен менувач или CVT автоматски менувач.
  • ECO-G 100: нов LPG двогоривно турбо полнење – цилиндар со 1 литар, во комбинација со шестстепен мануелен менувач.

Бензин, LPG и два типа на мотори со Dacia ECO-G

Dacia е единствениот производител на автомобили што предлага LPG и два типа на мотор бензин низ целиот спектар на патнички автомобили преку ECO-G етикетa.

Интеграцијата на оваа технологија се случуваше во фабриките на Dacia, испробана и тестирана на ECO-G 100 мотор која ја гарантира неговата безбедност и сигурност. Гарантен рок на производителот, трошоците за сервисирање и фреквенцијата како и капацитетот на багажникот се како оние на бензинската верзија (резервоарот за LPG се наоѓа таму каде што би се наоѓало резервното тркало), потполно новиот Sandero ECO-G ослободува во просек 11% помалку емисии на CO₂ од еквивалентниот бензински мотор, исто така, има работен опсег од повеќе од 1.300 км со два резервоари: 50 литри за резервоарот за LPG, што е зголемување за осум литри во однос на претходната генерација на LPG Sandero (капацитетот е ограничен на 40 литри, бидејќи полнењето е ограничено од безбедносни причини ) и 50 литри за резервоарот за бензин.

Dacia LPG ги комбинира возењето и удобноста со ниски емисии на CO₂ и голем опсег на возење.

CVT и Автоматска Трансмисија

Со новиот автоматски менувач CVT (континуирано варијабилен менувач), промените на степенот на пренос се незабележливи, а возачкото искуство со подобро забрзување. Oвој менувач го замени easy’r и кога е комбиниран со моторот ТCe 90, ја намалува потрошувачката на гориво (благодарение на полесниот менувач и подобро управување со моторот) и емисиите на CO₂ (намалување на 4% за потполно новиот Sandero Stepway).

Stop&Start

Stop & Start е достапен за сите мотори, исклучувањето на моторот кога автомобилот е запрен, или со употреба на педалата за сопирање со автоматски менувач или префрлување во неутрална положба со рачен менувач, спречува какво било празнење и загадување, вибрации и бучава. Моторот се рестартира  веднаш. Stop & Start може да се оневозможи рачно преку копче во центарот на контролната табла.

Зад управувачот

ДИНАМИЧНИ НЕПРОЦЕНЛИВИ ПЕРФОРМАНСИ

Зад управувачот, Sandero Stepway е дефинитивно подобрен: попрецизен управувач, поефикасни мотори и подобрена акустична удобност. Верен на духот на Dacia  нуди лесно и удобно возење во сите околности. 

ВОЗАЧКО задоволство 

Новата модуларна платформа CMF на Sandero Stepway овозможува три големи подобрувања: првoто е акустично: со полесна и поцврста каросерија, преден блок и структура на каросеријата, намалени вибрации.. второто се однесува на приклучоците кон земјата: проширувањето на патеките за 41 милиметар на Sandero и 29 милиметри на Sandero Stepway соодветно го подобрува управувањето и однесувањето на патот. Последното, третото се однесува на пасивната и активна безбедност, со интеграција на најновата генерација на системи за помош при возењето (ADAS).

На страната кај подвозјето, новите поставувања против удари му овозможува на Sandero Stepway да се движи стабилизирано. Овие поставки нудат вистинско уживање во возењето. Управувачот е 100% електричен, нуди 36% помалку напор во споредба со претходниот Sandero, покрај тоа,  тој е опремен со варијабилна помош според брзината на возилото, нудејќи прецизно чувство на предната оска, што обезбедува подобро управување na автопатот и леснотија на маневрирање при паркирање.

Eфикасност

Сите достапни мотори на комплетно новиот Sandero Stepway се во согласност со новиот Еuro 6dfull стандард, заедно со два нови, полесни менувачи кои ги вметнуваат најновите механички достигнувања во однос на триењето: 6-степен мануелен менувач и автоматски CVT тип.

