Забава
„Тик-ток“ најпопуларна мрежа на интернет

„Тик-ток“ е најпреземаната (даунлодирана) и најчесто користената апликација досега, по неа следуваат „Инстаграм“, „Фејсбук“ и „Ватсап“.
„Тик-ток“ има над 1,6 милијарда корисници во над 160 земји, а преземен е над 220 милиони пати само во САД, покажува новата статистика ажурирана во август.
Бројот на корисници на глобално ниво, од кои 1,1 милијарда се месечни активни корисници од 2023 година, ја покажува популарноста на оваа платформа за споделување видео.
„Тик-ток“ го доби својот милијардити корисник во 2021 година, четири години по глобалното лансирање, половина од времето што им требаше на „Фејсбук“, „Јутјуб“ или „Истаграм“ и три години побргу од „Ватсап“.
Минатата година аналитичарите на data.ai ја ревидираа прогнозата дека „Тик-ток“ ќе достигне 1,5 милијарда месечни активни корисници откога нивната анализа откри дека оваа апликација ја надминала таа пресвртница за 100 милиони корисници во првите три месеци.
Платформата за споделување видео веќе ги надмина поголемите социјални мрежи, како „Инстаграм“ и „Фејсбук“, благодарение на својата забавна, креативна природа и сегментацијата кон помладата публика.
Според познавачите, доволно е некое време активно да ја користите оваа платформа и да размислите како се чувствувате по побарувањето низ неа.
Социјалните мрежи го менуваат начинот на кој размислуваат луѓето речиси две децении. Поради нив, светот на новинарството се промени засекогаш – медиумите веќе не може да одлучуваат што ќе мислат луѓето, иако тие сè уште, барем засега, имаат моќ да наметнат агенда, односно за што ќе размислуваат луѓето.
Луѓето повеќе не им веруваат на медиумите како пред да настанувањето на интернетот. За да креираат мислење или став за некоја тема, доволно е да ја инсталираат социјалната мрежа што најмногу им одговара и да најдат истомисленици или коментатори со кои може да се споредат.
Доколку се направи споредба меѓу „Фејсбук“, „Твитер“ или новата, најбргурастечка платформа во историјата – „Тредс“, овие се текстуални апликации, кои имаат премногу политика, а од политика боли желудникот.
Новите истражувања прават компарација меѓу двете најпопуларни мрежи: „Инстаграм“ и „Тик-ток“.
„Тик-ток“ почна во 2016 година. Платформата веднаш стана популарна во светот импресионирајќи ја т.н. генерација Z (активни креатори на содржини на социјалните медиуми). Оваа апликација, всушност, стана победник штом понуди куси видеосодржини, кои предизвикуваат зависност.
Она на што најмногу се гордее „Тик-ток“ – секој може да стане вирален за само неколку минути, а тоа најмногу го сака просечниот корисник на социјалните мрежи. Глобалната популарност може да се припише на природата на платформата – предизвикува зависност.
Алгоритмот препорачува персонализирана содржина врз основа на преференциите на корисниците создавајќи бесконечен прилив на интересни видеа за истражување. Разновидната содржина – комични скечеви, предизвици за танцување, рецепти за готвење, филмови – привлекува широка публика.
Алгоритмот и кусите видеа се причините поради кои корисниците остануваат подолго.
Анализата на американскиот истражувачки центар „Пју“ (Pew Research Center) покажа дека процентот на тинејџери кои рекле дека се на „Тик-ток“ речиси постојано е 50 % поголем од оние што го кажале истото тоа за „Инстаграм“.
За секого има по нешто и секој има можност преку ноќ да стане ѕвезда и да стекне голем број следачи. За разлика од „Инстаграм“, на корисниците на „Тик-ток“, за да станат популарни, не им треба добро тело, убаво лице, совршена гардероба, луксузни патувања или заднина во бојата на годишните времиња.
За популарност, веќе не е неопходно да се биде докажан „инфлуенсер“, доволно е само да се има смисла за хумор или заеднички интереси со други луѓе.
„Инстаграм“ за некои луѓе стана смислата на животот. Совршените фотографии на кои изгледаат совршено и се чини дека имаат совршен живот создадоа илузии и нереални очекувања. Вредноста се мереше со бројот на „лајкови“ и следачи. Во лето заднините се сини… сите одат на плажа и имаат добри тела во костими за капење. Во зима заднините се бели… сите знаат да скијаат и одат на зимски одмор. А во реалноста – речиси никој не изгледа како на „Инстаграм“.
Она што освои многумина кај „Тик-ток“ е поддршката што корисниците ја искажуваат едни кон други. Убавите „инфлуенсери“ покажуваат акни на лицето без филтри и ја опишуваат нивната борба со килограмите. Моделите откриваат како изгледаат кога не се нашминкани за модна писта.
Луѓето ги ценат хуморот, креативноста, автентичноста и поддршката. Луѓето ги ценат луѓето, а не некои совршени личности со совршен живот. Никој нема совршен живот, а „Тик-ток“ тоа секојдневно го покажува.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Фото) Борис Бекер брои ситно покрај убавицата, која е 23 години помлада од него

