Контакт

Соопштенија

„Алкалоид“ со раст на консолидираниот извоз од 17 отсто, инвестиции од 28,3 милиони евра и 232 нови вработувања во земјата во периодот јануари – декември

Објавено пред

Приходи од продажби 

dobivaj vesti na viber
 Според единечниот биланс на успех, во периодот јануари – декември 2023 година продажбите достигнуваат 12.261.902.275 денари, што е за 16 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 16.512.977.886 денари, што е за 16 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година.

 

 Продажби според региони

 Консолидираните продажби остварени на домашниот пазар се зголемени за 13 %, а вкупниот консолидиран извоз на компанијата е зголемен за 17 %. Од вкупните консолидирани продажби 31 % се остварени на домашниот пазар, додека, пак, 69 % се остварени на странските пазари. Гледано според региони, во земјите од Југоисточна Европа се остварени 29 %, во земјите од Западна Европа (ЕУ и ЕФТА) се остварени 22 %, во земјите од Источна Европа (ЗНД, УКР…) се остварени 17 %, а на другите пазари е остварен 1 % од вкупните консолидирани продажби.

 

Најголем пораст кај поголемите извозни пазари, во споредба минатата година, бележат продажбите остварени во Канада, кои се зголемени за 62-пати; потоа во Италија, каде што се зголемени за 35-пати; во Јужна Африка за 5-пати; во Чиле повеќе од 4-пати, како и во Чешка и во Велика Британија, каде што се зголемени за повеќе од двапати. Потоа следуваат оние во Монголија (раст од 87 %), во Ерменија (раст од 69 %), Романија (раст од 66 %), Албанија (раст од 33 %), Украина (раст 26 %), во Бугарија (раст од 15 %), Хрватска (раст од 13 %), Босна и Херцеговина (раст од 11 %), во Србија (раст од 9 %) итн.

 Продажби според групи производи

 Гледано според групи производи, во структурата на вкупните консолидирани продажби најголемо учество заземаат производите од сегментот фармација, и тоа 90 %. Од нив поголем удел имаат антибиотиците со 27 %, препаратите ОТЦ со 19 %, невролошките препарати со 12 %, кардиолошките препарати со 12 % од вкупните консолидирани продажби итн. Сегментот хемија, козметика и билкарство учествува со 10 % во вкупните консолидирани продажби, поточно хемија учествува со 2 %, козметика со 7 %, а билкарство учествува со 1 %. Вкупните продажби бележат пораст кај профитните центри фармација и козметика во споредба со остварените во истиот период од 2022 година. Сегментот фармација бележи раст од 18 %, а козметика раст од 10 %. 

Инвестиции

 Вкупните инвестиции во основни средства во периодот јануари – декември 2023 година изнесуваат 1.741.561.257 денари и во споредба со остварените во истиот период од 2022 година бележат раст од 18 %. Ваквото зголемување на инвестициите се должи на најголемиот инвестициски проект на АЛКАЛОИД во последните 20 години – новото производствено одделение за производство на цврсти форми 2 – со кој се зголемуваат капацитетите за производство на цврсти форми за повеќе од двапати.

 Резултати од работењето 

Единечната добивка пред финансиските трошоци, даноците и пред амортизацијата (ЕБИТДА), која изнесува 2.572.485.548 денари, бележи зголемување од околу 8 %, додека, пак, единечната нето-добивка изнесува 1.520.546.813 денари и е зголемена исто така за 8 %.

Консолидираната добивка пред финансиските трошоци, даноците и пред амортизацијата (ЕБИТДА) достигна 2.750.020.561 денари и бележи раст од 8 %, додека, пак, консолидираната нето-добивка во износ од 1.576.864.006 денари е зголемена исто така за 8 %.

 При извршувањето на оперативните активности АЛКАЛОИД АД Скопје ангажираше повеќе од 1.000 домашни добавувачи.