Kaj рачниот менувач, односите на менувачот се подобрени за да се одржи задоволително ниво на вртежен момент во текот на целиот опсег на употреба. Kaj 6-та брзина, тие се продолжени за да се добие подобрена потрошувачка на гориво додека возите на автопат.

Со цел да се подобри потрошувачката на гориво, аеродинамиката на автомобилот е подобрена, особено каросеријата (дефинирана линија на кровот, покривот е спуштен за 10 мм)  под шасијата (подвижни подлоги и предни контролирани клапи), коефициентот на влез на воздух (наречен SCx)  зголемен за 8-10%.

Моторите, новите менувачи, аеродинамичките подобрувања, намалувањето на триењето (сопирачка, тркалање и пневматици) и намалената потрошувачка на енергија (LED фарови, алтернатор со висока ефикасност) Sandero Stepway ja намали потрошувачката на гориво за најмалку 6 %, притоа нудејќи поголемо задоволство и идентична изведба.

Споделено задоволство

За да бидеме сигурни кај Sandero Stepway особено внимание е посветено на акустиката и третманот за елиминирање на аеродинамичкиот шум. Благодарение на цврстината на платформата CMF, преносот на цврсти вибрации во кабината е намален, намалувајќи го во просек од 3 до 4 db.

Воздушниот шум што се забележува од кабината е намален со употреба на „врамени“ врати (елиминирање на празнините помеѓу вратите и каросеријата) и редизајнирани ретровизори со заптивка на нивната основа.

Подобрена изолацијата на возилото со зголемување на абсорбентните површини во моторниот простор од 12% на 48% и со намалување на акустичното истекување. на пример, во одделот за патници, бучавата во позадина е намалена за 3 до 5 db помеѓу 50 км / ч и 130 км / ч.

Дознајте повеќе за моделот и закажете тест возење во официјалниот салон на брендот DACIA како и прочитајте повеќе на следниот линк: https://www.dacia.mk/_STEPWAY_SANDERO/index.html

(ПР текст)

Економија

Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност направи измени на тарифникот, Предлог-одлуката е доставена до Владата

Објавено пред

Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност денеска одржа нова седница на која ја разгледа Анализата за оправданоста и исправноста на донесените одлуки на друштвата за осигурување, подготвена и доставена до Комисијата од страна на Агенцијата за супервизија на осигурувањето, како регулатор на работењето на осигурителниот пазар.

dobivaj vesti na viber

По разгледување на Анализата, а врз основа на наодите, Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност одржа седница и утврди потреба од измени на Тарифата за премии за осигурување и подготви Предлог-измени и дополнувања на Тарифата на премии со кои се доуредува член 3 во насока на заштита на корисниците, извести Министерството за финансии.

Предложените измени се насока на утврдување на опсег од 15% до 30% во кој друштвата за осигурување можат да го определат делот на премијата за вршење дејност на осигурување од автомобилска одговорност, а за секој износ на овие трошоци над 30% да побараат претходна согласност од Агенцијата за супервизија на осигурување. Ова значи враќање на цената на осигурувањето од автоодговорност на ниво од пред 25 април 2024 година.

Дополнително беше утврдено дека Комисијата најдоцна до 30 септември секоја година до Владата да доставува предлог за минимална и максимална стапка на техничка премија за осигурување за следната година.

