Соопштенија
Светска премиера по повод 50-годишнината: новиот Golf е поатрактивен, интелигентен и поефикасен од кога било досега
•Нов хардвер и софтвер: Golf ќе биде опремен со систем за инфозабава од следната генерација, кој ќе има брз процесор, интуитивно ракување, интелигентен гласовен асистент IDA и интеграција ChatGPT.

•Надградба на дизајнот: новиот Golf има поостар преден дел, 3D светлосна графика на задните светла и, за прв пат, осветленo лого на Volkswagen на предната страна.
•Нов plug-in хибрид: целосно електричен опсег од околу 100 km и вкупен опсег од 1.000 km, плус функција за DC брзо полнење со капацитет за полнење од 50 kW.
•Првиот Golf излезе од производната лента во Волфсбург пред 50 години, а вкупно над 37 милиони единици се продадени ширум светот.

Golf оваа година го слави својот 50-ти роденден – а Volkswagen лансира подобрена верзија на својот бестселер по повод годишнината. Во Македонија ќе биде достапен во втората половина од 2024 годината. Новиот Golf импресионира со инфозабавниот систем од следната генерација, поинтуитивен оперативен концепт, поостриот преден и заден дизајн, како и ефикасни системи за возење. Тие вклучуваат plug-in хибридни погони со зголемен досег на целосно електрична енергија од околу 100 километри. Покрај тоа, за прв пат, предниот дел на Golf го краси осветленото лого на Volkswagen.

Томас Шафер, извршен директор на Volkswagen Патнички Возила: „ Golf е во срцето на брендот Volkswagen веќе половина век, нудејќи прифатлива мобилност за сите на највисоко технолошко ниво. Ова е токму она на што сега го градиме со новата еволутивна фаза – со уште поголема ефикасност, удобност и квалитет и нов оперативен концепт. Golf не станува ништо подобар од ова“.

Имелда Лабе, член на Управниот одбор на Volkswagen за продажба, маркетинг и постпродажба: „Со Golf, напишавме уникатна успешна приказна. Golf се залага за брендот Volkswagen како ниеден друг модел. Автомобил за сите генерации. И ова е случај веќе 50 години. Со континуираниот технички развој на новиот Golf, сега додаваме уште едно поглавје на оваа успешна приказна“.
Обновени предни и задни и нов дизајн на светлата. Новиот Golf и новиот Golf Variant може да се препознаат по нивниот нов преден дел. Визуелно дефинираните карактеристики го вклучуваат логото на Volkswagen, кое за прв пат се осветлува на Golf, и ново-дизајнираните LED фарови. Најдобрите Q.LIGHT LED matrix светла вклучуваат ново долго светло со високи перформанси со опсег до 500 m. Нов дизајн добија и IQ.LIGHT 3D LED светлосните групи за задни светла во двете верзии на каросеријата.


Нов инфозабававен систем и интеграција на ChatGPT. Во внатрешноста, серијата модели располага со ново развиен, интуитивен инфозабавен систем со слободно стоечки екран на допир (дијагонала на екранот до 32,8 см). Ова има ергономски оптимизирани и осветлени лизгачи на допир за контрола на температурата и јачината на звукот во основата.
Новини се и подобрениот повеќе-функционален волан и новиот гласовен асистент IDA. Користејќи природен јазик, IDA може да се користи не само за контрола на функциите како што се климатизацијата, телефонот или системот за навигација, туку и за пристап до онлајн информации од сите можни области – од временски прогнози до прашања со општо знаење. Golf во иднина ќе ја има најновата генерација на инфозабавниот систем. Ова го интегрира четботот заснован на вештачка интелигенција ChatGPT во гласовниот асистент IDA. Прикажана на CES (Consumer Electronics Show) во Лас Вегас на почетокот на јануари, функцијата може беспрекорно да пристапи до постојано растечката база на податоци за вештачка интелигенција. Патниците можат да комуницираат со автомобилот користејќи природен јазик и да истражуваат содржини што им се читаат на глас додека патуваат.
Паркирањето е олеснето благодарение на новите помошни системи. Маневрирањето со Golf и Golf Variant е олеснето со новите помошни системи, како што е подобрената функција Park Assist Plus. Кога возите покрај паркинг простор, може да открие дали просторот е доволно голем и соодветно да ја започне постапката за паркирање. Го презема управувањето, како и забрзувањето и сопирањето. Сè што треба да направи возачот е да го следи процесот на паркирање. Покрај тоа, Park Assist Pro за прв пат ќе биде достапен за Golf, овозможувајќи им на возачите да го водат возилото во и надвор од паркинг местата со својот паметен телефон. Возилото може да се извади од паркинг просторот од далечина, на пример, ако просторот за паркирање е многу тесен. Друга нова карактеристика е системот „Area View“ – овде се создава сеопфатен поглед од 360 степени со спојување на четири камери, а соодветната слика се пренесува на екранот на допир на инфозабавниот систем. Ова го олеснува гледањето на рабовите и ознаките на паркинг просторот.
