Македонија
ВМРО-ДПМНЕ: Предизвиците во РЕК „Битола“ се резултат на менаџирањето на СДСМ со ЕСМ

СДСМ ја труе јавноста со неточни информации во обид да предизвика паника за наводни хаварии во РЕК Битола. Багерот КАУ 300 е оперативен и во функција, а во тек е краткотрајна замена на дел од транспортната лента на Главниот транспортен систем за јаглен. Исто така, производството на јаглен од рудниците ПЈС Суводол и од Брод-Гнеотино тече нормално и во континуитет, и покрај сите проблеми што новото раководство ги наследи, велат од ВМРО-ДПМНЕ како реакцијата кон СДСМ.
„Кадровските промени во одредени работни единици се во функција на целосно искористување и оптимизација на човечкиот потенцијал, со цел дополнително зајакнување на перформансите на комбинатот и се сосема нормална работа во секоја компанија која цели кон консолидација и подобри резултати.
СДСМ е најмалку повикана да коментира за состојби во РЕК Битола што ги предизвикаа нивните кадри поради несовесно работење во сите сегменти од најголемиот државен производен капацитет. Уште на стартот на грејната сезона во повеќе јавни настапи, новото раководство на АД ЕСМ и на РЕК Битола информираа дека нашиот најголем производител на електрична енергија е затекнат во катастрофална состојба, и во рудниците и во термоелектраните. Но СДСМ не остави пустош само во РЕК Битола, туку во цело АД ЕСМ. Компанијата ја оставија уништена – и во финансиска и во техничко технолошка смисла, а во тек се процеси на консолидација кои ќе се одвиваат во подолг временски период.
Патем, кога СДСМ се дрзнува да коментира за состојбите со рудниците и рударската механизација во РЕК Битола, ќе ја потсетиме јавноста дека за време на нивното менаџирање со комбинатот – токму Главниот транспортен систем за јаглен, беше нефункционален по целата должина. Очигледно, ним им одговарале таквите состојби со цел да го направат АД ЕСМ зависно од увозен јаглен потребен за производство на електрична енергија“, се додава во реакцијата.
„Заради систематско запушување на одводните канали од нивна страна, механизацијата во рудниците беше удавена и нефункционална со недели – после секој дожд или стопен снег.
Јавноста допрва ќе гледа кој, на каков начин и со која цел го уништувал имотот на една од стратешки најважните компании во Македонија. Случајот „Адитив“ е само капка во морето во однос на она што очекуваме да го презентираат надлежните органи и институции по завршените истраги. Сите виновници за затекнатите очајни состојби во АД ЕСМ и во производните капацитети, со акцент на РЕК Битола и на РЕК Осломеј – очекуваме многу брзо да бидат обелоденети со име и презиме и да сносат целосна одговорност.
Тоа што се уништи од претходните раководства во последните пет години – невозможно е да се надмине за неколку месеци. Вработените и раководството на комбинатот секојдневно се борат со проблемите што ги оставија СДСМ и нивните коалициони партнери“, потенцираат во реакцијата.
Во овој контекст, апелираме опозициските политичките партии да не го користат со лажни конструкции – РЕК Битола и генерално АД ЕСМ, за дневнополитички манипулации!-додадоа во реакцијата.
Дали РЕК „Битола“ е пред целосен колапс? – прашаа претходно од СДСМ денес тврдејќи дека главниот багер за ископ на јаглен во рудникот Суводол, КУ 300, е надвор од функција заради дефект на моторот, а главниот транспортен систем не работи заради хаварија во која се исцепило парче лента во должина од 4 километри. Нема маст за машините, нема масло за камионите и булдожерите, нема резервни делови…
„Ископот на јаглен во РЕК ‘Битола’ е на историски минимум! За одржување на минималното производство, потрошувачката на мазут е триплирана, за што се трошат баснословни суми пари. Наместо решенија за хаосот што сами го создадоа, раководствата на комбинатот и на АД ЕСМ, прават козметички промени во менаџерскиот тим. Разрешен е директорот на Рудници на РЕК ‘Битола’, Златко Шиниковски после само пет месеци откако беше назначен на функцијата. Променети се и неколку раководители на сектори во Рудници, што само потврдува дека неспособни кадри го водат комбинатот од кој зависи цела држава.
Овој некадарен тим кој го раководи РЕК ‘Битола’ во меѓувреме си донел одлука за плаќање на прекувремената работа и за нив, а не како што беше досега само за работниците. Така, сега платите на директорите, раководителите и советниците ќе достигнуваат над 2.000 евра, додека РЕК е во хаос. Срамно е ова што му се случува на РЕК ‘Битола’ за да се задоволат интересите на ВМРО–ДПМНЕ“, реагираа од СДСМ.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
Марш на ангелите во Кочани: Ако нема правда за ангелите, за нивните родители и семејства, нема да има за никој

Правда мора да има, ако не ќе поставиме шатори пред судот и полицијата и нема да дозволиме никој да влегува. Ако нема правда за ангелите, за нивните родители и семејства, нема да има за никој. Ова го порача поддржувач на родителите чии деца загинаа на 16 март во дискотеката „Пулс“ во Кочани.
Тој од својата инвалидска количка го предводеше осумнаесетиот марш на ангелите. Зборувајќи пред Основниот суд во Кочани, ја обвини полицијата дека дваесет минути на влезот во градот, кај ресторанот „Национал“, држела луѓе од други општини затоа што доаѓале да ги подржат кочанчани.
– Без никакво образложение легитимирале, претресувале. И порачувам на цела Влада – помеѓу тие луѓе нема ниту еден терорист, ниту еден нарко дилер, ниту еден криминалец. Тоа се луѓе со душа и срце. Зошто се прави таков притисок, се обидувате ли нешто да скриете. Истрагата „терајте“ ја како што треба. Родителите на починатите веќе немат солзи во очите, изјави поддржувачот на родителите.
Осумнаесетиот марш на ангелите вечерва се одвиваше по истата маршрута како и претходно: Парк на Револуцијата, кафуле „Класик“, Општина, УЈП, полиција, суд, со тоа што вечерва немаше свирежи пред споменатите институции.
Родителите беа доста тивки. Сестра на починато момче во пожарот во „Пулс“ само потсети дека денеска, 16 август, навршија пет месеци откако на 16 март 62 лица ги загубија своите животи.
Македонија
Пожарот што зафати дел над селото Лојане, Општина Липково, во голем дел е локализиран и изгаснат

Пожарот што зафати дел над селото Лојане, Општина Липково, во голем дел е локализиран и изгаснат. Селото е целосно заштитено, а интензитетот на горењето во појасот на боровата шума значително е намален, информира вечерва директорот на Центарот за управување со кризи (ЦУК) Мухамед Али.
Со отворањето на патот за пристап, како што наведува, се овозможи пешадиско дејствување на екипите на „Национални шуми“, што значително придонесе кон ограничување на ширењето на огнот.
– Во акцијата беа ангажирани хеликоптер Бел-412 на МВР, две екипи на Територијалната противпожарна единица Куманово со соодветни противпожарни возила, како и екипи на „Национални шуми“ – Подружница Куманово со специјализирани возила за шумски пожари. Активно учество зема и месното население, чија помош беше од големо значење. Како директор на Центарот за управување со кризи, лично ги координирав активностите на терен, осигурувајќи соработка меѓу институциите и брза реакција за заштита на животите и имотот на граѓаните. Благодарност до сите учесници за професионалниот ангажман и посветеност, нагласи Али.
ЦУК соопшти дека вечерва до 18:00 часот на територијата на цела држава има вкупно 19 пожари на отворен простор, од кои четири се активни, а 15 се изгаснати. Освен пожарот во селата Лојане и Табановце, активни пожари има и во повеќенаменското подрачје „Јасен“, во општина Јегуновце, меѓу селата Рогачево, Јажинце, Долно Орешје, каде се зафатени пасишта и мешана шума и во кумановското село Черкези.
Македонија
На Табановце се чека 40 минути

Зголемена е фреквенцијата на возила во земјава. На граничниот премин „Табановце времето на чекање за излез е околу 40 минути, додека на останатите гранични премини од македонска страна нема подолги задржувања при влез или излез од државата.
Како што информира АМСМ, сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по суви коловози, а интензитетот на патиштата надвор од градските средини е зголемен.
Се препорачува прилагодена брзина на движење, почитување на поставената сообраќајна сигнализација и внимателно управување со возилата, особено на патиштата низ котлините, речните долини и клисурите, каде има можност од појава на одрони. Ова посебно се однесува за делниците Катланово – Велес, Маврово – Дебар – Струга, Виница – Берово и Кочани – Делчево.