Македонија
ВМРО-ДПМНЕ: Предизвиците во РЕК „Битола“ се резултат на менаџирањето на СДСМ со ЕСМ
СДСМ ја труе јавноста со неточни информации во обид да предизвика паника за наводни хаварии во РЕК Битола. Багерот КАУ 300 е оперативен и во функција, а во тек е краткотрајна замена на дел од транспортната лента на Главниот транспортен систем за јаглен. Исто така, производството на јаглен од рудниците ПЈС Суводол и од Брод-Гнеотино тече нормално и во континуитет, и покрај сите проблеми што новото раководство ги наследи, велат од ВМРО-ДПМНЕ како реакцијата кон СДСМ.
„Кадровските промени во одредени работни единици се во функција на целосно искористување и оптимизација на човечкиот потенцијал, со цел дополнително зајакнување на перформансите на комбинатот и се сосема нормална работа во секоја компанија која цели кон консолидација и подобри резултати.
СДСМ е најмалку повикана да коментира за состојби во РЕК Битола што ги предизвикаа нивните кадри поради несовесно работење во сите сегменти од најголемиот државен производен капацитет. Уште на стартот на грејната сезона во повеќе јавни настапи, новото раководство на АД ЕСМ и на РЕК Битола информираа дека нашиот најголем производител на електрична енергија е затекнат во катастрофална состојба, и во рудниците и во термоелектраните. Но СДСМ не остави пустош само во РЕК Битола, туку во цело АД ЕСМ. Компанијата ја оставија уништена – и во финансиска и во техничко технолошка смисла, а во тек се процеси на консолидација кои ќе се одвиваат во подолг временски период.
Патем, кога СДСМ се дрзнува да коментира за состојбите со рудниците и рударската механизација во РЕК Битола, ќе ја потсетиме јавноста дека за време на нивното менаџирање со комбинатот – токму Главниот транспортен систем за јаглен, беше нефункционален по целата должина. Очигледно, ним им одговарале таквите состојби со цел да го направат АД ЕСМ зависно од увозен јаглен потребен за производство на електрична енергија“, се додава во реакцијата.
„Заради систематско запушување на одводните канали од нивна страна, механизацијата во рудниците беше удавена и нефункционална со недели – после секој дожд или стопен снег.
Јавноста допрва ќе гледа кој, на каков начин и со која цел го уништувал имотот на една од стратешки најважните компании во Македонија. Случајот „Адитив“ е само капка во морето во однос на она што очекуваме да го презентираат надлежните органи и институции по завршените истраги. Сите виновници за затекнатите очајни состојби во АД ЕСМ и во производните капацитети, со акцент на РЕК Битола и на РЕК Осломеј – очекуваме многу брзо да бидат обелоденети со име и презиме и да сносат целосна одговорност.
Тоа што се уништи од претходните раководства во последните пет години – невозможно е да се надмине за неколку месеци. Вработените и раководството на комбинатот секојдневно се борат со проблемите што ги оставија СДСМ и нивните коалициони партнери“, потенцираат во реакцијата.
Во овој контекст, апелираме опозициските политичките партии да не го користат со лажни конструкции – РЕК Битола и генерално АД ЕСМ, за дневнополитички манипулации!-додадоа во реакцијата.
Дали РЕК „Битола“ е пред целосен колапс? – прашаа претходно од СДСМ денес тврдејќи дека главниот багер за ископ на јаглен во рудникот Суводол, КУ 300, е надвор од функција заради дефект на моторот, а главниот транспортен систем не работи заради хаварија во која се исцепило парче лента во должина од 4 километри. Нема маст за машините, нема масло за камионите и булдожерите, нема резервни делови…
„Ископот на јаглен во РЕК ‘Битола’ е на историски минимум! За одржување на минималното производство, потрошувачката на мазут е триплирана, за што се трошат баснословни суми пари. Наместо решенија за хаосот што сами го создадоа, раководствата на комбинатот и на АД ЕСМ, прават козметички промени во менаџерскиот тим. Разрешен е директорот на Рудници на РЕК ‘Битола’, Златко Шиниковски после само пет месеци откако беше назначен на функцијата. Променети се и неколку раководители на сектори во Рудници, што само потврдува дека неспособни кадри го водат комбинатот од кој зависи цела држава.
Овој некадарен тим кој го раководи РЕК ‘Битола’ во меѓувреме си донел одлука за плаќање на прекувремената работа и за нив, а не како што беше досега само за работниците. Така, сега платите на директорите, раководителите и советниците ќе достигнуваат над 2.000 евра, додека РЕК е во хаос. Срамно е ова што му се случува на РЕК ‘Битола’ за да се задоволат интересите на ВМРО–ДПМНЕ“, реагираа од СДСМ.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
И денес магла и ниска облачност, од среда дожд
Времето денеска ќе биде променливо облачно со сончеви периоди, а по котлините со магла и ниска облачност. Претежно долж Повардарието ќе дува слаб ветер од јужен до југоисточен правец.
Како што информираат од УХМР, минималната температура ќе биде во интервал од -3 до 3, а максималната ќе достигне од 8 до 16 степени.
Во Скопје времето ќе биде променливо облачно, наутро со магла и претежно тивко.
Во наредните денови ќе продолжи периодот на стабилно, а особено на повисоките места и на планините и релативно топло време. Висината на снежната покривка позначително ќе се намалува од средината на следната недела. По котлините и понатаму од наутро ќе биде со магла и постудено.
Повремени врнежи од дожд претежно во западните делови ќе има во среда.
Македонија
Клековски: Не сум виновен за хаосот што го остави СДСМ, нема да поднесам оставка
Директорот на Фондот за здравствено осигурување (ФЗОМ), Сашо Клековски, вечерва изјави дека нема да поднесе оставка на барањето на СДСМ, посочувајќи дека партијата нема кредибилитет за таков повик.
Според Клековски, лидерот на СДСМ, Венко Филипче, не понел одговорност за трагичниот инцидент со изгорените пациенти во тетовската болница, што ја прави партијата некомпетентна да бара одговорност.
„СДСМ, чиј лидер Филипче не понесе одговорност за живо изгорени пациенти, сега бара одговорност. Јас сметам дека тие немаат никаков кредибилитет за тоа“, рече Клековски.
Тој истакна дека во периодот на власт на СДСМ, се случила сериозна злоупотреба на скапите лекови на Клиниката за онкологија, што оставило сериозни последици кои се чувствуваат и денес.
„Нема да поднесам оставка, бидејќи ниту со чинење или нечинење не сум придонел ништо во оваа ситуација. Напротив, и јас, и Фондот, и Клиниката, раководството и персоналот, напорно работиме на надминување на наследената ситуација. Да потсетам дека ова раководство е на функцијата само шест месеци, по седум години девастација“, додаде Клековски.
Во однос на ситуацијата во Клиниката за онкологија, каде што се појави недостиг на биолошка терапија, Клековски објасни дека од вкупно 5.000 пациенти, само мала група се со недостиг на специфична терапија, и дека се работи на отстранување на овој проблем.
„Ја наследив Клиниката со 12 милиони евра долг и сите оние проблеми кои допрва ќе излегуваат во јавноста. Во овие шест месеци Фондот обезбеди дополнителни пет милиони евра за санација на финансиската состојба“, рече Клековски.
Тој истакна дека важен приоритет е детално планирање на набавката на лекови, а ќе се користат и директни спогодби со производителите, а не со веледрогериите. Според него, без расчистување на минатото, ќе биде тешко да се подобри состојбата во здравствениот сектор. Клековски апелираше Јавниот обвинител да се произнесе за работењето на Клиниката за онкологија во изминатите седум години.
Скопје
Директорот на ЈСП со сомнеж за саботажа, трет изгорен автобус за шест месеци
Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) Скопје започнува истрага за можни саботажи на нивните автобуси, откако денеска во населбата Сопиште изгоре еден од украинските автобуси од нивниот возен парк.
На местото на настанот присуствуваше директорот на ЈСП, Драги Кушовски, кој за медиумите изјави дека претпријатието веќе има одредени сознанија во врска со овие инциденти.
„Имаме одредени сознанија. Да видиме дали тие сознанија ќе ни се потврдат или не. Дали можеби некој намерно или ненамерно, од разни нему познати причини, може да придонесува за вакви инциденти кои се случуваат повеќепати“, изјави Кушовски.
Ова е трет случај во последните шест месеци. Во јули минатата година, автобус на ЈСП се запали во скопската населба Бутел, при што како причина беше утврдена дефектна електрична инсталација. Неколку недели претходно, друг автобус настрада во пожар на Железничката станица.
Од ЈСП најавија дека ќе спроведат детална истрага за најновиот инцидент, со цел да утврдат дали постојат елементи на саботажа или проблеми со одржувањето на автобусите.