Економија
Продажбата на „бентли“ и „ламборџини“ вртоглаво расте бидејќи на богатите им е досадно

Ако продажбата на автомобили минатата година поради затворање на фабрики и други нарушувања предизвикани од пандемијата претрпе штети, продажбата на луксузни автомобили, како што се „ферари“, „бентли“ и „ламборџини“, доживеа огромен раст кон крајот на 2020 година.
„Јас се занимавам со овој бизнис 40 години и никогаш не сум го видел ова“, рече Брајан Милер, претседател на „Менхетен моторс“, претставник на ултра луксузни брендови.
Во САД, вкупната продажба на патнички автомобили падна за 10% минатата година во однос на 2019 година. Дури и кога продажбата на автомобили нагло закрепна во четвртиот квартал, таа го достигна само нивото на четвртиот квартал од 2019 година, изјави Тајсон Џомини.
Сепак, продажбата на автомобили кои чинеа над 80.000 американски долари беше речиси двојно поголема во четвртиот квартал од минатата година. И тоа за автомобили кои чинат повеќе од 100.000 американски долари, продажбата во САД се зголеми за 63% во истиот квартал, рече Џомини.
Рапидно растечкиот пазар одигра голема улога, рече тој. И бидејќи богатите не можеа да трошат пари на патувања, многумина се свртеа кон луксузни добра, како што се скапи автомобили.
Клиентите често ги нарачуваат овие автомобили според точните спецификации и ги чекаат со месеци, рече Милер. Но, честопати продавачите чуваат на залиха дел од автомобилите за да ги продадат на оние кои сакаат уште истиот ден да се возат со нивниот нов „ролс-ројс“ или „ламборџини“ . Тоа во моментов едноставно не е можно, рече тој. Не е можно да се чуваат автомобили во складиште.
Милер растечкиот бум делумно им го препишува на луѓето кои немаат многу активности и одговорности поради пандемијата со Ковид-19, па затоа тие поминуваат време гледајќи во скапи автомобили преку интернет.
Една од најзначајните работи во врска со растот на продажбата, рече Џомини, е тоа што клиентите се претежно млади луѓе.
„Богатите милениумци кои работат во ИТ во Остин сега се големи клиенти“, рече тој.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Mint Visa не е само картичка, тоа е „да“ кога другите ти велат „подоцна“

Во свет каде што сè е итно, а парите секогаш „на пат“, Mint Visa е тука – веднаш.
Со неа не чекаш зелено светло. Го стартуваш сам.
🔓 Од 3.000 до 300.000 денари – достапни кога ќе ти затребаат.
📲 Цел процес дигитален, преку One ID. Без шалтери. Без нервоза.
🧾 Без непотребни документи. Со јасни услови.
Со Mint Visa, не прашуваш дали можеш – знаеш дека можеш.
• Купуваш онлајн без нервоза.
• Резервираш патување без дилема.
• Плаќаш било каде – без објаснувања.
Во Mint Credit не глумиме магија.
Ние сме тука да направиме парите да работат за тебе – не обратно.
Mint Visa е нашиот најнов начин да ти кажеме:
Животот не треба да се одложува. Ни твоите планови.
Аплицирај денес. Јави се на 📞 15 107, или директно преку платформата на Mint Credit.
ПР
Економија
Исплатени 177.533.000 денари кон 1.636 лица за предадени јагне и јаре

Денеска се исплатија 177.533.000 денари кон 1.636 лица, соопшти Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство за развојот на сточарството во Македонија.
Реализирана е исплата на дополнителни директни плаќања од подмерки 2.8 и 2.10 за предадено јагне и/или јаре од Програмата за финансиска поддршка во земјоделството за 2024 година.
Корисници на оваа подмерка се земјоделски стопанства одгледувачи на овци и кози и се корисници од подмерка 2.8 и 2.10 кои имаат предадено јагне и/или јаре во регистриран кланичен капацитет во период од 26 декември 2023 година до 25 декември 2024 година.
Економија
Николоски потпиша договор за грант-средства со Европската банка за обнова во висина од 350 илјaди евра

Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски го потпиша Договорот за грант средства со Европската банка за обнова и развој во висина од 350 илјaди евра наменети за техничка помош за изработка на Национална стратегија за полнење електрични возила и инфраструктура, извести Министерството за транспорт.
„Националната стратегија за полнење на електрични возила и инфраструктура, прва од овој вид во Македонија, ќе овозможи стратешки пристап кон развојот на патната инфраструктура за поддршка на воведувањето на електрични возила во патната мрежа.
Во овој момент во тек е постапката за избор на Консултант (се очекува крај на јули, почеток на август да се избере) кој ќе има задача во две фази да креира:
Подготовка на Стратегија за електрични возила; Акциски план со приоритетни активности и рокови кои треба да бидат одобрени од Владата, преку Министерството за транспорт и Европската банка за обнова и развој.
Покрај Консултанот, во изработката на Статегијата и Акцискиот план ќе бидат вклучени домашни и меѓународни експерти од области на експертиза за електрични возила, енергетската ефикасност, транспортот и екологијата“, се додава во соопштението.