Поранешниот тениски ас Борис Бекер (57) и неговата сопруга Лилијан де Карваљо Монтеиро (34) наскоро ќе добијат бебе.
Бекер во јуни објави дека очекуваат бебе, негово петто дете, но прво со 23 години помладата убавица.
Двојката ги одбројува деновите до пораѓањето, а додека не дојде големиот ден, уживаат во преостанатите сончеви денови. Поранешниот тенисер објави компилација од фотографии со својата сакана на Инстаграм.
Вљубените гордо позираат, а трудничкото стомаче е, секако, во фокусот.
„Ја следиме светлината… Уживаме во последните сончеви зраци“, напиша Бекер.
Лилијан е третата сопруга на Бекер. Двојката моментално живее во Милано, а се во врска од 2019 година.
фото: принтскрин
Забава
Естетиката и хармонијата им се вродени: хороскопски знаци што се грижат повеќе за својот изглед отколку за сè друго.

Иако физичкиот изглед не е пресуден, постојат хороскопски знаци кои обрнуваат посебно внимание на него бидејќи преку својот изглед ја изразуваат својата личност, самодоверба и став кон животот.
Секогаш негувани, елегантни и со умереност, овие знаци уживаат да изгледаат добро – не за другите, туку за себе.
Лав
Лавовите сакаат да бидат забележани, а нивниот стил јасно го покажува тоа. Тие сакаат луксузни детали и впечатливи комбинации кои ја одразуваат нивната силна личност. Никогаш не излегуваат од дома без да изгледаат беспрекорно, бидејќи знаат дека добриот изглед носи самодоверба.
Лавовите вложуваат труд во својата фризура, облека и држење на телото, а нивната насмевка е често најдобриот моден додаток. Нивната цел не е да се натпреваруваат, туку природно да привлечат внимание.
Вага
Вагата знае дека првите впечатоци се моќни, па затоа обрнуваат внимание на секој детаљ, од облеката до начинот на кој се однесуваат. Нивната привлечност не лежи само во нивниот изглед, туку и во начинот на кој зрачат со самодоверба и шарм.
Бик
Биковите го ценат квалитетот и удобноста, па затоа нивната облека секогаш изгледа елегантно, но и практично. Тие сакаат природни материјали, рафинирани тонови и класици кои никогаш не излегуваат од мода. Нивниот стил одразува смиреност, а честопати имаат и препознатлив мирис што ги придружува.
Биковите не се облекуваат за да ги импресионираат другите, туку за да се чувствуваат добро во себе – и затоа секогаш оставаат добар впечаток.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Веднаш го воздигнува секој изглед и го прави бескрајно пософистициран: збогум на чизмите до глужд

Ако ги следите модните случувања на улиците на Париз оваа сезона, ќе забележите дека едно парче, кое некогаш беше сеприсутно, недостига – чизмите до глужд. Стилот што со години го дефинира урбаниот шик тивко ѝ отстапи место на поелегантна, повисока и многу порафинирана силуета: тесната чизма до колена.
Оваа елегантна силуета, која прецизно одговара на ногата, веднаш го воздигнува секој аутфит и го прави бескрајно пософистициран од пониските модели. Тоа е промена во обувките што го претвора дури и наједноставниот изглед во нешто незаборавно и импресивно.
View this post on Instagram
Разновидноста како клуч за успех
Најелегантните парижани ги комбинираат овие чизми со сè – од миди здолништа до кроени панталони вовлечени во чизмите докажувајќи дека разновидноста е клучот за нивната привлечност.
Додека чизмите до глужд честопати даваат лежерен и опуштен впечаток, тесните чизми до колена создаваат издолжена линија, ги балансираат пропорциите и им даваат на аутфитите неоспорна доза софистицираност. Резултатот? Нозете изгледаат подолго, облеката изгледа поисполирано, а целокупниот изглед зрачи со придушен луксуз.
View this post on Instagram
Совршено се вклопува со сезонски парчиња
Друга причина зошто овој тренд е толку популарен е тоа што совршено се комбинира со други клучни парчиња од сезоната. Помислете на преголеми велур-палта, удобни плетени парчиња и елегантни кожени здолништа – сите тие се дополнително нагласени со високи тесни чизми.
За разлика од погрубите стилови, кои може да изгледаат премногу габаритно, оваа потенка силуета нуди елеганција, без да го жртвува влијанието. Тоа е суптилен, но моќен начин да се подигне изгледот без премногу напор.
View this post on Instagram
Новиот моден стандард
Како и секогаш, Париз го поставува тонот за трендовите што доаѓаат. Судејќи според уличната мода, тесните чизми до колена веќе не се само стилски избор за смелите, туку бргу стануваат нов стандард.
Не е изненадување што тие доминираат во есенските гардероби надвор од Франција зацврстувајќи го своето место како шик алтернатива на чизмите до глужд.
View this post on Instagram
фото: принтскрин