Македонија
KKCG најавува два главни бренда – Qinshift (Киншифт), технолошка компанија за развој на софтвер и „Арикома“, провајдер на целосни ИКТ-услуги
ИТ холдинг-компанијата Арикома, која е дел од KKCG групацијата, објавува дека ќе работи под два главни бренда за да ја утврди својата позиција како меѓународен лидер во областа на информатичката технологија (ИТ). Компаниите кои се фокусирани на развој на наменски софтвер ќе работат под брендот Qinshift, а останатите компании од групацијата ќе го усвојат брендот Арикома.
Во последниве шест години, технолошкиот столб KKCG порасна во водечки ИТ играч во Европа, со годишни приходи од речиси 500 милиони евра (11,7 милијарди чешки круни) и има вработено повеќе од 4000 експерти во 13 компании.
Оваа промена ќе овозможи дополнителна специјализација во рамки на технолошкиот столб на KKCG, со што секоја компанија ќе може да се фокусира на своите основни компетенции, поттикнувајќи понатамошен раст и поголема вредност.
„Дојдовме до точка нашите операции да се доволно обемни и сеопфатни со што можат да формираат две посебни, специјализирани компании,“ вели директорот за инвестиции на KKCG, Михал Томанек. „Веруваме дека основањето на Qinshift и освежувањето на оригиналниот бренд Арикома ќе биде катализатор за раст на двете компании и дека ќе ѝ помогне на нашата групација уште поефикасно да се натпреварува на светскиот пазар.“
Qinshift ќе интегрира шест компании со експертиза во дизајн на софтвер, комплетни корпоративни решенија, UX и UI дизајн, управувани услуги и иновативни понуди за развој на производи. Qinshift исто така ќе дава и деловни консултантски услуги. Компанијата опслужува разновидни клиенти, вклучувајќи големи телекомуникациски и сателитски оператори, финансиски институции, производствени и автомобилски компании, како и организации за мобилност и здравствени услуги, овозможувајќи им да напредуваат во дигиталната ера.
Сеавус, скандинавска компанија за развој на софтвер, и Stratiteq, компанија специјализирана за анализа на податоци со седиште во Шведска, ќе бидат првите компании кои ќе се приклучат на Qinshift на почетокот на септември. Cleverlance, чешкиот и словачки лидер во обезбедувањето услуги за дигитализација на бизнисот, како и дел од чешката корпорација Komix, која има силно присуство во автомобилската индустрија, ќе им се приклучи на почетокот на декември. Интеграцијата ќе биде завршена до крајот на 2024 година со вклучување на Clearcode, светски партнер за развој на софтвер за рекламирање и маркетинг (AdTech & MarTech), и Musala Soft, компанија со седиште во Бугарија која работи со големи клиенти (blue chip companies).
„Како бренд, Qinshift ги рефлектира нашите основни вредности, обединувајќи колектив кој е мотивиран од страста за работа и желбата за градење цврсти, партнерски односи со клиентите. Новиот бренд и идентитет ќе обединат неколку извонредни компании од нашето портфлио, сплотувајќи ги нивнатe силни страни, експертиза и наследства. Со пристап насочен кон луѓето, со вкупен приход од 200 милиони евра, 3500 професионалци, преку 300 клиенти и 28 канцеларии во светот, нашата цел е да станеме доверлив и посакуван партнер за дигитална трансформација,“ изјави извршниот директор на Qinshift, Лудовик Гауде.
Целта на Qinshift е да се прошири низ Европа, САД, Северна Африка, а на крајот и низ Латинска Америка, интегрирајќи врвни услуги за вештачка интелигенција во своето сеопфатно портфолио.
Арикома ќе обедини брендови фокусирани на ИТ инфраструктура, клауд услуги, корпоративни апликации, сајбер безбедност и дигитализација на јавниот сектор. Ќе ги опфаќа следниве компании: Autocont, лидер на локалниот пазар во ИТ услуги; AEC, експерти за сајбер безбедност; CES EA и дел од Komix, развивачи на софтвер за јавниот сектор; и Internet Projekt, експерти за е-трговија. Постепениот процес на ребрендирање ќе биде завршен на крајот од годината.
Овогодинешните аквизиции, SAP-фокусираните Sabris Consulting и Consulting 4U како и развивачот на софтвер за јавниот сектор SYSCOM Software ќе се приклучат кон брендот Арикома подоцна.
„Ова претставува возбудлив чекор во равојот на Арикома. Во последниве три децении, колегите од нашите компании посветено ја градеа Арикома, која прерасна во центар на искуство и експертиза во ИКТ решенијата,“ рече извршниот директор на Арикома, Милан Самеш. „Под едно име, ќе се етаблираме како активен, доверлив и динамичен партнер во дигитализацијата и на јавниот и на комерцијалниот сектор, како во Чешка така и во остатокот од Европа. Нашите првични планови за проширување ги опфаќаат земјите од регионот DACH, Германија, Австрија и Швајцарија, каде гледаме многу потенцијал,“ додаде тој.