Одлуката за донесување нова тарифа се заснова на Анализата на АСО со која се укажува дека на 23.04.2024 година, 11 друштва за осигурување кои вршат работи на осигурување во групата на неживотно осигурување доставиле известувања до Агенцијата за супервизија на осигурување за донесени одлуки на нивните органи на управување за зголемување на премиите за задолжително осигурување од АО, при што се повикуваат на одредбите од Тарифата на премии за осигурување од АО, објавена во „Службен весник на РМ“ бр. 191/2018, според кои одредби имаат можност самостојно да одлучат за висината на делот од премијата за спроведување на дејноста, односно т.н режиски додаток при одредувањето на крајната премија по договор за осигурување (член 3 од Тарифата). Притоа известувањата на друштвата до АСО не содржат финансиски анализи за изминати периоди, ниту пак конкретни проекции за очекуван развој на ризиците кои ги преземаат во осигурување. Единствен аргумент на кој се повикуваат друштвата за осигурување се растечките трошоци од работење, кои не се непосредно поврзани со настанување на ризиците, односно со настанатите и очекуваните штети, соопшти Министерството за финансии.

Дополнително, ставот на Комисијата е поткрепен со мислењето на АСО како регулатор дека ваквото постапување на Друштвата за осигурување влијае врз стабилноста, сигурноста и предвидливоста на функционирање на целиот систем на осигурување во насока на штета на осигурениците, односно сопствениците на моторни возила.

Предлог-одлуката што ја усвои Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност на денешната седница е доставена на усвојување до Владата на РС Македонија.

Состојбите на пазарот ќе се следат и во наредниот период и ќе се преземаат соодветни одлуки, врз основа на анализи и во еден отворен и транспарентен процес. Во врска со донесените одлуки од страна на осигурителните компании за зголемување на висината на бруто-премијата за осигурување од автомобилска одговорност во втората половина од април 2024 година, Министерството за финансии ја свика Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност која одржа седници на 26, 29 и 30 април и 02 мај 2024 година со цел да ги разгледа сите аспекти од носењето на овие одлуки, се додава во соопштението на Министерството за финансии.

Прикажи повеќе...

Економија

Ковачевски: Поддршката за домашните компании продолжува, СДСМ нема да се откаже од подобра и европска иднина за државата

Објавено пред

Претседателот на Социјалдемократскиот сојуз на Македонија, Димитар Ковачевски, денеска оствари средба со претседателот на Стопанската комора на Северозападна Македонија, Менди Ќура, и со членовите на комората, на која што се разговараше за ефектите од досегашните економски мерки, за идните мерки на СДСМ, како и за нивните предлози, за тоа што е потребно да се направи во следниот период за развој на приватниот сектор и економијата.

dobivaj vesti na viber

Ковачевски по средбата, во изјава за медиуми, речедека со сите стопански комори досега имало успешна соработка, потенцирајќи дека и во време на најтешки кризи се Владата предводена од СДСМ, носеше правилни мерки за заштита на економијата, ликвидноста на компаниите и стандардот на граѓаните.

„Во тоа време направивме девет пакети антикризни мерки, во кои што учествуваа секогаш и претставниците на Стопанските комори, вклучително и Стопанската комората на Северозападна Мкаедонија. На тој начин успеавме да спасиме 80.000 работни места во 20.000 компании. Подоцна продолживме со зголемување на минималната плата, за која што секогаш имаше поддршка од оваа комора меѓутоа и од другите, и до зголемување дојде и на просечната плата“, рече Ковачевски.

Во однос на поддршката за домашните компании, Ковачевски посочи дека тоа е еден од приоритети на СДСМ и дека преку Законот за финансиска поддршка на инвестиции, домашните компании за прв пат добија поддршка од држвата, која со новата четиригодишна програма на СДСМ и Коалицијата за европска иднина, ќе се зголеми.

„Во текот на изминатите години, како Влада имаме обезбедено 100 милиони евра финансиска поддршка за домашните компании. За наредниот четиригодишен мандат, планираме над 180 милиони евра, што ќе отвори нов циклус на инвестиции кај домашните компании“, рече Ковачевски.

На средбата, како што кажа Ковачевски, се разговарало и за клучните реформи во државата кои што се поврзани со евроатлантските интеграции на Северна Македонија, при што Ковачевски потенцираше дека СДСМ како партија не се откажува од интегрирањето на државата во ЕУ, согласно со преговарачката рамка која што е усвоена.