 Вработени

 Во периодот јануари – декември 2023 година во АЛКАЛОИД АД Скопје се реализирани 232 нови вработувања во РС Македонија. Со одлука на Управниот одбор на АЛКАЛОИД АД Скопје, во март 2023 година е одобрен и исплатен регрес за користење годишен одмор за вработените во компанијата, во висина на нето-износот од 36.500 денари. Во декември 2023 Управниот одбор по повод новогодишните и божиќни празници, одобри исплата на новогодишен надоместок за вработените во нето-износ од 34.000 денари. Групацијата АЛКАЛОИД брои 2.843 вработени, од кои 2.155 се во земјава, а 688 се вработени во капитално поврзаните друштва во странство.

 Податоци за акциите

 Акциите на АЛКАЛОИД АД Скопје котираат на официјалниот пазар на Македонската берза за хартии од вредност од 2002 година и важат за едни од најтргуваните и најликвидните акции на Берзата. Цената на акцијата во периодот јануари – декември 2023 година се движеше од 17.199,00 до 18.500,00 денари или просечно 17.781,93 денари за една акција. На 31.12.2023 година акциите на АЛКАЛОИД АД Скопје беа во сопственост на 5.487 акционери, физички и правни лица, a пазарната капитализација на компанијата изнесуваше речиси 26 милијарди денари.

На 3 април 2023 година, на Годишното собрание на акционерите, е одобрена пресметка и исплата на бруто-дивиденда за 2022 година, во износ од 701.363 илјади денари. Во согласност со дивидендниот календар, во мај 2023 година започна исплатата на дивидендата во износ од 490 денари бруто, односно 441 денар нето за една акција. Исплатената дивиденда по акција за 2022 година е поголема за 11,36% во однос на исплатената дивиденда по акција за 2021 година. 

Бизнис-план за 2024 година

 Бизнис-планот за 2024 година, донесен со одлука на Управниот одбор на АЛКАЛОИД АД Скопје, на Седницата одржана на 27.12.2023 година, предвидува инвестирање на околу 10% од консолидираните приходи од продажби во материјални и во нематеријални средства, раст од 10% на консолидираните продажби во однос на реализираните во 2023 година, како и раст од 7% на консолидираниот профит пред оданочување во однос на 2023 година.

Бизнис-планот за 2024 година е базиран на очекувањата, проекциите и на можностите на тековните и на новите пазари и производи, достапни за компанијата во моментот на изготвување на планот. Околностите и настаните во 2024 година, а со тоа и остварените резултати, може да варираат од прикажаните во Бизнис-планот.

Очекувања за претстојниот период

 Трендот на работење во отежнати економски услови кои беа актуелни во изминатите неколку години сосема е извесно дека ќе продолжи и во 2024 година. Доминанти предизвици беа инфлацијата и порастот на каматните стапки кои сепак, според сите очекувања, би требало да влезат во зоната на стагнација а можеби и благо опаѓање. Секако безбедносните глобални кризи го отежнуваат економскиот амбиент и предвидливоста што секогаш може да повлијае и на цените на енергенсите, да создаде потешкотии кај ланците на испораки но и да повлијае на достапноста на одредени материјали.

Очекуваме во 2024 година да продолжиме по патеката на континуираниот раст базиран на можностите од нашите тековни инвестиции во новите производни капацитети и опреми и вложувањата во развојно-истражувачките проекти, на тој начин создавајќи конкурентно портфолио и можности за ширење на пазарите. За остварување на овие цели ќе продолжиме и со нови вработувања во земјава но и на странските пазари, притоа континуирано вложувајќи во подигнување и усовршување на нивото на знаења и вештини на нашите вработени и градење на таленти.

ПР текст

.

Соопштенија

VIVATECH 2024: PEUGEOT со Hypersquare, Peugeot ја дизајнира иднината во насока кон целосно уживање при возењето

Објавено пред

PEUGEOT, главен играч во полето на технолошките иновации, го „електрифицира“ VivaTech со својот смел концепт-автомобил INCEPTION, воведувајќи нова ера на електрична мобилност. На својот штанд, PEUGEOT ќе ја претстави и својата визија за иднината олицетворена преку револуционерниот Hypersquare управувач, кој ќе го редефинира возачкото искуство за во иднината и истиот претставува репрезент на најсовремените иновации денес.

dobivaj vesti na viber

ALLURE: за прв пат пред француската јавност, ќе биде претставен INCEPTION концепт-автомобилот.
EMOTION: Hypersquare управувачот радикално го трансформира искуството и задоволството при возење.
EXCELLENCE: PEUGEOT е лидер во технолошките иновации во Европа.

