Соопштенија
35 години од основањето на БИСИ: од први увозници на „Адидас“ во Македонија, преку угостителство, градежништво и хотелиерство до енергетика
Од први увозници на Adidas во Македонија, преку угостителство, градежништво и хотелиерство до енергетика.
Македонија има свои херои во бизнисот и економијата. Јубилеите се повод да се зборува за проектите и постигнувањата на успешните бизнис приказни во нашата земја.
Една таква приказна е БИСИ, која за денешните генерации е докажан бренд во градежништвото, а повозрасните генерации сигурно се сеќаваат на малопродажниот ланец на продавници БИСИ за обувки и спортска опрема. Историјатот на компанијата на семејството Георгиевски, кое е основач на БИСИ е доказ дека кога се има храброст, љубов и план, бизнисот може успешно да се развива во повеќе сектори.
БИСИ е основана на крајот на 80те години од минатиот век, во време кога во Југославија малкумина се осмелиле да започнат приватен бизнис. Тогашните генерации беа сведоци на отворање на продавници на странски брендови со што се отворија и можности за развој на малопродажни објекти за различни производи. Во септември 1989 година, Славка и Иванчо Георгиевски започнуваат сопствен бизнис и БИСИ ја отвора првата продавница за продажба на обувки. Како пионер во малопродажбата во Македонија, каде младите генерации ги купуваа првите Adidas и Nike патики, БИСИ ја започнува својата успешна приказна. Во текот на 90-тите години БИСИ го проширува работењето на десетина продавници низ Скопје и станува синоним за спортски обувки.
Во последните 15 години на чело на БИСИ е Ивица Георгиевски кој фирмата ја трансформира и проширува во македонски бренд за изградба и продажба на премиум станбено-деловни објекти со уникатни градби и дизајн како во светските метрополи.
Покрај градежништвото, Ивица Георгиевски ја формира групацијата ИГ која развива неколку угостителски брендови, а своето работење го шири и во секторот на хотелиерство. Од неодамна нов предизвик за групацијата е инвестирање во производство на енергија од обновливи извори.
Со многу труд, посветеност и тим од високостручни професионални кадри може да се постигне највисоко ниво на квалитет во секоја гранка на економијата, а особено кога главната филозофија на работењето е сé што се прави да има предзнак “премиум”. На овој начин БИСИ и групацијата ИГ кои бројат преку 200 вработени оставаат сопствен белег во Македонија, со тендеција бизнисот да се прошири и надвор од државата.
Признание за успехот на БИСИ и групацијата ИГ е податокот дека во периодот од 2019година до денес истите влегуваат во друштвото на 100-те најуспешни во Македонија.
Јубилејот е повод Георгиевски да најави нови проекти во делот на градежништвото, хотелиерството и енергетиката. Во партнерство со деловните банки, БИСИ и групацијата ИГ ќе инвестираат над 50 милиони евра за изградба на премиум станбен комплекс ЕЛИСИУМ во бруто површина од 50.000м2, изградба на нов луксузен хотел во центарот на Скопје и изградба на четири фотоволтаични централи со вкупен капацитет од 18.5 мегавати.
Ретки се компаниите во нашата земја кои можат да се пофалат со постоење од преку три децении, а 35 годишниот раст и развој на БИСИ е светол и успешен пример достоен за внимание и почит.
ПР-објава
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Скопјани од денес писма и пакети може да примаат и да испраќаат и во сабота и недала, „Тотал пост“ отвори пакет-шоп во „Ист гејт“
Писма и пакети од денес скопјани ќе можат да испраќаат и во сабота и во недела преку новиот пакет-шоп на „Тотал пост логистик“ отворен во трговскиот центар „Ист гејт“.
Директорот на Агенцијата за пошти, Сретен Миладиновски, на отворањето ги охрабри давателите на поштенски услуги да продолжат да ги следат светските трендови, да ги подобруваат услугите што ги нудат и да одговорат на барањата и потребите на корисниците.
