Економија
Влатко Стефановски е новиот бренд-амбасадор на „Шпаркасе Банка“

Шпаркасе Банка започна соработка со Влатко Стефановски, еден од омилените музичари на македонската и на балканската публика. Во рамките на своите заложби за општествена одговорност и иновативно претприемништво, банката планира соработката со Стефановски да биде насочена кон поддршка на младите луѓе и целокупната уметничка сцена во државава. Оваа соработка е составен дел од пошироката регионална кампања „Верувај во себе“ што ја спроведуваат членките на групацијата Ерсте и Штаермаркише Шпаркасе.
„Предводени од нашиот корпоративен слоган ‘Верувај во себе’, ние цврсто веруваме дека за постигнување успех, клучно е да верувате во себе, во своите квалитети и моќта да ги менувате работите. Веруваме во храбри и посветени луѓе, кои целат кон повисоки вредности и ги поместуваат границите, па токму затоа го одбравме Влатко Стефановски за наш бренд-амбасадор. Тој за нас е синоним за личност со воодушевувачки талент и квалитет, посветен професионалец и музичар што отсекогаш верувал во себе и во својот сон. Сметаме дека токму Влатко идеално ќе ја пренесе нашата силна порака кон младите луѓе да веруваат во себе, во своите креативни способности и потенцијали, постојано да се надоградуваат и да учествуваат во значајни проекти за македонската уметност и култура“, изјави Санел Кустурица, претседател на Управниот Oдбор на Шпаркасе Банка АД Скопје.
Како што додаде, банката и натаму останува силно посветена на визијата да биде водечка банка по квалитетот на услуга, задоволството на клиентите и ангажираноста на вработените, но истовремено продолжува да инвестира во заедницата, во културата и во иновативните идеи што го движат бизнисот напред.
„Веруваме во нашите клиенти и во потенцијалот на нивните идеи“, рече Кустурица.
Со соработката со Влатко Стефановски, Шпаркасе Банка го означува почетокот на пошироката кампања „Верувај во себе“ и настаните што подоцна ќе следуваат во рамките на платформата „Шпаркасе Life“, чија цел е поддршка на иновативни проекти, поединци и групи што ја движат заедницата напред и активности поврзани со екологијата, образованието, спортот, здравството, како и ранливите и маргинализираните групи.
„За презентирање на сопствените идеи, потребни се умешност и храброст. Нема лесни победи, упорноста и вербата во себе се клучни. Во оваа пригода би сакал да изразам благодарност до тимот на Шпаркасе Банка за укажаната доверба, драго ми е што во мене препознале талент, истрајност и успех. Пред нас стојат многу концерти и проекти, и верувам дека заеднички ќе уживаме во нивната реализација. Се надевам на успешна соработка на обострано задоволство“, изјави Влатко Стефановски, новиот бренд-амбасадор на Шпаркасе Банка АД Скопје.
Шпаркасе Банка е членка на групацијата Ерсте и Штаермаркише Шпаркасе, која е една од водечките групации во областа на финансиски услуги во Средна и Источна Европа. Групацијата опслужува повеќе од 17 милиони клиенти преку 3.200 експозитури. Во Македонија, групацијата е застапена со Шпаркасе Банка и Шпаркасе Lизинг и опслужува повеќе од 120.000 клиенти во 36 експозитури.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Бојковска: Нашата политика на дејствување се движи во правилна насока, само оперативниот план за вработување се однесува на 65% од младите до 29 години

На денешната трибина на тема „Како политиките на ВМРО-ДПМНЕ ја подобрија положбата на младите во Македонија во првата година од владеење?“ учествуваше пратеничката од ВМРО-ДПМНЕ, Драгана Бојковска.
Бојковска на самиот почеток истакна дека младите имаат поддршка во процесите на носење на одлуките и дека политиката на ВМРО-ДПМНЕ како власт се движи во правилна насока.
„Морам дека кажам дека како ВМРО-ДПМНЕ младите имаат поддршка во процесите на носење на одлуките, бидејќи заедно со Унијата на млади сили направивме и низа на мерки во коишто бевме во дослух со младите односно беа организирани каравани насекаде низ Македонија се со цел да се слушнат потребите на младите во секој еден дел од државата. Нашата политика на дејствување оди во правилна насока и сега кога Власта ја презема ВМРО-ДПМНЕ мислам дека уште позасилено треба да работиме на истото, со уште позасилено темпо ќе работиме во таа насока да останеме во чекор со младите, една од мерките всушност беше и оперативниот план за вработување и една од приоритетните мерки во коишто беа истакнати три области во коишто младите треба да бидат центар и фокус на носење на политиките, тоа се образованието, вработувањето и обезбедувањето на Дом за млади“, објасни Бојковска.
Пратеничката исто така истакна дека сега условите за вработување на младите луѓе се многу подобри за разлика од претходно.
„Освен што се дава суштинска поддршка на младите претприемачи за да се поттикне вработувањето на младите луѓе во Македонија, со оперативниот план кој се однесува над 65% на млади луѓе до 29 години, за разлика од тоа во претходната власт особено младите луѓе се сеќаваат за оној скандалозен Фонт за иновации каде што сведочевме на проневерени средства од 3 милиони евра, и мислам дека со тоа што младите го гледаа и сведочеа ја казнија тогашната власт, сега ситуацијата е многу поинаква, се вреднуваат суштинските претприемачки бизнис планови, и ќе биде процесот многу транспарентен многу отворен за младите се со цел да ја погодиме суштината, а тоа е да го подобриме вработувањето на младите луѓе“, рече Бојковска.
Uncategorized
(Видео) Попов: Јавните повици за младите сега се достапни за сите, нема веќе „прв дојден прв услужен“

