Соопштенија
Пет европски дестинации идеални за истражување оваа пролет
Како што живите бои на пролетта почнуваат да го разубавуваат европскиот пејзаж, нема подобро време да ја испланирате вашата следна авантура. Било да сте љубител на културата, природата и историјата или сакате да уживате во разновидни кулинарски специјалитети, овие пет европски дестинации ветуваат незаборавно и инспиративно искуство оваа пролет.
Барселона – Нурнете во богатата културна таписерија на Барселона додека градот оживува напролет со фестивали, концерти на отворено и волшебната архитектура на Антони Гауди. Истражете го историскиот готски кварт, опуштете се на прекрасните плажи и уживајте во вкусната каталонска кујна и во шармантните кафулиња на отворено.
Париз – Познат како „Градот на љубовта“, Париз е уште попривлечен напролет. Талкајте низ расцутените градини, организирајте пикник под Ајфеловата кула и истражувајте ги шармантните населби како Монмартр. Одете на лежерно крстарење со брод долж реката Сена за да бидете сведоци на градските знаменитости во полн цут.
Амстердам – Бидете сведок на култните полиња со лалиња во полн цут додека шетате по живописните канали во Амстердам. Прифатете го уметничкото наследство на градот со посета на светски познатите музеи како што се музејот Ван Гог и Ријксмузеум. Изнајмете велосипед за да се движите низ градот како локалните жители и да ги откриете скриените места надвор од туристичката рута.
Лисабон – Со благото пролетно време, Лисабон ги повикува патниците со своите шармантни населби, историски знаменитости и енергична улична уметност. Истражете ги тесните улички на Алфама, уживајте во панорамскиот поглед од замокот Сао Хорхе и препуштете се на вкусовите на португалската кујна во Меркадо да Рибеира.
Прага – Зачекорете во бајковитото опкружување во Прага, каде калдрмата води до средновековни замоци, шармантни плоштади и импресивни катедрали. Уживајте во лежерното возење со брод по реката Влтава, посетете го култниот Прашки замок и уживајте во традиционалните чешки колачи во пријатните кафулиња.a
Халкбанк од минатата година својата палета на платежни картички ја дополни со нова кредитна картичка Visa Travel. Оваа картичка е особено погодна за клиенти кои често патуваат или сакаат да патуваат низ Европа со автомобил.
Оваа картичка се одликува со кредитен лимит до максимум 300.000 денари во зависност од кредитоспособноста, до 5 плати вкупна кредитна изложеност по кредитни платежни картички, достапност на средствата 24/7 преку АТМ или преку домашната и меѓународната мрежа на ПОС терминали кои овозможуваат плаќање со Visa картички и минимален месечен износ за враќање на средства од 3%, кој понатаму може повторно да се користи.
Со Visa Travel корисникот добива и дополнителни бенефиции како Халк Асистенција на пат (пакет Европа), бесплатно патничко осигурување со покритие од 10 дена за првата година, како и 10% намалување на цените на сите полиси за доброволно осигурување преку Халк Осигурување АД Скопје.
Покрај тоа, доколку со Visa Travel картичката се направи резервација на Booking.com преку линкот наведен на веб-страницата на Халкбанк АД Скопје, после 60 дена од успешно реализираниот престој, 4% од платениот износ ќе биде рефундиран на трансакциската сметка која е поврзана со картичката.
Корисникот на картичката може да ги ужива и поволностите како плаќање на рати без камата и собирање на бонус поени кај одредени трговци и користење на истите во секојдневните пазарувања на ПОС терминалите на Халкбанк АД Скопје.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Шефот на НАТО: Украина ќе влезе во НАТО, така е одлучено во Вашингтон
„Украина ќе стане 33. или 34. членка на НАТО, кој во моментот има 32 членки“, изјави неодамна назначениот генерален секретар на НАТО, Марк Руте, на прес-конференција во Брисел.
„Во моментот се чини дека Украина ќе влезе како 33. членка, но пред неа може да влезе некој друг. Но, Украина во иднина ќе биде членка на НАТО. Така решивме во Вашингтон“, изјави генералниот секретар на НАТО, пренесуваат медиумите во регионот.
„Шведска, планот на Украина за победа, но и нејзиното идно членство во НАТО“, одговори шведскиот министер за одбрана. Тој истакна дека планот за победа ќе биде разгледан на вечерна средба во Брисел.