Надоврзувајќи се на повеќе од 200 години искуство во иновациите, PEUGEOT има за цел повторно да ја оживее одржливата мобилност на иднината, ставајќи ги задоволството при управување со автомобил и емоциите, на прво место кај корисничкото искуство.

На VivaTech 2024, претставници од врвното раководство на брендот PEUGEOT ќе ја презентираат стратегијата за иновации. Средби ќе се одржат четири пати и тоа секој ден на штандот на PEUGEOT, во 10:30, 12:00, 14:30 и 16:00 часот.

Иновацијата на PEUGEOT се однесува на технолошката креативност поврзана со реалноста, задоволување на реалните потреби на клиентите и зголемување на задоволството при возењето. На VivaTech 2024, PEUGEOT ја претставува својата визија за автомобилот на иднината со концепт-автомобилот INCEPTION и неговиот револуционерен управувач Hypersquare.

КОНЦЕПТ-АВТОМОБИЛ PEUGEOT INCEPTION: ЕЛЕКТРИЧНА МОБИЛНОСТ НА ИДНИНАТА

Концепт-автомобилот PEUGEOT INCEPTION е одраз на оптимистичката визија на PEUGEOT за одржлива мобилност во иднината. Претставен беше на CES во Лас Вегас, а сега на VivaTech 2024 ќе биде за прв пат презентиран ѝ пред француската јавност.

PEUGEOT INCEPTION CONCEPT отвора нова ера и ги најавува идните електрични возила на брендот. Создаден со нов дизајнерски јазик, ова возило доминира со лавовски и привлечен став, револуционерен внатрешен дизајн и ветувања за невидени возачки сензации.

PEUGEOT INCEPTION CONCEPT ги реинтерпретира гените на брендот. Тој е поедноставен и поелегантен, со завршна обработка и текстури се достојни за дигиталниот свет. Овој нов дизајн осцилира помеѓу сензуални линии и спортски облини, погеометриски и остри површини.

100% електричниот PEUGEOT INCEPTION CONCEPT е опремен со технологија од 800V. Неговата батерија од 100 kWh му овозможува да помине 800 km само со едно полнење.

Внатрешноста на INCEPTION CONCEPT прикажува низа нови техники кои PEUGEOT ќе ги примени за да ја исполни посветеноста на STELLANTIS да го намали својот јаглероден отпечаток за повеќе од 50% до 2030 година во споредба со 2021, а до 2038 година ќе постане бренд со гама на возила без емисии:

• Ре-произведен текстил: во дизајнерскиот центар за прототипи, исечоци од 100% полиестерска ткаенина поминуваат преку процес на термо-компресија под вакум, со вбризгување на врзивно средство во форма на смола.

• Спој на кадифе и 3D печатење: тапацирот на седиштата и подот е создаден од специјално и 100% рециклирано полиестерско кадифе, испечатено со 3D шари.

• Подлога Air Quilting®: удобноста на седиштата е зголемена со присуството на специјални подлоги кои прецизно можат да се прилагодат на нивото на рамената. Овој електро-тапацир создаден од едно парче на материјал е лесен за рециклирање.

КУЛТНИОТ PEUGEOT i-COCKPIT® ВО СВОЈА УШТЕ ПОНАПРЕДНА ВЕРЗИЈА, ЌЕ ПРОДОЛЖИ ДА ЖИВЕЕ ПРЕКУ HYPERSQUARE

Во изминатите 12 години, преку 12 милиони возила се опремени со PEUGEOT i-Cockpit®. Тој е симбол на иновациите на PEUGEOT и сакан од клинетите, бидејќи им овозможува уживање при возењето. Сето ова е потврдено, преку спектакуларната најнова генерација на панорамскиот i-Cockpit® претставена кај новите PEUGEOT E-3008 и Е-5008.