Нова палета на погонски единици. Новите plug-in хибридни погони во Golf нудат зголемена моќност и електричен опсег од околу 100 km, а дополнително се опремени со DC функција за брзо полнење. Високо ефикасните благи хибридни погони од 48 V се особено привлечни за возачите кои немаат ѕидна кутија за полнење дома. Вкупно девет различни опции – благ хибрид (eTSI), plug-in хибрид (eHybrid и GTE), бензинец со турбо полнач (TSI) и турбо дизел (TDI) – ќе бидат достапни за производната линија во фазата на лансирање. Golf GTI стана уште поспортски со дополнителна моќност во споредба со неговиот претходник. Дополнителни деривати на Golf ќе бидат воведени сукцесивно во текот на 2024 година.

50 години Golf – историја на бестселерот
Првиот Golf произведен во серија беше изграден во фабриката на Volkswagen во Волфсбург на крајот на март 1974 година. Официјалното лансирање започна во мај. Пред ова, Beetle, а со тоа и комбинацијата на мотор поставен одзади и погон на задните тркала го обликуваа брендот Volkswagen со децении. На почетокот на 1970-тите, првиот Golf – како и Passat, Scirocco и Polo – го означи почетокот на новата ера: онаа на моторот поставен напред и погонот на предните тркала. Модерниот и безбеден концепт на погонски систем, големата флексибилност со задната врата и преклопениот потпирач за грб на задните седишта и дизајнот беа толку убедливи што милионитиот Golf излезе од производната лента до октомври 1976 година.
Но, тоа беше само почеток: во седумте генерации што следеа, Golf секогаш беше тој што ја правеше достапната мобилност со највисоките стандарди на технологија достапна за секого. Доаѓаше со технологија како што се контролиран катализатор и ефикасни погонски системи, а дополнително нудеше безбедносни карактеристики како што се системот против блокирање на сопирањето, воздушните перничиња или првиот систем за погон на сите тркала во производната линија. Тајната зад успехот на Golf се должи и на фактот дека дизајнерите ја пренеле ДНК од првата генерација на неговите наследници, со што го негувале класичниот дизајн на Golf.
Удобноста, квалитетот и иновативните системи за помош добиваа значење со секоја генерација и продолжуваат да поставуваат стандарди денес. Во текот на изминатите 50 години, Golf стана високо-технолошка компактна класа сама по себе – оваа дури стана позната како „класа на Golf“ по само неколку години. Моделот има освоено безброј награди и компаративни тестови дома и во странство. Следеа различни деривати како што се Variant, Cabriolet и Sportsvan; целосно електричните e-Golf и спортските модели, со кратенката GTI, GTD, GTE и водечкиот Golf R брзо се етаблираа. Golf беше еден од првите автомобили во сегментот кој понуди асистирано возење преку Travel Assist. Друга иновација во Golf беше дебито на технологијата Car2X, која може да обезбеди однапред предупредување за опасности.
До денес, повеќе од 37 милиони Golf се продадени во осум генерации. Golf е цврст столб за марката Volkswagen и секогаш може да се прилагоди како двигател на иновациите. Со новата еволутивна фаза, брендот се надоврзува токму на тоа – со зголемена ефикасност, удобност и квалитет и паметен оперативен концепт.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
SEAT ги претстави новите Ibiza и Arona: Освежен дизајн, напреден ентериер и уште поголема вредност
Одбележувајќи ја својата 75-годишнина, SEAT започнува возбудливо ново поглавје со освежување на два од своите најпопуларни модели – Ibiza и Arona. Овие обновувања не само што ја прославуваат традицијата на брендот, туку и ја потврдуваат неговата посветеност на достапни автомобили.
Новите SEAT Ibiza и Arona повторно ги поставуваат стандардите во своите сегменти со живописен дизајн и напредна технологија. Двата модела прават нов чекор напред, водени од три клучни столба: освежен надворешен изглед, префинета внатрешност и засилена вкупна вредност.
„SEAT Ibiza и Arona се вистински приказни за успех, основни за нашата понуда и за растот на брендот. Како два од најиконските модели на SEAT, тие имаат клучна улога во овозможување на лесно движење низ градовите и даваат можност на луѓето слободно да се движат кон нови можности“, изјави Маркус Хаупт, извршен директор на SEAT. „Со освежен надворешен изглед и унапредена внатрешност, ја зголемуваме нивната вредност и привлечност. Истовремено, ги подготвуваме двата модела за иднината, со претстојното усогласување со стандардот EU7 и воведување на mild-hybrid погонски системи.“
SEAT Ibiza е вистинска икона во својот сегмент. Од своето деби во 1984 година, се продадени над 6 милиони примероци низ пет генерации — постојано се развива, прифаќајќи нови идеи и инспирирајќи младешки, креативен и напредно ориентиран дух.