Специјализацијата и агилноста на двете компании, кои истовремено минуваат низ процес на спојување на поединечни компании, ќе создаде подинамична средина за поттикнување соработка, иновативност и подобро опслужување на разновидната и престижна меѓународна база на клиенти, и од јавниот и од приватниот сектор.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
(Видео) Прокисна инвестицијата од 350 милиони евра, со кофи се собира дождовница во трговскиот центар„Дајмонд“
Со кофи вечерва се собираше вода дождовница на последниот кат од трговскиот центар „Дајмонд“„
Центарот чија проектна вредност како што беше најавено при неговото отворање достигнува 350 милиони евра и нуди вработувања за над илјада лица од разни сектори попушти по вечерашниот дожд кој во попладневните часови го зафати главниот град.
Одговорните своевремено преку него најавија инвестиција од која ќе живне економијата и ќе се отворат нови работни места.
Македонија
Мицкоски од Србија: Овa е доказ за моќта на соработката, Македонија станува водечки извозник на вино во регионот според бројот на литри по глава на жител
Премиерот Христијан Мицкоски од саемот „Винска визија на Отворен Балкан“ во Србија, истакна дека настанот е доказ за моќта на соработката, визијата и посветеноста што земјите ја имаат кон унапредувањето на економските врски, културната размена и туристичката промоција.
Регионалната иницијатива, според него, создава можности што го поврзуваат регионот со светот и токму оваа платформа е пример како традицијата и иновацијата можат да одат рака под рака.
„Горд сум што денеска, овде во Белград, можеме да ги претставиме достигнувањата на македонската винска индустрија, која без сомнение се вбројува помеѓу најразвиените во регионот. Македонија има повеќе од 28.000 хектари лозови насади, а годишно произведуваме околу 100 милиони литри вино, од кои речиси 70 проценти се извезуваат во над 40 земји низ светот. Нашите лозја, кои се простираат низ региони како Тиквеш, Повардарие и Пелагонија, се меѓу најсончевите во Европа, со над 270 сончеви денови годишно, што придонесува за квалитетот на грозјето. Особено сме горди на нашите автохтони сорти, како што се вранец и станушина, кои стануваат препознатливи брендови на меѓународната сцена. Во споредба со соседните земји, Македонија се издвојува по балансот, меѓу количината и квалитетот на произведеното вино. Според податоците, 50 проценти од произведеното македонско вино е со ознака за географско потекло, што ја истакнува нашата посветеност на врвниот квалитет. Дополнително, секторот за вино придонесува со три проценти од вкупниот БДП на земјата, обезбедувајќи работа за над 20.000 луѓе, од лозарите до винарите и извозниците. Со ова, Македонија станува водечки извозник на вино во регионот според бројот на литри по глава на жител“, нагласи Мицкоски.
Изрази уверување дека настанот нема само да ја зајакне нашата винска индустрија, туку дека ќе отвори нови пазари и можности за сите учесници.
Саемот „Винска визија на Отворен Балкан“ не е само место за изложување и дегустација, туку и форум за дискусија, образование и соработка што ќе донесе долгорочни придобивки. Дозволете ми да се заблагодарам на домаќините и организаторите, кои вложија голем труд за да го направат овој настан успешен и да го промовираат Балканот како регион на квалитет, креативност и потенцијал. Сигурен сум дека заедничкиот успех што ќе го споделиме овде ќе биде само почеток на уште поголеми достигнувања во иднина“, кажа Мицкоски.
Македонија
Магла на патот с.Лисец – Попова Шапка, сообраќајот се одвива по влажни коловози
Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по влажни коловози. Намалена видливост поради појава на магла од 40 – 50м. има на патниот правец с.Лисец – Попова Шапка.
Интензитетот на сообраќај на патните правци надвор од градските средини е умерен. На граничните премини од македонска страна нема подолги задржувања за влез и излез од државата.
Од 15.11.2024 година започнува законската обврска за задолжително поседување на зимска опрема во возилата, без оглед на моменталната временска состојба. Оваа обврска ќе трае до 15.03.2025 година.
АМСМ препорачува прилагодена брзина на движење, почитување на поставената сообраќајна сигнализација и внимателно управување со возилата, особено на патиштата низ котлините, речните долини и клисурите, каде има можност од појава на одрони. Ова посебно се однесува за делниците Катланово – Велес, Маврово – Дебар – Струга, Виница – Берово и Кочани – Делчево.