Сергеј Попов, претседател на УМС на ВМРО-ДПМНЕ и пратеник во Собранието беше дел од денешната трибина „Како политиките на ВМРО-ДПМНЕ ја подобрија положбата на младите во Македонија во првата година од владеење?“. Попов се осврна на Оперативниот план на Владата и истакна дека довербата на младите да имаат интеракција е зголемена, за разлика од претходната власт кога имаше принцип на ‘Прв дојден, прв услужен’.
„Оперативниот план би го гледал низ две призми. Едната е онаа на Владата, а тоа е дека гледаме Владата е посветена и Оперативниот план го наменила за младите луѓе во Република Македонија. Вториот момент е заинтересираноста на младите да аплицираат и да го користат тој Оперативен план и мерките кои доаѓаат од тој Оперативен план. Ја гледам довербата кај младите луѓе што ја имаат кон државата, односно довербата на секој млад човек да се впушти во една таква интеракција со државата“, вели Попов.
Тој истакна дека за време на претходната власт во земјава, постоеле тие мерки за самовработување, но разликата од оваа Влада и претходната е тоа што повиците не биле достапни до сите навреме, и според него, тоа е она што ја создало недовербата кај младите.
„Нема веќе прв дојден прв услужен, па да си јават тие на своите партиски другари дека утре сабајле во 8 почнува пријавувањето, па да се нацртаат сите спремни со документите, а останатите коишто едноставно не можеле да знаат дека тој ден ќе има јавен повик, да немаат време да ги спремат документите, и врз основа на она прв дојден прв услужен па сите да знаеме кај кого ќе завршат сите средства“, кажа Попов.
Економија
Милев: Владата се грижи за сите млади, подеднакво, мерката 250 евра ваучер за електронски уред е за сите студенти и на државните и на приватните универзитети

Филип Милев, претседател на УМС – Неготино, беше дел од трибината „Како политиките на ВМРО-ДПМНЕ ја подобрија положбата на младите во Македонија во првата година од владеење?“. Милев се осврна на реконструкцијата на студентските домови од страна на Владата, и напомена дека се работи на цела територија на Македонија, а не само во главниот град. Според него, Владата на ВМРО-ДПМНЕ се грижи за младите, со цел да им обезбеди подобри услови, особено во текот на нивното студирање, а во контекст на ова дополни и дека сите студенти, без разлика дали студираат на државен или приватен универзитет ќе бидат опфатени со мерката за 250 евра ваучер за електронски уред.
„Сега немаме празни зборови, и тоа може да го прогледаме низ чекорите кои ги презема сегашната Влада предводена од ВМРО-ДПМНЕ. Тука можеме да ги напоменеме, предвиденото комплетно реконструирање на студентски домови низ цела држава. Тоа се нешто над 18 милиони евра за комплетна реконструкција за државен студентски дом „Стив Наумов“, државен дом „Кузман Јосифовски Питу“, кое буквално беше едно празно ветување на претходната влада, не успеа за седум години буквално да закои една шајка“ кажа Милев.
Според него, Владата успеа за една година да постигне големи резултати во овој дел, а веќе следната година ќе се очекува студентските домови да ги отворат вратите за првите студенти по реконструкциите.
„Веќе следната академска година да дочекаме да тие да бидат отворени и да ги примат првите студенти. Тоа значи комплетно два нови студентски домови, комплетно реновирани со европски стандарди и европски услови. Тоа е нешто што државата може да му го понуди на студентот кој стварно сака да студира тука, да се гради и да се развива тука“, истакна Милев.
Милев додаде дека реконструкцијата нема да се одвива само во студентски домови во главниот град, туку и во другите градови, бидејќи се работи на подобрување на стандардите за млади на територија на целата држава подеднакво.
„Младите треба да се развиваат низ цела држава, а не само во Скопје. Тука се и Штип, како после Скопје може да го наречеме голем универзитетски град, како и Битола. Има предвидено изградба на нов медицински универзитет во Штип, исто во склоп на тоа е предвиден и студентски дом, со тоа што гледаме дека некој стварно се грижи за младите, и некој стварно работи за младите на територија на цела Македонија“, рече Милев.
Милев се осврна и на ваучерите кои Владата ги наменува за млади до 29 години, без разлика дали тоа се студенти на државните или приватните универзитети во земјава.
„Треба да се донеси некаде во октомври месец да почне со реализација и со користење на младите. Тоа е 250 евра ваучер за секој студент до 29 години. Предвидено е како ваучер за технолошко помагало, таблет или лаптоп, кои мислам дека и те како ќе придонесат за дополнително едуцирање на студентите и полесен пристап на информации“, заклучи Милев.