SEAT Arona, урбан SUV, изгради силна база на обожаватели од своето лансирање во 2017 година. Со над 750.000 продадени примероци, таа продолжува да им дава задоволство на возачите кои бараат енергичен, младешки SUV подготвен да се справи со секој урбан предизвик.
ОСВЕЖЕН НАДВОРЕШЕН ИЗГЛЕД
Новите SEAT Ibiza и Arona донесуваат посебен и карактерен дизајн што ја одразува еволуцијата на потребите на современите возачи. Двата модела сега имаат освежена стилска линија, живописни нови бои и комплетно обновен избор на алуминиумски тркала — достапни во големини од 15” до 18”.
Еволуцијата на дизајнот носи нов и постабилен изглед, бидејќи предницата на двата автомобили е целосно обновена. Новиот хексагонален дизајн на решетките, комбиниран со иконската мат/полирана дијамантска мрежа, ја истакнува спортската карактеристика и ги нагласува пошироките пропорции. Новите, потенки Full LED предни светла ја потенцираат ширината на автомобилот додека го редефинираат изгледот на предницата. Нивниот префинет светлосен потпис не само што додава по-технички изглед и им дава поодлучен карактер на автомобилите, туку и ја подобрува видливоста со поголем досег и светлина на зракот, при тоа користејќи помалку енергија.
Овие обновувања се надополнуваат со совршено пропорционираниот профил од страната, нагласувајќи ја динамичната појава на патот.
На задниот дел, новиот SEAT Ibiza воведува целосно редизајниран браник, кој ја потенцира неговата спортска и младешка атмосфера. Хоризонталната акцентна линија на горниот дел е продолжена, создавајќи поширок изглед. Темните алуминиумски букви за моделот – без разлика дали е Ibiza или Arona – додаваат модерен и препознатлив завршен детаљ.
Во FR нивоата на опрема, ласерски гравираното FR лого на B-столбот додава суптилен, но спортски акцент. Атлетските пропорции дополнително се истакнуваат со новата линија алуминиумски тркала со поефикасна технологија на гуми — што ја подобрува и динамиката и ефикасноста. Линијата на тркалата вклучува нови дизајни за секој модел: Ibiza добива две опции од 17” и две од 18”, додека Arona добива две опции од 16” и две од 18”. Достапни во обоени или машински завршетоци, овие се приклучуваат на постојната палета (15” до 18”) за да обезбедат поголемо визуелно влијание и можности за персонализација.
Конечно, палетите на надворешни бои на Ibiza и Arona се освежени со поживи и младешки нијанси. Liminal, Oniric и Hypnotic се придружуваат на постојните бои, додавајќи нова енергија и личност во понудата.
Појавата на генеративната вештачка интелигенција создаде естетика со храбри геометрии, неочекувани композиции и живописни бои. Дефинирани од тензијата помеѓу вештачкото и фотореализмот, овие визуелизации постојат во пространство помеѓу реалноста и имагинацијата. За SEAT, овој јазик се совпаѓа со неговата живописна, динамична и експресивна идентичност.
Експресивна до последниот детал, Arona нуди две контрастни опции за боја на кровот: Midnight Black и новата Manhattan Grey.
ПРЕФИНЕТА ВНАТРЕШНОСТ СО ПОВЕЌЕ ВРЕДНОСТ ОД КОГА И ДА Е
Внатре, двата модели се истакнуваат со повисок квалитет, дизајн и поврзливост — без да го изгубат препознатливиот простор и прецизност. Кабината воведува нови впечатливи текстили, префинети материјали, потемен покрив и суптилни, неутрални акценти на воздушните отвори, додавајќи рафинираност на внатрешноста. Во FR launch изданието, спортските седишта сега се стандардни, додавајќи спортски карактер и поголема удобност — нудејќи совршена рамнотежа помеѓу секојдневната практичност и динамичното чувство при возењето.
Новата стаклена градина во црна боја задава тон за порафинирана и карактерна кабина, дополнета со впечатлив текстил на седиштата, текстилни панели на вратите и материјали со мек допир кои додаваат и личност и перцепиран квалитет. Новите детали и текстури ја подигнуваат внатрешноста на повисоко ниво.
Воланот обвиткан во 100% премиум перфорирана кожа нуди тактилно чувство на прецизност од првиот момент на допир. Црниот покрив дополнително ја зајакнува импресивната атмосфера во кабината.
