Македонија
„Авионот е полн, нема да леташ за Париз“, патник вратен од аеродромот иако имал повратни билети на „Визер“

Патник од Скопје во саботата бил вратен од Меѓународниот аеродром „Скопје“ со објаснување дека авионот за Париз е полн иако имал купено два повратни билета од „Визер“. Откога аеродромската служба му кажала дека авионот е полн, тој побарал објаснување и тука, како што вели, почнала вистинска голгота низ која минал на аеродромот.
„По давањето на пасошите, во рок од една минута нè известија дека нема место на летот, дека сите места се зафатени и дрско ни рекоа дека денес нема да летаме за Париз. Кога прашавме како е тоа возможно кога имаме два билета, службеникот се јави некаде и по долга консултација со некого, рече дека проблем е второто име, не се поклопува со пасошот. Билетот беше за флексибилен партнер, опција што ‘Визер’ ја дозволува, но не беше дозволено онлајн да се впише името и кажав дека веднаш тука на шалтер ќе го впишеме. Ми рече дека треба да платам 6.100 денари за да се впише името на вториот патник, на што се согласив бидејќи се ближеше времето за полетување, но тој ја смени цената на 8.500 денари, па потоа на 14.000 денари и цело време телефонски се консултира со него. Во еден момент ни рече да чекаме ако некој не дојде на летот, да влеземе на негово место. Чекавме 20 минути пред да сфатиме дека сме изиграни“, се пожали патникот.
Побарале помош од аеродромското обезбедување за кои велат дека се обиделе да ги смират, но не можеле да помогнат. Се обиделе на друг шалтер да побараат решение на проблемот, но аеродромската служба повикала полиција.

Од „ТАВ Македонија“ велат дека тие се само поддршка на „Визер“ и нивните агенти на аеродромот постапуваат по правила и упатства на авиокомпанијата, ќе одговорат за инцидентот, но само на патникот
Патникот вели дека билетите ги купил два месеца порано и долго го планирал патувањето. Платил хотел и билети за фудбалскиот натпревар „ПСЖ – Ремс“. Поради летот, му пропаднале речиси 800 евра и најавува дека со тужба ќе бара обесштетување.
Од „ТАВ Македонија“, компанијата што управува со Меѓународниот аеродром „Скопје“, за „Макфакс“ велат дека тие се само поддршка на авиокомпанијата и нивните агенти на аеродромот ги спроведуваат услугите за прифаќање и испраќање на патниците, нешто што се случува на нивните шалтери, но од името на „Визер“ и по нивни правила и инструкции. Нагласуваат дека патниците со купувањето на билетот склучуваат договор со авиокомпанијата и сите натамошни ситуации треба да ги решаваат таму. Ќе одговорат на жалбата од патникот, но само нему, јавно нема да кажуваат детали.
„Во согласност со нашата компаниска политика за приватност и доверливост на бизнис-информациите, како и во согласност со Законот за заштита на личните податоци, нема да навлегуваме во поединечни барања или жалби од патници. Доколку некој клиент ни упати барање или жалба, тој/таа ќе добие одговор и разрешување во согласност со нашата политика за управување со жалби, а притоа ќе бидат почитувани сите закони и прописи“, велат од „ТАВ Македонија“.
Од авиокомпанијата „Визер“ најавија објаснување за инцидентот по разгледувањето на жалбата.
„Визер“ е нискобуџетска авиокомпанија на која од Министерството за транспорт и врски за „Макфакс“ велат дека досега ѝ исплатиле речиси 10 милиони евра за субвенции во периодот од 2012 до јули 2020 година кога договорот беше суспендиран поради корона-кризата, а целосно истече во март минатата година и не беше обновен.
Во Министерството за транспорт во моментот се врши евалуација на доставените понуди од „Визер“, „Луфтханза“ и на Ејџијан ерлајнс“ на повикот за субвенции.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
(Видео) „Задоцнета реакација“ – протест на семејствата на загинатите во трагичниот пожар во дискотеката „Пулс“

