Соопштенија
Јунајтед груп Б.В. продолжи со успешен раст во 2023 година со рекордни резултати

- Консолидираниот приход на Групацијата за 2023 порасна за 7% на годишно ниво на 2.791 милиони евра
- Прилагодениот EBITDAal на Консолидираната група се зголеми за 7% во 2023 година на 988 милиони евра
– Водечката телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа, Јунајтед Груп, постигна рекордни финансиски резултати за финансиската 2023 година. Групацијата оствари раст од 7% на приходите и EBITDAal на 2.791 милиони евра, односно 988 милиони евра. Приспособувајќи се за влијанието на продажбата на портфолиото на кули во август 2023 година, Групацијата постигна природен EBITDAal раст од 10% во 2023 година.
Генерално, сите деловни единици на Групацијата постигнаа силен раст на приходите. За овие резултати особено придонесе:
1) континуираното проширување на базата на мобилни пост-пејд претплатници на клучните пазари на Групацијата;
2) голема побарувачка за IT решенија и опрема за B2B, особено во Грција; и
3) растот на Јунајтед Медиа поради зголеменото медиумско рекламирање и продажба.
EBITDAal имаше корист од истите фактори кои поддржуваат силен раст на приходите и проактивно управување со трошоците, што и овозможи на Групацијата да ги одржи маргините на EBITDAal на 35%, и покрај инфлацискиот притисок.
„2023 година беше година на стратешка интеграција на нашите превземања во Грција, Бугарија и Хрватска, со сите големи иницијативи, вклучително и синергии на трошоците, остварени до крајот на годината. Дополнително, нашите понатамошни инвестиции во оптичката и 5G технологијата, како и клучните аквизиции во спектарот, придонесоа за зајакнување на нашата позиција на сите големи пазари“, изјави Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп. „Во ова предизвикувачко опкружување, продолживме да поттикнуваме силен раст со доследно спроведување на нашата стратегија за обезбедување на супериорни производи и услуги на модерна и робусна инфраструктура.“
Интегриран бизнис модел како клучна разлика
Јунајтед Груп континуирано постигнува долгорочен раст. Како водечка телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа, Јунајтед Груп им обезбедува на своите пазари најголема широкопојасна мрежа, најсовремена фиксна и мобилна конекција, производство на ТВ содржини, емитување и стриминг на големи спортски и забавни формати и многу од најсигурните портали за вести на овие пазари. Во 2023 година, повеќе од 5,30 милиони домаќинства се потпираа на широкопојасните и телекомуникациските услуги на Јунајтед Груп, додека мобилните услуги достигнаа над 7,34 милиони претплатници. Посветеноста на компанијата за вкрстена продажба на пакети, вклучително и конвергенција на фиксната и мобилната телефонија, е клучен двигател на овој континуиран успех. Дополнително, Јунајтед Медиа допира до 8,2 милиони домаќинства преку своите канали, додека домашниот тим за производство на содржини создава привлечна содржина за своите Pay-TV канали, што доведе до историски пораст на претплатите на Pay-TV. Јунајтед Медиа моментално произведува приближно 50% од вкупната содржина во своето ТВ портфолио, вклучувајќи FTA (Free-to-air) услуги и платени ТВ операции, со исклучок на спортските канали, а нејзините главни програми во ударен термин обично добиваат помеѓу 25% и 40% удел во главните пазари каде што работи нејзиниот медиумски сегмент.
Докажан успех во превземањата на други компании
Од 2000 година, Јунајтед Груп успешно заврши близу 150 аквизиции, од кои пет во 2023 година. Главната пресвртница е успешното завршување на стекнувањето на Bulsatcom EOOD, третиот по големина бугарски снабдувач на фиксни телекомуникациски услуги, во февруари 2024 година. Стратешкото купување ќе и овозможи на компанијата да го прошири својот опсег на адресибилни домаќинства во Бугарија и да им понуди на корисниците на Bulsatcom производи и услуги на Јунајтед Груп за кои има побарувачка.
