Економија
Халкбанк: Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина

Успешната приказна на брендот Халкбанк АД Скопје, која започна на нашиот пазар пред 10 години, уште од првиот ден во центарот на своето работење ги става луѓето. Важноста на луѓето како основно јадро во целокупното дејствување, но и во значењето на името на банката продолжува и натаму.
Во годината во која го одбележува овој значаен јубилеј, Халкбанк повторно го насочува вниманието кон луѓето, овој пат претставени преку десет херои од нашето општество што со своите ентузијазам, мотивација, храброст, дејствување, успех и верба во себе успешно чекорат по патот кон остварувањето на своите соништа.
Кампањата со која банката го прославува својот роденден на македонскиот пазар, како носечка порака ја има довербата во луѓето и во иднината, изразени преку охрабрувачкиот слоган „Иднината е светла“ и промовирањето и поддршката на 10-те централни ликови во кампањата.
Марко, Илина, Фејми, Лина, Александра, Ката, Јована, Софија, Горјан и Дрита се главните протагонисти што во оваа пригода ја раскажуваат својата приказна. Тие, всушност, симболично ги претставуваат и вредностите и верувањата зад кои стои Халкбанк како бренд.
„Можеби малку невообичаено славиме 10-годишен јубилеј на овој пазар, но наместо да се осврнуваме кон тоа што сè направивме, развивме и постигнавме во изминатите години, ние фокусот за јубилејот го насочивме кон славење на ЛУЃЕТО и на нивните достигнувања. Избравме десетмина вистински ХЕРОИ, кои доаѓаат од различни области значајни за нашето општество: спортот, екологијата, културата, иновациите, општествениот активизам, претприемништвото и едукацијата, а кои на некој начин се репрезент и за нашето дејствување и за вредностите што ги одржуваме во корпоративната култура. Сакаме да истакнеме дека постоиме, работиме и растеме заедно со луѓето околу нас. Кампањата го сублимира сето она зад кое стоиме уште од почетокот на нашето дејствување во Македонија – ние сме финансиска институција водена од луѓе за луѓето, институција што во средиштето на своето работење нè има сите нас, нашите потреби и желби, како и добросостојбата на окружувањето и општеството во кое живееме. Само така може да обезбедиме одржлива иднина за нас и за средината во која дејствуваме“, изјави Главниот извршен директор на Халкбанк АД Скопје, Билал Суџубаши.
Халкбанк најавува многубројни активности како дел од кампањата „Иднината е светла“.
Преку нив ќе имаме можност подобро да ги запознаеме десеттемина носители на кампањата, да дознаеме што е она што нив ги мотивирало за да ги постигнат исклучителните успеси и што ќе ги мотивира и натаму.
Освен ТВ-рекламата, подготвен е и серијал од видеа со секој од протагонистите, интервјуа, како и разни активности на социјалните мрежи.
Преку нив, банката ќе се обиде и да ја инспирира, да ја охрабри и да ја мотивира јавноста да презема слични позитивни движења за заедничка подобра иднина.
Следува кратко претставување на хероите што се дел од кампањата на Халкбанк:
Марко Пејчиновски – познат како чудото од дете, кое го преплива Охридското Езеро во 2018 година.
Илина Арсова – уметница и планинарка, која успеа да се искачи и на врвот Монт Еверест.
Фејми Даут – наградениот и признаен на светско ниво директор на фотографија на филмот „Медена земја“.
Лина Ѓорческа – најуспешната тенисерка во земјата, која настапува и постигнува резултати на светските турнири.
Александра Блажевска – наставничка во основно училиште прогласена за наставничка на годината.
Катарина (Ката) Георгиевска – сопственик на ранч и активист за развој на руралниот туризам.
Јована Трајчева – млада и успешна пијанистка.
Софија Дацева – млада иноваторка, добитничка на наградата „Зелена идеја“.
Горјан Јовановски – еко-активист, иноватор и креатор на апликацијата „Мој воздух“.
Дрита Ислами – една од најдобрите олимпски атлетичарки во земјата.
Следете ги нивните инспиративни приказни преточени во кампањата на Халкбанк АД Скопје и уживајте.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Бојковска: Нашата политика на дејствување се движи во правилна насока, само оперативниот план за вработување се однесува на 65% од младите до 29 години

На денешната трибина на тема „Како политиките на ВМРО-ДПМНЕ ја подобрија положбата на младите во Македонија во првата година од владеење?“ учествуваше пратеничката од ВМРО-ДПМНЕ, Драгана Бојковска.
Бојковска на самиот почеток истакна дека младите имаат поддршка во процесите на носење на одлуките и дека политиката на ВМРО-ДПМНЕ како власт се движи во правилна насока.
„Морам дека кажам дека како ВМРО-ДПМНЕ младите имаат поддршка во процесите на носење на одлуките, бидејќи заедно со Унијата на млади сили направивме и низа на мерки во коишто бевме во дослух со младите односно беа организирани каравани насекаде низ Македонија се со цел да се слушнат потребите на младите во секој еден дел од државата. Нашата политика на дејствување оди во правилна насока и сега кога Власта ја презема ВМРО-ДПМНЕ мислам дека уште позасилено треба да работиме на истото, со уште позасилено темпо ќе работиме во таа насока да останеме во чекор со младите, една од мерките всушност беше и оперативниот план за вработување и една од приоритетните мерки во коишто беа истакнати три области во коишто младите треба да бидат центар и фокус на носење на политиките, тоа се образованието, вработувањето и обезбедувањето на Дом за млади“, објасни Бојковска.
Пратеничката исто така истакна дека сега условите за вработување на младите луѓе се многу подобри за разлика од претходно.
„Освен што се дава суштинска поддршка на младите претприемачи за да се поттикне вработувањето на младите луѓе во Македонија, со оперативниот план кој се однесува над 65% на млади луѓе до 29 години, за разлика од тоа во претходната власт особено младите луѓе се сеќаваат за оној скандалозен Фонт за иновации каде што сведочевме на проневерени средства од 3 милиони евра, и мислам дека со тоа што младите го гледаа и сведочеа ја казнија тогашната власт, сега ситуацијата е многу поинаква, се вреднуваат суштинските претприемачки бизнис планови, и ќе биде процесот многу транспарентен многу отворен за младите се со цел да ја погодиме суштината, а тоа е да го подобриме вработувањето на младите луѓе“, рече Бојковска.
Uncategorized
(Видео) Попов: Јавните повици за младите сега се достапни за сите, нема веќе „прв дојден прв услужен“

