Соопштенија
Подобрување на просторот, удобноста и контролата: Škoda ги претставува внатрешните елементи на целосно новите генерации Kodiaq и Superb

Пред светските премиери на новите генерации Kodiaq и Superb, Škoda ги открива нивните целосно редизајнирани ентериери, со дигитален кокпит, head-up дисплеј и 12,9-инчен слободно стоечки дисплеј за инфозабава. DSG селекторот на менувачот е преместен во управувачкиот столб, сега давајќи им на предните патници повеќе простор, додека пространата централна конзола нуди повеќе простор за складирање. Подобрувајќи ја работата на внатрешноста, приспособливите паметни копчиња на Škoda овозможуваат лесна контрола. Секое ротирачко копче обезбедува интуитивен пристап до различни функции на возилото, а дигиталниот дисплеј обезбедува брз, сеопфатен преглед во секое време. Во чекор кон поголема одржливост, Škoda сега користи тапацир направен од 100% рециклиран полиестер и за новиот Kodiaq и за Superb.
Питер Олах, раководител на Дизајн на ентериер во Škoda Auto, објаснува, „Ентериерите на Škoda претставуваат интуитивност, едноставност, фокусираност на клиентите и паметни решенија. Нашата најнова иновација, Škoda Smart Dials, ги прошири интуитивните опции за контролирање на функциите на автомобилот, комбинирајќи го најдоброто од двата света: физички контроли и дигитални дисплеи. Свежите ентериери на Kodiaq и Superb сега се одликуваат со голем, слободно стоечки дисплеј, селектор на менувачот поставен на управувачот и ненатрупана централна конзола. Овие подобрувања го отворија патот за попространа и пријатна внатрешност која не само што го привлекува окото, туку и нуди практичност и вистинска додадена вредност за нашите клиенти“.
Иновативни нови функции за уште поголема удобност
Škoda ги редизајнираше ентериерите на двата претстојни модели, вклучувајќи ги подобрувањата на управувачот, инструмент таблата, контролната табла и украсните облоги. За прв пат кај Škoda: менувачот се префрли на управувачкиот столб кај двата модели, што го прави особено достапен. Како резултат на тоа, централната конзола има уреден, јасно структуриран распоред, отворајќи дополнителен простор за совозачите. За прв пат во Kodiaq и Superb се вклучува head-up дисплеј кој го надополнува 10,25-инчниот виртуелен кокпит и самостоен централен инфозабавен дисплеј кој е поголем од кога било, со димензии од 12,9 инчи во дијагонала. Исто така, дебитирајќи,кај двата модели, Škoda Smart Dials се иновативни ротирачки копчиња кои паметно ги интегрираат хаптичките и дигиталните компоненти за поинтуитивно искуство.
Škoda Smart Dials: копчиња со дигитални дисплеи
Со воведувањето на Škoda Smart Dials, чешкиот производител на автомобили ја подигнува докажаната комбинација на хаптички и дигитални контроли во своите возила на следното ниво. Овој целосно нов пристап се состои од три ротациони копчиња под инфозабавниот екран, секое со дигитален дисплеј од 32 милиметри. Тие овозможуваат брз пристап до бројни функции на возилото врз основа на нивото на опрема. Двете надворешни паметни копчиња за возачот и совозачот ја контролираат внатрешната температура, греењето на седиштата и вентилацијата на седиштата, прикажувајќи ја моментално активната функција. Централниот паметен бројчаник контролира до четири различни функции, како што се јачината на звукот на инфозабавата, брзината на вентилаторот, насоката на воздухот, паметната климатизација, режимите на возење и зумирањето на картата. Централниот паметен бројчаник е конфигуриран преку менито за инфозабавниот систем, а со држење на копчето се префрла помеѓу функциите.
Проширен опсег на функции Simply Clever
Потрагата за зголемена удобност во автомобилите е очигледна во новите додатоци, вклучително и Phone Box со можности за брзо индуктивно полнење на паметни телефони до 15 W – а кај Kodiaq, ова се протега на два телефони – поврзано со функцијата за активно ладење. Дополнително, патниците добиваат најмногу четири USB-C порти со излезна моќност од 45 W, како и пригоден USB-C приклучок од 15 W на ретровизорот.
Новиот Kodiaq е достапен со ergo седишта комплетирани со функција за пневматска масажа. Патниците на задните седишта ќе го ценат и просторот за складирање на свежо место во централниот тунел. Во Superb, редизајнираниот управувач, таблата со инструменти и украсните елементи на облогата беспрекорно се комбинираат со подобрените опционални седишта за масажа. Тие сега вклучуваат десет пневматски контролирани перничиња за масажа и широк избор на програми, со четиринасочна прилагодлива лумбална поддршка. Соодветно на Kodiaq, сите функции за греење на седиштата, управувачот, предното ветробранско стакло и задното стакло може лесно да се управуваат преку копче за грејачи што може да се конфигурираат во менито за контрола на климата.