Отклучување на потенцијалот за понатамошен раст
Јунајтед Груп забележа значително подобрување во оперативниот готовински тек во текот на 2023 година, поттикнат од растот на EBITDA и намалувањето на CAPEX (од 27% од приходите во 2022 година на 23% во 2023 година, делумно поттикнато од падот на капитализираните залихи акумулирани во очекување на понудата синџирот на прекини за време на годините на пандемијата на КОВИД). Што е најважно, во 2023 година Јунајтед Груп ја искористи големата побарувачка за инфраструктура на телекомуникациските кули и го продаде своето неосновно портфолио на кули за приходи од 1,2 милијарди евра. Тие приходи беа искористени за значително намалување на долговите на бизнисот, за возврат ослободувајќи го готовинскиот тек за идниот раст. На 31 декември 2023 година, нето потпората (односот на нето долгот на Групацијата со годишниот прилагоден EBITDAal за последните два квартали) се намали на 4,20x, во споредба со 4,96x на 31 декември 2022 година. Рејтинг агенциите го потврдија кредитниот рејтинг на Јунајтед Груп од B2 (стабилен) / B (позитивен) (Moody’s / S&P).
Главните пресвртници во 2024 година
Јунајтед Груп направи значителен напредок во 2023 година, што ја позиционираше за континуиран успех во првиот квартал од 2024 година. Вложените напори се исплатеа бидејќи ја обезбеди позицијата на втор по големина мобилен оператор во Словенија. Ова достигнување ја одразува посветеноста на компанијата за проширување на своето влијание во регионот. Инвестицијата на Јунајтед Груп во инфраструктура од оптички влакна до дома (FTTH) ја поттикна да стане втор најголем снабдувач на мрежа FTTH во Грција, нагласувајќи ја амбицијата на компанијата да донесе интернет конекција со голема брзина за грчките домаќинства. Стратешкиот потег за преземање на Bulsatcom веќе ја зацврсти нејзината позиција како најголем оператор во Бугарија. Со интегрирање на операциите на Bulsatcom, Јунајтед Груп сака да ги подобри своите услуги и да достигне поширока база на корисници.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
Купувај со мера, штеди со план – твој водич за паметно празнично трошење

Празничните денови што следат носат промена во ритамот на секојдневието – повеќе слободно време, дружења и активности надвор од вообичаените навики. Со тоа доаѓа и потребата за подобра организација, не само на времето, туку и на личните финансии. Во вакви периоди, одлуките што ги носиме за тоа како, кога и каде трошиме добиваат уште поголемо значење. Прашањето не е дали ќе потрошиме, туку дали ќе го направиме тоа паметно. Современите дигитални алатки на Халкбанк им овозможуваат на корисниците токму тоа – контрола, прегледност и вредност при секоја трансакција, без разлика дали станува збор за штедење, награди или сигурно онлајн купување.
Микроштедење што се случува додека купуваш Најдобриот начин да започнеш со штедење е токму преку секојдневните трансакции. Со е-Касичката на Халкбанк, секоe купување со платежна картичка автоматски придонесува кон твојата лична заштеда. Системот заокружува износи при плаќање, а разликата се префрла на посебна сметка. Овој едноставен, но ефикасен механизам овозможува штедење без да го почувствуваш товарот на традиционалните методи. Особено во празничен период, кога купувањата се почести, ваквиот начин на автоматизирано штедење може да направи вистинска разлика во твојата финансиска состојба.
Празнично пазарење со Бонус поени
Секоја трансакција со картичките на Халкбанк не е само купување – тоа е и можност за награда. Преку програмата за лојалност на Бонус Поени, со секоја трансакција направена со кредитните картички, клиентите собираат поени кои можат да ги искористат за делумно или целосно плаќање во мрежата на партнери на банката. Овие поени можат да бидат одличен ресурс за купување велигденски подароци или покривање на неочекувани трошоци поврзани со празничните прослави. На тој начин, дел од празничниот буџет останува недопрен, додека клиентите сепак можат да подаруваат и израдуваат.
Онлајн купување – безбедно, практично и под контрола
Во време кога многу луѓе ја избегнуваат гужвата и сакаат да заштедат време, онлајн купувањето станува сè попривлечно. Халкбанк преку својата платформа за E-commerce овозможува сигурно плаќање, заштита преку 3D Secure технологија и комплетна прегледност на трансакциите преку мобилно или интернет банкарство. Со ова, празничното шопинг искуство станува не само удобно, туку и целосно под твоја контрола – од потврда на трансакции до следење на трошоци во реално време.
Празнична радост со долгорочна финансиска грижа
Халкбанк не нуди само алатки за тековна удобност, туку и за долгорочна финансиска стабилност. Комбинирањето на микроштедење, паметно користење на поени и безбедно онлајн купување е пример за одржливи финансиски навики што може да се применуваат не само за празници, туку и во секојдневниот живот. Финансиската едукација е клучна – затоа Халкбанк ги охрабрува своите клиенти да ги користат овие алатки како начин за создавање здрав однос кон парите, каде што штедењето и трошењето не се спротивставени, туку комплементарни процеси.
Паметното празнично купување не значи откажување од задоволства – туку нивно планирање и уживање без грижа на совест. Со е-Касичка, Бонус поени и E-commerce, празниците можат да бидат исто толку убави, а сепак финансиски паметни.
ПР
Соопштенија
Почнува пријавувањето за Croatia Osiguruvanje Business Run – трката за најбрза македонска компанија

Најновата тим-билдинг трка за компании во земјава, Croatia Osiguruvanje Business Run 5K 2025, ќе се одржи во четврток, 12 јуни 2025, на кејот на реката Вардар, пред болницата Acibadem Sistina, која воедно е и домаќин на настанот.
Овој нов спортски и корпоративен настан е наменет за вработени од различни компании, кои во мешани машко-женски тимови ќе се натпреваруваат на патека долга 5 километри, на кејот покрај Вардар во Карпош.
Повеќе од трка – празник на тимскиот дух
Настанот има за цел да ја поттикне физичката активност и тимската енергија меѓу вработените, при што учеството е отворено за сите компании, без разлика на големината или дејноста. Секој учесник добива торбичка, маичка, медал за финиширање, оброк, пијалоци и освежување за време на трката.
„Под мотото „Трчаме како еден – победуваме заедно“ трката Croatia Osiguruvanje Business Run 5K 2025 има за цел да ја истакне позитивната страна на корпоративниот живот – соработката, здравјето, мотивацијата и поддршката. Тимовите ќе бидат во мешан родов состав за да ја одразат реалната слика од работното место, а трката ќе биде место каде што колегите дополнително ќе се запознаат, натпреваруваат и дружат надвор од канцеларијата“, велат организаторите.
По завршување на трката следува вечерна забава со музика во живо, лотарија со подароци и прогласување на најдобрите тимови.
Регионално финале за победниците
Croatia Osiguruvanje Business Run 5K 2025 е дел од Adria Corporate Run League – регионална лига на бизнис трки од Македонија, Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина и Хрватска.
Победникот од Скопје ќе ја претставува Македонија на големото регионално финале, каде најдобрите корпоративни тимови од регионот ќе се соочат во завршниот натпревар за најбрза компанија во Јадранскиот Регион.
Како да се пријавите
Официјалните пријави започнуваат денес, а се вршат преку веб-страницата www.prvdovrv.mk. Крајниот рок за пријавување е 2 јуни 2025 или порано доколку порано се пополни предвидениот максимален број на учесници.
Основни правила на учество
Тимовите треба да бидат составени од вработени во компании, организации, институции, здруженија, дипломатски претставништва и слични субјекти кои припаѓаат на деловно-општествената заедница.
Една компанија може да има еден или повеќе тимови, а секој тим може да брои од најмалку три членови, до неограничен број на натпреварувачи, притоа барем едно лице да биде од спротивен пол.
Рангирањето се врши според збирното време на најбрзите тројца членови на секој тим, од кои барем едно мора да биде машко или женско лице.
Организатор
Настанот го организира Здружението за спорт и рекреација „Прв до врв“ од Скопје, со поддршка на Кроација Осигурување и Аџибадем Систина.
ПР
Соопштенија
Роденденски подарок со „Титаниум“ на Државна лотарија за Лидија од Скопје

Во семејството на добитници на инстант лотарија добивме нов член. Лидија Перовиќ (83) од Скопје, е среќната добитничка на автомобил ford focus од првата серија на инстант лозот „Титаниум“. Ние ѝ приредивме незаборавно роденденско изненадување, со доделување на автомобилот токму на нејзинот 83-ти роденден.
За Лидија оваа добивка е сосема неочекувана. Иако досега добивала само помали парични износи, сепак, никогаш не се откажала од потрагата по среќните добивки и забавата што инстант лозовите ја нудат. Овојпат „титаниумската“ среќа ја пронајде Лидија, носејќи ѝ ја најубавата роденденска честитка.
Таа ни кажа дека оваа добивка со радост ќе му ја отстапи на својот внук.
Добитниот инстант лоз го купила од продажното место на Државна лотарија во Skopje City Mall, каде што често уплаќа и Лото 7 при дневните прошетки.
Инстант лотаријата на Државна лотарија досега, ширум Македонија, подели над 200 автомобили од различни инстант лозови. Добивката на Лидија Перовиќ е втора од инстант лозот „Титаниум“, по првата доделена во Штип на Радица Станкова. Пролетта ја започнавме со добивки, со нетрпение очекуваме да ја споделиме со Вас, следната среќна вест.
ПР