Економија
Врвот на бизнис елеганцијата: новиот Audi A6 Sedan

· Прогресивниот и престижен модел од премиум сегментот поставува нови стандарди во дизајнот и аеродинамиката: со првокласен коефициент на отпор од само 0,23.
· Идеален за секојдневно возење и долги патувања: врвни технологии како адаптивна воздушна суспензија и управување на сите тркала, како и одлична звучна изолација.
· Динамичен, комфорен, ефикасен: MHEV plus технологијата со благ хибрид овозможува делумно електрично возење и подобрени перформанси.

Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Audi ја проширува својата A6 гама со класичен бизнис седан кој поставува стандарди во дизајн и аеродинамика, притоа нудејќи иновации и удобност што се чувствуваат во секој детаљ. Со коефициент на отпор од 0,23, ова е најдобрата вредност за модел со мотор со внатрешно согорување во историјата на Audi. Современи бензински и дизел мотори со MHEV plus благa хибридна технологија овозможуваат поголема ефикасност со подобри перформанси. A6 Sedan нуди врвно секојдневно и долготрајно возачко искуство: адаптивната воздушна суспензија и управувањето на сите тркала обезбедуваат совршен баланс помеѓу удобност и агилност.

Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Каросеријата на новиот A6 Sedan е јасна и функционална. Карактеристичниот Audi дизајн ги обединува елеганцијата и спортскиот дух. Закривената горна линија на прозорците ѝ дава на силуетата аеродинамичен карактер. Впечатливиот преден дел, со тенки светла и доминантните Audi прстени, е дефиниран со големата, ниско позиционирана Singleframe маска. Зад неа се крие прецизно разработен систем за проток на воздух, со странични отвори оптимизирани по форма и функција кои придонесуваат за подобра аеродинамика и моќен изглед.
Како и предниот дел, така и задниот – издолжен и благо подигнат – зрачи со престиж. Двете задни светла со прецизни графики и континуирана светлосна линија го прават A6 Sedan моќен.

Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Специфичната форма на задниот дел значително придонесува за аеродинамичките својства на возилото. Остриот свиок на капакот на багажниот простор и вдлабнатата линија пред него создаваат оптимален проток на воздух. Заедно со широкиот дифузер, ова резултира со идеален баланс помеѓу подигнување на задната оска и отпорот, што придонесува за подобра динамика при возењето.
Со опционалната адаптивна воздушна суспензија, A6 Sedan ја усовршува синтезата на спортскиот карактер и удобноста. Освен што ја регулира висината на каросеријата и амортизацијата, овој систем овозможува и подобра аеродинамика: во нормален режим возилото е 20 мм пониско од стандардната верзија, а во динамичен режим се спушта дополнителни 10 мм – за уште поизразено спортско чувство. При високи брзини, автомобилот автоматски го користи најниското ниво на висина за да го намали отпорот.

Cockpit
Опционалното управување на сите тркала овозможува агилно управување и прецизно маневрирање. Во комбинација со прогресивното управување, се постигнува значително подобрена реакција при управувањето. При мала брзина, задните тркала се вртат во спротивен правец од предните, што ја зголемува маневрирачката способност. При голема брзина, сите тркала се вртат во ист правец за постабилно и попрецизно управување.

Interior
Моторите со MHEV plus, блага хибридна технологија, играат клучна улога во извонредното возачко доживување. Покрај 2.0 TDI четири-цилиндарскиот мотор со 150 kW (204 КС), и 3.0 TFSI шест-цилиндарскиот мотор со 270 kW (367 КС) располага со оваа форма на делумна електрификација. Системот MHEV plus го поддржува мотор со внатрешно согорување, ги подобрува перформансите и удобноста и ги намалува CO₂ емисиите. Овозможува целосно електрично паркирање и маневрирање, како и возење на струја при мала брзина – во град, во застој или надвор од урбаната средина. Дополнително, оваа технологија овозможува моментален вртежен момент до 230 Nm и дополнителна моќност од 18 kW (24 КС) при поаѓање или претекнување. При забавување, се регенерираат до 25 kW енергија.

Interior
Изолацијата на звукот во ентериерот е подобрена до 30% во споредба со претходниот модел, што значително ја зголемува удобноста при возењето.
Ново развиените носачи на моторот и менувачот обезбедуваат потивко возење.
Новиот A6 Sedan ќе се произведува во Neckarsulm и ќе се продава ширум светот.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Објавен јавен повик за финансиска поддршка за набавка на трактори

Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство објави јавен повик за доставување на барања за користење на средства од Програмата за финансиска поддршка на руралниот развој за 2025 година, наменет за модернизација на земјоделските стопанства преку набавка на трактори.
Максималната поддршка по корисник изнесува 600.000 денари, поддршката се исплаќа на годишно ниво според реализацијата на деловниот план.
Јавниот повик се однесува исклучително за набавка на трактори – приклучната земјоделска механизација не е покриена.
Право на користење на средствата имаат земјоделски стопанства кои се запишани во Единствениот регистар на земјоделски стопанства во Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство, согласно Закон за земјоделство и рурален развој.
Земјоделци кои во претходните десет години користеле финансиска поддршка за набавка на трактори преку ИПАРД Програмата или Националните програми за рурален развој, не се прифатливи како корисници на оваа мерка.
Крајниот рок за доставување на барањата е 07.07.2025 година.
Економија
Берзите реагираат бурно на расправијата Трамп-Маск, акциите на „Тесла“ паѓаат

На Вол Стрит, берзанските индекси паднаа, главно поради наглиот пад на цената на акциите на „Тесла“, додека пазарот беше поддржан од веста за разговорот помеѓу американскиот и кинескиот претседател Доналд Трамп и Си Џинпинг. Индексот Дау Џонс падна за 0,25 проценти на 42.319 поени, додека S&P 500 се лизна за 0,53 проценти на 5.939 поени, а индексот Nasdaq падна за 0,83 проценти на 19.298 поени.
Акциите на Тесла паднаа за 14 проценти
Цената на акциите на производителот на електрични автомобили „Тесла“ падна за повеќе од 14 проценти, откако јавната расправија помеѓу извршниот директор Илон Маск и Трамп се интензивираше.
Цената на акциите падна во четири од последните пет трговски дена, откако Трамп и Маск ја започнаа својата вербална војна, за време на која „Тесла“ изгуби околу 150 милијарди долари пазарна вредност.
Маск ги засили критиките кон огромниот закон за даночни стимулации на претседателот во последните денови, додека Трамп тврди дека Маск е вознемирен затоа што законот ги елиминира даночните олеснувања за купување електрични возила.
„Последиците за акциите на ‘Тесла’ се очигледни. Но, не гледам никакви значајни последици за остатокот од пазарот, освен мало влијание врз индексите. Генерално, берзата има многу проблеми, но ‘Тесла’ не е еден од нив“, рече Марк Шпигел, менаџер за портфолио во Stanphyl Capital.
Сепак, пазарот беше поддржан од телефонскиот повик меѓу Трамп и Си. Нема дополнителни информации за разговорите, освен дека тие се поканија еден со друг на официјални посети. И тоа беше оценето како позитивно од пазарот, бидејќи неодамнешниот спор околу клучните минерали се закани да го наруши кревкото трговско примирје меѓу двете најголеми економии во светот.
Економија
АД ЕСМ со најповолна понуда за електрична енергија, соопшти „ЕВН хоме“

ЕВН Хоме како универзален снабдувач на електрична енергија, на тендерот за набавка на електрична енергија за задоволување на потребите на корисниците за периодот јули-декември 2025 доби најповолна понуда од АД ЕСМ со купопродажна цена на електрична енергија од 62 евра за мегаватчас, за покривање на 100% од вкупно планираните количини, соопштија од таму.
Оваа цена, како што појаснуваат, е идентична со претходната која беше добиена на последниот тендер на Универзалниот снабдувач (јануари-јуни 2025), кога АД ЕСМ понуди купопродажна цена од 62 евра за мегаватчас.
„Под комплетен надзор на Регулаторната комисија за енергетика и согласно законските обврски и претходно утврдената методологија, во наредниот период ЕВН Хоме ќе ја пресмета цената на електрична енергија по однапред утврдени влезни параметри.
Како и секогаш, во крајната цена влегуваат: цената по која АД ЕСМ ја продава електричната енергија на ЕВН Хоме, цената на Преносниот систем оператор МЕПСО, цената на Операторот на пазар на електрична енергија МЕМО, како и цената на Дистрибутивниот систем оператор Електродистрибуција“, се истакнува во соопштението.