Македонија
(Видео) Вчера казнети 170 пијани и 556 возачи што возеле пребрзо
МВР и РСБСП продолжуваат со едукативни, сообраќајно превентивни активности во рамките на „Летната кампања 2021“ , но истовремено продолжуваат и засилените контроли на сообраќајната полиција, се со цел безбедно лето и помалку настрадани лица на улиците и патиштата.
„Летна кампања 2021“ се реализира под мотото„ Вози одморен“ и целта на МВР и РСБСП е да ги потсетат возачите на влијанието на заморот и високите летни температури на способноста за управување на моторно возило.
Статистичките податоци покажуваат дека во летниот период се зголемува бројот на сообраќајни незгоди, а од нив голем дел се последица на заморот. Водејќи се од тоа, МВР и РСБСП преку едукативни материјали и преку дистрибуција на вода, ваучери за кафе, маици и друг едукативен материјал и преку едукативни разговори и советување ги потсетуваат возачите да не ги преценуваат своите возачки способности, да не си поставуваат нереални цели во патувањето (како на пример: во 8.00 часот треба да бидам на плажа, за 6 часа стигнав до целта, јас можам да возам 10 часа без паузи, итн.) туку напротив да патуваат одморени, наспиени и да одмараат веднаш штом ги почувствуваат првите знаци на замор.
Брзото возење и возењето под дејство на алкохол исто така се во групата на главни причинители на сообраќајни незгоди со сериозни и фатални последици и токму затоа во рамките на Летната кампања 2021, МВР и РСБСП посветуваат големо внимание на овие ризик фактори.
„Да се управува моторно возило под дејство на алкохол е незаконска и крајно неодговорна работа, спротивна на сите општествени вредности, спротивно на хуманите вредности кои секој човек треба да ги почитува и негува, бидејки така се загрозува животот и здравјето на сите учесници во сообраќајот. РСБСП како институција чии надлежности се генерално во областа на превенцијата, постојано укажува на ризикот на кој се изложува еден возач доколку управува моторно возило под дејство на алкохол. Со помош на таканаречени „Пијани наочари“ , кои симулираат перцепција на лице под дејство на алкохол, се обидуваме да им укажеме на возачите за тоа какви се нивните физички способности кога консумираат алкохол и колку е опасно да се учествува во сообраќај под дејство на алкохол. Пораката која РСБСП и МВР ја упатуваат денес од Куманово е: „ Во сообраќајот нема место за возачи кои возат брзо и под дејство на алкохол!“ истакна Гордана Кожуваровска,претседател на РСБСП.
И репресивните мерки на МВР се насочени најмногу токму кон возачите кои возат брзо и/или под дејство на алкохол.
„Нула толеранција за лица кои возат под дејство на алкохол. Нула толеранција за возачите кои возат брзо и агресивно. Нула толеранција за сите учесници во сообраќајот кои грубо и неодговорно ги прекршуваат сообраќајните правила и прописи. Нашата цел е заштита на животот и здравјето на сите учесници во сообраќајот, граѓаните тоа го знаат, го препознаваат и ги поддржуваат нашите активности, затоа што тоа е за општото добро на сите. Вчера на територијата на СВР Куманово санкционирани се 26 возачи под дејство на алкохол и 69 возачи кои ги прекршувале правилата за ограничување на брзината. На цела територија на државата санкционирани се 170 возачи кои возеле под дејство на алкохол и 556 возачи кои возеле пребрзо.
Повторно апелираме до сите учесници во сообраќајот, да демонстрираат повисоко ниво на лична одговорност и да дадат свој личен придонес за побезбеден сообраќај и за помалку настрадани лица на улиците и патиштата во Република Северна Македонија. Единствено преку повисоко ниво на дисциплина и одговорност на секој учесник во сообраќајот поединечно, ќе го направиме сообраќајот побезбеден за сите. Акцијата за нула толеранција за возачи под дејство на алкохол, и нула толеранција за оние кои возат брзо и агресивно, продолжува“ рече портпаролот на МВР Тони Ангеловски.
#ВОЗИОДГОВОРНО!
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Магла на патните правци Страцин–Куманово и Дебар–Струга, сообраќајот се одвива во зимски услови
Сообраќајот на патниот правец Р 2138 од средно Водно до св. Пантелејмон од 11.00ч. е нормализиран.
Сообраќајот на државните патишта се одвива во зимски услови, по наместа влажни коловози. Намалена видливост поради појава на магла до 50 метри има на патните правци Страцин – Куманово и Дебар – Струга.
Од 15.11.2024 година започна законската обврска за задолжително поседување на зимска опрема во возилата, без оглед на моменталната временска состојба. Оваа обврска ќе трае до 15.03.2025 година.
Интензитетот на сообраќај на патните правци надвор од градските средини е умерен. На граничните премини од македонска страна нема подолги задржувања за влез и излез од државата.
АМСМ препорачува прилагодена брзина на движење, почитување на поставената сообраќајна сигнализација и внимателно управување со возилата, особено на патиштата низ котлините, речните долини и клисурите, каде има можност од појава на одрони. Ова посебно се однесува за делниците Катланово – Велес, Маврово – Дебар – Струга, Виница – Берово и Кочани – Делчево.
Македонија
Без парно греење останаа повеќе делови од Скопје
Ново Лисиче, Аеродром, Кисела Вода, Капиштец утрово се без парно греење.
Од ЕСМ Снабдување со топлина информираа дека поради зголемени загуби на вода во топлификациската мрежа е намалена испораката на топлинска енергија.
„Екипите на Дистрибуција на топлина се на терен и активно работат на изолирање на проблемот, со цел воспоставување стабилен хидрауличен режим во системот и нормализација на снабдувањето со топлинска енергија. Се користат сите расположливи ресурси, а екипите преземаат засилени мерки и вложуваат максимални напори за што побрзо воспоставување на редовно снабдување со топлина до потрошувачите“, информираат од ЕСМ.
Македонија
Партијата Левица предложи ограничување на патните трошоци на пратениците
Левица предлага конечно ограничување на патните трошоци на пратениците – ова го истакна на денешната прес-конференција пратеникот и портпарол на пртијат Левица, Амар Мециновиќ.
– Како анти-естаблишмент партија, бараме кратење на овие функционерски привилегии, почнувајќи со ограничување на сумите за патни трошоци на пратениците. Ние не земаме, ниту ќе земаме патни трошоци и сметаме дека е неопходно мнозинството да усвои рационален закон за нивно ограничување. Имено, познато е дека патните трошоци се злоупотребуваат од страна на функционерите, што создава неверојатна фрустрација кај народот. Нашиот предлог е патните трошоци да се пресметуваат спрема пазарната цена на 6,5 литри гориво на секои 100 километри изминати. Сметаме дека ова е далеку пореално и рационално решение, кое ќе биде прифатливо за целиот парламент, а ќе стави крај на астрономските суми кои пратениците ги земаат од државниот буџет – појасни Мециновиќ на прес-конференцијата.
Тој додаде дека за Левица одговара и нивното целосно укинување, но за да биде прифатливо за мнозинството, го предлагаат во оваа форма. Во услови кога животот на граѓаните е сè полош, а Македонија една од најсиромашните држави во Европа, неодговорното однесување на функционерите и нивното привилегирање во недоглед е недозволиво.
– Само Левица се бори за интересите на народот и против самоволието и привилегирањето на функционерите. Ние ќе продолжиме да бидеме гласот на оние кои се вон институциите, а да го прекинеме самоволието на функционерите – потенцираше тој.
Мециновиќ истакна дека Левица продолжува да се бори за праведност, еднаквост и прераспределба и дека ова е само една од многуте чекори во нашата борба за правичен систем кој ќе работи за доброто на сите граѓани, а не само за малкумина.
– Пратениците од другите партии сега земаат пари за амортизација, за патарини, земаат пари како да возат на керозин, а не на бензин. Ние не земаме патни трошоци, не затоа што сме будали, туку затоа што сметаме дека платите на функционерите се доволно големи за да ги покријат овие трошоци, а знаеме дека мнозинството нема да го прифати, доколку ја предложиме измената којашто ја предложивме во минатиот мандат, кога баравме надоместокот да го изедначиме со една автобуска карта. Но бидејќи знаеме дека мнозинството повторно нема да го прифати тој предлог, ние нудиме рационално и прифатливо решение – рече Мециновиќ.
– Во овој момент многу пратеници креативно и вешто постапуваат, па пола година земаат патни трошоци, а пола година земаат кирија. Зошто? За, всушност, кога ќе дојдат пресметките за патни трошоци да не се најдат во оние топ пет – топ десет функционери со наплатени патни трошоци, така што овој закон не се однесува на кириите, туку на патните трошоци – образложи портпаролот Мециновиќ, одговарајќи на новинарско прашање.
– Од пратеничката група на Левица никој не користи надоместоци за патни трошоци, ниту пак за кирии, иако имаме пратеници и од Гевгелија и од Струга, коишто се на екстремите на Македонија, од каде, всушност, пратениците земаат и по 800.000 денари за патни трошоци. Нашите пратеници си плаќаат сами кирија во Скопје, од својата пратеничка плата – дополни Мециновиќ.
– Нашите колеги пратеници повеќе се вреѓаат кога ги напаѓаме за патни трошоци, отколку кога ќе им кажеме дека се слуги на олигархијата. Со нив не комуницираме директно, комуницираме преку јавноста, бидејќи на овие функционери им треба јавен притисок, а не некое рационално молење со нив. Само преку јавен притисок и артикулирање на оваа тема, може да се постигне некој ефект – поентираше Мециновиќ од Левица.