Во Кочани и денеска семејствата на загинатите во трагичниот пожар во дискотеката „Пулс“ излегоа на протестен марш.
Маршот се одвиваше под мотото „Задоцнета реакција“.
Граѓаните, симболично, тргнаа од Паркот на Револуцијата во 12 часот и 5 минути, за да го искажат незадоволството од задоцнетата реакција на надлежните институции, како една од причините за големата трагедија.
Колоната помина пред Трговскиот центар кратко задржувајќи се пред кафе барот чиј сопственик ја имаше и дискотеката, а оттаму се упатија пред зградата на Општина Кочани каде се наоѓаат и просториите на Државниот пазарен инспекторат. Продолжија пред Полициската станица, а потоа пред Основниот суд и Основното јавно обвинителство побараа информации за досегашната истражна постапка.
Граѓаните на маршот истакнаа транспаренти со натписи „Нашите ангели заслужуваат правда“, „Стоп за селективна правда“, „Ова не е несреќа, ова е убиство“ и слично.
Присутните најавија дека ваквите протести ќе продолжат сѐ додека не се откријат и казнат виновниците за трагичниот настан.
Македонија
Во странство се лекуваат 48 повредени од кочанската дискотека, нема планирани исписи за викендов

Министерството за здравство информира дека не се планирани исписи од странски медицински центри за викендов и во моментот се лекуваат 48 пациенти надвор од државата.
Состојбата на пациентите останува непромената, односно остануваат во критична состојба пациентите за кои и претходно информиравме, додека останатите пациенти се во стабилна состојба.
Во болниците во земјава во моментот се лекуваат 10 пациенти, од кои четворица во Хируршка клиника „Св. Наум Охридски“, три на Клиника за пластична хирургија, двајца пациенти во приватната болница „Систина“.
Во ГОБ „8 Септември“ еден пациент во моментов е на лекување, додека вториот, кој беше вратен од Анкара е прегледан и пуштен на домашно лекување.
Исто така, на Клиника за пулмологија, во изминатото деноноќие е прегледан и пуштен на домашно лекување пациент кој е вратен од Марибор.
Македонија
Герасимовски: Општина Центар со нови мерки за справување со проблемот со бездомните животни

Градоначалникот Горан Герасимовски вчера беше говорник на панел-дискусија ,,За посигурна иднина на животните: Законски промени сега!” организирана од Либерален институт – Скопје. На панел-дискусијата се разговараше за потребата од итни и системски решенија кои ќе овозможат подобра заштита и грижа за животните.
„Општина Центар активно ја имплементира политиката „Залови – Стерилизирај, Вакцинирај, Врати“ во соработка со ЈП „Лајка“, со годишен буџет од 2 милиони денари. Признаваме дека е потребен дополнителен ангажман за да се зголеми ефикасноста на оваа политика, а токму затоа планираме нови активности. Проблемот е на ниво на Град Скопје и сите скопски општини. За да имаме целосно решение, потребна е пообемна стерилизација. Не велам дека ова целосно ќе го реши проблемот. И понатаму ќе има бездомни кучиња, но сигурно ќе се намали нивниот број.
Сите општини треба навремено да ги подмируваат трошоците кон ЈП „Лајка“. Граѓаните имаат право да знаат зошто плаќаат и што добиваат за тоа што го плаќаат. Колку кучиња се заловени? Колку се вакцинирани? Како се третирани? Бараме конкретни статистики за да видиме што сме добиле за парите што ги вложуваме, особено кога некои општини не плаќаат, а други го носат целиот товар” изјави Герасимовски.
Во подготовка е програма за субвенционирање на стерилизација на домашни миленици, по примерот на успешната пракса од Општина Гази Баба. Преку оваа програма, ќе им се овозможи на сопствениците на миленици полесен пристап до стерилизација, со што директно ќе се влијае врз намалување на бројот на бездомни животни – најчесто последица од неодговорно сопствеништво.
Стерилизацијата не само што придонесува за контрола на популацијата, туку и го намалува ризикот од агресивно однесување кај животните.
Општина Центар работи и на координирани активности со соседните општини за справување со проблемот на глутници бездомни кучиња кои се пренесуваат од една општина во друга. Заеднички акции и образовни кампањи ќе бидат клучни за долгорочно и одржливо решение.
,,За да дојдеме до вистинско решение, мора сите да бидеме совесни како градоначалници на сите 10 скопски општини и редовно да го покриваме трошокот кон ЈП „Лајка“. Дополнително, ја отворивме темата и во рамки на Скопскиот плански регион, каде што разговараме за потребата од зголемен број стационари и други системски решенија. Не смее да се случува, како што веќе беше спомнато, кучиња од една општина што не ги третира проблемите, да завршуваат во друга. Тоа не е решение, само го префрламе проблемот од една на друга општина. Очекуваме позитивен одзив од граѓаните, затоа ги охрабруваме сите сопственици на миленици да се вклучат и да придонесат кон похумано и побезбедно урбано живеење”, истакна Герасимовски.