Одржливи материјали за сите текстили и две популарни Simply Clever карактеристики
Škoda ја демонстрира својата посветеност на одржливоста со користење на еколошки одговорни материјали за сите внатрешни текстили, како и за две култни карактеристики на Simply Clever: чадорот во возачката врата и стругалката за мраз. Продолжувајќи со пристапот на другите модели на Škoda, традиционалните линии на опрема се заменети со концептот Design Selections: во Kodiaq, клиентите можат да се одлучат за Loft, Lounge или ecoSuite во црна или коњак боја, со текстил изработен од 100% рециклиран полиестер. Кожата во ecoSuite Design Selection има корист од еко-пријателскиот процес на потемнување со помош на остатоци од преработка на зрна кафе. За четвртата генерација на Superb, нивото на опременост Essence го вклучува Design Selection Studio, со избор за изборното ниво на опременост што ги опфаќа Loft и Lounge, како и Design Selection Suite во црна боја и коњак. Врвниот модел L&K ја проширува понудата со Design Selection L&K Suite во црна и коњак боја, која може да се пофали со кожа одржливо штавената со помош на отпадна вода од преработка на маслинки.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
„Сетек Денови“ – ДО 70 % ПОПУСТИ

Oд 9 јуни, понеделник, започнува најголемата акција на Сетек – сè од техника, најпосетуваните Сетек Денови каде попустите стигнуваат и до 70%!
„Сетек Денови“ е акција каде љубителите на најпознатите брендови, на едно место можат да видат и да одберат се што сакаат и се што им е потребно од техника, по најниски цени.
Во сите салони на Сетек низ Македонија, следува огромен избор на производи од бела техника, фрижидери, телевизори, компјутери,лаптопи, се од ИТ, мобилни, смартфони, голема палетана додатоци, мали апарати, гејминг опрема, опрема за фитнес, мали и големи апарати и многу повеќе.
Акцијата, СЕТЕК ДЕНОВИ, дава можност за многу поволности како на цените, така и на изборот на производите. Салоните во овој период стануваат зборно место за техника, а веб страната www.setec.mk најпосетуваното место за online продажба.
Искористете ја можноста, дојдете во Сетек и купете најмногу техника, со најниски цени.
Компанијата Сетек, како лидер на пазарот, повеќе од 30 години, во континуитет ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите.
Со мрежа од 33 различни локации, модерно опремени салони и премиум продавници, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој љубител на современата техника.
Покрај актуелната акција, Компанијата, во континуитет нуди и услуги за полесен пристап и поголема можност за корисност на купувачите, како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и долготрајна употреба.
Сепак, обожавателите на техника најмногу ја чекаат акцијата СЕТЕК ДЕНОВИ, кога буквално СÈ СЕ КУПУВА !
(ПР)
Соопштенија
„Алкалоид“ на Третата регионална ESG-конференција на AmCham: градење резилиентност во свет што се менува

Во својство на една од пионерските компании во имплементацијата на принципите на еколошко, општествено и корпоративно управување (ESG), „Алкалоид“ зеде активно учество на Третата регионална ESG-конференција, организирана од македонската подружница на Американската стопанска комора, во соработка со AmCham Србија, AmCham Албанија и AmCham Косово.
Настанот собра претставници од деловниот сектор, институциите и граѓанското општество, обезбедувајќи платформа за стратешки дијалог, регионална соработка и усогласување на ESG-приоритетите во контекст на заедничките предизвици и цели на регионот.
„За компаниите во земјава и регионот примената на ESG-принципите повеќе не е избор – тоа е стратешки чекор кон одржлив раст и поголема конкурентност на глобалниот пазар“, истакна во својот воведен говор Генералниот директор и Претседател на УО на „Алкалоид“, Живко Мукаетов.
Во својство на член на Бордот на директори на Американската стопанска комора, Мукаетов потенцираше дека иако општествената одговорност на компаниите (CSR) често се смета за правилната работа што треба да се направи, ESG сè повеќе се препознава како паметен пристап, особено во контекст на глобалните предизвици и стремежот кон долгорочна резилиентност и одржливост на бизнисите. Од објавувањето на првиот ESG-водич за известување од страна на Македонската берза во 2022 година, изработен со поддршка од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), започна видлив напредок во областа на ESG-сообразноста кај компаниите во земјава и регионот.
Сепак, како што беше нагласено од страна на говорниците на Конференцијата, процесот на имплементација сè уште е неконзистентен и нецелосен. Учесниците упатија јасен повик за појаснување на регулативната рамка, воспоставување посилни стимулации и обезбедување техничка и институционална поддршка за градење капацитети, со цел да се овозможи поширока, посистемска и поефикасна примена на ESG-стратегиите во сите сектори на економијата. Особено беше потенцирана важноста од усогласување на националните регулативи со стандардите на ЕУ за одржливост, имајќи предвид дека ЕУ е најголем трговски партнер на регионот.
Во рамките на втората панел-сесија насловена „ESG во рамки на ЕУ-регулативата: клучни импликации за компаниите од Западен Балкан“, говореше координаторот на ESG-одборот на „Алкалоид“ АД Скопје, Димитар Ристовски, кој изјави:
„За ’Алкалоид’ ESG-стандардите не претставуваат само формална обврска – тие се суштински дел од нашето секојдневно работење и стратешки двигател за управување со ризици, поттикнување иновации, обезбедување долгорочна конкурентност, градење доверба кај инвеститорите и пристап до одржливо финансирање. Денес вистинското лидерство не се мери само преку финансиските резултати, туку и преку влијанието што компанијата го има врз луѓето и животната средина.“
„Алкалоид“ досега има објавено три ESG-извештаи, а минатата година компанијата го доби признанието „Добри ESG-практики за 2024 година“ од страна на Македонската берза и Американската стопанска комора за својот најнов консолидаран извештај, изработен на ниво на целата групација.
(ПР)
Соопштенија
„Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ – ОКТА, МВР И РСБСП со заедничка кампања за поголема безбедност во сообраќајот

Под мотото „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ стартува кампањата за безбедност во сообраќајот на ОКТА, Министерството за внатрешни работи (МВР) и Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата (РСБСП). Целта на кампањата е подигнување на свеста во јавноста за важноста на поголемото внимание на сите учесници во сообраќајот. Во рамките на кампањата ќе бидат преземени низа активности кои на иновативен начин ќе информираат, едуцираат и ќе алармираат за поголема одговорност во сообраќајот.
„Безбедноста во сообраќајот е еден од приоритетите во стратегијата за општествена одговорност на ОКТА. Многу внимателно и посветено пристапуваме кон активностите и кампањите кои што имаат за цел да ја подигнат јавната свест за тоа колку е важно да се биде одговорен учесник во сообраќајот. И тоа не го правиме само преку донации, туку и преку едукативни работилници и кампањи во кои што се вклучени релевантни партнери од општеството во кое работиме. Едукацијата и превенцијата се вистинскиот начин за подобрување на сообраќајната култура и намалување на негативната статистика од патиштата во државата“, изјави главниот извршен директор на ОКТА Димитриос Пасхос.
Кампањата „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ е фокусирана на предупредување на јавноста за опасноста од неодговорно однесување во сообраќајот преку реални животни ситуации, со цел да поттикне промена на навиките и однесувањето на учесниците во сообраќајот.
„Состојбите на терен укажуваат дека покрај редовните контроли на нашите екипи, потребна е соработка и активно вклучување на повеќе чинители во подигнување на свеста кај луѓето. Праксата покажува дека информирањето и едукацијата се многу важни во превенцијата на поголем број на сообраќајни несреќи. Затоа сме уверени дека оваа кампања ќе допринесе кон она што е наша заедничка цел – безбедни улици и патишта за сите учесници во сообраќајот“, истакна Панче Тошковски, министер за внатрешни работи.
Според податоците, најголемиот број на незгоди се случуваат како резултат на невнимание во текот на сообраќајот.
„Брзиот и динамичен начин на живот го зголемува процентот на сообраќајни незгоди, што за нас е дополнителен аларм за интензивирање на активностите во насока на превенција преку едукација за подигнување на јавната свест кај сите учесници во сообраќајот. Веруваме дека и оваа кампања преку иновативни и суштински пораки ќе даде придонес учесниците во сообраќајот да бидат совесни и повеќе да внимаваат“, потенцираше Горан Ангеловски, претседател на Републички совет за безбедност во сообраќајот на патиштата.
Кампањата „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ ОКТА ја лансира преку платформата „Јас Внимавам“ која што е еден од столбовите на кои што се базира стратегијата за општествена одговорност на компанијата. Во 2017 година оваа платформа беше прогласена за најдобра национална општествено одговорна практика на годишната манифестација организирана од Координативно тело за општествена одговорност на претпријатијата и Министерството за економија. Платформата беше оценета како најефективна и најсеопфатна во однос на прашањата со кои се занимава. „Јас внимавам„ беше избрана во конкуренција на 15 големи компании со вкупно 24 проекти.
(ПР)