Од технолошка страна, двата модели доаѓаат со подобрени дигитални функции, вклучувајќи го новиот SEAT Sound систем со шест звучници, субвуфер и засилувач од 300W за висококвалитетно аудио искуство. Со надградениот 15W безжичен брз полнач со технологија за ладење, да останете поврзани и со наполнета батерија додека сте во движење е полесно од кога било.
Дизајнирани, развиени и произведени во напредните погони на SEAT во Марторел, Барселона, двата модели ќе бидат лансирани во јануари 2026 година, предводејќи ја стратегијата на SEAT базирана на Производ, Дилери и Комуникации. Во рамките на Производот, целата понуда на SEAT ќе биде обновена со електрифицирани опции до 2028 година — почнувајќи со mild-hybrid верзии на Ibiza и Arona во 2027 година, проследени со целосен хибриден погон на SEAT Leon во 2028 година, и понатамошни надградби на Leon и Leon Sportstourer во 2029 година.
SEAT останува цврсто посветен на своите дилери и клиенти, со повеќе од 1.400 продажни места и 3.000 сервиси ширум светот, нудејќи конкурентни услуги и одржување, атрактивни осигурителни пакети и широка гаранциска покриеност. Во меѓувреме, Комуникациите се развиваат со освежена визуелна идентичност и обновена палета на бои, задржувајќи го SEAT жив, релевантен и блиску до својата публика.
(ПР)
Соопштенија
Костадиновски: Нова спортска сала во ОУ „Гоце Делчев“, изградба на кружен тек и фитнес зона на отворено во Виница
На вечерашниот мини-митинг во општина Виница, во рамките на вториот круг локални избори кои ќе се одржат во недела на 2 ноември, се обрати кандидатот за градоначалникот од ВМРО-ДПМНЕ, Митко Костадиновски, кој истакна дека ја очекува поддршката од граѓаните во недела за уште повеќе проекти и инвестиции, кои ќе донесат развој на Виница.
„Верувам дека ќе ја заокружиме победата во вториот круг, да продолжиме со проектите во Виница, ние сме со реални проекти и програма кои планираме да ги реализираме наредните 4 години, сметам дека допревме до секој од вас ве запознавме со нашата визија за Виница, затоа во недела ја барам вашата доверба да продолжиме со уште посилно темпо, со уште поголеми проекти“, вели Костадиновски.
Кандидатот за градоначалник на општина Виница ги наведе проектите кои ќе се реализираат како во областа на образованието и спортот со изградба на нова спортска сала, спортски игралишта и фитнес зона, така и инвестирање во најмалите со доградба на детската градинка, но и подобрување на сообраќајот во општина Виница.
„Ја барам вашата поддршка за нова спортска сала во ОУ „Гоце Делчев“ кое е единствено училиште во општина Виница кое нема спортска сала, за доградба за нова градинка, за подобрување на сообраќајот, изградба на кружен тек, за нови улици во градот и населените места и за формирање на зона за мало стопанство кај м.в Скараница, село Блатец. За изградба на фитнес зона на отворено во Виница, реконструкција и изградба на спортски игралишта во населените места, за подобрување на водоснабдувањето, за реконструкција и изградба на водоводна и канализациона мрежа и уште многу други проекти“, рече Костадиновски и додаде:
„Затоа ве повикувам сите масовно во недела на 2 ноември да излеземе и да го заокружиме бројот 9 за ВМРО-ДПМНЕ и победничката коалиција „Твоја Македонија“, заврши Костадиновски.
Соопштенија
Герасимовски: Во недела заеднички да ја потврдиме победата
Кандидатот за градоначалник на Општина Центар Горан Герасимовски изборната кампања ја заокружува со средби со граѓаните, исто како што ја започна, на терен, слушајќи ги граѓаните.
Тој, заедно со идниот тим на советници беа позиционирани на неколку локации во Центар кадешто граѓаните можеа да се информираат за програмата и проектите што треба да се реализираат во новиот мандат.
„Денеска е последниот ден од кампањата. Водевме фер, чесна и многу конструктивна кампања со директни средби со граѓаните, со реална програма која беше препознаена во првиот круг. Граѓаните даваат голема поддршка за Центар што го сакаме. Центар е општина на мудри, искусни и добронамерни граѓани, кои го сакаат и заслужуваат најдоброто за себе. Центар се луѓето, Центар е нова приказна, Центар е сето што го сакаме. Благодарам на секој разговор, предлог, идеја и поддршка. Ве повикувам во недела да излеземе масовно на гласање и заеднички да ја потврдиме победата. За континуитет, за развој, за посреќен живот во Центар. За Центар што го сакаме!“, порачува Герасимовски.