Сергеј Попов, претседател на УМС на ВМРО-ДПМНЕ и пратеник во Собранието беше дел од денешната трибина „Како политиките на ВМРО-ДПМНЕ ја подобрија положбата на младите во Македонија во првата година од владеење?“. Попов се осврна на Оперативниот план на Владата и истакна дека довербата на младите да имаат интеракција е зголемена, за разлика од претходната власт кога имаше принцип на ‘Прв дојден, прв услужен’.
„Оперативниот план би го гледал низ две призми. Едната е онаа на Владата, а тоа е дека гледаме Владата е посветена и Оперативниот план го наменила за младите луѓе во Република Македонија. Вториот момент е заинтересираноста на младите да аплицираат и да го користат тој Оперативен план и мерките кои доаѓаат од тој Оперативен план. Ја гледам довербата кај младите луѓе што ја имаат кон државата, односно довербата на секој млад човек да се впушти во една таква интеракција со државата“, вели Попов.
Тој истакна дека за време на претходната власт во земјава, постоеле тие мерки за самовработување, но разликата од оваа Влада и претходната е тоа што повиците не биле достапни до сите навреме, и според него, тоа е она што ја создало недовербата кај младите.
„Нема веќе прв дојден прв услужен, па да си јават тие на своите партиски другари дека утре сабајле во 8 почнува пријавувањето, па да се нацртаат сите спремни со документите, а останатите коишто едноставно не можеле да знаат дека тој ден ќе има јавен повик, да немаат време да ги спремат документите, и врз основа на она прв дојден прв услужен па сите да знаеме кај кого ќе завршат сите средства“, кажа Попов.
Економија
Милев: Владата се грижи за сите млади, подеднакво, мерката 250 евра ваучер за електронски уред е за сите студенти и на државните и на приватните универзитети

Филип Милев, претседател на УМС – Неготино, беше дел од трибината „Како политиките на ВМРО-ДПМНЕ ја подобрија положбата на младите во Македонија во првата година од владеење?“. Милев се осврна на реконструкцијата на студентските домови од страна на Владата, и напомена дека се работи на цела територија на Македонија, а не само во главниот град. Според него, Владата на ВМРО-ДПМНЕ се грижи за младите, со цел да им обезбеди подобри услови, особено во текот на нивното студирање, а во контекст на ова дополни и дека сите студенти, без разлика дали студираат на државен или приватен универзитет ќе бидат опфатени со мерката за 250 евра ваучер за електронски уред.
„Сега немаме празни зборови, и тоа може да го прогледаме низ чекорите кои ги презема сегашната Влада предводена од ВМРО-ДПМНЕ. Тука можеме да ги напоменеме, предвиденото комплетно реконструирање на студентски домови низ цела држава. Тоа се нешто над 18 милиони евра за комплетна реконструкција за државен студентски дом „Стив Наумов“, државен дом „Кузман Јосифовски Питу“, кое буквално беше едно празно ветување на претходната влада, не успеа за седум години буквално да закои една шајка“ кажа Милев.
Според него, Владата успеа за една година да постигне големи резултати во овој дел, а веќе следната година ќе се очекува студентските домови да ги отворат вратите за првите студенти по реконструкциите.
„Веќе следната академска година да дочекаме да тие да бидат отворени и да ги примат првите студенти. Тоа значи комплетно два нови студентски домови, комплетно реновирани со европски стандарди и европски услови. Тоа е нешто што државата може да му го понуди на студентот кој стварно сака да студира тука, да се гради и да се развива тука“, истакна Милев.
Милев додаде дека реконструкцијата нема да се одвива само во студентски домови во главниот град, туку и во другите градови, бидејќи се работи на подобрување на стандардите за млади на територија на целата држава подеднакво.
„Младите треба да се развиваат низ цела држава, а не само во Скопје. Тука се и Штип, како после Скопје може да го наречеме голем универзитетски град, како и Битола. Има предвидено изградба на нов медицински универзитет во Штип, исто во склоп на тоа е предвиден и студентски дом, со тоа што гледаме дека некој стварно се грижи за младите, и некој стварно работи за младите на територија на цела Македонија“, рече Милев.
Милев се осврна и на ваучерите кои Владата ги наменува за млади до 29 години, без разлика дали тоа се студенти на државните или приватните универзитети во земјава.
„Треба да се донеси некаде во октомври месец да почне со реализација и со користење на младите. Тоа е 250 евра ваучер за секој студент до 29 години. Предвидено е како ваучер за технолошко помагало, таблет или лаптоп, кои мислам дека и те како ќе придонесат за дополнително едуцирање на студентите и полесен пристап на информации“, заклучи Милев.