Економија
Пролет во знакот на новите колекции на брендовите на Fashion Group
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2023/03/Насловна.jpg)
Создавањето на шик пролетни комбинации секогаш е толку забавно, а кога ги имате вистинските парчиња истото е полесно од било што! По неколку месеци слоевити стајлинзи, конечно е време да уживаме во лежерноста на пролетните парчиња со најубавите колекции од познатите брендови на Fashion Group.
Парчињата кои се вистински класици и оваа сезона се на пиедесталот, а кога говориме за истите, мислиме на квалитет и удобност со доза шарм за секојдневно освојување.
Она што брендовите на групацијата отсекогаш го нуделе е спој на парчиња со одличен дизајн и удобност, а истото не е исклучено и оваа сезона кога понудата е на едно сосема повисоко ниво.
Пролетва, обидете се да се истакнете на вистинскиот начин и одберете од неодоливата понуда на брендовите на Fashion&Friends, нежните парчиња на Women’secret, модните додатоци на Parfois без кои едноставно не можеме, култните Boss, Bitsiani и Dan John модели за стилските момци, лежерните Springfield, секогаш шармантните Mango, урбаните Timberland и Superdry, но заблескајте и со ултра посакуваната Kiko Milano козметика.
Она на што знаеме дека никој нема да може да одолее се ултра квалитетните обувки од пролетните колекции, толку тренди и удобни, секогаш подготвени за освојување на нови патишта.
Што се однесува до палетата на бои, брендовите на групацијата уште еднаш понудија совршени нијанси, сосема соодветни за пролетните денови кои единствено се олицетворение на уживање и прошетки.
Уште еднаш, дизајнерите на секој еден бренд се потрудија да понудат парчиња од исклучително квалитетни материјали во кои ќе уживаме секој еден топол ден, а кои ќе останат да сведочат како вистински класици и потврда за нашиот врвен стил.
Парчињата во кои сите ќе ве препознаваат оваа пролет веќе пристигнаа во продавниците на брендовите во Сити Мол и Ист Гејт, а секогаш тука е и онлајн продавницата на Fashion Group како омилена шопинг дестинација во секое време!
Оваа топла сезона, истакнете го вашиот супер стил и направете деновите да бидат позабавни и покреативни од кога и да е!
ПР-текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/08/makfax_logo_350px.jpg)
Економија
Летувај – за џепарлак не се оптеретувај – Остануваат уште три дена!
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/06/1-16.jpg)
Остануваат уште три дена од извлекувањето на среќните добитници кои ќе добијат летен одмор во грција за целото семејство!
СН Финансиско друштво, препознавајќи ја потребата на граѓаните за уживање без мака во летниот одмор, со понуда за туристички безкаматен кредит за сите граѓани.
Понудата вклучува избор на летна дестинација по Ваш избор преку реномираната туристичка агенција ЈК Травел, а целосниот износ може да го плаќате на десет месечни рати без камати и други провизии.
Но, јуни е месец на подарувања, па од СН Финансии информираат дека сите кои ќе аплицираат за кредит до 30 јуни 2024 година, стануваат потенцијални добитници на летување во Грција, а на двајца најсреќни СН Финансии ќе им подари летување во Грција за нив и нивните најблиски.
Промовирајќи ја кампањата за туристички безкаматен кредит, СН Финасии ја истакнува својата континуирана посветеност кон задоволството на своите клиенти. Спакувајте ги куферите, аплицирајте онлајн и спремете се за уживање во следните топли денови покрај море.
ПР
Економија
Мицкоски за инвестицијата на „Алказар енерџи“: 55 ветерници ќе произведуваат еден терават-час електрична енергија
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/06/hristijan-mickoski.jpg)
Ветерен парк со 55 ветерници, кои ќе произведуваат еден терават-час електрична енергија, ќе се гради меѓу Карбинци, Штип и Радовиш.
Инвестиција на „Алказар енерџи“, која беше прмовирана денес, е во вредност над 500 милиони долари и ќе претставува 20 проценти од целокупното производство на електрична енергија во земјата.
Премиерот Христијан Мицкоски изјави дека ова е најголемата инвестицијата досега во делот на обновливи извори на енергија во регионот. Како што објасни, планирано е инсталирање 55 ветерници, што ќе произведуваат еден терават-час електрична енергија или еден милион мегават-часови, што е приближно 20-ина проценти од целокупното производство на електрична енергија во земјата.
Инвестицијата треба да отвори нови 630 вработувања.