PEUGEOT INCEPTION Concept ја најавува најновата генерација на i-Cockpit®, со целосно осмислена архитектура која ќе ги замени традиционалниот управувач и палките со Hypersquare управувачот, кој е инспириран од дигиталниот и од светот на видео игрите.

Hypersquare ќе допринесе, говорот на телото при управување да биде поедноставен и поинтуитивен. Со едноставно кликнување или допир со врвовите на прстите, без да се отстрануваат рацете од управувачот, возачот ќе може да управува со сите параметри од возилото. Hypersquare е оживеан благодарение на технологијата „steer-by-wire“ што го прави возењето поинстинктивно и поедноставно.

Контролата при управување со Hypersquare е надополнета со флексибилен дисплеј, кој прикажува податоци за возењето или информации од инфозабавниот свиен систем за 360 степени. Овој HALO CLUSTER, преку својот кружен екран, обезбедува информации за возачот и патниците додека се приближуваат до автомобилот. Оваа надворешна комуникација го зајакнува концептот на споделување податоци и создава нова визија за автомобилот.

Hypersquare со дигитални електрични контроли се состои од екран со кружни ќелии на секој од неговите четири агли, кои имаат повеќе функции:

• Целосно природен и универзален стисок на управувачот.
• Удобност при возење со врвовите на прстите.
• Активирање на контролите на возилото со едноставни импулси на палецот.

Возачот ќе открие гестикулации слични на тие кај паметните телефони. Овој интуитивен аспект води до повисоко ниво на безбедност.

Центарот на Hypersquare управувачот се состои од екран како таблет, посветен на прикажување податоци за контролите. Различните функционалности како на пример: клима, јачина на звук на радио, системи за помош при возење и тн., се прикажани на двата странични дела, со цел да се олесни пристапот до командата која се избира. Командите вгнездени внатре во кружните ќелии се достапни преку едноставно движење само на палецот и без ослободување на управувачот. За уште поголема удобност при возењето, обложувањето на Hypersquare управувачот е направено со 3D печатење, додека пак дигиталниот стаклен екран дава високотехнолошки и луксузен изглед.

PEUGEOT Hypersquare управувачот и најновата генерација на i-Cockpit®, кои ќе предизвикаат револуција кај емоциите и зголемено задоволство при возењето, ќе бидат имплементирани ѝ во претстојните возила на брендот PEUGEOT до 2026 година.

ПОДАТОЦИ И ПОВРЗАНИ УСЛУГИ СО MOBILISIGHTS
На својот штанд на VivaTech 2024, PEUGEOT ќе им посака добредојде на Mobilisights. Овој оддел на групацијата Stellantis, специјализиран за дата-податоци (DaaS), обезбедува пристап до податоците од далечина, од поврзаните возила на PEUGEOT и други брендови на групацијата.

Податоците колектирани од Mobilisights овозможуваат персонализирање на искуството на возачот преку иновативни услуги и апликации од партнерски еко-систем од трето лице, со цел да се подобри секојдневниот живот на возачите, секогаш и само со нивна согласност.

На пример, податоците на Mobilisights може да се користат за развивање интуитивни апликации за сопствениците на електрични возила кои го поедноставуваат полнењето, овозможуваат прецизно следење на трошоците на возилото, а истовремено го подобруваат корисничкото искуство.

„ДАЛЕЧИНСКО ВОЗЕЊЕ“ СО VAY

PEUGEOT исто така, ќе го претстави својот партнер “scale-up Vay“ на штандот на VivaTech 2024, со кој PEUGEOT ги истражува потенцијалните апликации за „далечинско возење“.

„Далечинското возење“ се однесува на управување од далечина и функционирањето на возилото. Оваа технологија овозможува ефикасно управување со повеќе возила со само еден возач лоциран во далечина, користејќи мобилно поврзување и сензори како камери интегрирани во возилата.