„Веќе оваа недела ќе биде усвоена реформската агенда која што е дел од Планот за раст на Западен Балкан, во кој што точно ќе бидат наведени реформите кои што ќе треба да се прават со цел да се повлекуваат траншите за Македонија. Тоа ќе бидат реформи во сите области од економијата, јавната администрација до правосудството и добрососедските односи“, истакна Ковачевски.

При тоа, Ковачевски потенцираше дека најголем дел од предлозите на Стопанската комора на Северо-западна Македонија, кои што беа дадени уште пред изборите, се веќе имплементирани во четиригодишната програма на СДСМ и Коалицијата за европска иднина.

„Значи тоа зголемување понатамошно на минималната плата, зголемување на просечната плата и секако поддршка нова на индустријата, особено на компании кои што се извозно ориентирани и определување на доволна сума на финансиски средства за капитални инвестиции во државата. Ние имаме предвидено 3,5 милијарди од кои што 2,7 милијарди се за инфраструктурни проекти во државата во наредниот четиригодишен период.Тука би го додал и земјоделството, предвидуваме поддршка во земјоделството во четиригодишниот период од 1,3 милијарди евра, што секако ќе значи зголемено производство на храна, зголемен извоз на храна и зголемен извоз на земјоделски производи“, исткана претседателот на СДСМ, Димитар Ковачевски.

Прикажи повеќе...

Економија

АСО: Владата преку измени на тарифникот да ги намали цените на полисите за задолжително осигурување од автомобилска одговорност

Објавено пред

Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО) ја охрабрува Владата, согласно своите законски надлежности, да ги заштити правата на осигурениците и преку измени во Тарифникот да ги намали цените на полисите за задолжително осигурување од автомобилска одговорност.

dobivaj vesti na viber

АСО како регулатор на пазарот на осигурување уште еднаш јавно информира дека е целосно неоправдан и без основа потегот со кој осигурителните компании ги зголемија цените на осигурувањето од задолжителна автомобилска одговорност.

Клучните аргументи против зголемување на цената се наведени во анализата што е доставена до надлежната комисија при Министерството за финансии.

Зголемувањето на цената на осигурувањето не е во функција на јакнење на заштитата на осигурениците. Напротив, како што се додава, ова зголемување на цените е само и исклучиво во функција на покривање на трошоците за оперативно работење на компаниите за осигурување.

Прикажи повеќе...

Најново

Свет4 часа

Полјачка на миса за Меди МекКан: „Јас сум Меди. Не сум лажга. Направете ДНК тест“

Родителите на Медлин МекКен вчера вечерта не беа на бдеењето одржано по повод 17-годишнината од исчезнувањето на девојчето. Меѓутоа, на...

Свет7 часа

Русија распиша потерница по Зеленски, се огласи Украина

Украинското Министерство за надворешни работи соопшти дека издавањето налог за апсење од страна на Русија за претседателот Володимир Зеленски е...

Свет10 часа

НАТО започна огромни вежби, за Русија: Тоа е подготовка за војна

Четиримесечните воени вежби на НАТО во близина на границите на Русија, наречени „Непоколеблив бранител“ се доказ дека алијансата се подготвува...

Топ12 часа

Три лица, меѓу кои и полицаец, осомничени за разбојништво и противправно лишување од слобода

Јавен обвинител од Основното јавно обвинителство Скопје донесе Наредба за спроведување истражна постапка против две лица кои како соизвршители се...

Македонија12 часа

Мицкоски: Очекувам ДУИ повторно да прави изборни нерегуларности, истураат и многу кеш во предизборието, затоа ја повикувам меѓународната заедница будно да го следи процесот

Ако ме прашувате за изборните нерегуларности кои што беа случај во првиот изборен круг, а за кои причина беше Демократската...

Топ12 часа

Уапсени крадци на автомобили – ги расклопувале за делови

Единицата за внатрешни работи Центар и Бит Пазар при СВР Скопје поднесе кривична пријава против Ш.Н.(68) од Липково, поради постоење...

Македонија12 часа

Владина делегација положи свежо цвеќе на гробот на Гоце Делчев – одбележана 121 годишнина од неговото загинување

Владина делегација предводена од министерката за одбрана Славјанка Петровска заедно со министерката за животна средина и просторно планирање Каја Шукова...

Регион14 часа

Тито почина пред 44 години. Дали беше херој или злосторник?

На денешен ден, пред 44 години, во Љубљана почина Јосип Броз Тито. Кој беше тој? Изгледа, за кого како. Кој...

Свет15 часа

Блинкен: Хамас е единствената пречка за прекин на огнот во Газа

Палестинското исламистичко движење Хамас останува „единствената пречка меѓу луѓето во Газа и прекинот на огнот“ со Израел, изјави вчера американскиот...

Македонија16 часа

Одбележување 121 година од смртта на Гоце Делчев

Во земјава денеска се одбележуваат 121 година од смртта на македонскиот револуционер и борец за слобода Гоце Делчев. По тој...

Топ1 ден

Две жртви во сообраќајката на патот Радовиш-Штип, уште едно лице повредено

Две лица загинаа на лице место во сообраќајната несреќа што се случи попладнево на магистралниот пат Радовиш-Штип. Во несреќата е...

Македонија1 ден

Куче паднало во шахта и ги изгризало каблите за интернет на две болници: ЦУК за невообичаената акција во Скопје

ЦУК информира за невообичаена и како што велат, специфична ситуација за решавање на итен случај на 112, кога куче паднало...

Регион1 ден

„Никогаш нема да ја заборавам бабата која стои, чека и го повторува името на внуката“: Мајорката која меѓу првите влезе во „Рибникар“

„Траума што се уште ја минувам и денес“, „Сигурна сум дека добро ќе се сеќаваме на тој кобен 3-ти мај,...

Македонија1 ден

„Поединци на Европскиот фронт избегаа од Али и се во секојдневна комуникација со Мицкоски“, рече Изет Меџити

Лидерот на Демократското движење и носител на Листата за пратеници во првата единица на коалицијата ВЛЕН, Изет Меџити изјави дека...

Македонија1 ден

„Дека ДУИ полнеле кутии на денот на изборите е докажано од суд“, кажа Мицкоски и повика на будност

Не се само информации тоа дека ДУИ полнеле кутии на денот на изборите, имаме и потврден случај тоа е во...

Македонија2 дена

Македонија најдобро рангирана меѓу државите од регионот според Индексот за слобода на медиумите

Репортери без граници денеска го објавија својот годишен извештај за слободата на медиумите во светот, според кој Македонија се наоѓа...

Македонија2 дена

„За избор на Владата нема двојно гласање (Бадентер), тоа не е предвидено ниту со Уставот, ниту со било каков договор или закон“, вели Демократскиот сојуз

Демократскиот сојуз ги потсетува партиите, посебно ДУИ, но и сите граѓани, дека соглано член 99 од Уставот на Република Македонија,...

Македонија2 дена

„ДКСК да покрене постапка против Битиќи, бара од фирмите на кои им исплаќал државна помош да гласаат за него“, вели ВМРО-ДПМНЕ

„ДКСК да покрене постапка против Битиќи, бара од фирмите на кои им исплаќал државна помош да гласаат за него, им...

Свет2 дена

Израелските медиуми ги објавија трите барања на шефот на Хамас за ослободување на заложниците

Лидерот на палестинската исламистичка организација Хамас во Појасот Газа, Јехја ал Синвар, и понатаму има три барања во преговарачката понуда...

Европа2 дена

(Видео) Украинците објавија снимка: Го уништивме рускиот систем Бук, не можеа да го изгаснат пожарот

Украинските сили за специјални операции тврдат дека го уништиле лансерот на рускиот противвоздушен ракетен систем Бук на линијата на фронтот...