Економија
Горан Михајловски: „Халк осигурување“ АД Скопје ја постигна целта предвидена во 2021 година
Горан Михајловски, директор на Секторот за осигурување и маркетинг во Халк Осигурување АД Скопје, неодамна ги сподели и ги заокружи постигнатите цели што беа таргет на компанијата за изминатата 2021 година. Како поддржувач на економскиот развој на Северна Македонија и на регионот, ја истакна својата комплетна поддршка за осигурувањето во нашата земја.
Господине Михајловски, како директор на Секторот за прием во осигурување и маркетинг во Халк Осигурување АД Скопје, дали сте задоволен со успесите и дали ја постигнавте целта што ја имавте поставено за 2021 година?
Со преземањето и ребрендирањето на Халк Осигурување АД Скопје во 2019 година и тогашниот капацитет на полисирана премија од само 5,6 милиони евра, во период од две години со континуиран раст од повеќе од 50 % на годишно ниво, полисираната премија ја зголемивме на 13,3 милиони евра. Целта ни беше во 2021 година, со одлучни чекори, да го трасираме патот кон компанија што цврсто го освојува осигурителниот пазар со широка палета на конкурентни, перманентни, стабилни осигурителни производи, наменети и креирани според барањата на клиентите.
Вашето мото како компанија „Најсигурни со нас“ е и основа на вашето работење – оттука и вашите продукти што ги нуди Халк Осигурување АД Скопје. Може ли подетално да ни објасните што вклучува палетата на продукти што ги нуди вашата компанија?
Халк Осигурување АД Скопје, со сите показатели во работењето, се потврди дека е сериозен, стабилен и лојален партнер на граѓаните, стопанството и, генерално, на целото општество во нашата земја. Располагаме со голема палета на производи што опфаќаат различни типови осигурување и нивна комбинација, како што се пакети на осигурување наменети за одредени потреби и за одредени целни групи, и тоа: доброволно приватно здравствено осигурување, осигурување имот и домаќинства, автомобилска одговорност, осигурување од незгода, каско-осигурување, патничко осигурување, осигурување општа и професионална одговорност и многу други. Нашата цел е да развиеме продукти што ќе одговорат на сите потреби на граѓаните и на стопанството.
Која е улогата на вашата полиса „Доброволно приватно здравствено осигурување“?
Како посебен производ за здравствена заштита, кој директно ги засега луѓето и животот, го создадовме пакетот „Доброволно приватно здравствено осигурување“. Оваа полиса е меѓу нашите приоритетни цели како компанија ориентирана кон луѓето. Како дел од осигурителниот пазар, сакавме да покажеме дека стоиме зад секој граѓанин
подготвувајќи специјални кампањи и пакети за потребата што се бара поради распространетата свест за „Здравјето е поважно од сè“ во општеството заедно со пандемијата.
Дополнително, полисата „Доброволно приватно здравствено осигурување“ со својата содржина и своите сегменти на покритија ја подготвивме имајќи ја предвид кризата предизвикана од КОВИД-19, која го зафати светот, од перспектива на осигурител во однос на заштитата и подобрувањето на здравјето на луѓето.
Пандемијата придонесе свеста во општеството да добие еден поинаков и посложен изглед, а со тоа и поинаков пристап до здравствените услуги, и укажа на предноста на полисите за приватно здравствено осигурување.
Господине Михајловски, што точно покрива оваа полиса земајќи предвид дека изминатиот месец беше посветен на женското здравје, додека, пак, овој месец, познат како #Movembar, е посветен на машкото здравје?
Ова е убав момент да се спомене дека ноември е месец на машкото здравје! Иако не треба да постои генерално месец за здравје! Велиме „Здравјето е пред сè“, а мислам дека не преземаме доволно одговорност за него. Кога станува збор за машкото здравје, премногу мажи не зборуваат за тоа и не преземаат ништо. Овој ноември приклучете се на движењето #Movember и подигнете ја свеста за редовни здравствени прегледи. Доброволното приватно здравствено осигурување на Халк Осигурување обезбедува повисок стандард на здравствените услуги. Ја препорачуваме нашата полиса за да се ослободиме од стравот дека нема да бидеме неподготвени за болести што ќе бараат високи трошоци, амбулантски или болнички третман во услови на индивидуален, локален или глобален здравствен проблем што денес ненадејно може да се појави. Секако, тука спаѓа и квалитетното лекување.
Која е целта за 2022 година на Халк Осигурување АД Скопје?
Целта на нашата компанија во иднина е развој на постојните продукти. Работиме на проширување на услугите што ги нудиме, а кои, пред сè, ќе му служат на општеството и ќе му овозможат побезбеден и постабилен живот на секое поле.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
ЏАМБО пристигнува во Гевгелија: Нова голема инвестиција во локалната економија и реализација на ветената експанзија
Европскиот реномиран бренд ЏАМБО (JUMBO) продолжува со успешна реализација на својата долгорочна стратегија за интензивен развој и пошироко позиционирање на македонскиот пазар. Оваа сабота, 13 декември 2025 година, компанијата пишува ново поглавје во својата деловна приказна со свеченото отворање на својот нов, најсовремен маркет во Гевгелија, сместен во рамките на новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“. Оваа значајна инвестиција доаѓа како природен и логичен след на исклучително успешните деловни приказни кои компанијата веќе ги изгради во Скопје, Тетово и Битола, и претставува директно исполнување на ветувањата дадени пред македонските потрошувачи за континуирано проширување на модерната продажна мрежа низ целата територија на државата.
Пристигнувањето на ЏАМБО во јужниот регион на земјава има многу пошироко значење од самото збогатување на трговската понуда во градот. Со овој стратешки потег, компанијата јасно ја потврдува својата цврста позиција на сериозен странски инвеститор кој верува во потенцијалот на домашниот пазар и активно вложува во неговиот напредок. Како докажана општествено одговорна компанија, ЏАМБО со оваа инвестиција директно ја стимулира локалната економија и влијае врз подобрување на животниот стандард.

Отворањето на новиот објект значи и отворање на нови работни места, со што компанијата создава нови професионални можности и стабилни кариери за жителите на Гевгелија, потврдувајќи ја својата грижа за заедницата во која делува. Дополнително, новиот ЏАМБО маркет е проектиран со визија да функционира како силен регионален магнет кој ќе привлекува купувачи не само од градот, туку и од пошироката околина и соседството, со што значително ќе се зголеми економскиот проток и ќе се зајакне статусот на Гевгелија како клучна трговска дестинација во регионот.

Новиот продажен простор, кој се простира на импресивна површина од 3.000 метри квадратни, е дизајниран и уреден според највисоките светски стандарди за да понуди врвно шопинг искуство и да прерасне во новата омилена дестинација за целото семејство. Посетителите ќе имаат ексклузивен пристап до богат асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи играчки, декорации, производи за домот и сезонски изненадувања.
Концептот на маркетот доследно го следи препознатливиот корпоративен идентитет и популарниот слоган на брендот „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“, нудејќи креативни решенија и радост за секој дом.
Како посебна новина и значајна додадена вредност за купувачите во Гевгелија, во рамките на овој маркет интегриран е и широко препознатлив асортиман од брендот ВЕРО, кој е внимателно селектиран да го задоволи сечиј вкус. Оваа стратешка синергија на двата силни бренда им овозможува на потрошувачите уникатна привилегија, да ги задоволат сите потреби за домаќинството и семејството на едно место, штедејќи драгоцено време и уживајќи во квалитетот на докажаните производи.
По повод ова големо отворање, Петар Денковски, генерален директор на ЏАМБО маркетите во Македонија, ја истакна важноста на овој момент за компанијата и заедницата. Тој нагласи дека пристигнувањето во Гевгелија е моментот кога долгорочните стратешки планови стануваат
реалност и претставува важен чекор во стратегијата на компанијата да биде поблиску до своите потрошувачи. Според Денковски, успехот на компанијата не се мери само преку ширењето на квадратурата на маркетите, туку првенствено преку конкретниот придонес кон општеството и заедницата. Тој изрази гордост што преку оваа капитална инвестиција, компанијата директно влијае на развојот на локалната заедница преку отворање на нови работни места, инвестирање во човечкиот потенцијал и создавање на нов економски импулс кој ќе го раздвижи целиот регион. Денковски порача дека динамиката на развој на компанијата нема да запре тука и со задоволство најави дека успешната експанзија ќе продолжи и во текот на следната година со планираното отворање на нов, современ маркет во Струмица, со што ќе се заокружи присутноста на брендот во овој дел од државата.
Свеченото отворање на новиот ЏАМБО маркет е закажано точно на пладне, во 12:00 часот, на 13 декември 2025 година, паралелно со отворањето на „Gevgelija Mall“.
Компанијата ги поканува сите граѓани да бидат дел од овој настан, каде ги очекува целодневна семејна атмосфера исполнета со богата забавна програма. За најмладите се подготвени специјални изненадувања, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, со цел денот на отворањето да прерасне во вистински празник и незаборавно доживување за целиот град.
ПР
Економија
Америка го продолжи рокот за купување странски средства на рускиот „Лукоил“
Соединетите Американски Држави го продолжија рокот за завршување на преговорите за купување странски средства на руската нафтена компанија „Лукоил“ до 17 јануари, објави Министерството за финансии.
Според општата дозвола на Канцеларијата за контрола на странските средства (OFAC) при Министерството за финансии на САД, договорот за купопродажба може да се склучи до 17 јануари 2026 година.
Продолжувањето на рокот се однесува само на трансакции чие спроведување е експлицитно условено од добивање посебна дозвола од Канцеларијата за контрола на странските средства, се наведува во дозволата.
На крајот на октомври Министерството за финансии на САД воведе санкции врз „Лукоил“ и “Роснефт“ со образложение дека сака да го ограничи буџетскиот капацитет на Русија за финансирање на војната во Украина.
Неколку дена подоцна, „Лукоил“ објави дека има намера да ги продаде своите странски средства потврдувајќи дека прифатил понуда од швајцарскиот мултинационален трговец со суровини „Гунвор“.
На почетокот на ноември „Гунвор“ ја повлече понудата откога Вашингтон сигнализира дека нема намера да му додели лиценца за бизнис.
На средината на минатиот месец, американското Министерство за финансии, преку Канцеларијата за контрола на странските средства, го продолжи рокот за склучување на договорот за продажба на средствата на „Лукоил“ до 13 декември.
Меѓународната филијала на „Лукоил“, со седиште во Виена, поседува рафинерии во Бугарија, Романија и во Холандија, акции во нафтени полиња во Казахстан, Узбекистан, Ирак, Мексико, Гана, Египет и во Нигерија, како и мрежа на бензински пумпи во 20 земји, вклучувајќи ја Македонија. Вредноста на меѓународните средства на рускиот нафтен гигант се проценува на речиси 22 милијарди долари, објавува „Ројтерс“.
Според извори и медиумски извештаи, голем број компании изразиле интерес за купување на средствата на „Лукоил“, вклучувајќи ги американските нафтени гиганти „Шеврон“ и „Ексон мобил“ и инвестициската фирма „Карлајл“, како и Националната нафтена компанија во Абу Даби и конгломератот „Интернешнл холдинг компани“ од Обединетите Арапски Емирати (ОАЕ).
Според неименувани извори, унгарскиот МОЛ исто така го искажал својот интерес за купувањето на американските претставници, првенствено за рафинериите и бензинските пумпи на „Лукоил“ во Европа, како и за удели во наоѓалишта во Казахстан и Азербејџан.
Економија
Божиновска: Праведната транзиција ќе успее само ако ја водиме заедно
Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, учествуваше на Националниот настан за вмрежување на Локалните економско-социјални совети, каде што уште еднаш ја потврди силната определба на Министерството да работи отворено, во соработка и директен дијалог со сите засегнати страни.
„Транзицијата мора да донесе подобар живот за сите нас. А тоа е можно само ако сме отворени, достапни и ако работиме заедно. Министерството е партнер за секоја општина, секоја организација, секој работник и секоја компанија што носи иницијатива. Можете да ни се обратите во секој момент“, изјави министерката Божиновска.
Локалните економско-социјални совети – се платформа којашто ги обединува општините, синдикатите, бизнис-заедницата, граѓанските организации и институциите во процесот на праведната енергетска транзиција.
„Ако не работиме заедно, ако работниците, општините, локалниот бизнис и граѓанските организации не се во процесот – тогаш процесот нема да успее. Многу е едноставно“, истакна Божиновска.
Божиновска се осврна и на Инвестициската платформа за праведна енергетска транзиција, која веќе функционира и создава можност за финансирање на локални проекти:
„Со тоа се отвора реален простор за инвестиции што ќе ја придвижат транзицијата напред. Но мора, сите вклучени чинители, посебно општините, да се поодговорни, да се понудат реални издржани проекти за да ги користиме средствата ефикасно. Нашата задача е да обезбедиме јасна политичка насока, координација меѓу институциите и поддршка за квалитетни локални проекти. Ние не сакаме транзиција само на хартија. Сакам секоја општина да има шанса да развие проект, секој работник да има пристап до нови можности, а секоја заедница да почувствува дека ова е процес што создава вредност — не страв. Затоа сме тука, затоа сме отворени“, додаде Божиновска.