На VivaTech 2024, PEUGEOT ќе го претстави и „telestation“ на својот штанд, кој ќе им овозможи на висококвалификуваните и сертифицирани „телевозачи“ на “scale-up Vay“ да возат на далечина управувајќи со: управувачот, сопирањето и забрзувањето на возилото. Телестаницата обезбедува преглед во реално време на околината околу возилото, обезбедувајќи целосно извонредна и одговорна контрола.

Оваа технологија овозможува зголемена ефикасност на операциите за испорака, на услугите „кликнете копче, добијте автомобил“, за споделување автомобили и изнајмување автомобили и им овозможува на сопствениците на приватни автомобили од далечина да го преместат своето возило во време и на локација која е потребна.

ПР текст

Прикажи повеќе...

Соопштенија

„Тиквеш“: Продолжува интензивната соработка со лозарите која гарантира висок квалитет и напредок на лозарството и винската индустрија

Објавено пред

Преку интензивна континуирана комуникација и соработка, како и реализација на низа конкретни активности, винарската визба „Тиквеш“ продолжува да го унапредува и зајакнува стратешко партнерство со лозарите, со крајна цел – натамошно подигнување на квалитетот на грозјето и виното, како и унапредување на целокупното лозарство во земјата.

dobivaj vesti na viber

Во рамки на веќе воспоставената платформа за стратешката соработка со лозарите, денеска во „Тиквеш“ се одржа нова средба на која присуствуваа над 150 производители на грозје од тиквешкиот регион.

На овој настан беа презентирани најновите стандарди и техники кои се применуваат во современиот концепт на прецизно лозарство, а кои произлегуваат од податоците што се добиваат од веќе воспоставениот систем за мониторинг и дигитализација во лозарството на „Тиквеш“ и „М6 Аграр“, вклучувајќи и употреба на технологија на вештачка интелигенција (AI), како и од други релевантни меѓународни истражувања.

„Вие лозарите ни требате нам на производителите на вино, но истовремено ние ви требаме вам. Во нас имате искрени партнери кои се подготвени за соработка и со вас ние ги споделуваме сите информации и знаење околу тоа како да се произведе што подобро грозје, а со тоа и подобро вино што ќе се продаде подобро и ќе донесе добивка за двете страни. Нашата заедничка цел е да бидеме што е можно подобар вински регион во светот. Тоа е единствениот пат по кој треба да се движиме“, порача пред лозарите претседателот на Управниот одбор на ВВ „Тиквеш” Светозар Јаневски.

Инаку, на оваа средба лозарите се запознаа со најновите техники за формирање и одржување на лозови насади и управување со т.н. зелена резидба, понатаму со правилната и навремената заштита на лозовите насади од болести и штетници, како и со правилното и прецизно одредување на потребна количина на вода и други практични детали кои се особено важни во процесот на наводнување на насадите.

За сите овие аспекти говореа реномираните меѓународни експерти од оваа проблематика, агрономите Матео Франдоли (Matteo Frandoli) и Карлос Лухан (Carlos Lujan), од консултантската компанија Перлеуве од Италија, како и раководителката на одделот за управување со лозови насади во „Тиквеш“, Александра Ристова. Во оваа прилика таа нагласи: „Ваквите техники и практики кои се темелат на наука, меѓународни стандарди и податоци кои се добиваат од прецизни мерења, ќе овозможат поквалитетно грозје, што е еден од основните предуслови за производство на вино со премиум квалитет по кој се познати и препознаени нашите вина и кој го бараат потрошувачите на домашниот и на високо конкурентните пазари во странство. Истовремено, како водечка винарница во земјата и пошироко, со имплементацијата на современите агрономски техники и практики, даваме придонес и за одржливиот развој на целокупното лозарство во нашата земја, што веруваме дека ќе донесе долгорочни придобивки за сите и ќе го поттикне развојот на целата домашна винска индустрија“.

Покрај едукацијата и стручните совети за постапките во процесот на одгледување и заштита на лозјата, што се одвива во текот на целата година, платформата за стратешката соработка со лозарите на „Тиквеш“ вклучува и други активности, како што се обезбедување заштитни средства со пониски цени, бесплатни анализи на почвата на лозовите насади и долгорочни договори за откуп со стимулативни цени за оние производители кои ги применуваат стандардите и критериумите кои обезбедуваат одгледување грозје со висок квалитет.