„Со завршување овој проект, дури 100.000 македонски домаќинства ќе може да се снабдуваат со електрична енергија од овие ветерници. Морам да напоменам дека овој проект е значаен од многу аспекти. Со него ќе се зајакне значително енергетската независност, нешто што е наша цел, но исто така ќе го зголеми обемот на инвестиции и ќе отвори пат за нови инвестиции. Ваков тип на инвестиции покажуваат дека довербата во оваа Влада уште на самиот почеток е голема и дека како опозиција работевме и сега како Влада само ќе продолжиме со зајакнато темпо да работиме. Нашиот став е јасен – мора да ја направиме енергетски независна. Кого зборувам енергетска независност, мислам енергетски независни од електрична енергија бидејќи нормално е дека електричната енергија не е единствениот енергент. Тука зборуваме за нафта, за гас итн. Кога зборуваме за енергетски независни, зборуваме за енергетски независни во делот на електричната енергија. И тоа може да се реализира само со детален план за енергетиката, каде што верувам и знам дека ќе имаме голем напредок“, рече Мицкоски.
Првиот човек на Владата истакна дека тој е тип на човекшто сака да види конкретни дела, а не се потпира само на даден збор. Во таа насока Мицкоски изјави: така и функционирам, а така ќе функционира и оваа Влада.
Изјави дека е задоволен што „Алказар енерџи“ пред неколку недели успеа да ја затвори финансиската конструкција за изградба на најголемиот парк на ветерници во регионот.
„Од земја увозник, ќе повторам, наша цел е да станеме и земја извозник на електрична енергија“, рече Мицкоски.
Со оглед на обемноста на самиот проект се очекува изградбата да почне во втората половина од 2025 година.
Економија
Фонтаната „Лотос“ – инспирација за визуелниот идентитет на пакетот за млади Halk EZ
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/06/thumbnail_2506-soopshtenie-EZ-01.jpg)
Фонтаната Лотос во Градскиот парк во Скопје, која е урбан симбол на дружење, заедништво и солидарност на голем број генерации млади, е главната инспирација за визуелниот идентитет на Halk EZ (Halk Easy), новиот пакет за млади на Халкбанк.
Halk EZ има поинаков концепт односно покрај банкарски услуги, на младите на возраст од 16 до 24 години, ќе им понуди и платформа за едукација, дружење, вмрежување и забава. Токму во таа насока, секоја боја од брендирањето асоцира на предвидените компоненти од пакетот, чија цел е да ги вклучи младите во многу активности кои ќе ги поттикнат нивните квалитети, знаења и вештини.
Брендирањето на Halk EZ се надоврзува на „Трајни културни вредности“, проект на Халкбанк посветен на промоција на вредните културни и уметнички дела од минатото, на што сега се додаде и фонтаната Лотос, која претставува архитектонски симбол на Скопје уште од нејзиното пуштање во употреба во 1971 година.
„Фонтаната Лотос во Градски парк отсекогаш претставувала синоним за социјализација меѓу младите низ многу генерации до денес. Поттикнати од лотусот како мемоар на безброј впишани приказни, овој дизајн се темели токму врз значењето на споменикот. Дизајнот е составен од геометриски форми кои јасно ја претставуваат нејзината градбена структура, а притоа преку стилизација прикажана е во духот на современието. Овој графички приказ е сочинет од богат колорит кој содржи дванаесет бои и секоја од нив е составен дел од севкупната приказна на HALK EZ“, вели Кристијан Јованоски, арт директор во Ефектива, агенцијата која го креираше визуелниот идентите на Halk EZ.
Фонтаната Лотос е дело на архитектката Мирјана Милановиќ-Волињец, се наоѓа на платото на влезот на Градскиот парк од страната на булеварот Илинден, а нејзиното корито има дијаметар од 10 метри. На оваа локација претходно имало мочуриште со бели лотосови цветови од каде се родила идејата за дизајнот на фонтаната.
Пакетот Halk EZ (Halk Easy) е креиран за да одговори на секојдневните потреби на студентите, средношколците, младите претприемачи кои водат брз и динамичен живот и ги користат дигиталните технологии. Тој нуди бесплатно мобилно и електронско банкарство, Visa бесконтактна картичка со која може да се повлекува готовина без надомест на сите банкомати во земјата и во странство, платежна сметка без трошоци за водење, и иновативни услуги како GarminPay, SmartSend, SmartCash.
Сите млади кои ќе станат дел од Halk EZ пакетот најдоцна до 4-ти јули, учествуваат во наградната игра „Со Halk EZ до Exit“ преку која ќе бидат доделени пет ВИП влезници за двајца на еден од најголемите музички фестивали во Европа.
(ПР)