Економија
KFC DELIVERY: Отсега бесплатна достава на највкусното пилешко до твојот дом

KFC Македонија, како лидер на македонскиот пазар кога станува збор за крцкаво пилешко, воведе сопствена достава на територијата на Скопје и Тетово. Со цел на сите љубители на пилешкото, на различни локации низ градот, да им се овозможи на лесен начин да дојдат до вкусните специјалитети, доставата ќе се врши бесплатно.
Процесот на достава е спроведен според познатите глобални стандарди на франшизата за контрола на квалитет, хигиена и безбедност на храната. Секој доставен оброк ги почитува главните принципи на брендот – свежо направено, брзо и безбедно доставено! Притоа, особено внимание е посветено на вопоставување минимален контакт во целиот процес, од подготовка до достава, што е особено важно во обидот за запазување на мерките за безбедност. За целите на доставата, компанијата обезбеди професионални возила кои ќе овозможат брза и сигурна испорака.
Од КФЦ велат дека лансирањето на сопствена достава е уште еден начин да дојдат поблиску до своите потрошувачи и да ги направат нивните специјалитети достапни за секого, во секое време, на секоја локација. “Нашата филозофија е на нашите гости да им понудиме вкусно и лесно решение за квалитетен оброк, како и брза и безбедна услуга. Со новата платформа за достава, која е целосно менаџирана од KFC тимот, омилените оброци ќе им бидат достапни на сите љубители на KFC до нивната адреса за просечно време од 30мин. Целиот тим работи на обезбедување врвна услуга според глобалните стандарди на франшизата, се со цел да им понудиме нова вредност на нашите гости и да бидеме поблиску до нив”.
Нарачките ќе се одвиваат онлајн, преку веб-страницата delivery.kfc-mk.com, која е практична и лесна за употреба и овозможува следење на статусот на нарачките, а за поголема флексибилност, ќе има можност за плаќање со кеш или картичка. На потрошувачите дополнително ќе им бидат понудени ексклузивни промоции кои ќе бидат достапни само преку овој канал, а за лојалните корисници се подготвуваат голем број на поволности.
КФЦ Македонија како еден од најиновативните брендови во државата уште еднаш покажа дека е во чекор со сите трендови и секогаш наоѓа начин да го одржи високиот стандард на работење и услужување. Посетете ја веб-страницата за нарачки на следниот линк и уживајте во вкусен и крцкав оброк од удобноста на вашиот дом.
ПР-текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Премиерот Мицкоски го посети логистичкиот центар на Лидл – инвестиција од 115 милиони евра

Премиерот Христијан Мицкоски денеска го посети Регионалниот дистрибутивен центар на Лидл Северна Македонија во Речица, Куманово, кој е во завршна фаза на изградба и се очекува да отпочне со работа во пролет 2026 година.
Инвестицијата е вредна 115 милиони евра, ќе овозможи отворање на 230 нови работни места, а во изградбата Лидл соработува со над 75 македонски компании.
Покрај премиерот Мицкоски на настанот присуствуваа и вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски, министерот за економија и труд Бесар Дурмиши и заменик министерот Марјан Ристески, директорот на Царинската управа Бобан Николовски, директорот на Агенцијата за храна и ветеринарство Оливер Миланов и градоначалникот на Куманово, Максим Димитриевски.
Милена Драгијска, извршна претставничка на Лидл, изрази благодарност за соработката со Владата, во кои, како што рече гледаат големи партнери.
„Овој логистички центар подразбира свежи производи за македонските потрошувачи во секоја продавница, секој ден. Ова е можност и за македонските производители да ги намалат трошоците, односно да ги складираат своите производи овде како централна локација, а дополнително ние располагаме со механизми за контрола на квалитет, бидејќи гарантираме за свежината и за квалитетот на производите“, изјави Драгијска.
Со површина од 170 000 м2 и оперативна површина од 63 000 м2, ова е најголемиот логистички центар во Северна Македонија. Преку иновативната технологија, стандардите на градба, енергетската ефикасност и начин на работа, со логистичкиот центар се поставуваат нови стандарди за логистичка инфраструктура во Северна Македонија.
Лидл е дел од групацијата „Шварц“, со седиште во Некарзулм, Германија, и е еден од водечките трговци на мало со храна во Германија и Европа. Лидл моментално управува со околу 12.600 продавници и повеќе од 230 дистрибутивни и логистички центри во 31 земја и вработува над 382.400 луѓе.
ПР
Економија
Мицкоски: Трговијата во индустријата е зголемена за 13-14 отсто во јули, споредено со истиот месец лани

Премиерот Христијан Мицкоски денеска одговарајќи на новинарско прашање во однос на тоа дека економијата се опоравува и какви се макроекономските показатели во индустријата, изјави:
„Државниот завод за статистика објави параметар вчера, во којшто вели дека трговијата во индустријата е зголемена за 13-14% во јули, споредено со истиот месец претходната година. И тоа е тренд кој што нѐ следи цела година, но она кое што за мене е забележливо, е фактот што таа трговија во индустријата, во делот на размена со странство е дури и повеќе зголемена, отколку трговијата во индустријата дома.
Кога зборувам повеќе надвор, зборувам за повеќе од 15% и тоа е единствен резултат во Европа каде што имаме толку силна, зголемена трговија во индустријата. И тоа е добар показател, бидејќи јули е првиот месец од третиот квартал. Во првиот квартал имавме 3,2% раст на БДП, во вториот квартал 3,4 иако номиналниот е 7,8. Очекувам во третиот и четвртиот квартал тој раст да продолжи до крајот на годината. Така што ова се сѐ индикатори коишто ние со години наназад, не сме биле ни блиску да ги постигнеме, а камо ли пак да ги коментираме.“
Економија
Дурмиши на „Бизнис Лидер“: Владата и стопанството се партнери во градење на модерна и одржлива економија

Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, денеска се обрати како почесен гостин на најголемата бизнис конференција во земјава – „Бизнис Лидер“, која ги обединува најуспешните претприемачи, визионери и компании што ја движат македонската економија напред.
Во своето обраќање, министерот истакна дека оваа конференција претставува симбол на волјата, капацитетот и одговорноста за зајакнување на темелите на економијата и за создавање подобра иднина за граѓаните.
„Нашата визија е јасна – Македонија да стане зелена, дигитална и иновативна економија, со силно претприемништво и со култура на иновации во секоја компанија. Само преку партнерство помеѓу јавниот и приватниот сектор можеме да обезбедиме стабилен раст, нови работни места и подобар животен стандард за сите граѓани“, рече Дурмиши.