ПР текст

Прикажи повеќе...

Соопштенија

Јунајтед груп Б.В. продолжи со успешен раст во 2023 година со рекордни резултати

Објавено пред

  • Консолидираниот приход на Групацијата за 2023 порасна за 7% на годишно ниво на 2.791 милиони евра
  • Прилагодениот EBITDAal на Консолидираната група се зголеми за 7% во 2023 година на 988 милиони евра

 

dobivaj vesti na viber

  – Водечката телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа, Јунајтед Груп, постигна рекордни финансиски резултати за финансиската 2023 година. Групацијата оствари раст од 7% на приходите и EBITDAal на 2.791 милиони евра, односно 988 милиони евра. Приспособувајќи се за влијанието на продажбата на портфолиото на кули во август 2023 година, Групацијата постигна природен EBITDAal раст од 10% во 2023 година.

Генерално, сите деловни единици на Групацијата постигнаа силен раст на приходите. За овие резултати особено придонесе:

1) континуираното проширување на базата на мобилни пост-пејд претплатници на клучните пазари на Групацијата;

2) голема побарувачка за IT решенија и опрема за B2B, особено во Грција; и

3) растот на Јунајтед Медиа поради зголеменото медиумско рекламирање и продажба.

 

EBITDAal имаше корист од истите фактори кои поддржуваат силен раст на приходите и проактивно управување со трошоците, што и овозможи на Групацијата да ги одржи маргините на EBITDAal на 35%, и покрај инфлацискиот притисок.

 

„2023 година беше година на стратешка интеграција на нашите превземања во Грција, Бугарија и Хрватска, со сите големи иницијативи, вклучително и синергии на трошоците, остварени до крајот на годината. Дополнително, нашите понатамошни инвестиции во оптичката и 5G технологијата, како и клучните аквизиции во спектарот, придонесоа за зајакнување на нашата позиција на сите големи пазари“, изјави Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп. „Во ова предизвикувачко опкружување, продолживме да поттикнуваме силен раст со доследно спроведување на нашата стратегија за обезбедување на супериорни производи и услуги на модерна и робусна инфраструктура.“

Интегриран бизнис модел како клучна разлика

Јунајтед Груп континуирано постигнува долгорочен раст. Како водечка телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа, Јунајтед Груп им обезбедува на своите пазари најголема широкопојасна мрежа, најсовремена фиксна и мобилна конекција, производство на ТВ содржини, емитување и стриминг на големи спортски и забавни формати и многу од најсигурните портали за вести на овие пазари. Во 2023 година, повеќе од 5,30 милиони домаќинства се потпираа на широкопојасните и телекомуникациските услуги на Јунајтед Груп, додека мобилните услуги достигнаа над 7,34 милиони претплатници. Посветеноста на компанијата за вкрстена продажба на пакети, вклучително и конвергенција на фиксната и мобилната телефонија, е клучен двигател на овој континуиран успех. Дополнително, Јунајтед Медиа допира до 8,2 милиони домаќинства преку своите канали, додека домашниот тим за производство на содржини создава привлечна содржина за своите Pay-TV канали, што доведе до историски пораст на претплатите на Pay-TV. Јунајтед Медиа моментално произведува приближно 50% од вкупната содржина во своето ТВ портфолио, вклучувајќи FTA (Free-to-air) услуги и платени ТВ операции, со исклучок на спортските канали, а нејзините главни програми во ударен термин обично добиваат помеѓу 25% и 40% удел во главните пазари каде што работи нејзиниот медиумски сегмент.

Докажан успех во превземањата на други компании

Од 2000 година, Јунајтед Груп успешно заврши близу 150 аквизиции, од кои пет во 2023 година. Главната пресвртница е успешното завршување на стекнувањето на Bulsatcom EOOD, третиот по големина бугарски снабдувач на фиксни телекомуникациски услуги, во февруари 2024 година. Стратешкото купување ќе и овозможи на компанијата да го прошири својот опсег на адресибилни домаќинства во Бугарија и да им понуди на корисниците на Bulsatcom производи и услуги на Јунајтед Груп за кои има побарувачка.

Отклучување на потенцијалот за понатамошен раст

Јунајтед Груп забележа значително подобрување во оперативниот готовински тек во текот на 2023 година, поттикнат од растот на EBITDA и намалувањето на CAPEX (од 27% од приходите во 2022 година на 23% во 2023 година, делумно поттикнато од падот на капитализираните залихи акумулирани во очекување на понудата синџирот на прекини за време на годините на пандемијата на КОВИД). Што е најважно, во 2023 година Јунајтед Груп ја искористи големата побарувачка за инфраструктура на телекомуникациските кули и го продаде своето неосновно портфолио на кули за приходи од 1,2 милијарди евра. Тие приходи беа искористени за значително намалување на долговите на бизнисот, за возврат ослободувајќи го готовинскиот тек за идниот раст. На 31 декември 2023 година, нето потпората (односот на нето долгот на Групацијата со годишниот прилагоден EBITDAal за последните два квартали) се намали на 4,20x, во споредба со 4,96x на 31 декември 2022 година. Рејтинг агенциите го потврдија кредитниот рејтинг на Јунајтед Груп од B2 (стабилен) / B (позитивен) (Moody’s / S&P).

Главните пресвртници во 2024 година

Јунајтед Груп направи значителен напредок во 2023 година, што ја позиционираше за континуиран успех во првиот квартал од 2024 година. Вложените напори се исплатеа бидејќи ја обезбеди позицијата на втор по големина мобилен оператор во Словенија. Ова достигнување ја одразува посветеноста на компанијата за проширување на своето влијание во регионот. Инвестицијата на Јунајтед Груп во инфраструктура од оптички влакна до дома (FTTH) ја поттикна да стане втор најголем снабдувач на мрежа FTTH во Грција, нагласувајќи ја амбицијата на компанијата да донесе интернет конекција со голема брзина за грчките домаќинства. Стратешкиот потег за преземање на Bulsatcom веќе ја зацврсти нејзината позиција како најголем оператор во Бугарија. Со интегрирање на операциите на Bulsatcom, Јунајтед Груп сака да ги подобри своите услуги и да достигне поширока база на корисници.

ПР текст

Прикажи повеќе...

Најново

Македонија39 минути

Грчкиот министер: Договорот од Преспа е текст со огромни проблеми, лага е дека сум учествувал во изготвувањето

Грчкиот министер за надворешни работи, Јоргос Герапетритис, негира дека тој или неговата правна канцеларија го подготвиле или учествувале во изготвувањето...

Топ1 час

Пронашле граната од Првата светска војна и ја однеле во Полициската станица Берово

Регионалниот ЦУК Штип известува дека, вчера, во 12.30 часот, во станицата на Полициската станица Берово беше донесено неексплодирано убојно средство,...

Свет1 час

Извикал „Робо, дај ми рака“, па пукал кон словачкиот премиер – кој е човекот што стои зад атентатот на Фицо

Словачкиот премиер Роберт Фицо, кој беше застрелан во средата, сѐ уште е во тешка состојба. Според словачките медиуми, се очекува тој...

Свет3 часа

(Видео) Напад на синагога во Франција, полицијата го уби напаѓачот

Француската полиција уби вооружен маж, кој се обиде да запали синагога во северозападниот град Руан, соопшти францускиот министер за внатрешни...

Европа3 часа

Орбан: Фицо е меѓу животот и смртта

Словачкиот премиер Роберт Фицо е меѓу животот и смртта два дена по атентатот што ја шокира Европа, изјави унгарскиот премиер...

Свет3 часа

(Видео) Огромно невреме во Хјустон, четворица мртви, градот во мрак: „Не излегувајте“

Силна бура со урагански ветрови го зафати Хјустон вчера, однесе најмалку четири животи, искрши прозорци на облакодери и остави 800.000...

