Контакт

Економија

24 часа Le Mans: тимот Peugeot TotalEnergies е подготвен за големoт предизвик на 24 часа Le Mans

Објавено пред

Тимот Peugeot TotalEnergies ќе се натпреварува со два PEUGEOT 9X8 хиперавтомобили на 92-то издание на „24 часа Le Mans“.

dobivaj vesti na viber

Целта е да се има максимална доверливост и да се прикажат перформансите кај PEUGEOT 9X8 2024

Дваесет и три прототипи ќе се натпреваруваат во елитната категорија на хиперавтомобили, а се очекуваат повеќе од 320.000 фанови и посетители за време на лудилото што се нарекува „недела на Le Mans“.

Откако минатогодишното издание привлече рекордна толпа од 325.000 фанови, „24 часа Le Mans“ оваа година е повторно распродаден. Билетите за настанот во оваа 2024 година, беа буквално распродадени за неколку дена.

during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – Photo Florent Gooden / DPPI

Да се соочиме со тоа, љубителите на трките ги имаат сите причини да дојдат. Тие можат да очекуваат многу возбуда на патеката „Circuit de la Sarthe“, со дваесет и три прототипи и девет престижни производители на автомобили, кои се натпреваруваат во елитната класа на хиперавтомобили. Оваа 24-часовна тркачка патека е најдолгата (13.626 km) и најбрзата (просечна брзина поголема од 240 km/h) патека на светскиот шампионат на издржливост на FIA.

„Le Mans е вкоренет вo ДНК кодот на брендот PEUGEOT. Сеќавањата и емоциите што се чувствуваат на овој култен настан се протегаат низ генерациите“, изјави Jean-Marc Finot, Потпретседател на Stellantis Motorsport и додаде: „Ентузијазмот што го видовме на Le Mans во 2023 година, покажа колку силно фановите го поддржуваатPEUGEOT. Оваа година се враќаме порешителни од кога било. Тимот работеше неуморно повеќе од една година за да се пласира на стартната линија на 15 јуни. Овогодинешната трка ќе биде историјска во однос на големината и квалитетот на натпреварот. „24 часа Le Mans“ е уникатна авантура за човекот“.

Тимот Peugeot TotalEnergies во трката влезе со две верзии на PEUGEOT 9X8 2024. Тимот има намера да ја покаже доверливоста на автомобилот и придобивките од перформансите направени во овој радикално изменет хиперавтомобил, кој го имаше своето натпреварувачко деби на „6 часа Imola“ на почетокот на април, по само десет месеци развој.

Peugeot TotalEnergies pit stop during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – Photo Julien Delfosse / DPPI

„Навистина сме задоволни што успеавме да го возиме овој автомобил за прв пат на Imola“, истакна Olivier Jansonnie, технички директор на Peugeot Sport. „Да се развие хиперавтомобил кој е за 90% нов во однос на каросеријата и тоа за само десет месеци, со сѐ времето за производството за делови и алати е навистина импресивно достигнување. Овој подвиг возможен го направи тимската работа на екипата на Peugeot TotalEnergies“.

На своето натпреварувачко деби, PEUGEOT 9X8 2024 ги обезбеди првите бодови на WEC за тимот во оваа сезоната со деветтото место на „6 часа Imola“. И покрај тоа што се соочи со многу силна конкуренција, три недели подоцна PEUGEOT 9X8 2024 постигна уште еден пласман да заврши помеѓу првите десет на листата на „6 часа Spa-Francorchamps“.

FINOT Jean-Marc (fra), Director of Stellantis Motorsport, portrait during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – DPPI

Справување со сите моменти за време на трката и придобивките од перформансите беа во согласност со нашите очекувања и она што го забележавме за време на зимските тестирања“, потврди Olivier Jansonnie. „Сепак, нема сомнеж дека сè уште треба да се подобриме. Со околу дваесет хиперавтомобили на патеката, видовме како ѝ најситните детали можат да ја направат разлика. Во Imola и Spa, благодарение на одличната стратегија и напорната работа на сите во тимот, трката ја завршивме пред побрзите болиди. Доколку ги погледнете перформансите на болидот, очигледно е дека ние го подобривме исходот, иако реално сеуште не го достигнуваме резултатот на кој се надевавме.
Историски гледано, Le Mans е една од најуникатните трки“, објасни Olivier Jansonnie. „Се разбира тука е автомобилот, неговата брзина и сигурност, но се работи и за подготовка на тимот, стратегија за трката и тн. Нашите подготовки започнаа во јули 2023 година, откако темелно го разгледавме 91-то издание, гледајќи што функционира добро, каде би можеле да се подобриме и сл. Минатата година беше нашиот прв пат да се вратиме на Le Mans по долго време и оваа година дефинитивно ќе бидеме подобро подготвени. Минатата година, во во 2023 времето беше многу променливо и тимот Peugeot TotalEnergies успеа максимално да ги искористи незгодните услови. 94 PEUGEOT 9X8 ја водеше трката цели 34 круга среде ноќ и двата болида ја поминаа целната линија на најголемата трка во светот!
Оваа година реално не размислуваме на резултатот. Нашиот единствен фокус е кон тоа да обезбедиме трката да минува без проблеми и да обезбедиме максимална сигурност. Ќе имаме појасна идеја за тоа каде стоиме во однос на перформансите по тест денот и соодветно ќе го прилагодиме нашиот пристап кон трката“
.

JACKSON Linda (gbr), Peugeot Chief Executive Officer, portrait during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – Photo Florent Gooden / DPPI

Денот за тестирање треба да се одржи во недела на 9 јуни. Тимовите и возачите ќе имаат шест часа време за да ја искусат патеката “24 Heures du Mans“ (13.626 km). Три тренинзи и квалификации ќе се одржат во среда на 12 и четврток на 13 јуни. Потоа ќе следи “Hyperpole“ каде ќе се натпреваруваат осумте најдобри хиперавтомобили. 92-тото издание на „24 часа Le Mans“ официјално ќе започне во сабота на 15 јуни во 16 часот од страна на победникот на Светскиот куп во 1998 година, Zinédine Zidane.

„24 часа Le Mans“ е огромна мотоспорт забава која ги обединува навивачите, семејствата и љубителите на трките од целиот свет. PEUGEOT верува дека овој настан ќе биде одличен спортски фестивал. Во фан зоната на PEUGEOT, фановите ќе имаат можност да се соберат, да ја следат трката, да уживаат во забавата и да танцуваат на музика. Тоа ќе биде можност за фановите да се дружат додека навиваат за PEUGEOT.

Linda Jackson, Извршен директор на брендот PEUGEOT

PEUGEOT втора година по ред се натпреварува на „Le Mans“ трката која е дел од светскиот шампионат за издржливост на FIA.
Минатата година, кога се вративме на Le Mans, една работа се истакна над сè друго… фановите на PEUGEOT, нашите „Лавови“! Атмосферата и поддршката што ја почувствувавме од PEUGEOT фан зоната беше неверојатна и ние сме многу благодарни за тоа. Исто така, нè потсети дека „Le Mans“ е за славење и споделување на нашата страст за мотоспортот и трките на издржливост со нашите клиенти и фанови.
Тимот Peugeot TotalEnergies неуморно работеше на развојот на 9X8 2024. Ние сме обединет тим, решени да се претставиме и да се истакнеме. Беше фантастично да се види напредокот постигнат на трките на кои присуствував до “Le Mans“ минатата година, а особено да се види ентузијазмот и возбудата околу откривањето на PEUGEOT 9X8 2024. PEUGEOT има одличен рекорд во трките на издржливост, со три директни победи на “Le Mans“ (1992, 1993 и 2009 година). Очигледно, нашата цел е да победиме овде, се разбира, ѝ да додадеме четврта титула на оваа серија победи!
„FIA WEC“и „24 часа Le Mans“ продолжуваат да обезбедуваат фантастична арена во која ќе ја прикажеме иновативната работа што ја правиме во PEUGEOT. Горди сме што се вративме на „24 часа Le Mans“ во Франција и едвај чекам да го споделам ова искуство со фановите“
.

Fan zone Peugeot TotalEnergies atmosphere during the free practices and qualifying sessions of the 24 Hours of Le Mans 2023 on the Circuit des 24 Heures du Mans on June 7, 2023 in Le Mans, France – Photo Damien Saulnier / DPPI

Paul di Resta (бр. 94 PEUGEOT 9X8)
„Мислам дека хиперавтомобилите се создадени за да се тркаат на „Le Mans“. Ова е местото каде што тие навистина можат да се изразат. Со верзијата од 2024 година, мислам дека можеме да се натпреваруваме со големите натпреварувачи. Тоа секако ќе се обидеме да го направиме. Мислам дека клучната работа ќе биде да имаме мирна трка, да останеме во истото темпо со лидерот, да продолжиме да се бориме и да ја покажеме нашата одлучност до крај. Едвај чекам да излезам таму и да ги доживеам посебните моменти во кои уживавме минатата година: адреналинот што го имавте како тим, емоциите на крајот од трката и чувството дека постигнавме перформанси што ги надминаа нашите надежи и очекувања. Знаеме дека ќе биде многу, многу тешко, но ќе дадеме сѐ од себе. Тешко е да се изрази што би значело да се освои “Le Mans“, но да се освои „Le Mans“ со француски производител мора да е неверојатно“.

Loïc Duval (бр. 94 PEUGEOT 9X8)
„Моето најголемо сеќавање од 2023 година беше тоа што видов солзи во очите на сите откако ја минавме целната линија и исто така, фактот дека во 3 часот наутро, сè уште бевме помеѓу првите три позиции. Тоа беше огромен подвиг за целиот тим. За жал, имавме незгода и излеговме од патеката, а потоа се појавија и неколку технички проблеми… Оваа трка е посебна затоа што Le Mans се случува само еднаш годишно. Тоа е како финале, финале на светско првенство на пример, финале за кое сите се подготвуваат во текот на годината. Тоа е исто така поврзано со форматот: тркањето 24 часа е нешто многу различно. Тешко им е на возачите, тимовите и болидите. Тоа е голем предизвик. Le Mans е најголемата трка во светот и тука има толку многу историја… Има такви што се тркале овде, а и сите оние кои би сакале да учествуваат. Оваа година имаме нов автомобил. Не е 100% нов, но има драстични разлики со претходната верзија. Нема да биде лесно бидејќи имаме уште многу да научиме во споредба со нашите ривали, кои возат ист болид една или две сезони. Сè уште учиме за нашиот автомобил. Ние сме прилично задоволни од тестирањето и првите неколку трки. Очигледно има добивка во перформансите и исто така многу работевме на подобрување на доверливоста. Тоа често е одлучувачки фактор на “Le Mans“ “.

Mikkel Jensen (бр. 93 PEUGEOT 9X8)
„Минатата година беше многу посебна за мене бидејќи првпат се натпреварував во елитната класа на хиперавтомобили со PEUGEOT, француски бренд, со поттик и поддршка од француските фанови во текот на целата недела… Исто така, добив голема поддршка и охрабрување од сите дански навивачи, кои во голем број доаѓаат на “Le Mans“. Ова ќе биде прва трка на PEUGEOT 9X8 2024 на “Le Mans“. Оваа година сме поамбициозни отколку во 2023 година, иако конкуренцијата ќе биде уште посилна. Ќе биде потешко да се заврши оваа година на подиумот отколку лани. Но, ние се фокусираме за да се обидеме да подобриме сè. Тимот заврши одлична работа на последните неколку трки, без грешки при застанувањето во боксот, добри стратегии и тн. Затоа ќе се концентрираме на трката. Пред тоа, ќе треба да ги најдеме вистинските поставки на тест деновите за да бидеме меѓу првите. Невозможно е да се предвиди конечниот исход, но ќе дадеме сè од себе, ќе уживаме и ќе видиме каде ќе завршиме…“

Fan zone Peugeot TotalEnergies atmosphere during the free practices and qualifying sessions of the 24 Hours of Le Mans 2023 on the Circuit des 24 Heures du Mans on June 7, 2023 in Le Mans, France – Photo Damien Saulnier / DPPI

Nico Müller (бр. 93 PEUGEOT 9X8)
„Се сеќавам дека ја водев трката околу полноќ во прилично тешки услови. Чувството е посебно да се биде водечки на теренот на „24 часа Le Mans“. Би сакале тоа чувство да трае подолго, но преминувањето на двата болида преку целната линија беше многу пријатно само по себе на првата трка на PEUGEOT назад на “Le Mans“. Тоа е најголемата трка во светот и е нераскинливо поврзана со историјата на брендот. Трката е апсолутно единствена и овде може да се тркате само еднаш годишно. Така што дури и постројувањето на стартот на оваа неверојатна трка, е посебно само по себе. Борбата за победа беше чест! Работевме напорно за да го подобриме целосниот пакет на верзијата 2024 за денес PEUGEOT 9X8 да има поголем потенцијал. Ќе го дадеме максимумот од нас и од самиот автомобил за постигнување подобар резултат на патеката на “Le Mans“. Се подготвивме темелно и тестирањето помина добро. Тимот вложи многу напор и ние потрошивме многу време… Конкуренцијата ќе биде неверојатно силна, го знаеме тоа, но сакаме да се бориме на патеката“.

Stoffel Vandoorne (бр. 94 PEUGEOT 9X8)
„Минатата година бев резервен возач за PEUGEOT на “Le Mans“. Беше многу интересно, но оваа година ќе биде навистина поинаква бидејќи јас ќе го возам PEUGEOT 9X8 2024! Пред да почнам да се натпреварувам на трките на издржливост, не можев да сфатам колку е значајна оваа трка. Минатата година почнав да ја ценам големината на „24 часа Le Mans“. Тоа е долга недела, тоа е стресно и не спиете многу, но ми се допадна! Имаме нов болид од Imola. За жал јас ја пропуштив трката во Spa поради преклопување со Формула Е. Има уште многу да се научи за овој PEUGEOT 9X8 2024, но ние имавме доволно среќа да се натпреваруваме на два настани пред да се тркаме на “Le Mans“. Се чувствувам подготвен. Веќе настапив на неколку трки на издржливост и направив многу тест возења. Подготвен сум да се справам со овој предизвик. Свесни сме дека се бориме со најдобрите. Со толку многу хиперавтомобили на патеката, тоа ќе биде 24-часовен спринт каде што сите ќе ја притискаат педалата за гас до максимум сè до целта. Но, ние ќе бидеме во игра…“

Jean-Eric Vergne, (бр. 93 PEUGEOT 9X8)
„Првенствено, “Le Mans“ е најуникатната трка. Ние не возиме често на тркачки патеки долги 13 или 14 km или кои се доста тешки. Патеката е составен дел од историјата на оваа единствена трка. Како возач, мора да бидете во добра форма, очигледно, но повеќе е прашање на подготовка за сите во тимот, механичарите и болидите се разбира. Целиме високо, дури и ако последните две трки не одеа точно според планот. Ако успееме да избегнеме механички проблеми за време на трката, тоа може да се покаже како одлучувачко. Се надевам и дека ќе имаме темпо за да се бориме за победа. Тоа е мојата цел и мислам дека така се чувствува и целиот тим“.

ПР

Економија

ВМРО-ДПМНЕ: Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред

Објавено пред

ВМРО-ДПМНЕ испрати реакција на прес-конференцијата на Методија Илиевски, потпретседател на СДСМ.

dobivaj vesti na viber

„Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред.

Ветерниот парк во Штип, Карбинци и Радовиш е најголема енергетска инвестиција од осамостојувањето до денес. 500 милиони долари ќе влезат во државата, а СДД наместо да се радува лее солзи.

Многу скоро од денес, Македонија од увозник на струја, ќе стане извозник.

Владата ја обезбедува енергетската сигурност на државата.

Иднината во Македонија ќе биде сигурна, сите ќе живееме во држава која ги има сите придобивки на 21-от век. А, СДС слободно може да останат со реториката во минатиот век, народот тоа го гледа и ќе ги избрише на следните избори“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.

Прикажи повеќе...

Економија

(Видео) Илиевски: Има ли „Алказар Енерџи“одобрение за градба или не, каков е бизнис интересот на Божиновска и Мицкоски?

Објавено пред

Владата на ВМРO-ДПМНЕ прави класична распродажба на националните ресурси од македонската енергетика, кажа денеска на прес-конференција, Методија Илиевски, потпретседател на СДСМ.

dobivaj vesti na viber

„Иако Владата го претставува ветерниот парк на „Алказар“ како историска инвестиција – фактите говорат нешто сосема поинаку. Моделот на „Алказар Енерџи“ е јасен: развиј, изгради и продади. Токму тоа се случи со нивниот прв фонд – проектите развиени на Блискиот Исток беа продадени 100% на кинески државен конзорциум“, вели Илиевски.

Според него, „прашањето не е дали ветерниот парк ќе биде продаден, туку кога и на кого“.

„Кој е вистинскиот бизнис интерес на Мицкоски? Дали тука се вклучени и контроверзни имиња од регионот, добро познати од трговијата со струја? Дали со нив соработувал тандемот Мицкоски – Божиновска? Пред една година од ВМОР-ДПМНЕ тврдеа дека паркот ќе обезбеди струја за 100.000 граѓани. Сега Мицкоски смени лента, од собраниска говорница најавува дека странска компанија ќе ја откупува струјата. Па, кого навистина ќе снабдува овој проект – народот или приватниот купувач? Зошто бизнис модел кој се темели на продажба се претставува како долгорочно стратешко партнерство?“ истакна меѓудругото потпретседателот на СДСМ, Илиевски.

На прес-конференцијата регираше ВМРО-ДПМНЕ.

„Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред. Ветерниот парк во Штип, Карбинци и Радовиш е најголема енергетска инвестиција од осамостојувањето до денес. 500 милиони долари ќе влезат во државата, а СДД наместо да се радува лее солзи. Многу скоро од денес, Македонија од увозник на струја, ќе стане извозник. Владата ја обезбедува енергетската сигурност на државата. Иднината во Македонија ќе биде сигурна, сите ќе живееме во држава која ги има сите придобивки на 21-от век. А, СДС слободно може да останат со реториката во минатиот век, народот тоа го гледа и ќе ги избрише на следните избори“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.

Прикажи повеќе...

Економија

„Најголемиот пораз од 1515 година“ – високите царини од САД за Швајцарија ќе остават без работа илјадници луѓе

Објавено пред

Иако швајцарската претседателка Карин Келер-Сатер го напушти мајскиот состанок со американскиот министер за трговија Скот Бесант со насмевка, уверена дека постигнала договор за воведување царина од 10 проценти наместо најавените 31, Вашингтон сепак воведе многу повисока царина за Женева, дури 39 проценти. Оваа царинска стапка ја рангира Швајцарија на четврто место во светот по нивото на американските царини, веднаш зад Сирија, Лаос и Мјанмар.

dobivaj vesti na viber

Непосредно пред 1 август, крајниот рок за завршување на трговските преговори со САД, претседателката се обиде да го спречи овој исход преку директен разговор со Трамп, но без успех.

Швајцарскиот весник „Блик“ ја нарече оваа царинска мерка „најголемиот швајцарски пораз од Битката кај Марињано во 1515 година“. Мислењата во земјата се поделени, додека некои веруваат дека Швајцарија била премногу строга во преговорите, додека други ја критикуваат дека е премногу попустлива. Третите, од друга страна, ладнокрвно наведуваат дека Швајцарија е едноставно премногу мала за да го склучи големиот договор со Трамп на кој се надеваше.

Новиот трговски поредок што го воведуваат САД, според Би-Би-Си, никому не му носи добри вести.

Американскиот претседател со години се обидува да ги корегира трговските дефицити што САД ги имаат со одредени земји преку царини, иако повеќето економисти не се согласуваат со ова. Тој верува дека царините ги штитат домашните производители и работните места, особено во секторите кои со децении се соочуваат со жестока странска конкуренција.

Трговскиот дефицит на САД со Швајцарија изнесуваше 47,4 милијарди долари во 2024 година. Кога ќе се вклучат услугите, тој се намалува на 22 милијарди. Швајцарија најмногу извезува фармацевтски производи, златен накит, часовници и машински алати во САД.

Во обид да се намали нерамнотежата, швајцарската влада ги укина царините за американските индустриски производи, додека големи компании најавија повеќемилионски инвестиции во производствени капацитети во Соединетите Американски Држави.

Денес, Швајцарија е шестиот најголем странски инвеститор во САД, а нејзините компании директно вработуваат околу 400.000 луѓе во таа земја.

Швајцарските фирми сега предупредуваат дека десетици илјади работни места би можеле да бидат изгубени ако царината од 39 проценти остане во сила, откако ќе се примени на 7 август.

Би-Би-Си наведува дека Женева има многу малку простор за контрамерки и веќе им понудила на САД речиси сè што има.

Единствената преостаната опција би можела да предизвика сериозна трговска војна: повлекување на најавените инвестиции, воведување реципрочни царини и откажување на нарачките за американски борбени авиони.

Карин Келер-Сатер испрати јасна порака во петокот: одговорноста за трговската криза е кај – Доналд Трамп.

Прикажи повеќе...

Најново

Македонија5 часа

Доаѓа невреме – силен ветер, пороен дожд и град ќе ја погодат Македонија

Управата за хидрометеоролошки работи информира дека под влијание на влажна и нестабилна воздушна маса, во понеделник и вторник на повеќе...

Македонија7 часа

(Видео) Избувнаа повеќе нови пожари – „Во Македонија има многу граѓани кои не ѝ мислат добро“, вели Михаилов

Попладнево низ повеќе делови од Македонија се појавија нови пожари, откако претпладне беше стабилизирана состојбата на теренот. Надлежните институции реагираат...

Македонија12 часа

(Видео) Петрушевски: Кога СДС повторно лажно ќе прашаат за истрагата за Кочани, нека погледнат накај главниот обвинител Коцевски кого го спасија и држат на функција

Кога СДС повторно лажно ќе прашаат за истрагата за Кочани, нека погледнат накај главниот обвинител Коцевски, кого го спасија и...

Економија12 часа

(Видео) Илиевски: Има ли „Алказар Енерџи“одобрение за градба или не, каков е бизнис интересот на Божиновска и Мицкоски?

Владата на ВМРO-ДПМНЕ прави класична распродажба на националните ресурси од македонската енергетика, кажа денеска на прес-конференција, Методија Илиевски, потпретседател на...

Свет14 часа

„Среќни се ако јадат сув леб“ – трогателно сведоштво за брат и сестра во Газа кои гладуваат со недели

Мохамед Алмадун, од хуманитарна организација во Газа, рече дека во оваа палестинска енклава лекувал две малолетни деца – брат и...

Свет16 часа

Техеран се соочува со историска водна криза: „нултиот ден“ сè поблиску

Иранскиот главен град Техеран најверојатно е само на неколку недели од таканаречениот „нулти ден“, предупредуваат експертите – денот кога чешмите...

Свет16 часа

(Видео) МААЕ: Експлозии и чад во близина на нуклеарната централа Запорожје

Меѓународната агенција за атомска енергија (МААЕ) денес објави дека нејзиниот тим во нуклеарната централа Запорожје во Украина слушнал експлозии и...

Македонија1 ден

(Фото) Сиљановска-Давкова: Мора да го искорениме плевелот на корупцијата и криминалот, време е за нова пролет на нашата македонска република

Претседателката Гордана Сиљановска-Давкова, денеска се обрати на чествувањето на 2 Август – Илинден, Денот на Републиката на Мечкин Камен во...

Македонија2 дена

(Видео) Мицкоски: Илинден е симбол на жртвата која генерации пред нас ја дале за слободна Македонија

Премиерот на Македонија, Христијан Мицкоски, денеска од Скопје го честиташе големиот празник 2 Август – Ден на Републиката, Илинден. „Овој...

Македонија2 дена

(Видео) Филипче од Крушево: Илинден е нашиот темел – заедно да ја продолжиме борбата за Македонија

Претседателот на СДСМ, Венко Филипче денеска од Крушево го честита 2 Август, Денот на Републиката – Илинден. „Го честитам празникот...

Македонија2 дена

Kостадиновски: Нашето современо илинденско наследство е вистинската посветеност на владеењето на правото и правната држава

Претседателот на Уставниот суд, Дарко Костадиновски, упати честитка по повод Денот на Републиката, 2 август – Илинден. „Денес, 122 години...

Македонија2 дена

ВМРО-ДПМНЕ: Илинден е ден на обединување, ден кога сите треба да се поклониме пред минатото и да се заветиме за иднината

ВМРО-ДПМНЕ упати честитка по повод Илинден. „Илинден е симбол на нашата непокорност, заветот на Крушево и борбата на партизаните за...

Македонија2 дена

Гаши: Овој ден е симбол на историската борба за слободно, еднакво и демократско општество

Претседателот на Собранието, Африм Гаши, упати честитка по повод 2 Август – Денот на Републиката. „Во име на пратениците и...

Македонија2 дена

Честитка од претседателката Сиљановска-Давкова по повод 2 Август, Илинден – Денот на Републиката

Претседателката на Македонија, Гордана Сиљановска-Давкова упати честитка по повод 2 Август, Илинден – Денот на Републиката. „Илинден е сржта на...

Македонија2 дена

Меџити во Чаир, Касами во Тетово, Бакиу во Скопје – ВЛЕН ги објави кандидатите за градоначалници

Централното претседателство на ВЛЕН ги избра кандидатите за претстојните локални избори. Во Тетово за нов мандат ќе се бори актуелниот...

Топ2 дена

Браќа од Струшко нападнале семејство во возило во кое имало и деца, ја удирале жената со боксови и клоци

Основното јавно обвинителство Струга поведе постапка против две лица за кривично дело – Насилство. Двајцата браќа, по потекло од струшко,...

Македонија2 дена

Арсовска до Ганиу: Сакаше да ги видиш сите 150 небезбедни згради, нема проблем, ќе ги видиш и ти и цела Македонија

Висар Ганиу лаже, фалсификува, злоупотребува и им овозможува на трети лица да се богатат преку градење згради сега, а кои...

Македонија2 дена

Разрешувањето на Коцевски ќе продолжи од ноември поради изборите, и да даде оставка, Владата е во лавиринт, вели Мицкоски

Од ноември Владата ќе продолжи со процесот за разрешување на државниот обвинител онаму каде што застана, рече денес премиерот Христијан...

Македонија2 дена

Мицкоски: Им благодарам на САД што ја коригираа тарифата од 33 на 15 проценти, оптимист сум дека ќе одиме уште подолу

Премиерот Христијан Мицкоски е задоволен од новите тарифи на САД кон Македонија од 15 проценти. Одговарајќи на новинарско прашање поврзано...

Економија2 дена

Маркетите да не прават трикови оти ограничувањата може да бидат годишни, не неделни или месечни, порача Мицкоски

Можни се годишни место неделни или месечни ограничувања на маржите за да се заузда растот на цените во маркетите. Премиерот...