„Тотал пост логистик“ најави вакви услуги и во други трговски центри.
„Ова е прв од неколкуте пакет шопови од овој тип што во иднина ќе ги отвараме по поголемите трговски центри низ Македонија, за да ја направиме поштенската услуга поблиска до корисниците. Нашиот пакет шоп ќе работи секој ден од 10 до 22 часот, а примачите и испраќачите ќе немаат временско ограничување кога да предадат или да го примат својот пакет. Модерните пакет шопови во моловите и проектот со пакетоматите во голема мера ќе ја олеснат комуникација со нашите партнери“, рече директорот на „Тотал пост логистик“, Алдин Нумановиќ.
Тотал Пост Логистик е еден од лидерите на поштенскиот бизнис во Македонија со повеќе од 150 курири и повеќе од 80 транспортни возила. ТПЛ работи успешно на македонскиот пазар од 2015 година.
Соопштенија
Компанијата Зегин го отвори својот тренинг центар за обука на вработените
Зегин во рамки на компанијата го отвори својот Тренинг центар за обука на вработените со цел да се подобрат перформансите на вработените, зголеми продуктивноста, како и за полесно и побрзо интегрирање на нововработените .
Тренинг центарот обезбедува структурирана средина каде што вработените можат континуирано да ги развиваат своите вештини и да бидат во тек со најновите трендови и технологии во индустријата. Ова не само што ја подобрува индивидуалната работа, туку ја одржува и компанијата конкурентна.
Нудењето можности за професионален развој им покажува на вработените дека компанијата го цени нивниот раст. Вработените кои се чувствуваат поддржани во развојот на кариерата имаат поголема веројатност да останат лојални на компанијата.
Со тренинг центарот овозможуваме стандардизиран процес на прием, обезбедувајќи за сите нови вработувања да се соодветно запознаени со културата, вредностите и специфичните барања за работа на компанијата.
Редовната обука и развој им помага на вработените поефикасно да ги извршуваат своите улоги. Вработените стануваат покомпетентни, поефикасни и посигурни во своите улоги, што директно влијае на перформансите на компанијата и задоволството на клиентите.
Добро обучените вработени работат поефикасно и прават помалку грешки. Постојаната обука ги охрабрува вработените да размислуваат креативно и да предложуваат нови идеи. Оваа средина поттикнува иновации кои можат да доведат до нови производи, услуги или подобрувања на процесите.
Се радуваме на новите колеги кои ќе учествуваат во унапредување на квалитетот на животот на сите наши клиенти а воедно се заблaгoдаруваме на сите останати вработени кои тоа го прават секојдневно.
ПР текст
Соопштенија
Светска премиера на новите Transporter и Caravelle – подобрени во секој поглед
- Пристигна седмата генерација: Новите Transporter и Caravelle нудат повеќе простор, поголема носивост, поголема максимална тежина на приколката и професионален изглед на дигиталниот дисплеј.
- Иновативни погони кои се во чекор со времето: ефикасните турбодизел возила со преден и погон на сите тркала се надополнети со plug-in хибрид и електричен погон.
- Седмата генерација на Transporter го следи непогрешливиот стил на своите шест претходници со својот јасен и впечатлив надворешен дизајн.
- Volkswagen Комерцијални возила го комплетира семејството Bulli со новите Transporter и Caravelle.
Volkswagen Комерцијални возила го претстави целосно редизајнираниот Transporter на неговата светска премиера на IAA Transportation 2024. Новиот Transporter се лансира со повеќе простор, зголемена носивост, поголема максимална тежина на приколката и поголема економска ефикасност. Покрај тоа, најсовремените системи за помош обезбедуваат поголема безбедност; добро осмислениот дигитален диплеј и контролните елементи ја олеснуваат секојдневната работа. Истото важи и за Caravelle, со девет седишта, кој е претставен во исто време. За прв пат во историјата, Transporter и Caravelle ќе бидат достапни и со plug-in хибриден погон и електричен погон, како алтернатива на палетата на турбо дизел мотори. Јасниот дизајн на новите комбиња е освежувачки, а сепак јасно го следи стилот на претходниците.
Вистинско возило за секој клиент: со дебито на новата генерација на Transporter, Volkswagen Комерцијални возила конечно ја спроведува својата стратегија – „вистински Bulli за секој клиент“. Кога првиот Transporter беше претставен на печатот во 1949 година, никој не замислуваше дека овој Т1, движечката сила зад германското економско чудо во тоа време, ќе стане толку успешен. 75 години подоцна, Bulli е постојан приказ на меѓународното автомобилско наследство. Палетата на Bulli за 2024 година се состои од новиот Transporter, Multivan и ID. Buzz. Производната линија на Transporter се состои од чисто комерцијални возила, како и серијата Caravelle. Multivan е семејното рекреативно и деловно комбе. ID. Buzz и ID. Buzz Cargo се првите верзии на комерцијалните електрични возила. Transporter, Multivan и ID. Buzz – седмата генерација на Bulli – моментално на пазарот ја формираат најшироката палета на модели во својата класа.
Volkswagen Комерцијални возила го нуди новиот Transporter како комбе фокусирано на транспорт на стоки, „Plus“ со товарен простор и седишта во вториот ред со различни прегради, и комбе фокусирано на превоз на патници. Caravelle, со девет седишта, е дизајниран за комерцијален превоз на патници – шатл и минибус. Volkswagen Комерцијални возила го нуди независниот Caravelle како почетна верзија, Life со спецификации на опрема од средна класа и Style како врвна верзија. Caravelle е достапен и со продолжено меѓуоскино растојание. Transporter и Caravelle се достапни и во верзијата PanAmericana.
Во редизајнираниот изглед на дигиталниот дисплеј на Transporter и Caravelle, Volkswagen Комерцијални возила го комбинира дигиталниот свет на дисплеи и контроли со цврсти тврди копчиња, осигурувајќи се дека контролниот центар на возилото е лесен за користење, а воедно и безбеден за професионалците во секоја ситуација. Ова исто така вклучува и интеграција на различни USB и 12 V приклучоци, како и опција за додавање еден или, во случај на plug-in хибридни и електрични модели, до три приклучоци од 230 V.
1,33 тони носивост: Волуменот на складирање во Transporter за превоз на стоки, со нормално меѓуоскино растојание и покрив, се зголеми на 5,8 m3. Со долго меѓуоскино растојание и висок покрив, капацитетот за складирање на комбето се зголеми на 9,0 m3. Максималната носивост до 1,33 тони (дополнителни 0,13 тони) одговара на поголем волумен на оптоварување. Volkswagen, исто така, ја зголеми максималната тежина на приколката за 0,3 тони, која сега достигнува до 2,8 тони (при сопирање, со наклон од 12%).
Дизел, хибриден и електричен погон: ќе бидат достапни седум ефикасни погонски верзии. За прв пат, оваа гама вклучува три турбо дизел мотори (TDI), plug-in хибриден погон (eHybrid) и три електрични погони (e-Transporter и e-Caravelle). Моторите TDI испорачуваат 81 kW (110 КС), 110 kW (150 КС) и 125 kW (170 КС). 125 kW TDI секогаш се комбинира со 8-брзински автоматски менувач, кој е опционално достапен за 110 kW TDI како алтернатива на 6-брзинскиот мануелен менувач. Моделите TDI од 110 kW може да се нарачаат со погон на сите тркала 4MOTION. Системската моќност од 171 kW (232 КС) го карактеризира plug-in хибридниот погон комбиниран со автоматски менувач (eHybrid). e-Transporter и e-Caravelle се лансираат со 100 kW (136 КС), 160 kW (218 КС) и 210 kW (286 КС). Капацитетот на нивната батерија е 64 kWh (нето).
Дополнително ќе биде објавено кои модели ќе бидат достапни на македонскиот пазар.
ПР текст