Свет4 часа

Моќната сестра на Ким Џонг-ун за испраќањето оружје во Русија: Тоа е фикција

Ким Јо Јонг, моќната сестра на севернокорејскиот лидер Ким Џонг-ун, повторно негира дека разменилe оружје со Русија, објави државната новинска...

Европа4 часа

(Видео) Украинците ги нападнаа Крим и два руски града, одекнуваат експлозии, избувнуваат пожари

Пристанишниот град Севастопол на окупираниот Крим е нападнат трета ноќ по ред. Десетици беспилотни летала го нападнаа Севастопол и блискиот...

Македонија14 часа

Управен оформи предмети за седумте тужби на „Европскиот фронт“ против решенијата на ДИК

Управниот суд оформи седум предмети за поднесените тужби од „Европскиот фронт“, кои се против одлуката на Државната изборна комисија (ДИК)...

Македонија18 часа

Демири не кажа дали договорците од Токсикологија се стручни: „Тоа прашање требаше да го поставите лани“

Министерот за здравство, Илир Демири не кажа дали осумнаесетте договорци од Токсикологија се стручни, туку рече дека бил загрижен за 18-те...

Македонија19 часа

Разговорите помеѓу ВМРО-ДПМНЕ и Вреди за составот на новата Влада ќе продолжат и во наредниот период

Денес се одржа работна средба помеѓу работните групи на ВМРО-ДПМНЕ и коалицијата Вреди во просториите на седиштето на ВМРО-ДПМНЕ. Од...

Македонија19 часа

Мицкоски: Во моментот ВМРО-ДПМНЕ има консолидирано точно 61 пратеник

При денешното обраќање во рамки на Самитот Македонија 2025 којшто се одржува во хотел Мериот во Скопје претседателот на ВМРО-ДПМНЕ...

Македонија20 часа

Ахмети најнеомилен, а Димитриевски ги надмина Мицкоски и Ковачевски по популарност, според последните анкети

Според објавената анкета на Центарот за aнкетни истражувања на Меѓународниот републикански институт, Максим Димитриевски е политичарот за кој 48 отсто...

Економија20 часа

Германските компании ги испорачаа своите желби до новата влада: „Бизнис-климата е добра, но недостигот на стручни кадри е најголем ризик за инвестирање

Бизнис-климата во земјата е добра или многу добра, но има тренд на благо намалување на планираните инвестиции, а една од...

Македонија22 часа

Митровски објави дека адвокат му починал пред очите: „Помодре и не даваше значи за живот, колега почина на работното место“

Адвокатот Јанаки Митровски преку својот фејсбук-профил сподели информација за тоа дека во Граѓанскиот суд, односно на судење, починал негов колега...

Регион23 часа

„Секој треба да си го сработи својот дел“: порака од самитот на лидерите од регионот и ЕУ

Планот за раст на Западен Балкан претставува јасен сигнал за посветеноста на Европската Унија за економска и демократска трансформација на...

Македонија1 ден

Обвинителството анализира докази за Палчо кои не може да бидат споделени со јавноста

Љупчо Палевски-Палчо, првосомничениот за убиството на Вања Ѓорчевска и Панче Жежовски, по синоќешната екстрадиција, го издржува 30-дневниот притвор што му...

Македонија1 ден

Мицотакис: Нема да ги ратификуваме меморандумите од договорот од Преспа

Грчкиот парламент нема да ги ратификува трите меморандуми од договорот од Преспа сè додека не постои целосно усогласување со одредбите. Oтстапувањето...

Македонија1 ден

Љупчо Палевски-Палчо ја помина првата ноќ во затворот во Шуто Оризари

Љупчо Палевски-Палчо, осомничениот за грабнувањето и убиството на 14-годишната Вања Ѓорчевска и 74-годишниот Панче Жежовски, ја помина првата ноќ во...

Свет1 ден

ИДФ: Петмина израелски војници загинаа, седум се ранети во „пријателски оган“

Петмина израелски војници беа убиени, а седум други беа ранети, од кои тројца потешко, вчера во Џабалија во северниот дел...