„Украина е на неповратен пат кон полноправно членство во НАТО, што е многу важно. Имаме многу да научиме од Украина кога станува збор за одбранбените иновации. Украина исто така има силни вооружени сили“, рече тој.
Соопштенија
Македонскиот концепт е против законот за правична застапеност: „ Успехот да биде единствен критериум“
Mакедонски концепт е против донесување на Закон за правична застапеност. Од партијата велат дека се залагаат за еднакви права на граѓаните, без разлика на која етничка заедница припаѓаат.
„Нема поента, еден инструмент на апархејдот да менуваме со друг! Новиот закон повторно ќе создаде нееднаквост. Системот на апартхејд е одамна надминат секаде во светот. Време е да заврши и во Македонија! Граѓанска држава и мерит систем, се патокази кои водат кон ЕУ, а не практики од 19ти век!
Правичната застапеност не е решение, туку нова форма на нееднаквост. Меритократијата е патот кон вистинска праведност. Квотите создаваат само илузии. Граѓанска држава се гради на индивидуалните успеси, а не на колективитети. Кога способностите се заменуваат со квоти, правдата се изопачува.
Ние сме за еднаквост во можностите, а не во резултатите. Затоа мерит системот е нашиот водич. Системот на вредности треба да се базира на труд и посветеност, а не на етнички предзнаци. Ние сме сите граѓани на Републиката и нека успехот биде наш единствен критериум. Пропадната пракса на 19-тиот век не гради иднина за 22ри век. Да застанеме сите заедно против сите видови на дискриминација, и позитивна и негативна! Само рамноправност на граѓаните! Тоа се вредностите на граѓанскиот Устав, кој е решение за сите овие прашања“, велат од партијата.
Соопштенија
Меккен Скопје е „Адриатик Агенција на годината“ и добитник на сребрена и бронзена награда за кампањата „Стартап пакет“ на Халкбанк
Агенцијата Меккен Скопје е прогласена за „Адриатик Агенција на годината“ на овогодишниот фестивал Голден Драм, кој се одржа минатата недела во Порторож. Ова престижно признание, заедно со сребрената награда во категоријата креативна ефикасност и бронзената во категоријата надворешно рекламирање за кампањата „Стартап пакет“ на Халкбанк се резултат на посветеноста на Меккен Скопје кон иновации и извонредност во рекламната индустрија.
„Овие признанија се огромни за нас и за нашиот клиент Халкбанк, тие се доказ за трудот и страста на нашите тимови. Наградите ја потврдуваат нашата посветеност кон квалитет и способност да создаваме влијателни, уникатни и паметни комуникациски решенија што се поврзуваат со нашата целна публика и му помагаат на клиентот во остварувањето на своите бизнис-цели. Наградите се фактор плус во остварувањето на нашата визија да бидеме најпосакуваниот комуникациски и креативен партнер“, изјави Бојан Кочовски, директор на Меккен Скопје.
Овогодишното издание на фестивалот уште еднаш на едно место ги собра најдобрите идеи, најдобрите тимови и најдобрите креативци од целиот свет. Проектите на Меккен Скопје и Халбанк се единствените од Македонија што се пласираа како финалисти. Во конкуренција на повеќе од 1.000 пријави од околу 200 агенции од целиот свет, интернационалното жири составено од 56 исклучителни професионалци им ги додели сребрената и бронзената награда, а Агенцијата ја доби најпрестижната награда на фестивалот, „Адриатик Агенција на годината“.
Меккен Скопје е една од најголемите и најуспешни маркетинг-агенции, присутна во Македонија 27 години. Во своето портфолио ги вклучува едни од најреномираните интернационални и домашни компании и брендови. Дел е од интернационалната Меккен мрежа, McCann Worldgroup, која исто така на Голден Драм доби престижна награда ‘’Најдобра агенциска мрежа’’.
Фестивалот Голден Драм во Порторож е најреномираниот годишен настан во нашиот регион, во Европа и пошироко, кој ги слави креативноста и иновациите во рекламната и комуникациската индустрија. Традиционално, секоја година на едно место ги обединува најдобрите светски агенции и професионалци со цел да ги претстават своите исклучителни кампањи, да разменат идеи, да дискутираат за трендови и да се дружат.
Погледнетe ја наградената кампања ‘’Стартап пакет’’ на следниoв линк: