Соопштенија
Елеганција од врвно ниво: Претставена новата Шкода Октавија
Škoda ја претстави новата верзија на својот бестселер; Новата Octavia. Суптилни дизајнерски модификации, технолошки надградби и поодржлив ентериер.
„Нашите клиенти со право очекуваат многу од Octavia и ова освежување го носи нашиот најпродаван модел на следното ниво. Иновациите како што се целосно редизајниран инфозабавен систем, новите безбедносни системи, зголемената употреба на одржливи материјали и помоќните светла, ја прават новата Octavia уште подобра во секојдневните авантури. Уверен сум дека нашата нова Octavia ќе ги изненади и воодушеви своите возачи и патници, потврдувајќи го своето место како наш најпопуларен автомобил“, вели Клаус Зелмер, извршен директор на ŠKODA.
Суптилно подобрена
Промените во изгледот на автомобилот се забележителни и врвно елегантни. Тие вклучуваат нов концепт на светла, кои сега физички и графички се инкорпорирани во предната решетка. Самата решетка, исто така, претрпе мали промени, со повеќе вертикални детали, а целиот преден дел изгледа поелегантно. Една од причините за овој впечаток е поблиското порамнување на линиите на предниот дел. Задните браници, исто така, се сосема нови.
Новиот автомобил изгледа многу свеж, како дизајнерите да ги скицирале промените со најлесни допири. Всушност, деталите на дизајнот на предниот и задниот дел се врвно софистицирани. Некои елементи на новата Octavia се инспирирани од новиот Superb, но преземањето на овие решенија кај Octavia делува поспортско. Една филозофија на дизајнерите на Škoda е дека колку е помал моделот, толку подинамичен може да биде неговиот дизајн.
Одржливост и подобра технологија
Случајно, фаровите во новиот дизајн сега исто така доаѓаат и со опционална подобрена LED Matrix технологија, со 36 сегменти наместо 24 и нови карактеристики кои овозможуваат фаровите за магла да бидат одвоени од браникот. Во оваа верзија, фаровите исто така се одликуваат со модерниот кристален светлински елемент.
Внатре, патниците може да уживаат во поодржливи материјали и опционално достапен 13-инчен инфозабавен дисплеј. Десет инчен дисплеј сега е стандарден, а новата Octavia, исто така, доаѓа со двојна зона автоматска контрола на клима уредот како стандард, помоќно полнење на поврзани уреди преку USB-C и подобрен Kessy систем за заклучување и отклучување на возилото.
Новата Octavia ќе биде достапна со четири нивоа на опрема: Essence, Selection, Sportline и RS. На врвот од понудата, клиентите можат да изберат внатрешност од еден од деветте дизајнерски пакети. Исто така, постои избор на ергономски седишта со AGR сертификација и функција за масажа.
Модернизираната Octavia е надградена со нови системи за помош и безбедност на патниците. Новиот Intelligent Park Assist и Remote Park Assist ќе го олеснат паркирањето, додека безбедноста, особено на долги патувања, е подобрена со нов систем за проценка на заморот на возачите. Овој систем повеќе не работи со податоци само за движењата на воланот, туку ги следи и информациите од повеќе извори и може да направи разлика помеѓу краткорочната ненамерност и вистинскиот замор. ChatGPT chatbot основан од AI ќе биде интегриран во гласовниот асистент Лаура како стандард, воведувајќи најразлични нови можности кои нудат далеку повеќе можности од претходните гласовни команди.
Моќни мотори
Во предниот дел, новата Octavia доаѓа со 85 kW, 1,5 литарски TSI мотор, кој е споен со шест брзински мануелен или седумстепен DSG автоматски менувач. Дополнително достапен е и 110 kW верзија, додека верзијата со DSG пренос секогаш доаѓа со mild-hybrid технологија.
Врвот на понудата се дволитните мотори: за верзијата со погон на сите тркала, 2.0 TSI моторот со 150 kW и автоматски менувач ќе биде достапен, додека RS верзијата со DSG менувач испорачува 195 kW. На располагање се и две верзии на 2,0 TDI моторот: варијанта од 85 kW, со шестстепен мануелен менувач и верзија од 110 kW со DSG автоматски менувач со седум степени.
Во нашата држава, новата Octavia ќе пристигне во Јули оваа година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Шефот на НАТО: Украина ќе влезе во НАТО, така е одлучено во Вашингтон
„Украина ќе стане 33. или 34. членка на НАТО, кој во моментот има 32 членки“, изјави неодамна назначениот генерален секретар на НАТО, Марк Руте, на прес-конференција во Брисел.
„Во моментот се чини дека Украина ќе влезе како 33. членка, но пред неа може да влезе некој друг. Но, Украина во иднина ќе биде членка на НАТО. Така решивме во Вашингтон“, изјави генералниот секретар на НАТО, пренесуваат медиумите во регионот.
„Шведска, планот на Украина за победа, но и нејзиното идно членство во НАТО“, одговори шведскиот министер за одбрана. Тој истакна дека планот за победа ќе биде разгледан на вечерна средба во Брисел.
„Украина е на неповратен пат кон полноправно членство во НАТО, што е многу важно. Имаме многу да научиме од Украина кога станува збор за одбранбените иновации. Украина исто така има силни вооружени сили“, рече тој.
Соопштенија
Македонскиот концепт е против законот за правична застапеност: „ Успехот да биде единствен критериум“
Mакедонски концепт е против донесување на Закон за правична застапеност. Од партијата велат дека се залагаат за еднакви права на граѓаните, без разлика на која етничка заедница припаѓаат.
„Нема поента, еден инструмент на апархејдот да менуваме со друг! Новиот закон повторно ќе создаде нееднаквост. Системот на апартхејд е одамна надминат секаде во светот. Време е да заврши и во Македонија! Граѓанска држава и мерит систем, се патокази кои водат кон ЕУ, а не практики од 19ти век!
Правичната застапеност не е решение, туку нова форма на нееднаквост. Меритократијата е патот кон вистинска праведност. Квотите создаваат само илузии. Граѓанска држава се гради на индивидуалните успеси, а не на колективитети. Кога способностите се заменуваат со квоти, правдата се изопачува.
Ние сме за еднаквост во можностите, а не во резултатите. Затоа мерит системот е нашиот водич. Системот на вредности треба да се базира на труд и посветеност, а не на етнички предзнаци. Ние сме сите граѓани на Републиката и нека успехот биде наш единствен критериум. Пропадната пракса на 19-тиот век не гради иднина за 22ри век. Да застанеме сите заедно против сите видови на дискриминација, и позитивна и негативна! Само рамноправност на граѓаните! Тоа се вредностите на граѓанскиот Устав, кој е решение за сите овие прашања“, велат од партијата.
Соопштенија
Меккен Скопје е „Адриатик Агенција на годината“ и добитник на сребрена и бронзена награда за кампањата „Стартап пакет“ на Халкбанк
Агенцијата Меккен Скопје е прогласена за „Адриатик Агенција на годината“ на овогодишниот фестивал Голден Драм, кој се одржа минатата недела во Порторож. Ова престижно признание, заедно со сребрената награда во категоријата креативна ефикасност и бронзената во категоријата надворешно рекламирање за кампањата „Стартап пакет“ на Халкбанк се резултат на посветеноста на Меккен Скопје кон иновации и извонредност во рекламната индустрија.
„Овие признанија се огромни за нас и за нашиот клиент Халкбанк, тие се доказ за трудот и страста на нашите тимови. Наградите ја потврдуваат нашата посветеност кон квалитет и способност да создаваме влијателни, уникатни и паметни комуникациски решенија што се поврзуваат со нашата целна публика и му помагаат на клиентот во остварувањето на своите бизнис-цели. Наградите се фактор плус во остварувањето на нашата визија да бидеме најпосакуваниот комуникациски и креативен партнер“, изјави Бојан Кочовски, директор на Меккен Скопје.
Овогодишното издание на фестивалот уште еднаш на едно место ги собра најдобрите идеи, најдобрите тимови и најдобрите креативци од целиот свет. Проектите на Меккен Скопје и Халбанк се единствените од Македонија што се пласираа како финалисти. Во конкуренција на повеќе од 1.000 пријави од околу 200 агенции од целиот свет, интернационалното жири составено од 56 исклучителни професионалци им ги додели сребрената и бронзената награда, а Агенцијата ја доби најпрестижната награда на фестивалот, „Адриатик Агенција на годината“.
Меккен Скопје е една од најголемите и најуспешни маркетинг-агенции, присутна во Македонија 27 години. Во своето портфолио ги вклучува едни од најреномираните интернационални и домашни компании и брендови. Дел е од интернационалната Меккен мрежа, McCann Worldgroup, која исто така на Голден Драм доби престижна награда ‘’Најдобра агенциска мрежа’’.
Фестивалот Голден Драм во Порторож е најреномираниот годишен настан во нашиот регион, во Европа и пошироко, кој ги слави креативноста и иновациите во рекламната и комуникациската индустрија. Традиционално, секоја година на едно место ги обединува најдобрите светски агенции и професионалци со цел да ги претстават своите исклучителни кампањи, да разменат идеи, да дискутираат за трендови и да се дружат.
Погледнетe ја наградената кампања ‘’Стартап пакет’’ на следниoв линк: